Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
En als hij niet meer donker is, is je eisprong voorbij? Dus als je morgen test en de streep is weer lichter, heb je vandaag je eisprong gehad?Puggle schreef:Jaja we doen ons best hoor! Heb er net nog een gedaan en nu is de teststreep donkerder als de controle streep dus dik positief weer
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:En als hij niet meer donker is, is je eisprong voorbij? Dus als je morgen test en de streep is weer lichter, heb je vandaag je eisprong gehad?Puggle schreef:Jaja we doen ons best hoor! Heb er net nog een gedaan en nu is de teststreep donkerder als de controle streep dus dik positief weer
Zoiets denk ik ja. Het stofje is volgens mij het hoogst als hij gaat springen. En als je een positieve test hebt springt hij meestal 24 tot 36 uur erna. Alleen was hij gisteravond ook positief dus ga er maar vanuit dat hij vandaag of morgen springt. Dat hoop ik!
Gast- Gast
@ Alyssa; Ik ken jouw verhaal nog niet, maar je denkt nooit een eisprong te hebben? Weet je dit aan de hand van ovulatietesten of op een ander manier? Ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar je afspraak bij de gyn om meer duidelijkheid te krijgen!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Weegschaal, even mijn 'voorgeschiedenis' voor jou:
In februari ben ik gestopt met de pil. Niet met de intentie om gelijk al voor kinderen te gaan, maar om alvast te 'ontpillen' omdat we toen geen jaar meer wilden wachten. In mei gaf mijn vriend aan dat hij graag voor een kindje wilde gaan en gezien ik dit al langer wilde, zijn we er toen vanaf juni voor gegaan. Nouja goed, ik kreeg dus pas begin mei mijn eerste menstruatie, die opgewekt is met pilletjes gezien ik niet uit mezelf ongesteld werd. Ik had toen dus geen eisprong en een cyclus van 73 dagen ongeveer.
De tweede keer werd ik na 43 dagen in juni plots wel spontaan ongesteld. Vanaf toen gingen we er ook voor. De keer erop werd ik weer niet spontaan ongesteld, weer geen eisprong gehad blijkbaar en dus wederom opgewekt met pilletjes waardoor ik half augustus ongesteld werd. Nu ben ik dus weer aan het wachten op mijn ongesteldheid, ik zit nu op dag 26. Ik verwacht niet dat ik uit mezelf ongesteld word. Inmiddels heb ik 29 september een afspraak staan bij de gynaecoloog omdat ik dan al 9 maanden ben gestopt met de pil en nog steeds geen cyclus heb.
Uiteraard hoop ik natuurlijk gewoon dat ik deze maand wél uit mezelf ongesteld word, maar ik verwacht het niet.
In februari ben ik gestopt met de pil. Niet met de intentie om gelijk al voor kinderen te gaan, maar om alvast te 'ontpillen' omdat we toen geen jaar meer wilden wachten. In mei gaf mijn vriend aan dat hij graag voor een kindje wilde gaan en gezien ik dit al langer wilde, zijn we er toen vanaf juni voor gegaan. Nouja goed, ik kreeg dus pas begin mei mijn eerste menstruatie, die opgewekt is met pilletjes gezien ik niet uit mezelf ongesteld werd. Ik had toen dus geen eisprong en een cyclus van 73 dagen ongeveer.
De tweede keer werd ik na 43 dagen in juni plots wel spontaan ongesteld. Vanaf toen gingen we er ook voor. De keer erop werd ik weer niet spontaan ongesteld, weer geen eisprong gehad blijkbaar en dus wederom opgewekt met pilletjes waardoor ik half augustus ongesteld werd. Nu ben ik dus weer aan het wachten op mijn ongesteldheid, ik zit nu op dag 26. Ik verwacht niet dat ik uit mezelf ongesteld word. Inmiddels heb ik 29 september een afspraak staan bij de gynaecoloog omdat ik dan al 9 maanden ben gestopt met de pil en nog steeds geen cyclus heb.
Uiteraard hoop ik natuurlijk gewoon dat ik deze maand wél uit mezelf ongesteld word, maar ik verwacht het niet.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
EVen snel.. Happy gefeliciteerd!!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Happy en Jazz, hoe is het met jullie?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hier gaat het goed, Heb net een digitale test gedaan weer positief. Volgens de berekeningen op internet ben ik nu 4 weken en 3 dagen zwanger en 15 mei geloof ik uitgerekend
Moet zeggen dat na het moment dat ik een positieve test in mn handen had het geen moment meer uit mn gedachten is geweest. Ik voel me verder nog hetzelfde dan gisteren, vooral heel lusteloos dus heb net maar even zwangerschap vitamientjes gehaald. Wel heel bizar dat er gewoon wat in je buik groeit, en ik hoop echt zo ongelovelijk dat het lekker blijft zitten waar het zit, dat is toch wel een angst!
Wel erg grappig, dit was de enige maand dat ik na de sex in bed met mn benen tegen de muur nog een poosje bleef liggen, Na aanleiding van het gesprek wat hier toen op een avond plaats vond Het heeft schijnbaar geholpen
Maar genoeg over mij, Hoe is het met jou Muppet? Voel je je al iets beter? Ik blijf hier gewoon meekletsen, iedereen leeft zo met elkaar mee dat ik echt niet zomaar weg ga
En hoe gaat het met de rest?
Moet zeggen dat na het moment dat ik een positieve test in mn handen had het geen moment meer uit mn gedachten is geweest. Ik voel me verder nog hetzelfde dan gisteren, vooral heel lusteloos dus heb net maar even zwangerschap vitamientjes gehaald. Wel heel bizar dat er gewoon wat in je buik groeit, en ik hoop echt zo ongelovelijk dat het lekker blijft zitten waar het zit, dat is toch wel een angst!
Wel erg grappig, dit was de enige maand dat ik na de sex in bed met mn benen tegen de muur nog een poosje bleef liggen, Na aanleiding van het gesprek wat hier toen op een avond plaats vond Het heeft schijnbaar geholpen
Maar genoeg over mij, Hoe is het met jou Muppet? Voel je je al iets beter? Ik blijf hier gewoon meekletsen, iedereen leeft zo met elkaar mee dat ik echt niet zomaar weg ga
En hoe gaat het met de rest?
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Hahahah happy, dan ga ik dat van sex tegenspreken.. Dit is de enigste maand dat wij absoluut niet de aangeraden standjes hebben gedaan.. (eerder afgeraden ) en na de sex ben ik niet blijven liggen, maar gelijk opgestaan
Hoe isset met muppetje?
Hoe isset met muppetje?
Jazzlyn- Prater
Hihi zo zie je maar dat iedereen weer verschillend is
Hoe voel jij je Jazzlyn? Last van kwaaltjes?
Happy- Prater
Happy schreef:Hihi zo zie je maar dat iedereen weer verschillend is
Hier gaat het redelijk. Ik ben erg moe, slaap dus meer. Veel last van mijn darmen, borsten zijn wat gevoelig en vol. Verder euhm, savonds al een lekkere opgezette dikke buik , misselijk, rare trek, veel last van onderbuik. Krampjes, trekgevoel (het groeit dus wel goed ), banden beginnen ook al een beetje (vooral in onderrug) Maar dat komt voornamelijk omdat het links zit,dus dat is vrij moeilijk voor je lichaam
Hoe is het met jou? Veel kwaaltjes??
Jazzlyn- Prater
Ik heb vooral veel koud, en mn buik zeurt links onderin, maar dat trekt ook al naar rechts, vooral in mn liezen. En ook mn onderrug... Heb geen tot weinig eetlust. En kijk nogal duf uit mn ogen
Ben jij niet bang dat het misschien mis gaat? Ik kijk teveel tv en op internet hoor Maar zolang ik me zo (of erger) blijf voelen zal het wel goed zijn Vind het wel echt heel speciaal!
Ben jij niet bang dat het misschien mis gaat? Ik kijk teveel tv en op internet hoor Maar zolang ik me zo (of erger) blijf voelen zal het wel goed zijn Vind het wel echt heel speciaal!
Happy- Prater
O en trouwens, Wat moet ik nu doen? Moet ik nog de huisarts bellen oid?
Ik moet echt proberen mn mond te houden tegen iedereen. Zelf met het vertellen tegen de ouders wil ik nog even wachten.
Ik moet echt proberen mn mond te houden tegen iedereen. Zelf met het vertellen tegen de ouders wil ik nog even wachten.
Happy- Prater
Als je daar aan moet denken heb je geen leven.. iets van 25 % eindigt in een miskraam, waarvan 15% al voor de testdatum.. Dus dan hou je nog 10 % over, zolang je geen bloed verliest is de kans erg groot dat het goed gaat.
Owja dat koud hebben.Vreselijk. Gister een trui, vest en badjas aan.. onder mijn dekentje op de bank .
je mag de verloskundige bellen! Maar ik bel de gyn pas volgende week, dan duurt het weer korter tot de echo Ik zou volgende week al een echo mogen, maar dat wil ik niet, ik wil langer wachten zodat je echt alles goed ziet (hartje etc).
Hier weet ook niemand het hoor!
Owja dat koud hebben.Vreselijk. Gister een trui, vest en badjas aan.. onder mijn dekentje op de bank .
je mag de verloskundige bellen! Maar ik bel de gyn pas volgende week, dan duurt het weer korter tot de echo Ik zou volgende week al een echo mogen, maar dat wil ik niet, ik wil langer wachten zodat je echt alles goed ziet (hartje etc).
Hier weet ook niemand het hoor!
Jazzlyn- Prater
En als jij jezelf rot blijft voelen is het goed Blijft het HCG stijgen
Jazzlyn- Prater
Ik had al wat gesnuffeld voor verloskundingen hier in de buurt, bij één kan ik me vanaf week 5 aanmelden maar de verloskundigen die hier zitten doen bij week 8-9 een intake gesprek en pas bij week 12 een echo
Happy- Prater
Klopt, ik mag eerder echo door mijn afwijking natuurlijk. Krijg er ook heel veel. Maarja elk voordeel heeft zijn nadeel Ik denk dat ik op de 30ste een echo inplan.. En als ik echt niet meer kan wachten de 23ste Op de 30ste ben ik 7+6 das wel een mooi termijn!
Gewoon aanmelden bij de verloskundige waar jij het beste gevoel bij hebt hoor!
Gewoon aanmelden bij de verloskundige waar jij het beste gevoel bij hebt hoor!
Jazzlyn- Prater
Hier gaat het wat minder, nog steeds behoorlijk ongesteld en ontzettende buikpijn, maarja, dat hoort erbij. Lief dat jullie het vragen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Vervelend muppet! Vind je , en de anderen trouwens ook, het vervelend dat ik hier nog meeklets? Kan me namelijk wel voorstellen dat t soms confronterend is..eerlijk zeggen hoor!
Happy- Prater
Happy schreef:Ik had al wat gesnuffeld voor verloskundingen hier in de buurt, bij één kan ik me vanaf week 5 aanmelden maar de verloskundigen die hier zitten doen bij week 8-9 een intake gesprek en pas bij week 12 een echo
Als bij 12 weken een echo hebt, dan heb je echt een mini-baby in je buik. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook pas met 12 weken een echo, maar ik wist toen pas met 8 weken dat ik zwanger was.
En jij en Jazz hebben echt zwangerschapskwaaltjes hoor. Hoop dat jullie snel weer fitter zullen zijn.
@ Muppetje.. Balen dat je nog last van je buik hebt. Ik hoop dat het snel over zal zijn.
Hier gaat het rustig aan. Heb weer het gevoel dat ik ongesteld ga worden, dus ik wacht af wanneer. Vorige maand werd ik met 22 dagen al ongesteld en dat is morgen, dus ik hoop dus dat ik morgen ongesteld ga worden en anders met dag 30 . Nog 2 dagen werken en dan heb ik eindelijk vakantie..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Maar luisteren ze bij 8-9 weken ook niet even naar het hartje?
Happy- Prater
Nee! Kans is groot dat ze het niet horen. Via een echo kun je het wel horen.. Dus met 12 weken.Happy schreef:Maar luisteren ze bij 8-9 weken ook niet even naar het hartje?
Jazzlyn- Prater
Oke, geduld hebben dus
Happy- Prater
Happy schreef:Oke, geduld hebben dus
Dat is het motto ja.. Ik heb het ook niet hoor.. Ik tel af.. Nog 21 daagjes maximaal
Jazzlyn- Prater
Dat is maar 3 weekjes
Ik vroeg het namelijk omdat iemand me ooit verteld heeft als een hartje stopt met kloppen dat rond de 8e week is. Of dat zo is geen idee maar het lijkt me zo naar om door te lopen met de gedachte dat je zwanger bent en dat t dan alsnog misgaat. Maar blaablabla ik heb niks gezegd moet me niet zo druk maken
Ik vroeg het namelijk omdat iemand me ooit verteld heeft als een hartje stopt met kloppen dat rond de 8e week is. Of dat zo is geen idee maar het lijkt me zo naar om door te lopen met de gedachte dat je zwanger bent en dat t dan alsnog misgaat. Maar blaablabla ik heb niks gezegd moet me niet zo druk maken
Happy- Prater
Happy schreef:Dat is maar 3 weekjes
Nee dat is onzin.. Het kan ook nooit gaan kloppen, of met 7 weken stoppen. Je gevoel over een zwangerschap zegt vaak wel iets. Ik heb het gevoel dat het wel goed zit.. En jij?
Maar 3 weekjes zegt ze dan... Maar 3?? Halloo... 21 dagen Hahahaha Volgende week weer werken, zal de tijd wel weer wat sneller gaan!
Jazzlyn- Prater
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: