Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Crea, als je dit leest, hoe is het met jou meis?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Wat onwijs lief dat je aan me denkt Muppet!
Ik lees nog steeds trouw met jullie mee hoor.
Wij zijn afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis geweest. De arts was nog redelijk positief vond ik. We moesten eerst allerlei vragen beantwoorden en daarna moest ik een inwendige echo en een uitstrijkje. Dat is me 100% meegevallen moet ik eerlijk zeggen. Had nog nooit zoiets gehad, maar heb er geen last van gehad.
Het zag er allemaal netjes uit, dus dat was een opluchting.
Mijn mans zaaduitslagen van de HA hadden we meegenomen, maar ze vond ze maar vaag. Ze waren op bijna niks getest, dus eigenlijk kon ze er niet zoveel mee. Hij moet dus nu in het ziekenhuis een nieuw zaadonderzoek doen. Ik moet bloed prikken op dag 3 en dag 21 van mijn cyclus om te kijken of mijn hormonen allemaal goed zijn.
Daarnaast moet ik ook een HSG onderzoek. Dan gaan ze kijken of je baarmoeder en eierstokken goed doorgankelijk zijn.
Schijnt een pijnlijk onderzoek te zijn, dus daar zie ik wel een beetje tegenop...maar ach...we moeten er wat voor over hebben he. De gyn zei ook dat je de maanden daarna wat vruchtbaarder bent.
Ze begon over IUI en dat vond ik eigenlijk wel een beetje heel positief, aangezien de zaaduitslagen van mijn man echt heel slecht waren. Toen ik zelf begon over ICSI zei ze wel dat als de uitslagen weer zo slecht waren dat we inderdaad ICSI moeten doen. Gelukkig was ik daar al vanuit gegaan, dus was het niet zo'n hele grote klap.
We moeten 19 oktober weer naar het ziekenhuis (dan hebben we alle onderzoeken gehad) voor de uitslagen en om een plan te maken met de fertiliteitsarts. We zitten dus in het traject. Hebben heel veel informatie meegekregen over IUI, IVF en ICSI. Ben nu helemaal op de hoogte van alles hahaha, dus welk traject we ook moeten nemen...ik ben goed voorbereid.
Mijn man is ondertussen gestopt met drinken en gaat binnenkort stoppen met roken (we hebben de hulpmiddelen al in huis!) en we hopen dat zijn zaad daar ietsje beter van wordt. Voor de rest is het afwachten en vooral HOPEN dat het ons gegund is.
Het is een heel verhaal geworden, maar dan zijn jullie ook weer op de hoogte. Voel me er ook wel goed onder dat we nu eindelijk hulp krijgen. We hebben ondertussen ook wat familie ingelicht en het is ook wel fijn dat zij ons nu steunen, heb gemerkt dat dit toch wel scheelt.
Ik kom binnenkort ook gezellig meeschrijven in het andere topic hoor, maar ik wist nog zo weinig over vervolgstappen enz. dat ik het nog niet had gedaan.
Hoe het het met jou? En natuurlijk ook met alle anderen in dit topic?
Zag dat er weer 2 zwangeren erbij zijn: Gefeliciteerd!!!
liefs, Crea
Ik lees nog steeds trouw met jullie mee hoor.
Wij zijn afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis geweest. De arts was nog redelijk positief vond ik. We moesten eerst allerlei vragen beantwoorden en daarna moest ik een inwendige echo en een uitstrijkje. Dat is me 100% meegevallen moet ik eerlijk zeggen. Had nog nooit zoiets gehad, maar heb er geen last van gehad.
Het zag er allemaal netjes uit, dus dat was een opluchting.
Mijn mans zaaduitslagen van de HA hadden we meegenomen, maar ze vond ze maar vaag. Ze waren op bijna niks getest, dus eigenlijk kon ze er niet zoveel mee. Hij moet dus nu in het ziekenhuis een nieuw zaadonderzoek doen. Ik moet bloed prikken op dag 3 en dag 21 van mijn cyclus om te kijken of mijn hormonen allemaal goed zijn.
Daarnaast moet ik ook een HSG onderzoek. Dan gaan ze kijken of je baarmoeder en eierstokken goed doorgankelijk zijn.
Schijnt een pijnlijk onderzoek te zijn, dus daar zie ik wel een beetje tegenop...maar ach...we moeten er wat voor over hebben he. De gyn zei ook dat je de maanden daarna wat vruchtbaarder bent.
Ze begon over IUI en dat vond ik eigenlijk wel een beetje heel positief, aangezien de zaaduitslagen van mijn man echt heel slecht waren. Toen ik zelf begon over ICSI zei ze wel dat als de uitslagen weer zo slecht waren dat we inderdaad ICSI moeten doen. Gelukkig was ik daar al vanuit gegaan, dus was het niet zo'n hele grote klap.
We moeten 19 oktober weer naar het ziekenhuis (dan hebben we alle onderzoeken gehad) voor de uitslagen en om een plan te maken met de fertiliteitsarts. We zitten dus in het traject. Hebben heel veel informatie meegekregen over IUI, IVF en ICSI. Ben nu helemaal op de hoogte van alles hahaha, dus welk traject we ook moeten nemen...ik ben goed voorbereid.
Mijn man is ondertussen gestopt met drinken en gaat binnenkort stoppen met roken (we hebben de hulpmiddelen al in huis!) en we hopen dat zijn zaad daar ietsje beter van wordt. Voor de rest is het afwachten en vooral HOPEN dat het ons gegund is.
Het is een heel verhaal geworden, maar dan zijn jullie ook weer op de hoogte. Voel me er ook wel goed onder dat we nu eindelijk hulp krijgen. We hebben ondertussen ook wat familie ingelicht en het is ook wel fijn dat zij ons nu steunen, heb gemerkt dat dit toch wel scheelt.
Ik kom binnenkort ook gezellig meeschrijven in het andere topic hoor, maar ik wist nog zo weinig over vervolgstappen enz. dat ik het nog niet had gedaan.
Hoe het het met jou? En natuurlijk ook met alle anderen in dit topic?
Zag dat er weer 2 zwangeren erbij zijn: Gefeliciteerd!!!
liefs, Crea
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Ik heb natuurlijk geen idee wanneer mijn nod is. Heb het de afgelopen dagen wat meer van me af kunnen zetten, had zoiets van eerst maar weer eens ongesteld worden. Maar nu dacht ik gisteren mijn eisprong te voelen. Ik had donderdag nog maar een hele lichte positieve test, dus dat zou best kunnen. En nu heb ik gevoelige borsten, nog nooit gehad, zelfs niet toen ik zwanger was. Dus dan zit ik toch weer van alles te bedenken. Ik hou het er maar op dat mijn lichaam gewoon weer hormonaal aan het herstellen is. Dus gewoon blijven wachten...
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Fijn om te lezen Crea.
Enne, ik ben natuurlijk ook onwijs lief, muhaha...
Wel bijzonder dat je ook gelijk een HSG krijgt. Zo zie je maar, overal gaat het anders.
Met mij gaat het goed. Heb aardig wat last van de Clomid, maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen. Ik probeer me altijd maar te troosten met de gedachte dat het 'maar' PCOS is. Zo veel meiden hebben het veel slechter getroffen dan ik...
Wel bijzonder dat je ook gelijk een HSG krijgt. Zo zie je maar, overal gaat het anders.
Met mij gaat het goed. Heb aardig wat last van de Clomid, maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen. Ik probeer me altijd maar te troosten met de gedachte dat het 'maar' PCOS is. Zo veel meiden hebben het veel slechter getroffen dan ik...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Fijn om te lezen Crea.
Ik vind het bijzonder dat je dat kan zeggen, want het is toch een lange weg voor jou, met alle onzekerheden en het wachten. Ik moet zeggen dat ik het soms moeilijk vind om mijn vragen en verhalen te plaatsten. Denk dan; ik ben tenminste zwanger geweest en weet nu dat ik het kan worden.
Weegschaal- Kletskop
Ik ben ook erg benieuwd naar amber! Ik hoop het zo voor der
Crea, nou spannend allemaal hoor! Veel succes ook met de onderzoeken en ik hoop het beste voor je
Muppet, jammer van de bijwerkingen, maar nog 1 pilletje en dan ben je er vanaf! Gaat helemaal goed komen deze ronde ik voel het :-)
Als mijn testen het goed aangaven dan zou ik volgende week donderdag/vrijdag ongesteld moeten worden. Of niet maar daar ga ik niet van uit!
Crea, nou spannend allemaal hoor! Veel succes ook met de onderzoeken en ik hoop het beste voor je
Muppet, jammer van de bijwerkingen, maar nog 1 pilletje en dan ben je er vanaf! Gaat helemaal goed komen deze ronde ik voel het :-)
Als mijn testen het goed aangaven dan zou ik volgende week donderdag/vrijdag ongesteld moeten worden. Of niet maar daar ga ik niet van uit!
Gast- Gast
Alyssa, zou echt onwijs balen zijn zeg als je weer geen eitje zou hebben ik hoop voor je dat er iets gebeurt. Heb je ergens last van? Of gehad?
Gast- Gast
Crea, wat leuk dat je nog mee leest. Spannend, hou je ons af en toe een klein beetje op de hoogte?
muppetje en weegschaal, iedereen heeft zijn eigen verhaal. Iedereen heeft het soms moeilijk. tuurlijk zijn er altijd meiden die het slechter hebben. Ik vind het echt knap dat jullie er zo over kunnen denken. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.
ik ben ook heel benieuwd naar Amber. Happy hoe voel je je?
muppetje en weegschaal, iedereen heeft zijn eigen verhaal. Iedereen heeft het soms moeilijk. tuurlijk zijn er altijd meiden die het slechter hebben. Ik vind het echt knap dat jullie er zo over kunnen denken. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.
ik ben ook heel benieuwd naar Amber. Happy hoe voel je je?
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Weegschaal, wat Sanne al zegt, iedereen heeft zijn eigen verhaal. Schaam je vooral nooit om wat te vragen of je verhaal te doen.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Weegschaal, wat Sanne al zegt, iedereen heeft zijn eigen verhaal. Schaam je vooral nooit om wat te vragen of je verhaal te doen.
+1 daar is het topic voor!
Gast- Gast
Iedereen mag hier toch zijn zegje doen weegschaal, ook jij
Heel veel succes crea!
Sanneke, Met mij gaat t wel goed. Klachten zijn ongeveer nog hetzelfde. Gelukkig nog niet overgeven, soms wel weeiig, en gewoon een beetje naar. En duizelig en slap maar het schijnt er bij te horen.
Soms heb ik ook wel een aantal felle steekjes, en de gedachte dat ik nog zo lang moet wachten tot een echo maakt me zo vreselijk onzeker. Ik zou het zo erg vinden als ik bij 12 weken een echo krijg met het bericht dat bijvoorbeeld het hartje met 8 weken gestopt is met kloppen. Ik weet ook wel dat ik niet zo moet denken maar tjonge, wie bedacht heeft dat echo's (met uitzonderingen daar gelaten) pas met een week of 12 gedaan worden. pfoee.. De dagen duren lang hoor..
Heb verder het gevoel dat het goed zit hoor, maar toch altijd bang om teleurgesteld te worden.
Maar ach ik mag helemaal niet klagen, ik weet nu tenminste dag ik zwanger kan worden en dat gun ik jullie ook zo
Heel veel succes crea!
Sanneke, Met mij gaat t wel goed. Klachten zijn ongeveer nog hetzelfde. Gelukkig nog niet overgeven, soms wel weeiig, en gewoon een beetje naar. En duizelig en slap maar het schijnt er bij te horen.
Soms heb ik ook wel een aantal felle steekjes, en de gedachte dat ik nog zo lang moet wachten tot een echo maakt me zo vreselijk onzeker. Ik zou het zo erg vinden als ik bij 12 weken een echo krijg met het bericht dat bijvoorbeeld het hartje met 8 weken gestopt is met kloppen. Ik weet ook wel dat ik niet zo moet denken maar tjonge, wie bedacht heeft dat echo's (met uitzonderingen daar gelaten) pas met een week of 12 gedaan worden. pfoee.. De dagen duren lang hoor..
Heb verder het gevoel dat het goed zit hoor, maar toch altijd bang om teleurgesteld te worden.
Maar ach ik mag helemaal niet klagen, ik weet nu tenminste dag ik zwanger kan worden en dat gun ik jullie ook zo
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben ook heel beniueuwd naar Amber!
Happy: Ik kan me voorstellen hoor, dat je onzeker wordt doordat je zo lang moet wachten. Probeer je niet te druk te maken, al weet ik heel goed dat dat makkelijk gezegd is... Heb je al een datum wanneer je kan of heb ik daar overheen gelezen?
Crea: Heftig allemaal zeg. Maar wel goed dat ze gelijk alles nakijken, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Slim dat je wat mensen ingelicht hebt, dat kan een hele goede steun zijn! Je komt heel sterk over zeg.
Muppetje: Balen dat je weer zo'n last hebt van de Clomid. Is het net zo heftig als de vorige keer?
Puggle: Jij moet even afwachten dus......
Jelin: Fijne vakantie!!!
Ik heb weinig nieuws te melden eigenlijk... Ben vandaag lekker vrij en ga heel weinig doen vandaag. Even een paar boodschapjes en verder helemaal niks, heerlijk.
Fijne dag iedereen!!
Happy: Ik kan me voorstellen hoor, dat je onzeker wordt doordat je zo lang moet wachten. Probeer je niet te druk te maken, al weet ik heel goed dat dat makkelijk gezegd is... Heb je al een datum wanneer je kan of heb ik daar overheen gelezen?
Crea: Heftig allemaal zeg. Maar wel goed dat ze gelijk alles nakijken, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Slim dat je wat mensen ingelicht hebt, dat kan een hele goede steun zijn! Je komt heel sterk over zeg.
Muppetje: Balen dat je weer zo'n last hebt van de Clomid. Is het net zo heftig als de vorige keer?
Puggle: Jij moet even afwachten dus......
Jelin: Fijne vakantie!!!
Ik heb weinig nieuws te melden eigenlijk... Ben vandaag lekker vrij en ga heel weinig doen vandaag. Even een paar boodschapjes en verder helemaal niks, heerlijk.
Fijne dag iedereen!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Heerlijk koffieleut zo'n dagje voor jezelf! Hoe gaat t met je moeder?
Als ik maar bezig ben dan ben ik er ook niet teveel mee bezig. Sta vandaag van 9 tot 6 bomvol in mn salon dus dat vind ik wel prettig. Ga in de pauze proberen de vk te bellen en anders morgen om me aan te melden
Als ik maar bezig ben dan ben ik er ook niet teveel mee bezig. Sta vandaag van 9 tot 6 bomvol in mn salon dus dat vind ik wel prettig. Ga in de pauze proberen de vk te bellen en anders morgen om me aan te melden
Happy- Prater
Happy: Het gaat, naar omstandiheden, goed met haar! Ze is alweer bijna 2 weken thuis. Ze loopt veel met 1 kruk, iedere dag een stukje verder. Ze voelt zich goed, alleen heeft ze wat last van haar ontlasting. Ze heeft 2 jaar een stoma gehad, en nu werkt dat nog niet allemaal zoals het zou moeten. Voordat ze de stoma opgeheven hebben is haar wel verteld dat dat een risico was, maar ze zit er heel erg mee. Donderdag moet ze voor controle weer naar het ziekenhuis.
Kun je, als je belt, niet zeggen dat je je best wel zorgen maakt? Misschien dat je dan wat eerder een echo mag, om je een beetje gerust te stellen. (Misschien werkt het niet zo, maar proberen kan altijd toch?)
Kun je, als je belt, niet zeggen dat je je best wel zorgen maakt? Misschien dat je dan wat eerder een echo mag, om je een beetje gerust te stellen. (Misschien werkt het niet zo, maar proberen kan altijd toch?)
Koffieleut- Prater
Ja ik ga het wel aangeven, in mijn familie van mijn moeders kant zijn veel miskramen voorgekomen, vooral bij mijn oma en tante. Mijn tante zelfs met 16 weken...maargoed dat was vroegah :p maar meld het wel even
Happy- Prater
Happy schreef:Ja ik ga het wel aangeven, in mijn familie van mijn moeders kant zijn veel miskramen voorgekomen, vooral bij mijn oma en tante. Mijn tante zelfs met 16 weken...maargoed dat was vroegah :p maar meld het wel even
Gewoon doen idd. Ik kan me wel voorstellen dat je dat toch in je achterhoofd hebt... Ben benieuwd wanneer je mag!
Koffieleut- Prater
Goedemorgen dames,
Ben nu ff alleen. Mijn man is naar de milieustraat en mijn dochter wilde mee. Dus ff rust hier.
@ Happy.. Wachten duurt lang . En idd gewoon aangeven bij de vk dat je je onzeker voelt ivm miskramen in jouw familie.
@ Crea.. Jeetje wat een verhaal. Maar wel fijn dat ze nu iets gaan doen.
@ Koffieleut.. Lekker een dagje vrij, geniet ervan. Fijn dat het ook redelijk met je moeder gaat. Dat moet ook een geruststelling zijn.
Ik begin het nu wel spannend te vinden. Ik kom steeds dichterbij een normale cyclus en eigenlijk zit ik gewoon te wachten dat in ongesteld ga worden. Maar aan de andere kant hoop ik echt dat ik zwanger ben. De andere maanden waren toch echt anders voor mij. Had gisteren zo ontzettend veel last van mijn borsten dat ik van ellende mijn bh uiteindelijk maar uit heb gedaan. Wat een opluchting was dat zeg. Heb het idee dat ze gegroeid zijn, maar dat hoeft voor mij nu weer niet. Het is al groot zat zo. Maar nu krijg ik dus steeds meer hoop. Argh ik hoop dat het goede voortekenen zijn.
Ben nu ff alleen. Mijn man is naar de milieustraat en mijn dochter wilde mee. Dus ff rust hier.
@ Happy.. Wachten duurt lang . En idd gewoon aangeven bij de vk dat je je onzeker voelt ivm miskramen in jouw familie.
@ Crea.. Jeetje wat een verhaal. Maar wel fijn dat ze nu iets gaan doen.
@ Koffieleut.. Lekker een dagje vrij, geniet ervan. Fijn dat het ook redelijk met je moeder gaat. Dat moet ook een geruststelling zijn.
Ik begin het nu wel spannend te vinden. Ik kom steeds dichterbij een normale cyclus en eigenlijk zit ik gewoon te wachten dat in ongesteld ga worden. Maar aan de andere kant hoop ik echt dat ik zwanger ben. De andere maanden waren toch echt anders voor mij. Had gisteren zo ontzettend veel last van mijn borsten dat ik van ellende mijn bh uiteindelijk maar uit heb gedaan. Wat een opluchting was dat zeg. Heb het idee dat ze gegroeid zijn, maar dat hoeft voor mij nu weer niet. Het is al groot zat zo. Maar nu krijg ik dus steeds meer hoop. Argh ik hoop dat het goede voortekenen zijn.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Bedankt voor jullie lieve reacties. Er praten hier nogal wat dames mee en veel van jullie al tijden, dus ik voel me hier af en toe een beetje verloren.
@ Happy; Helaas doen ze nog niet overal een echo rond de 8 weken. Moet wel zeggen dat ik de praktijk daar toen wel op uitgekozen heb. Maar een nichtje van mij heeft een betaalde echo laten doen met 7 weken, kostte 30 euro. Misschien is dat anders een idee??
@ Koffieleut; Fijn dat het goed gaat met je moeder! Geniet lekker van je relaxdag, ik moet mezelf een schop onder mijn kont geven om schoon te gaan maken.
@ Happy; Helaas doen ze nog niet overal een echo rond de 8 weken. Moet wel zeggen dat ik de praktijk daar toen wel op uitgekozen heb. Maar een nichtje van mij heeft een betaalde echo laten doen met 7 weken, kostte 30 euro. Misschien is dat anders een idee??
@ Koffieleut; Fijn dat het goed gaat met je moeder! Geniet lekker van je relaxdag, ik moet mezelf een schop onder mijn kont geven om schoon te gaan maken.
Weegschaal- Kletskop
Spannend Jelin. Snap dat je niet teveel durft te hopen. Wanneer wil je dan evt gaan testen??
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Spannend Jelin. Snap dat je niet teveel durft te hopen. Wanneer wil je dan evt gaan testen??
Ik voel me ook soms verloren tussen de meiden die allang bezig zijn en elkaar beter kennen. Ik heb geen ervaring met een miskraam, dus kan je ook niet helpen. Je kunt hier wel je verhaal kwijt dus dat is erg fijn. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt of gelijk zwanger zal zijn na je miskraam.
Geen idee wanneer ik evt. wil gaan testen. Op de 19e zit ik op dag 30, dus daarna zal ik waarschijnlijk wel gaan testen als ik niet ongesteld ben geworden. Eigenlijk wil ik van tevoren testen, omdat we a.s. zaterdag naar Plopsaland gaan, maar ik wil me gewoon niet gek laten maken. Toen ik zwanger was van de eerste had ik namelijk bijna geen klachten op pijnlijke borsten na dan. Maar dat kan ook weer bij ongesteldheid horen, dus het blijft onzeker. De week moet sneller voorbij .
Jelin- Kletskop
Ik ken die onzekerheid en het eigenlijk eerder willen testen, maar er toch ook weer niet aan toe willen geven. En klachten zeggen idd niet altijd iets, daar ben ik ondertussen ook wel achter. Dus ik doe met je mee; de week moet sneller voorbij! Ik moet veel werken en heb een vervelende toets, plus ik ben dan hopelijk ook dichter bij een ongesteldheid. Maar jij hebt nu toch vakantie, dat is dan wel weer zonde van je vakantieweek
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Ik ken die onzekerheid en het eigenlijk eerder willen testen, maar er toch ook weer niet aan toe willen geven. En klachten zeggen idd niet altijd iets, daar ben ik ondertussen ook wel achter. Dus ik doe met je mee; de week moet sneller voorbij! Ik moet veel werken en heb een vervelende toets, plus ik ben dan hopelijk ook dichter bij een ongesteldheid. Maar jij hebt nu toch vakantie, dat is dan wel weer zonde van je vakantieweek
Ja ik heb vakantie. Is idd zonde als de tijd sneller gaat, maar toch wil ik het haha.. Nee vind het wel prima zo, hoef ff niet te werken en kan eens lekker rustig aan doen. Kan ik bijslapen, want mijn slaaptekort is enorm.
Jelin- Kletskop
Puggle, ik verwacht dat ik geen eisprong heb, dus de teleurstelling zal niet zo heel groot zijn als ik weer niet ongesteld word denk ik. Ik heb nergens last van en ook nergens last van gehad. Het enige wat ik nu heb is veel slijmverlies, maar dat heb ik altijd vlak voordat ik ongesteld moet worden, maar dat had ik de vorige maanden ook, en toen werd ik ook niet ongesteld.
Happy, wat is dat laat zeg, pas op 12 weken een echo. Hopen dat je een praktijk hebt waar ze die ook al vroeger doen.
Koffieleut, wat fijn om te horen dat het gezien de situatie, oké gaat met je moeder. Hoe gaat het verder met jou? Jij bent aan het begin van je cyclus nu zeker?
Jelin, ik hoop voor je op een mooie cyclus. Hopen ook dat je nu niet ipv een korte een lange cyclus gaat krijgen. En hopen dat je klachten wijzen op een zwangerschap!!
Weegschaal, hoe gaat het nu met jou? Heb je de miskraam al een beetje een plaats kunnen geven?
Ik zit nu op dag 31 en nog steeds geen ongesteldheid te bespeuren. Ik had wel verwacht dat ik weer geen eisprong zou hebben, maar leuk is het natuurlijk niet. Over 2 weken heb ik mijn afspraak bij de gynaecoloog, dus dan krijg ik toch al wat meer duidelijkheid.
Het enige waar ik op dit moment 'last' van heb, is veel slijmverlies. Al is dat veel ook wel weer relatief hoor. Maar goed, dat heb ik altijd vlak voor ik ongesteld word, maar dat heb ik evengoed de afgelopen maanden gehad, ook toen ik niet ongesteld werd. Dus het is nergens een 'teken' van ofzo. Ik denk dat ik gewoon iemand ben die altijd veel slijmverlies heeft ofzo haha
Ook al zie ik enorm op tegen de afspraak met de gynaecoloog, en dan eigenlijk enkel en alleen voor dat inwendige onderzoek, ik ben er zo bang voor, toch ben ik blij dat het stilaan dichterbij komt. Ik wil gewoon weten wat mijn lichaam met me aan het doen is, want alle maanden dat ik geen eisprong heb, zijn eigenlijk gewoon 'weggegooide' maanden.
Hoe is het met jullie allemaal?
Happy, wat is dat laat zeg, pas op 12 weken een echo. Hopen dat je een praktijk hebt waar ze die ook al vroeger doen.
Koffieleut, wat fijn om te horen dat het gezien de situatie, oké gaat met je moeder. Hoe gaat het verder met jou? Jij bent aan het begin van je cyclus nu zeker?
Jelin, ik hoop voor je op een mooie cyclus. Hopen ook dat je nu niet ipv een korte een lange cyclus gaat krijgen. En hopen dat je klachten wijzen op een zwangerschap!!
Weegschaal, hoe gaat het nu met jou? Heb je de miskraam al een beetje een plaats kunnen geven?
Ik zit nu op dag 31 en nog steeds geen ongesteldheid te bespeuren. Ik had wel verwacht dat ik weer geen eisprong zou hebben, maar leuk is het natuurlijk niet. Over 2 weken heb ik mijn afspraak bij de gynaecoloog, dus dan krijg ik toch al wat meer duidelijkheid.
Het enige waar ik op dit moment 'last' van heb, is veel slijmverlies. Al is dat veel ook wel weer relatief hoor. Maar goed, dat heb ik altijd vlak voor ik ongesteld word, maar dat heb ik evengoed de afgelopen maanden gehad, ook toen ik niet ongesteld werd. Dus het is nergens een 'teken' van ofzo. Ik denk dat ik gewoon iemand ben die altijd veel slijmverlies heeft ofzo haha
Ook al zie ik enorm op tegen de afspraak met de gynaecoloog, en dan eigenlijk enkel en alleen voor dat inwendige onderzoek, ik ben er zo bang voor, toch ben ik blij dat het stilaan dichterbij komt. Ik wil gewoon weten wat mijn lichaam met me aan het doen is, want alle maanden dat ik geen eisprong heb, zijn eigenlijk gewoon 'weggegooide' maanden.
Hoe is het met jullie allemaal?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa, niet bang zijn voor de gyn hoor, het valt echt mee, en je hebt een heel aardig gyn toch?
Hier alles goed, en met de rest?
Hier alles goed, en met de rest?
Muppetje- Ratel
Alyssa, daar hoef je echt niet bang voor te zijn hoor. Is zo voorbij en vaak voel je er weinig van! Ik vond het niet vervelend, op het idee van benen wijd liggen na dan
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: