Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

+13
Susan
Annie24
Liadan
M@niek
Lindsya
Annemie
Makamba
PapillonRose
Limburg85
Dolphinne
teletascha
maiadebij
Spring
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 8:39

A. is net twee en heeft maat 86/92. Ik heb vorige week haar kast maar eens leeg getrokken en alles wat te klein is of wat ik niet leuk (meer) vind eruit gehaald. Er kwamen stápels kleren uit en nog steeds zit die kast bomvol. Ik moet echt eens wat kleren weg doen, het is echt teveel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Spring za 27 aug 2011 - 9:11

Ze is op zich niet klein vind ik. Ze is 67,5cm en weegt ruim 7kg.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Susan za 27 aug 2011 - 9:15

Yrsa heeft tot haar eerste verjaardag maat 62/68 gedragen. Ze draagt nu overwegend 80/86, maar ik let niet zo heel erg op het label, soms draagt ze al wel eens iets in maat 92 wat al best 'kan' (en wat ik dan gewoon te leuk vind om nog te laten hangen) en soms draagt ze ook nog wel eens iets in maat 74 of zelfs in maat 68 wat nog past omdat het net wat groter valt of omdat het bijvoorbeeld een jurkje is dat ook leuk staat als tuniekje op een broek. De spullen die echt veel te klein zijn staan nu wel klaar in een tas om doorgegeven te worden en op zolder liggen ook een heleboel kleertjes klaar die voorlopig echt nog veel te groot zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Spring za 27 aug 2011 - 9:34

Precies, Susan. Zo doe ik dat ook. Zo heeft ze nu een aantal vestjes in maat 74. Draagt ze nu als jasje en straks als vestje in de winter.
Jurkjes koop ik ook wat groter zodat ze ze langer kan dragen.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Darius za 27 aug 2011 - 10:28

maiadebij schreef:Ik vind het ook zo grappig dat J.ennah en N.adeem nog maar 2 maten schelen. J.ennah zit in 80 en N.adeem in 92.
Grappig he? Ik had de groeicurve van het cb doorgetrokken en zag dat als L 4 is en P 2 jaar is, ze nog maar 5 cm schelen en ze waarschijnlijk allebei maat 104 dragen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 10:32

Susan schreef:Yrsa heeft tot haar eerste verjaardag maat 62/68 gedragen. Ze draagt nu overwegend 80/86, maar ik let niet zo heel erg op het label, soms draagt ze al wel eens iets in maat 92 wat al best 'kan' (en wat ik dan gewoon te leuk vind om nog te laten hangen) en soms draagt ze ook nog wel eens iets in maat 74 of zelfs in maat 68 wat nog past omdat het net wat groter valt of omdat het bijvoorbeeld een jurkje is dat ook leuk staat als tuniekje op een broek. De spullen die echt veel te klein zijn staan nu wel klaar in een tas om doorgegeven te worden en op zolder liggen ook een heleboel kleertjes klaar die voorlopig echt nog veel te groot zijn.

Hier precies hetzelfde, alleen liggen de kleren niet klaar op zolder maar onder ons bed in kisten Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Annie24 za 27 aug 2011 - 23:49

Biancy schreef:Ze is op zich niet klein vind ik. Ze is 67,5cm en weegt ruim 7kg.

Vandaar dat ik ook aangaf dat ik niet eerlijk kan vergelijken omdat jongetjes meestal wat groter zijn Wink

We moeten a.s. woensdag naar de kinderarts voor controle, maar ik denk dat Y. inmiddels minimaal 8,5-9 kilo zal wegen en rond de 72/73 cm zal zitten en hij is pas 7 maanden Wink Embarassed
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Spring zo 28 aug 2011 - 1:53

Wat een verschil zit er in kindjes he. Ik ken een baby van bijna 8 maanden, meisje. Zij is 11kg.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum