Voor een kindje in 2011!
+34
Thunder
bolus26
studiebol
Jasmine
Aimee
Creabea_28
Vlinderrr
Clapperdie
Pien
Floor
Pussycat
koNijntje
Jazzlyn
S@nneke
Elmo
Weegschaal
Triesje1983
Happy
Linnie1985
_Blush_
Koffieleut
Printje
joyce0606
firda
Laced
Jelin
Filoria
Muppetje
Alyssa
Amber-
miss piggy
CCC
Tittih
Lejow
38 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
firda schreef:Hallo allemaal,
Ik lees wel mee maar kan het allemaal niet meer volgen hoor. Sorry!
@ tittih wat denk je zelf?
Pff ik word gek, haha. Vandaag biiiiijnaa niks op een heeel klein beetje lichtbruin. Wel weer koppijn, pfff.
Morgenochtend testen, je zou haast zeggen dat ik wel zwanger moet zijn, ben nu 2/3 dagen overtijd.
Of mijn menstruatie is nu ineens totaal anders? Als dat zo is ben ik bang dat er iets niet goed is, omdat ik ook lichte buikpijn heb. We gaan het morgenochtend zien, zou wel super zijn. Als ik nou een beetje kon delen met de andere meiden hier, dan zou ik gerust een paar maanden willen wachten, zodat zij sneller zwanger zijn. Het is ook niet eerlijk....
Ik ga maar eens de tafel klaar maken, druk dagje gehad, dus we gaan aan de patat!
Tittih- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11
Tittih schreef:firda schreef:Hallo allemaal,
Ik lees wel mee maar kan het allemaal niet meer volgen hoor. Sorry!
@ tittih wat denk je zelf?
Pff ik word gek, haha. Vandaag biiiiijnaa niks op een heeel klein beetje lichtbruin. Wel weer koppijn, pfff.
Morgenochtend testen, je zou haast zeggen dat ik wel zwanger moet zijn, ben nu 2/3 dagen overtijd.
Of mijn menstruatie is nu ineens totaal anders? Als dat zo is ben ik bang dat er iets niet goed is, omdat ik ook lichte buikpijn heb. We gaan het morgenochtend zien, zou wel super zijn. Als ik nou een beetje kon delen met de andere meiden hier, dan zou ik gerust een paar maanden willen wachten, zodat zij sneller zwanger zijn. Het is ook niet eerlijk....
Ik ga maar eens de tafel klaar maken, druk dagje gehad, dus we gaan aan de patat!
Patat, jaloers
Enne, vind mezelf een van de meiden waar jij op doelt, maar ik kan denk ik namens allemaal zeggen dat we het iedereen gunnen. Natuurlijk, het is soms moeilijk, maar dat is niet anders
Ik hoop het voor je...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
CCC, ja vakantie was super. Echt heel relax en mooie duiken gemaakt. Een zeeschildpad gezien en veel mooie andere vissen. Ja ik ben op kraam visite geweest, was echt super leuk en lief en schattig en klein. Echt leuk, dan gaat het wel meer kriebelen. Mijn vriend wild eerst niets weten van kleine baby’s, hij vind kinderen pas leuk als ze kunnen lopen en praten :-) . Maar ook hij vond de baby echt heel leuk en lief en… hihi.
Wat balen dat je zo heftig ongesteld bent/was. Hoop dat het de volgende keer niet zo heftig is, of gewoon niet.
Koffieleut, haha zou super zijn als we alle drie op vakantie zwanger zijn zwanger geraakt of zwanger worden. Ik zie wel, maar het klinkt goed dat je borsten zeer doen, nouja is natuurlijk niet fijn, maar als het een voorteken is dan is dat super.
Amber, ja het wachten is begonnen. Fijne vakantie!
Jetje, ja de kraamvisite was erg leuk. Wat leuk dat jij binnenkort ook op kraamvisite kan. Van wie?
Weegschaal, tittih en Frida welkom. Volgens mij kende ik jullie nog niet. Maar ik weet het niet zeker . maar igg(nogmaals) welkom.
Tittih, Wat balen dat je dochter zo hard gevallen was op vakantie. Hoe gaat het nu met haar? Ik hoop dat je morgen positief test. Zou super zijn. Kan me je gevoel voorstellen, maar we gunnen het je!
Weegschaal, ja klopt, op vakantie hadden we alle tijd
Puggle, was super dat de zwemmers van je man goed zijn.
Firda, heel herkenbaar. In het begin kon ik de verhalen ook echt niet uit elkaar houden. Ik kon het echt niet volgen. Nu ik langer mee lees en iedereen beter leer kennen gaat het prima.
Wat balen dat je zo heftig ongesteld bent/was. Hoop dat het de volgende keer niet zo heftig is, of gewoon niet.
Koffieleut, haha zou super zijn als we alle drie op vakantie zwanger zijn zwanger geraakt of zwanger worden. Ik zie wel, maar het klinkt goed dat je borsten zeer doen, nouja is natuurlijk niet fijn, maar als het een voorteken is dan is dat super.
Amber, ja het wachten is begonnen. Fijne vakantie!
Jetje, ja de kraamvisite was erg leuk. Wat leuk dat jij binnenkort ook op kraamvisite kan. Van wie?
Weegschaal, tittih en Frida welkom. Volgens mij kende ik jullie nog niet. Maar ik weet het niet zeker . maar igg(nogmaals) welkom.
Tittih, Wat balen dat je dochter zo hard gevallen was op vakantie. Hoe gaat het nu met haar? Ik hoop dat je morgen positief test. Zou super zijn. Kan me je gevoel voorstellen, maar we gunnen het je!
Weegschaal, ja klopt, op vakantie hadden we alle tijd
Puggle, was super dat de zwemmers van je man goed zijn.
Firda, heel herkenbaar. In het begin kon ik de verhalen ook echt niet uit elkaar houden. Ik kon het echt niet volgen. Nu ik langer mee lees en iedereen beter leer kennen gaat het prima.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Puggle: wat een goed nieuws zeg!
Amber: jaaaa officieel vakantie!!
CCC: haha opbeurende woorden zeg… Ik hoop ook niet dat ik ziek word op die boot…
Triesje: balen zeg dat je zo lang op die afspraak moet wachten.
Tittih: oh wat vervelend zeg die onzekerheid. Lief van je, maar het is jou ook onwijs gegund hoor meid. Ik ga voor je duimen!! Zou het wel gaaf vinden, als dit echt de start was van een nieuwe babyboom…
Weegschaal: Een botter is een soort zeilboot… Ben benieuwd wat er uit de test komt morgen…
S@nneke: een goede vriendin van me (petteflet hier op het forum) is 18 augustus bevallen.
Vanavond komt het Blok weer. Heb er al helemaal zin in.
Als het allemaal zo mag zijn, zit ik nu op de helft van mijn cyclus en moeten we de komende week aan de bak. Maar ja eigenlijk begin ik ineens toch wel de angst te krijgen dat het misschien helemaal niet geholpen heeft. Maar goed, niet teveel aan denken…
Amber: jaaaa officieel vakantie!!
CCC: haha opbeurende woorden zeg… Ik hoop ook niet dat ik ziek word op die boot…
Triesje: balen zeg dat je zo lang op die afspraak moet wachten.
Tittih: oh wat vervelend zeg die onzekerheid. Lief van je, maar het is jou ook onwijs gegund hoor meid. Ik ga voor je duimen!! Zou het wel gaaf vinden, als dit echt de start was van een nieuwe babyboom…
Weegschaal: Een botter is een soort zeilboot… Ben benieuwd wat er uit de test komt morgen…
S@nneke: een goede vriendin van me (petteflet hier op het forum) is 18 augustus bevallen.
Vanavond komt het Blok weer. Heb er al helemaal zin in.
Als het allemaal zo mag zijn, zit ik nu op de helft van mijn cyclus en moeten we de komende week aan de bak. Maar ja eigenlijk begin ik ineens toch wel de angst te krijgen dat het misschien helemaal niet geholpen heeft. Maar goed, niet teveel aan denken…
Gast- Gast
Fijne vakantie Amber!
Zelf heb ik nu weer iets bruinverlies. Ben wat verbaasd, het bloedverlies is al 5 dagen gestopt, de laatste 3 dagen waren toen ook alleen bruinverlies. Heb ook wel wat last van buikpijn, maar nog niet zo erg als bij een ongesteldheid. Dus is het nu al een ongesteldheid, of gewoon nog een restant van de miskraam....
Ben nu helemaal benieuwd naar de test van morgen, om te kijken of het hcg hormoon uit mijn lichaam is. Wil het met ochtendurine doen omdat ik dan een evt heel licht streepje ook zou zien. Het is morgen 13 dagen na het beginnen van mijn miskraam.
Zelf heb ik nu weer iets bruinverlies. Ben wat verbaasd, het bloedverlies is al 5 dagen gestopt, de laatste 3 dagen waren toen ook alleen bruinverlies. Heb ook wel wat last van buikpijn, maar nog niet zo erg als bij een ongesteldheid. Dus is het nu al een ongesteldheid, of gewoon nog een restant van de miskraam....
Ben nu helemaal benieuwd naar de test van morgen, om te kijken of het hcg hormoon uit mijn lichaam is. Wil het met ochtendurine doen omdat ik dan een evt heel licht streepje ook zou zien. Het is morgen 13 dagen na het beginnen van mijn miskraam.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Puggle: Wat fijn!!!!
Tittith: Ik ben heel benieuwd, zal de site in de gaten houden vandaag...
Weegschaal: Wat vreemd zeg...
Tittith: Ik ben heel benieuwd, zal de site in de gaten houden vandaag...
Weegschaal: Wat vreemd zeg...
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Jetje schreef:Tittih en en en en en ????????
+1....
Muppetje- Ratel
Helaas:(
Ik weet het nu ook niet meer...
Zou dit van de afgelopen dagen dan mijn menstruatie zijn geweest?
Of ben ik nog aan het ontpillen? Ben nu 3 maand van de pil af, met een normale cyclus.
Of is er meer aan de hand?
Heb ook al aan een ander merk test gedacht, maar ik heb nu sensitest gebruikt en die zijn al gevoelig en dan nog, ik ben nu 3/4 dagen overtijd, lijkt me dat elke test dan wel positief aan moet geven als er een zwangerschap is.
Ccc heb jij ook je eisprong gevoeld? Of had je dat berekend aan de hand van je vorige cyclussen?
Of ben ik nog aan het ontpillen? Ben nu 3 maand van de pil af, met een normale cyclus.
Heb ook al aan een ander merk test gedacht, maar ik heb nu sensitest gebruikt en die zijn al gevoelig en dan nog, ik ben nu 3/4 dagen overtijd, lijkt me dat elke test dan wel positief aan moet geven als er een zwangerschap is.
Ccc heb jij ook je eisprong gevoeld? Of had je dat berekend aan de hand van je vorige cyclussen?
Tittih- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11
Tittih schreef:Helaas:(
Ik heb dus ook een keer zoiets gehad. Ik had 5 dagen oud bloedverlies en de laatste dag ervan 1 dag helder bloedverlies. Maar het kwam ook in vlagen. Ik begon toen ook te twijfelen en heb toen een test gedaan, die negatief was. Heb het toen als ongesteldheid gezien. Ik dacht dat het van het ontpillen was, dus dat kan misschien ook bij jou zo zijn. Ik zou het gewoon zien als ongesteldheid.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@ Tittih, wat jammer!
Maar het zou wel gewoon je menstruatie kunnen zijn. Ik heb de laatste maanden ook rare menstruaties gehad, erg kort. Half dagje wat rood bloedverlies, 1,5 dag wat bruin en dat was het. Ook toen een paar keer getest omdat ik twijfelde. Maar was niet zwanger.
Maar het zou wel gewoon je menstruatie kunnen zijn. Ik heb de laatste maanden ook rare menstruaties gehad, erg kort. Half dagje wat rood bloedverlies, 1,5 dag wat bruin en dat was het. Ook toen een paar keer getest omdat ik twijfelde. Maar was niet zwanger.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
zow dames weer veel gebeurt.
Irritant he die menstruatie als je zwanger wilt worden?
Lijkt af en toe net of ons lichaam echt grapjes met ons uithaalt.
Ik schreef begin deze week ook dat ik een week te vroeg ongesteld geworden was.
Leek toch echt op een gewone ongesteldheid qua hoeveelheid zeg maar.
Is ook echt zo vreemd.
Ga denk ik zondag toch maar een testje doen om te kijken of het geen innestelingsbloeding was en ik toch zwanger ben.
Zou eigenlijk zaterdag ongesteld moeten worden.
Tittih, hoop voor jou dat er ook snel duidelijkheid is. Zou inderdaad gewoon een menstruatie kunnen zijn. Heb dat in het begin toen ik pas gestopt was met de pil ook wel eens gehad..
Irritant he die menstruatie als je zwanger wilt worden?
Lijkt af en toe net of ons lichaam echt grapjes met ons uithaalt.
Ik schreef begin deze week ook dat ik een week te vroeg ongesteld geworden was.
Leek toch echt op een gewone ongesteldheid qua hoeveelheid zeg maar.
Is ook echt zo vreemd.
Ga denk ik zondag toch maar een testje doen om te kijken of het geen innestelingsbloeding was en ik toch zwanger ben.
Zou eigenlijk zaterdag ongesteld moeten worden.
Tittih, hoop voor jou dat er ook snel duidelijkheid is. Zou inderdaad gewoon een menstruatie kunnen zijn. Heb dat in het begin toen ik pas gestopt was met de pil ook wel eens gehad..
Elmo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11
Spannend Elmo!
Tittih: hopen dat jij ook snel duidelijkheid hebt! Niks is vervelender dan die onzekerheid!
Ik heb net afscheid genomen op mijn 'oude' werk... Ik heb de hele maand september verlof en hopelijk kan ik per 1 oktober beginnen bij mijn nieuwe werkgever. Ze wilde nog even een goede referentie voordat ze het contract aanpaste, ze had een uitzondering gemaakt door het contract al op te stellen. Ik vertrouw erop dat het goedkomt en anders overbrug ik die maand op een andere manier.
Afscheid viel me toch even wat zwaarder dan verwacht... Toch wel gek, om daar nooit meer te komen. Ga de kindjes echt wel heel erg missen. Maar dit is beter zo, de periode is nu afgerond. Straks lekker op vakantie en op naar de toekomst!
Tittih: hopen dat jij ook snel duidelijkheid hebt! Niks is vervelender dan die onzekerheid!
Ik heb net afscheid genomen op mijn 'oude' werk... Ik heb de hele maand september verlof en hopelijk kan ik per 1 oktober beginnen bij mijn nieuwe werkgever. Ze wilde nog even een goede referentie voordat ze het contract aanpaste, ze had een uitzondering gemaakt door het contract al op te stellen. Ik vertrouw erop dat het goedkomt en anders overbrug ik die maand op een andere manier.
Afscheid viel me toch even wat zwaarder dan verwacht... Toch wel gek, om daar nooit meer te komen. Ga de kindjes echt wel heel erg missen. Maar dit is beter zo, de periode is nu afgerond. Straks lekker op vakantie en op naar de toekomst!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Elmo spannend...
Tittih, wat apart, ik heb zoiets niet meegemaakt, ik kan je dus ook geen goede tip geven. Ik hoop dat je snel zekerheid en duidelijkheid hebt.
hey meiden, een paar weken terug hadden we het er toch over dat het niet goed zou zijn als de macdonalds bezorgservice zou hebben. In Egypte kwam ik deze bezorg scooters tegen. echt zo grappig. Ik heb speciaal voor julie een foto gemaakt. Ik vond het zo toevallig/leuk.
Tittih, wat apart, ik heb zoiets niet meegemaakt, ik kan je dus ook geen goede tip geven. Ik hoop dat je snel zekerheid en duidelijkheid hebt.
hey meiden, een paar weken terug hadden we het er toch over dat het niet goed zou zijn als de macdonalds bezorgservice zou hebben. In Egypte kwam ik deze bezorg scooters tegen. echt zo grappig. Ik heb speciaal voor julie een foto gemaakt. Ik vond het zo toevallig/leuk.
S@nneke- Fluisteraar
shit de foto doet het niet, maar het was wel grappig
S@nneke- Fluisteraar
Jammer dat de foto het niet doet Sanneke. Had het wel willen zien .
@ Elmo.. Raar hoor en ik hoop natuurlijk dat het gewoon een innestelingsbloeding was, dus erg spannend!!
@ Elmo.. Raar hoor en ik hoop natuurlijk dat het gewoon een innestelingsbloeding was, dus erg spannend!!
Jelin- Kletskop
Neeee! Dit moet mijn vriend zien Sanne! Wil je het naar me mailen?
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Neeee! Dit moet mijn vriend zien Sanne! Wil je het naar me mailen?
Daarom wil ik het ook zien . Zelfde achtergrond he ..
Jelin- Kletskop
Haha ja, dat zijn weer dingen die hij kan meenemen haha!
Hij word trouwens weer overgeplaatst naar een andere vestiging... Pfff... Kwam mijn vriend gisteren mee, word daar echt doodmoe van van dat geschuif... Maar ze zien hem als de troubleshooter dus dat is weer een mooi compliment... Nu heb ik een baan waarvoor ik de auto nodig heb, en moet hij ook weer verder.. Ze regelen maar wat daar bij de Mc... Geld zat daar toch?
Hij word trouwens weer overgeplaatst naar een andere vestiging... Pfff... Kwam mijn vriend gisteren mee, word daar echt doodmoe van van dat geschuif... Maar ze zien hem als de troubleshooter dus dat is weer een mooi compliment... Nu heb ik een baan waarvoor ik de auto nodig heb, en moet hij ook weer verder.. Ze regelen maar wat daar bij de Mc... Geld zat daar toch?
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Haha ja, dat zijn weer dingen die hij kan meenemen haha!
Geld zat idd, maar of ze het uit willen geven is ten tweede haha.. Ik word gelukkig niet overgeplaatst alleen in overleg voor 1 dagje. Maar dat hoeft voor mij ook weer niet.
Jelin- Kletskop
Jullie hebben veel gepost zeg!
Heb niet alles bijgelezen, weinig tijd. Vluchtig doorgelezen alles. Maar hoe gaat het met jullie?
Amber, jij zit weer in de spannende 'wachtweken'?
Puggle, heb je veel last gehad van Clomid?
Muppetje, heb je al een idee wanneer je wilt testen? Ik hoop zo voor je dat ie positief is!
Titith (ofzo ), jammer dat je test negatief was
CCC, ik heb ook al vaker lange cyclussen gehad, maar ik merk geen verschil qua 'hevigheid' in mijn ongesteld zijn.
En de rest ben ik vergeten, sorry!
Heb niet alles bijgelezen, weinig tijd. Vluchtig doorgelezen alles. Maar hoe gaat het met jullie?
Amber, jij zit weer in de spannende 'wachtweken'?
Puggle, heb je veel last gehad van Clomid?
Muppetje, heb je al een idee wanneer je wilt testen? Ik hoop zo voor je dat ie positief is!
Titith (ofzo ), jammer dat je test negatief was
CCC, ik heb ook al vaker lange cyclussen gehad, maar ik merk geen verschil qua 'hevigheid' in mijn ongesteld zijn.
En de rest ben ik vergeten, sorry!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa, ik die denk ik morgen een test omdat ik dan de belafspraak heb en ze daar misschien naar vraagt. Ik denk dat het te vroeg is, maar ach
Muppetje- Ratel
Hallo Meiden,
@ Alyssa, zit inderdaad weer in de wachtweken, bah spannend. Gelukkig veel afleiding aangezien we zondag met vakantie gaan
@ Elmo, spannend.
@ CCC, kan me voorstellen dat het toch gek voelt om afscheid te nemen. Nu lekker een maand genieten van vakantie en dat vol frisse moed met je nieuwe baan beginnen, en met het contract komt het vast goed!
@ S@nneke, haha een bezorgservice van de MAC. Leuk dat ze dat daar hebben.
@ All, ik ben lekker van mijn vakantie aan het genieten. Bevalt goed moet ik zeggen, haha!
@ Alyssa, zit inderdaad weer in de wachtweken, bah spannend. Gelukkig veel afleiding aangezien we zondag met vakantie gaan
@ Elmo, spannend.
@ CCC, kan me voorstellen dat het toch gek voelt om afscheid te nemen. Nu lekker een maand genieten van vakantie en dat vol frisse moed met je nieuwe baan beginnen, en met het contract komt het vast goed!
@ S@nneke, haha een bezorgservice van de MAC. Leuk dat ze dat daar hebben.
@ All, ik ben lekker van mijn vakantie aan het genieten. Bevalt goed moet ik zeggen, haha!
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:Alyssa, ik die denk ik morgen een test omdat ik dan de belafspraak heb en ze daar misschien naar vraagt. Ik denk dat het te vroeg is, maar ach
spannend muppet!
Amber-- Ratel
wel nee. Ik ben er echt heel nuchter onder en ga ervan uit dat beide uitslagen negatief zijn, kan het alleen maar meevallenamber22 schreef:Muppetje schreef:Alyssa, ik die denk ik morgen een test omdat ik dan de belafspraak heb en ze daar misschien naar vraagt. Ik denk dat het te vroeg is, maar ach
spannend muppet!
Muppetje- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: