Hoe scheert je vriend?
+19
Caroow
Roxi3
patjuhhh
Lady Starstruck
Jade
mo-lola
minoessepoes
Dennenappel
M-G
TNMN
Ugly Betty
Penny Blossom
L!ND@
Marin
Tullow
Pompoen
_Femme
Caramba
Rush
23 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Scheren
Re: Hoe scheert je vriend?
Mijn vriend gebruikt ook beide.
Het scheerapparaat als hij lui is of haast heeft en anders een scheermes.
Ik vind het mooier als hij een scheermes gebruikt, het is gladder, zachter en ik heb het idee dat je het dan wat dieper weghaalt als met een scheerapparaat. Daarbij zie je al snel weer het beginsel van de stoppels.
Het scheerapparaat als hij lui is of haast heeft en anders een scheermes.
Ik vind het mooier als hij een scheermes gebruikt, het is gladder, zachter en ik heb het idee dat je het dan wat dieper weghaalt als met een scheerapparaat. Daarbij zie je al snel weer het beginsel van de stoppels.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ugly Betty schreef:_MamaRosa_ schreef:Elektrisch. Hij heeft door de week altijd een stoppelbaardje, en ik vind dat erg mooi staan bij hem.
+1, maar als het te lang wordt krijgt hij een rossige gloed en dan gaat ie zich snel scheren.
Hahaha, dat heeft mijn vriend ook, door z`n zwarte haren heen, best apart.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja, maar jij bent ook iets ouder hahaJoy_ schreef:Hmmm ik vind mijn vriend juist sexy met bril en stoppelbaardje!
Maar ook met lenzen en gladgeschoren. Voor mij hoeft ie 't niet te scheren, voor z'n werk wel.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, maar jij bent ook iets ouder hahaJoy_ schreef:Hmmm ik vind mijn vriend juist sexy met bril en stoppelbaardje!
Maar ook met lenzen en gladgeschoren. Voor mij hoeft ie 't niet te scheren, voor z'n werk wel.
En ik viel sowieso op oude mannen he Hij is jong voor mijn doen, met z'n 29 jaar
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Rush schreef:Ugly Betty schreef:_MamaRosa_ schreef:Elektrisch. Hij heeft door de week altijd een stoppelbaardje, en ik vind dat erg mooi staan bij hem.
+1, maar als het te lang wordt krijgt hij een rossige gloed en dan gaat ie zich snel scheren.
Mijn man is ook gewoon blond en helemaal geen rossig type, maar toch zit het in z'n baard.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Hij is 21, maar hij heeft pikzwart haar, dus het valt heel erg op, haha.TNMN schreef:Rush schreef:Nee, dan vind ik hem echt te oud lijken. Vooral als hij dan ook nog z`n bril draagt.TNMN schreef:Rush schreef:Ja trimmer is ook elektrisch haha.
Als m`n vriend z`n baardgroei laat staan lijkt hij echt 30 ofzo.
Leuk toch, zo'n oude vent
Hoe oud is hij in het echt? Ik vind bril vaak erg sexy bij mannen!
Oh ja, dan krijg je zo'n donkere waas aan het einde van de dag.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Scheermes. Meestal onder de douche even snel.
Hij moet het voor zijn werk netjes glad hebben, in het weekend scheert hij dus niet en in de vakantie pas als het echt niet meer staat. Ik vind het wel leuk als hij een beetje stoppels heeft!
Hij moet het voor zijn werk netjes glad hebben, in het weekend scheert hij dus niet en in de vakantie pas als het echt niet meer staat. Ik vind het wel leuk als hij een beetje stoppels heeft!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Rush schreef:Nee, dan vind ik hem echt te oud lijken. Vooral als hij dan ook nog z`n bril draagt.TNMN schreef:Rush schreef:Ja trimmer is ook elektrisch haha.
Ik vind mijn man echt hot als hij een baardje en stoppels heeft staan Hij lijkt echt zoveel jonger als hij geen baardje zou hebben, dan ziet hij er gewoon 10 jaar jonger uit, dat vind ik net wat te veel haha.
Verder bewerkt hij zijn baardje gewoon met een scheermesje.
Gast- Gast
Ugly Betty schreef:Rush schreef:Ugly Betty schreef:_MamaRosa_ schreef:Elektrisch. Hij heeft door de week altijd een stoppelbaardje, en ik vind dat erg mooi staan bij hem.
Mijn man is ook gewoon blond en helemaal geen rossig type, maar toch zit het in z'n baard.
Heeft mijn vriend precies hetzelfde
Mijn vriend is 28, maar als hij geen stoppelbaardje zou hebben, lijkt hij net 20 Doe mij dan maar 28!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
TNMN schreef:Ugly Betty schreef:Rush schreef:Ugly Betty schreef:_MamaRosa_ schreef:Elektrisch. Hij heeft door de week altijd een stoppelbaardje, en ik vind dat erg mooi staan bij hem.
Heeft mijn vriend precies hetzelfde
Mijn vriend is 28, maar als hij geen stoppelbaardje zou hebben, lijkt hij net 20 Doe mij dan maar 28!
Mijn man is 24, maar lijkt 18 zonder baardje
Laatst aangepast door Ugly Betty op vr 26 aug 2011 - 1:17; in totaal 1 keer bewerkt
Ugly Betty- Kletskop
Ja en als hij het dan ook nog 3/4 dagen laat staan, is het gewoon een ouwe zak om te zien haha.TNMN schreef:Rush schreef:Hij is 21, maar hij heeft pikzwart haar, dus het valt heel erg op, haha.TNMN schreef:Rush schreef:Nee, dan vind ik hem echt te oud lijken. Vooral als hij dan ook nog z`n bril draagt.TNMN schreef:Rush schreef:Ja trimmer is ook elektrisch haha.
Hoe oud is hij in het echt? Ik vind bril vaak erg sexy bij mannen!
Oh ja, dan krijg je zo'n donkere waas aan het einde van de dag.
@Joy, 29 maar? Dat is idd jong voor jou doen!
Rush- Lady Post-a-lot
Scheermes
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Rush schreef:
@Joy, 29 maar? Dat is idd jong voor jou doen!
Haha ja he, waar is 't mis gegaan andersom grapt hij dat hij z'n midlife crisis heeft.. Hij's al gescheiden, wordt al kaal en heeft nu ook nog een jongere vriendin. Oh oh.
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn vriend scheert zich met zo'n trilmesje.
Overigens laat hij altijd een baardje staan en scheert het 1x per week glad omdat hij te lui is om het bij te werken.
Overigens laat hij altijd een baardje staan en scheert het 1x per week glad omdat hij te lui is om het bij te werken.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hahaha. Oh dat is wel erg grappig. Hij is dus in ieder geval wel goed volwassen. Ik wilde bijna oud zeggen, maar dat hij al zoveel achter zich heeft, zeg maar.
Rush- Lady Post-a-lot
Hahaha ja dat compenseert weer voor z'n 'jonge' leeftijd, lol.
Marin- Lady Post-a-lot
Volgens mij met een tondeuse. Hij laat de helft altijd staan en hij heeft een sikje. Als hij gladgeschoren is vind ik het geen eens mooi.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Oh, dat mag ook onder elektrisch hahaLady Starstruck schreef:Volgens mij met een tondeuse. Hij laat de helft altijd staan en hij heeft een sikje. Als hij gladgeschoren is vind ik het geen eens mooi.
Rush- Lady Post-a-lot
Ugly Betty schreef:Rush schreef:Ugly Betty schreef:_MamaRosa_ schreef:Elektrisch. Hij heeft door de week altijd een stoppelbaardje, en ik vind dat erg mooi staan bij hem.
Hier dus ook blond. Zijn zusje is wel rossig/rood, en ik zie dat ook in de kinderen terug. De 1e paar maanden dan, nu zijn de oudste 2 gewoon blond. De tweeling kijk je soms nog wat rossig op.
Gast- Gast
Rush schreef:Oh, dat mag ook onder elektrisch hahaLady Starstruck schreef:Volgens mij met een tondeuse. Hij laat de helft altijd staan en hij heeft een sikje. Als hij gladgeschoren is vind ik het geen eens mooi.
Haha gestemd
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Met een scheermes.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
O ja ik moet natuurlijk ook nog even stemmen
Ugly Betty- Kletskop
Mijn vriend gebruikt altijd een scheermesje omdat het volgens hem een glader resultaat geeft.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Met een scheermes, anders wordt het niet helemaal glad en hij mag geen stoppels op zijn werk.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
de mijne scheerde zich altijd elektrisch, maar sinds een paar jaar met mesje en dat vind hij veel fijner.
hij scheert zich alleen soms te weinig haha. beetje stoppels ok, maar na 4 dagen vind ik het echt geen gezicht meer (en zoent het ook niet lekker:P)ik denk dat hij ander werk moet zoeken als de bouw, waar een ongeschoren gezicht niet mag haha
hij scheert zich alleen soms te weinig haha. beetje stoppels ok, maar na 4 dagen vind ik het echt geen gezicht meer (en zoent het ook niet lekker:P)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» vriend
» Vriend die snurkt
» Vriend net opgenomen
» Mis jij je vriend snel?
» vriend
» Vriend die snurkt
» Vriend net opgenomen
» Mis jij je vriend snel?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: