n.a.v Eerste string
+32
Arwyn
Serena
PapillonRose
Thunder
Lady4
Rapunzel
TNMN
ixis
Mizz_S
Jade
xxDila
Highway
Le Chat Noir
Jerry
SoGood
Beachgirl
SuperGrover
Atelier Madame
Sorella
Tsjip
Caresses
L!ND@
Ugly Betty
Niekske
Tania
Silver
pitbullgup
patjuhhh
Mamsie
Roxi3
Rovine
Rush
36 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: n.a.v Eerste string
Op de middelbare school heb ik ze een tijdje gedragen, ik denk vanaf de derde klas ongeveer. Een paar jaar gedragen, maar nu liggen ze alleen nog maar in m'n kast, draag ze eigenlijk nooit meer.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Hele goedeCaribbeanlover schreef:Ik vind 11 echt belachelijk om een string te dragen en wat voor ouders ben je dan als dat mag.
Vind het niet normaal dat het mag van ouders. Ik zag ooit een keer een meisje van nog geen 12 met een string en mijn collega's en ik stonden echt met verbazing te kijken. Vind het belachelijk!
Wat moet je er zo jong mee? Je hebt het niet nodig.
Gast- Gast
Het ziet er toch niet uit als je altijd strakke broeken draagt?Caribbeanlover schreef:Rush schreef:Hele goedeCaribbeanlover schreef:Ik vind 11 echt belachelijk om een string te dragen en wat voor ouders ben je dan als dat mag.
Vind het niet normaal dat het mag van ouders. Ik zag ooit een keer een meisje van nog geen 12 met een string en mijn collega's en ik stonden echt met verbazing te kijken. Vind het belachelijk!
Wat moet je er zo jong mee? Je hebt het niet nodig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als je zo jong bent zou je daar niet om moeten geven. Ik had een gewone aan bij strakke broeken en wist geen eens dat strings bestonden. Daarbij let je er als kind niet op of het wel of niet staat.
Gast- Gast
Dat jij met 11 jaar er niet op lette wat wel of niet staat wil niet zeggen dat een ander dat ook niet doet
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Toen ik naar de brugklas ging heb ik er 1 gekocht. Was vlgs mij samen met mijn moeder
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kreeg mijn eerste toen ik 12 was. Ik zat toen in de brugklas en er waren toen al een paar meiden die ze droegen. Al snel volgden er heel veel meiden.
Ik ging ze pas frequent dragen toen ik 14/15 was, vond ze eerst maar vervelend zitten en droeg gewoon liever onderbroekjes.
Ik ging ze pas frequent dragen toen ik 14/15 was, vond ze eerst maar vervelend zitten en droeg gewoon liever onderbroekjes.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Vanaf een jaar of 15. Vervolgens heb ik jaren schone onderbroeken bij mijn vader in de was gedaan, om de strings bij mijn moeder te laten wasssen
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik was 14 en draag ze nu nog steeds. 11 vind ik ook wel extreem jong.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» String/shortje
» String voor je iPhone.
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Nav: eerste BH?
» String voor je iPhone.
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Nav: eerste BH?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: