Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
muppet: heeft het al doorgezet?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Jazzlyn gefeliciteerd heb je het je man af verteld? Of moet hij zo veel werken dat je er nog geen tijd voor hebt gehad.
Je hebt al wel snel zwangerschap kwaaltjes hoor.. Geniet ervan!
Zo te zien zitten er paar aan hun nod.. Hopelijk is het raak voor jullie!
tittith (schrijf ik het goed) Hoe is nu met jouw? Is je ongesteld al door gezet?
Je hebt al wel snel zwangerschap kwaaltjes hoor.. Geniet ervan!
Zo te zien zitten er paar aan hun nod.. Hopelijk is het raak voor jullie!
tittith (schrijf ik het goed) Hoe is nu met jouw? Is je ongesteld al door gezet?
firda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11
joyce0606 schreef:muppet: heeft het al doorgezet?
Ja, en flink ook, had ik wel al verteld hoor vanmorgen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje: goed dat het doorgezet heeft. Welke dag zat je? Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!!
Puggle: op welke dag zit jij? Zou wel fijn zijn als je door het temperaturen kan weten wanneer je je eisprong hebt. Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen volgende ronde ofzo. Hoe doe je dat dan eigenlijk precies?
Koffieleut: Balen zeg! Jullie zijn ook al wel een tijdje bezig natuurlijk. Denken jullie er nog niet aan om misschien eens een gynaecoloog te raadplegen voor een check-up? Of heeft het niet zo'n 'haast' (ik weet niet hoe ik het moet verwoorden) bij jullie?
Happy: Jij nog steeds niet ongesteld?
Puggle: op welke dag zit jij? Zou wel fijn zijn als je door het temperaturen kan weten wanneer je je eisprong hebt. Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen volgende ronde ofzo. Hoe doe je dat dan eigenlijk precies?
Koffieleut: Balen zeg! Jullie zijn ook al wel een tijdje bezig natuurlijk. Denken jullie er nog niet aan om misschien eens een gynaecoloog te raadplegen voor een check-up? Of heeft het niet zo'n 'haast' (ik weet niet hoe ik het moet verwoorden) bij jullie?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Ik kom even spammen met een ovulatietest. Deze is volgens mij aardig positief? Zeker nadat ik vanmorgen een temperatuur van 0,4 graden minder had.
Laatst aangepast door Puggle op wo 7 sep 2011 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jeeej Puggle
Muppetje- Ratel
sorry muppet! maar fijn dat het doorgezet heeft, weet je waar je aan toe bent!
puggle: JEEJ! en nu lekker aan de slag!! succes, het is wel lekker weer om knus te zijn
puggle: JEEJ! en nu lekker aan de slag!! succes, het is wel lekker weer om knus te zijn
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Alyssa schreef:
Ik zit nu op dag 17 en aan mijn foto te zien is mijn test wel aardig goed volgens mij.
Als je temperatuurt dan moet je gewoon iedere ochtend gelijk als je wakker word in bed je temp op nemen en bij houden op een lijstje. Zo kun je dan precies zien als tie daalt en stijgt en dan weet je dat je ei is geweest. Het moet dan 0,3 tot 0,5 graden schelen. Je moet er wel iedere ochtend aan denken, maar ik vind het niet vervelend om even te doen Hoe gaat het nu met jou? Enig idee of er wat gebeurt?
Gast- Gast
Oh nou, mooie dag toch om te ovuleren. Dan moet je vanaf nu nog 2 weken tellen ongeveer en dan zou je ongesteld moeten worden? Van waar komt die test die je hebt, is die gewoon van het kruidvatmerk?Puggle schreef:Ik zit nu op dag 17 en aan mijn foto te zien is mijn test wel aardig goed volgens mij.Alyssa schreef:
Als je temperatuurt dan moet je gewoon iedere ochtend gelijk als je wakker word in bed je temp op nemen en bij houden op een lijstje. Zo kun je dan precies zien als tie daalt en stijgt en dan weet je dat je ei is geweest. Het moet dan 0,3 tot 0,5 graden schelen. Je moet er wel iedere ochtend aan denken, maar ik vind het niet vervelend om even te doen Hoe gaat het nu met jou? Enig idee of er wat gebeurt?
Weet je toevallig of het veel uitmaakt hoelaat je temperatuurt? Mijn wekker gaat namelijk vaak om 5u15 al, maar soms heb ik late dienst en dan sta ik pas om 8u ofzo heb, dus dat is wel een verschil van 3 uur, ik weet niet of dat veel uitmaakt? En meet je dan je temperatuur gewoon onder je oksel?
Met mij gaat het wel goed hoor, ik ben er op dit moment niet teveel mee bezig, het heeft toch geen zin. Eind deze maand heb ik mijn afspraak bij de gynaecoloog en ik wacht die gewoon rustig af. Ik zit nu op dag 25, heb niet het idee dat er wat gebeurt. Ik heb ook helemaal niets bijgehouden ofzo, geen temperatuur, geen ovulatietesten o.i.d. dus ik wacht gewoon af. Als ik nog niet ongesteld ben tegen dat ik mijn afspraak heb, dan zit ik weeral bijna aan de 50 dagen. Dan ben ik ook alweer 8 maanden met de pil gestopt, dus wel een 'mooie' tijd om eens te laten controleren waarom ik niet ongesteld word. Ook al heb ik nog zoveel schrik voor die afspraak (vooral voor het onderzoek dan) toch ben ik heel blij dat deze staat. Ik wil nu ook wel gewoon eens weten wat mijn lichaam allemaal aan het uitspoken is met mij, want ik vind dit gewoon niet leuk meer. Maar goed, daar zal ik jou niets over moeten vertellen, jouw lichaam werkt(e) ook niet echt mee he .
Ik zit dus alleen heel erg in dubio of ik nou wel of niet ga testen deze 'ronde'. Ik heb niet het idee dat ik een eisprong heb gehad (waarom zou ik het deze maand wel hebben terwijl ik het anders nooit heb?) maar anderzijds wil ik ook niet 'pas' na 2 maanden weten dat ik zwanger ben (mocht ik toch een eisprong hebben gehad). Daarom dus wat twijfel hier, en vooral: als ik toch een test doe, wanneer dan?
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:
Nee nog niet, maar vorige maand was het op dag 31, en dat is morgen..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Alyssa: We hebben idd geen "haast" zegmaar. Als het nog een tijdje duurt voordat ik zwanger ben is dat ook niet erg. Omdat mijn man niet altijd thuis is rond mijn eisprong is de kans soms ook heel klein dat ik zwanger wordt. Ook proberen we heel bewust het gewoon leuk te houden en niet te moeten omdat ik vruchtbaar ben, maar omdat we zelf willen. Daardoor houden we er vanaf het begin ook rekening mee dat het allemaal wat langer kan gaan duren voordat ik zwanger ben. Om deze reden ben ik ook nooit zo heel teleurgesteld als ik ongesteld wordt, behalve gisteren dan....
Als ik jou was zou ik wel testen, maar wanneer is wel een lastige.... Voordat je naar de gynaecoloog gaat misschien?
Puggle: Ik weet weining van ovulatietesten maar dit lijkt me heel erg positief hoor.
Happy: Nog steeds last van die krampen dan?
Als ik jou was zou ik wel testen, maar wanneer is wel een lastige.... Voordat je naar de gynaecoloog gaat misschien?
Puggle: Ik weet weining van ovulatietesten maar dit lijkt me heel erg positief hoor.
Happy: Nog steeds last van die krampen dan?
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Nee het gevoel links heb ik gewoon nog steeds, met af en toe een steekje rechts.. We zullen zien..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Alyssa, je moet wel een beetje proberen om het op hetzelfde tijdstip te doen en gelijk als je wakker word. Ik gebruik de thermometer wel op de mannier zoals het eigelijk hoort niet heel charmant, maar wel het beste begreep ik.
Ja de testen heb ik van kruidvat eigen merk ja.
Ik hoop voor je dat het nu wel een beetje een normale cyclus word hoor! En probeer je niet te druk te maken over je afspraak bij de gynecoloog. Dat is echt niet nodig hoor!
Het is niet leuk maar zo voorbij en voor een goed doel toch
Koffieleut, het is heel begrijpelijk hoor. Op een gegeven moment is het wel genoeg voor je gevoel natuurlijk. Hopelijk lukt het snel! Ja de strepen moeten gelijk zijn aan elkaar of de ene donkerder.
Happy, spannend nog even dus
Muppje, lekker in bad geweest?
Ja de testen heb ik van kruidvat eigen merk ja.
Ik hoop voor je dat het nu wel een beetje een normale cyclus word hoor! En probeer je niet te druk te maken over je afspraak bij de gynecoloog. Dat is echt niet nodig hoor!
Het is niet leuk maar zo voorbij en voor een goed doel toch
Koffieleut, het is heel begrijpelijk hoor. Op een gegeven moment is het wel genoeg voor je gevoel natuurlijk. Hopelijk lukt het snel! Ja de strepen moeten gelijk zijn aan elkaar of de ene donkerder.
Happy, spannend nog even dus
Muppje, lekker in bad geweest?
Gast- Gast
Puggle, heerlijk
Ik wil ook zo'n mooie test, haha. Ik twijfel nu weer of het wel goed is dat ik 100 mg moet. Maar de gyn zal het wel weten toch. En een ei op dag 17 is beter dan op dag 23 zoals ik....
Misschien ga ik toch maar temperaturen ook, zo veel moeite is het niet...
Ik wil ook zo'n mooie test, haha. Ik twijfel nu weer of het wel goed is dat ik 100 mg moet. Maar de gyn zal het wel weten toch. En een ei op dag 17 is beter dan op dag 23 zoals ik....
Misschien ga ik toch maar temperaturen ook, zo veel moeite is het niet...
Muppetje- Ratel
Lijkt me ook lekker joh een bad :-)
Maar ik heb nog geen ei nu hè, dus als tie morgen springt dan is het 18. Ja de gyn zal wel weten wat ze doet, alleen is het wel snel misschien dat ze het nu al gelijk wil verhogen. Maar aan de andere kant zal het gelijk zijn werk moeten doen in de eerste ronde en misschien word het nu niet 'beter' met 50 mg? Ik zou het gewoon naar vragen als je twijfelt voordat je ze in hebt genomen.
Maar ik heb nog geen ei nu hè, dus als tie morgen springt dan is het 18. Ja de gyn zal wel weten wat ze doet, alleen is het wel snel misschien dat ze het nu al gelijk wil verhogen. Maar aan de andere kant zal het gelijk zijn werk moeten doen in de eerste ronde en misschien word het nu niet 'beter' met 50 mg? Ik zou het gewoon naar vragen als je twijfelt voordat je ze in hebt genomen.
Gast- Gast
Puggle schreef:Lijkt me ook lekker joh een bad :-)
Nee, ik vertrouw er maar gewoon op dat het goed is. Ik ben gewoon een muts en ze heeft het al prima uitgelegd, dus dan zal ik alleen weer hetzelfde horen... Ik ga gewoon voor de 100 en een ei voor dag 21
Enne, je mag best een keer bij mij in bad hoor
Muppetje- Ratel
Iki zou het wel even vragen, bij mij werd het namelijk wel beter met 50 mg.. Eerste keer dag 24, daarna dag 21 en daarna dag 20, laatste keer dag 18! Met 100 mg ging het weer achteruit... dag 23 en deze ronde dag 20 (snachts) dus 21!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:Iki zou het wel even vragen, bij mij werd het namelijk wel beter met 50 mg.. Eerste keer dag 24, daarna dag 21 en daarna dag 20, laatste keer dag 18! Met 100 mg ging het weer achteruit... dag 23 en deze ronde dag 20 (snachts) dus 21!
En jij hebt alleen 50 mg gehad?
Gast- Gast
Puggle schreef:Jazzlyn schreef:Iki zou het wel even vragen, bij mij werd het namelijk wel beter met 50 mg.. Eerste keer dag 24, daarna dag 21 en daarna dag 20, laatste keer dag 18! Met 100 mg ging het weer achteruit... dag 23 en deze ronde dag 20 (snachts) dus 21!
Nee laatste 2 keer 100mg!
Na de 4de ronde (de keer na de maand met op dag 18 ei) groeide er op dag 16 nog niks, dus doorstart naar 100 gemaakt.
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Puggle schreef:Jazzlyn schreef:Iki zou het wel even vragen, bij mij werd het namelijk wel beter met 50 mg.. Eerste keer dag 24, daarna dag 21 en daarna dag 20, laatste keer dag 18! Met 100 mg ging het weer achteruit... dag 23 en deze ronde dag 20 (snachts) dus 21!
Nee laatste 2 keer 100mg!
Na de 4de ronde (de keer na de maand met op dag 18 ei) groeide er op dag 16 nog niks, dus doorstart naar 100 gemaakt.
Oke en nu dus zwanger na 100 mg ach het is gewoon lastig allemaal.
Gast- Gast
Klopt, is erg lastig!
Jazzlyn- Prater
Muppetje schreef:Vannacht heeft het hier eindelijk doorgezet, en goed ook. Ik heb zo'n buikpijn, haha, bah.
Ik vind het niet erg, ben alleen maat heel erg blij dat ik niet aan de primolut hoef, daar heb ik vorige keer veel last van gehad...
Dus ik laat me deze week goed verwennen en hoop op een mooier resultaat met de 100 mg Clomid.
Hi, begrijp ik het goed dat je nu uit jezelf ongesteld bent geworden? Opzich goed teken want dan heb je toch een eisprong gehad met de 50 mg. Nu hopen dat de 100 mg ook goed aanslaat en je eisprong ietsjes eerder is.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:Muppetje schreef:Vannacht heeft het hier eindelijk doorgezet, en goed ook. Ik heb zo'n buikpijn, haha, bah.
Ik vind het niet erg, ben alleen maat heel erg blij dat ik niet aan de primolut hoef, daar heb ik vorige keer veel last van gehad...
Dus ik laat me deze week goed verwennen en hoop op een mooier resultaat met de 100 mg Clomid.
Hi, begrijp ik het goed dat je nu uit jezelf ongesteld bent geworden? Opzich goed teken want dan heb je toch een eisprong gehad met de 50 mg. Nu hopen dat de 100 mg ook goed aanslaat en je eisprong ietsjes eerder is.
Klopt helemaal! Ben ik ook wel blij mee inderdaad. Hoop dat met de 100 mn eisprong inderdaad ietsje eerder is
Muppetje- Ratel
Happy: Je houdt het wel spannend hoor!
Koffieleut: ik snap wel dat je baalde. Je hoopt toch dat het eens een keer raak mag zijn
Puggle: hm, temperaturen wordt dan erg moeilijk voor mij gezien mijn wisselende uren op het werk. Ik kan toch moeilijk om 5u15 gaan opstaan op dagen dat ik pas om 9u30 moet beginnen haha. Nouja, in principe kan ik dan wel de wekker zetten en terug in slaap dommelen, maar toch. En zeker in het weekend . Nouja, ik zie wel, het is nog helemaal niet zo ver.
En ja klopt, de afspraak is voor een goed doel, daarom dat ik er sowieso naartoe ga, ook al word ik deze maand wel uit mezelf ongesteld.
Muppetje: Nouja, je hebt wel een eisprong, dat is al iéts, toch? Maar uiteraard hoop ik met je mee op een vroegere eisprong deze ronde!
Koffieleut: ik snap wel dat je baalde. Je hoopt toch dat het eens een keer raak mag zijn
Puggle: hm, temperaturen wordt dan erg moeilijk voor mij gezien mijn wisselende uren op het werk. Ik kan toch moeilijk om 5u15 gaan opstaan op dagen dat ik pas om 9u30 moet beginnen haha. Nouja, in principe kan ik dan wel de wekker zetten en terug in slaap dommelen, maar toch. En zeker in het weekend . Nouja, ik zie wel, het is nog helemaal niet zo ver.
En ja klopt, de afspraak is voor een goed doel, daarom dat ik er sowieso naartoe ga, ook al word ik deze maand wel uit mezelf ongesteld.
Muppetje: Nouja, je hebt wel een eisprong, dat is al iéts, toch? Maar uiteraard hoop ik met je mee op een vroegere eisprong deze ronde!
Alyssa- Prater
Alyssa, daar heb je helemaal gelijk in en ben ik ook heel blij mee
Ik ben vandaag begonnen met temperaturen, eigenlijk is t een kleine moeite
Ik ben vandaag begonnen met temperaturen, eigenlijk is t een kleine moeite
Muppetje- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: