* Topic aangepast *
+26
Rev3rie
Primrose
Raindrop
Kabouter
mo-lola
Rosa
Sarah1985
ekiaam87
banjer49
ExpressoB
Cheesegirl
Tsjip
Muppetje
Lotus
Dolphinne
patjuhhh
Moezie
Zininzon
loura
L!ND@
Mysterious
silly-one
smooch
minoessepoes
_Femme
CareBear
30 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: * Topic aangepast *
Smikkell schreef:Nou, inderdaad. Maar rituals is ook nooit misTea-Leaf schreef:Jetje schreef:Ik heb echt het meest gave kerstpakket ooit gekregen. Een Rituals pakket, een tijdschriftenbon en........een vette iPad
Wat voor werk doe je dan? Jemig, een iPad... Ben toch wel jaloers op zo'n cadeau
Haha idd is ook wel lekker!
Gast- Gast
Die ziet er ook wel lekker uit.pimbolie schreef:CareBear schreef:Las tijdje geleden een topic over wie een kerstpakket zouden krijgen.
Dus dacht ik, laten we ze showen.
Ik werk niet dus dan maar het pakket van mijn man
Ik heb deze ook gehad.
Gast- Gast
Ik had een rituals pakket, 800 euro winstdeling (vandaag gekregen) en een nieuw contract met een nieuwe functie (promotie!) .
Gast- Gast
Naast die Ipad viel het ook wel een beetje weg..Tea-Leaf schreef:Smikkell schreef:Nou, inderdaad. Maar rituals is ook nooit misTea-Leaf schreef:Jetje schreef:Ik heb echt het meest gave kerstpakket ooit gekregen. Een Rituals pakket, een tijdschriftenbon en........een vette iPad
Wat voor werk doe je dan? Jemig, een iPad... Ben toch wel jaloers op zo'n cadeau
Gast- Gast
Smikkell schreef:Naast die Ipad viel het ook wel een beetje weg..Tea-Leaf schreef:Smikkell schreef:Nou, inderdaad. Maar rituals is ook nooit misTea-Leaf schreef:Jetje schreef:Ik heb echt het meest gave kerstpakket ooit gekregen. Een Rituals pakket, een tijdschriftenbon en........een vette iPad
Dat dan weer wel
Ik zou ook Mozz dr kerstpakket wel willen!
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ik had een rituals pakket, 800 euro winstdeling (vandaag gekregen) en een nieuw contract met een nieuwe functie (promotie!) .
Dat is nog eens een mooi cadeau! Al heb je daar natuurlijk zelf gewoon heel hard voor gewerkt. Gefeliciteerd!
Ik heb ook het TNT pakket gekregen wat eerder beschreven werd. Ook kreeg ik net een mail van mijn andere werk dat daar een pakket klaar staat, maar ik weet nog niet wat erin zit.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk niet dat ze die met ons gaat delen. Al kun je daar ook met zijn 3e plezier van hebben. Mozz, kerst is de tijd om te delen.. :-)Tea-Leaf schreef:Smikkell schreef:Naast die Ipad viel het ook wel een beetje weg..Tea-Leaf schreef:Smikkell schreef:Nou, inderdaad. Maar rituals is ook nooit misTea-Leaf schreef:Jetje schreef:Ik heb echt het meest gave kerstpakket ooit gekregen. Een Rituals pakket, een tijdschriftenbon en........een vette iPad
Dat dan weer wel
Ik zou ook Mozz dr kerstpakket wel willen!
Gast- Gast
Ter ontnuchtering: de winstdeling is in de plaats van een 13e maand of eindejaarsuitkering he...
Gast- Gast
Het maakt me niet uit waar het geld vandaan komt dat je deelt met tea en mij. geld is geld =)mozzarella schreef:Ter ontnuchtering: de winstdeling is in de plaats van een 13e maand of eindejaarsuitkering he...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het maakt me niet uit waar het geld vandaan komt dat je deelt met tea en mij. geld is geld =)mozzarella schreef:Ter ontnuchtering: de winstdeling is in de plaats van een 13e maand of eindejaarsuitkering he...
Ik had het je eigenlijk voor je verjaardag willen geven maja je had zo'n rothumeur en antipathie tegen deze dag dat ik het maar heb geinvesteerd in een 4-maandelijkse vooruitbetaling aan essent .
Gast- Gast
Daar heb ik vrede mee..mozzarella schreef:Smikkell schreef:Het maakt me niet uit waar het geld vandaan komt dat je deelt met tea en mij. geld is geld =)mozzarella schreef:Ter ontnuchtering: de winstdeling is in de plaats van een 13e maand of eindejaarsuitkering he...
Ik had het je eigenlijk voor je verjaardag willen geven maja je had zo'n rothumeur en antipathie tegen deze dag dat ik het maar heb geinvesteerd in een 4-maandelijkse vooruitbetaling aan essent .
Gast- Gast
Ik heb een cadeaucheque gekregen en mijn vriend een eindejaarspremie.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Theedoosje schreef:Ik heb een V&D cadeaukaart van €32,50
Volgens mij hebben wij dezelfde werkgever
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Een vvv bon van 25 euro van mijn ene werkgever, 75 euro van de andere werkgever, 10 euro en een kerstster van nog een andere werkgever en bonbons van de bakker van nóg een andere werkgever
Gast- Gast
Ik mag zo mijn kerstpakket ophalen Ik krijg zoals elke jaar artikelen met de merken wat wij verkopen. (kleding/schoenenzaak)
Daarin zitten allemaal kleding, sjaals, mutsen, accessiores, hebbedingen en waarschijnlijk ook allemaal chocolade, snoepgoed etc.
Normaal zijn dat redelijk grote pakket maarja... vanwege de crisis kan dat wel eens gehalveerd zijn.
Daarin zitten allemaal kleding, sjaals, mutsen, accessiores, hebbedingen en waarschijnlijk ook allemaal chocolade, snoepgoed etc.
Normaal zijn dat redelijk grote pakket maarja... vanwege de crisis kan dat wel eens gehalveerd zijn.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb een pakket van rituels gekregen met handscrub, handcreme en een serum voor stress zat erin en monsters voor dagcreme, nachtcreme, voetscrub en voetbalsem. Ook kaartjes met ontspanningsoefeningen enzo. Wel een leuk pakket vind ik zelf
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm, ik heb zelf een enorme kaars gekregen van R andstad en dat was het. Mijn vriend kreeg 50 euro
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Ik werk in de zorg. We hebben een pakket met een thema gekregen. Met daarin een foto-boom, een boekje, kaartjes en een groot blik. Ook nog waxinelichtjes en 2 waxinelichtglaasjes. En lekkere dingen natuurlijk. Ik ben er erg blij mee!
Zeester- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10
Ik ben ontzettend blij met mijn pakket!
In mijn pakket zit: Paar superstoere schoenen wat precies past, 5 t-shirts, vest, 3 sjalen, 4 mutsen, handtas, rugzak, boodschappentas met ons winkelnaam erop, 2 zonnebrillen, heel veel hebbedingen en nog wat snaaigoed. En ik vergeet vast nog paar dingen...
In mijn pakket zit: Paar superstoere schoenen wat precies past, 5 t-shirts, vest, 3 sjalen, 4 mutsen, handtas, rugzak, boodschappentas met ons winkelnaam erop, 2 zonnebrillen, heel veel hebbedingen en nog wat snaaigoed. En ik vergeet vast nog paar dingen...
Rev3rie- Fluisteraar
Rev3rie schreef:Ik ben ontzettend blij met mijn pakket!
Wow die lijkt me leuk zeg! Ik wil ook een pakket. Een cadeaucheque klinkt dan maar saai
Raindrop- Ratel
Van mn stage had ik een kerstboompje (beschrijfbaar) een een krijtje
Van mijn werk (Waar ik door omstandigheden al sinds de zomer niet meer werk) had ik onverwacht ook een pakket: Tapasschaal, led-kaars, zonne-bloem (?), en allemaal eten Superblij: absoluut niet verwacht.
Die I-pad is wel een onwijs pakket zeg!
Van mijn werk (Waar ik door omstandigheden al sinds de zomer niet meer werk) had ik onverwacht ook een pakket: Tapasschaal, led-kaars, zonne-bloem (?), en allemaal eten Superblij: absoluut niet verwacht.
Die I-pad is wel een onwijs pakket zeg!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ja het is zeker leuk, alleen zitten er ook veel spullen in voor mannen (ook al is het speciaal per persoon samengesteld) Dat wordt dus verdelen met mijn broer... want mijn vriend is mijn collega en hij heeft zelf ook dingen. Al krijg hij iets meer omdat hij een fulltimer is. Zijn pakket heb ik nog niet gezien maar ik weet wel dat hij een rode koptelefoon heeft gekregen wat straks van mij wordtSnowflake schreef:Rev3rie schreef:Ik ben ontzettend blij met mijn pakket!
Wow die lijkt me leuk zeg! Ik wil ook een pakket. Een cadeaucheque klinkt dan maar saai
Rev3rie- Fluisteraar
Rev3rie schreef:Ja het is zeker leuk, alleen zitten er ook veel spullen in voor mannen (ook al is het speciaal per persoon samengesteld) Dat wordt dus verdelen met mijn broer... want mijn vriend is mijn collega en hij heeft zelf ook dingen. Al krijg hij iets meer omdat hij een fulltimer is. Zijn pakket heb ik nog niet gezien maar ik weet wel dat hij een rode koptelefoon heeft gekregen wat straks van mij wordtSnowflake schreef:Rev3rie schreef:Ik ben ontzettend blij met mijn pakket!
Hahaha. Wel leuk dat jullie collega's zijn. Moeten jullie ook echt vaak samenwerken?
Een rode koptelefoon is wel gaaf!
Raindrop- Ratel
Snowflake schreef:Rev3rie schreef:Ja het is zeker leuk, alleen zitten er ook veel spullen in voor mannen (ook al is het speciaal per persoon samengesteld) Dat wordt dus verdelen met mijn broer... want mijn vriend is mijn collega en hij heeft zelf ook dingen. Al krijg hij iets meer omdat hij een fulltimer is. Zijn pakket heb ik nog niet gezien maar ik weet wel dat hij een rode koptelefoon heeft gekregen wat straks van mij wordtSnowflake schreef:Rev3rie schreef:Ik ben ontzettend blij met mijn pakket!
Hahaha. Wel leuk dat jullie collega's zijn. Moeten jullie ook echt vaak samenwerken?
Een rode koptelefoon is wel gaaf!
Ja, wij werken met een kleine team van 7 mensen.
Rev3rie- Fluisteraar
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» *Topic aangepast*
» aangepast vaccinatieprogramma
» Aangepast rijbewijs verlengen
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
» aangepast vaccinatieprogramma