Word jij snel verliefd?
+21
Janelie
Caramba
Siem
Shanna
ladycat
Chocolate Cookie
Lady4
Jente10
Caroow
Oasis
Alias
Susan
Sorella
Sweety
Marin
Ellusss
Atelier Madame
Rush
Sugarfall
Silver
Bliss
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Word jij snel verliefd?
Eens denken. Volgens mij 1x. En het is heel jammer, want het was ook meteen de meest foute jongen ooit.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Eens denken. Volgens mij 1x. En het is heel jammer, want het was ook meteen de meest foute jongen ooit.
Haha, mijn grootste crush was ook de foutste jongen van allemaal!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nee ik word niet zo snel verliefd. Heeft ook te maken met een verleden met foute mannen.
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Als ik nu terug denkt aan mijn puberrelatie's ben ik misschien een keertje echt verliefd geweest. Nu met mijn huidige vriend was ik heel erg verliefd, maar ik wordt heel zeldzaam verliefd.
Shanna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 68
Registratiedatum : 21-11-10
Nee helemaal niet. 2 keer waarbij ik met de eerste nooit een relatie heb gehad maar het wel 2 jaar heeft geduurd dat ik echt van het gevoel af was en de tweede keer heb ik een relatie van 2 jaar gehad en dat heeft daarna nog meer als een jaar geduurd voordat ik erover heen was maar er zit nog steeds wel wat..
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Van mijn 12de tot mijn 16de was ik altijd wel snel verliefd. Een jongen hoefde maar stoer te doen en dan was ik al verliefd. Maar is natuurlijk nooit wat geworden. Het verliefde gevoel vond ik altijd wel fijn.
Mijn eerste echte verliefdheid was op mijn 17de. Ik leerde mijn eerste vriend kennen. Hier heb ik 6,5 jaar meegehad. In de eerste 2 jaar was ik echt verliefd, daarna was het houden van en later was alles over.
Na hem wel iets met iemand gehad, maar er was geen verliefdheidsgevoel Ik had met hem om die andere te vergeten.
Na een jaar mijn huidige vriend leren kennen, was niet meteen verliefd, dat kwam iets later, maar de fonk sloeg wel meteen over. Na 2 maanden zijn we dan ook gaan samenwonen, nu 2 jaar later nog steeds verliefd.
Mijn eerste echte verliefdheid was op mijn 17de. Ik leerde mijn eerste vriend kennen. Hier heb ik 6,5 jaar meegehad. In de eerste 2 jaar was ik echt verliefd, daarna was het houden van en later was alles over.
Na hem wel iets met iemand gehad, maar er was geen verliefdheidsgevoel Ik had met hem om die andere te vergeten.
Na een jaar mijn huidige vriend leren kennen, was niet meteen verliefd, dat kwam iets later, maar de fonk sloeg wel meteen over. Na 2 maanden zijn we dan ook gaan samenwonen, nu 2 jaar later nog steeds verliefd.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Echt verliefd ben ik één keer geweest. Dat heeft ook heel diep gezeten. Op mijn 15/16de hebben we een half jaar een relatie gehad en ik denk dat hij pas op mijn 22ste helemaal uit mijn systeem is verdwenen.
Ik kan verder best snel gecharmeerd van iemand zijn, maar uit zelfbescherming blijft het daar tot nu toe ook bij. Wie weet ik de toekomst
Ik kan verder best snel gecharmeerd van iemand zijn, maar uit zelfbescherming blijft het daar tot nu toe ook bij. Wie weet ik de toekomst
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Tea-Leaf schreef:Ik ben heel snel echt verliefd. Ik vind heel veel mensen leuk en mooi, dus dat is niet echt handig
Zo herkenbaar. Vooral dan in mijn puberteit. Hoeveel liefdes ik toen niet heb gehad. ik ben 1 keer ben ik verliefd geweest op een jongen van school. En moest gewoon overgeven zo erg was het. En ook mijn verliefdheden op bekende mannen in mijn pubertijd zijn niet op 1 hand te tellen
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
ja, helaas wel
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Nee. Pas als ik ook vind dat het verstandig nut heeft om iemand leuk te vinden word ik verliefd. Dat is in mijn volwassen leeftijd 1 keer gebeurd.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ook helemaal herkenbaar!!Lady Starstruck schreef:Tea-Leaf schreef:Ik ben heel snel echt verliefd. Ik vind heel veel mensen leuk en mooi, dus dat is niet echt handig
Zo herkenbaar. Vooral dan in mijn puberteit. Hoeveel liefdes ik toen niet heb gehad. ik ben 1 keer ben ik verliefd geweest op een jongen van school. En moest gewoon overgeven zo erg was het. En ook mijn verliefdheden op bekende mannen in mijn pubertijd zijn niet op 1 hand te tellen
Gast- Gast
Vroeger toen ik nog op de middelbare school zat, was ik zowat op iedereen verliefd. Tegenwoordig word ik ook niet snel meer verliefd. Het is nu al een hele poos geleden en dat vind ik wel eens jammer. Maar ik kom ook echt alleen maar verkeerde gasten tegen haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
TGR schreef:Nee. Pas als ik ook vind dat het verstandig nut heeft om iemand leuk te vinden word ik verliefd. Dat is in mijn volwassen leeftijd 1 keer gebeurd.
Dit vind ik wel vreemd, verliefd worden heeft toch alles te maken met gevoel? Ik denk dat t niet verkeerd zou zijn om soms wat meer je gevoel te volgen i.p.v. over alles eindeloos na te denken en puur met je verstand te benaderen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:TGR schreef:Nee. Pas als ik ook vind dat het verstandig nut heeft om iemand leuk te vinden word ik verliefd. Dat is in mijn volwassen leeftijd 1 keer gebeurd.
Dit vind ik wel vreemd, verliefd worden heeft toch alles te maken met gevoel? Ik denk dat t niet verkeerd zou zijn om soms wat meer je gevoel te volgen i.p.v. over alles eindeloos na te denken en puur met je verstand te benaderen.
Weet ik, is ook vreemd. Maar als ik niet kan rijmen voor mezelf waarom ik iets voel, word ik ook niet gelukkig. But I'm working on it.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Word jij snel boos op je vriend?
» Verliefd?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Verliefd op een ander
» Zo verliefd
» Verliefd?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Verliefd op een ander
» Zo verliefd
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: