n.a.v Eerste string
+32
Arwyn
Serena
PapillonRose
Thunder
Lady4
Rapunzel
TNMN
ixis
Mizz_S
Jade
xxDila
Highway
Le Chat Noir
Jerry
SoGood
Beachgirl
SuperGrover
Atelier Madame
Sorella
Tsjip
Caresses
L!ND@
Ugly Betty
Niekske
Tania
Silver
pitbullgup
patjuhhh
Mamsie
Roxi3
Rovine
Rush
36 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: n.a.v Eerste string
Ik was denk ik een jaar of 8. Toen kwam ik in de selectie bij turnen, en kreeg je een halve punt aftrek bij wedstrijden als het randje van je onderbroek zichtbaar was, dus ik moest wel. Maar zo'n kleine string was natuurlijk nergens te vinden, dus heeft mijn moeder uiteindelijk de kleinste string bij de Zeeman gekocht, lekkere prutkwaliteit, en die een aantal keer op de kookwas gewassen. Toen kon het er wel mee door
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik was 15, draag ze nog steeds graag. Boxers kruipen altijd tussen mijn dikke billen dus dat zit niet lekker
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Sorry, maar bij sommige kledingstukken moet je gewoon een string aan hoor! Mode of niet.
Anyway, ik had een witte broek gekocht, ik was 14 ofzo.. En het viel echt op dat ik er een broekje onderaan had. Toen had m'n moeder een string voor me gekocht. Het was ook mijn moeder die me aan mijn BH en make-up hielp en die me op mijn 14e naar de discotheek stuurde.
Anyway, ik had een witte broek gekocht, ik was 14 ofzo.. En het viel echt op dat ik er een broekje onderaan had. Toen had m'n moeder een string voor me gekocht. Het was ook mijn moeder die me aan mijn BH en make-up hielp en die me op mijn 14e naar de discotheek stuurde.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
toen ik mijn diploma kreeg van de middelbare school, had ik een witte broek gekocht. Daar kon natuurlijk geen gewone onderbroek onder. Dus toen samen met m'n moeder strings gekocht. Maar daarvoor had ik er al 'stiekem' een paar in m'n kast liggen. Waste ze altijd met de hand
Draag nu eigenlijk altijd strings... Behalve 's nachts, dan een boxer...
Draag nu eigenlijk altijd strings... Behalve 's nachts, dan een boxer...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik denk een jaar of 14, 15 ofzo. Was toen helemaal 'in' daarvoor had niemand er van gehoord, althans zo voelde dat. Gewoon met mijn vriendinnen.
Mijn moeder heeft trouwens toen ook voor zichzelf gekocht haha die vond het eigenlijk ook wel mooier onder bepaalde broeken.
Nu draag ik liever gewone slipjes of boxers, vandaag weer een string aan, maar vind het toch niet altijd even lekker zitten. 's Nachts heb ik ze al nooit gedragen.
Mijn moeder heeft trouwens toen ook voor zichzelf gekocht haha die vond het eigenlijk ook wel mooier onder bepaalde broeken.
Nu draag ik liever gewone slipjes of boxers, vandaag weer een string aan, maar vind het toch niet altijd even lekker zitten. 's Nachts heb ik ze al nooit gedragen.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Toen ik 15 was, maar nooit echt graag gedragen. Ik droeg het toen omdat je wel eens iets straks aan zou hebben waar je het doorheen zou zien, maar datzelfde jaar 'werd ik alto' (om het even zo te omschrijven als mijn kortzichtige klasgenootjes deden) en ja, dan heb je lekker van die wijde broeken aan waarbij het niemand een reet kan schelen wat er door de bil gehaald wordt.
Ik vind strings echt vreselijk irritant zitten.
Gast- Gast
Toen ik een jaar of 13 was; mijn zus (is 2 jaar ouder) smeekte mijn moeder om een setje en toen kreeg ik het ook meteen. Weet het nog goed Het was een wit setje; afgezet met kant. Het broekje was een heupstring en het bovenstukje was een hemdje waarbij de cups gesloten waren en de rest kant.. vrij pittig
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik was 10, mijn zus was 13 en die had er eentje gekregen die ze heel trots liet zien aan mij. En erbij echt zo'n hoofd van ; jij lekker niet..
Dus heb ik mijn moeder gevraagd om een "blote billen-onderbroek". Die wilde ze eerst niet geven, maar na twee weken zeuren had ik er eentje. Ik heb hem één keer gedragen, vond het vreselijk. Pas vanaf mijn 14/15 ben ik ze echt gaan dragen. Daarvoor sporadisch bij bepaalde kleding.
Nu wissel ik strings af met hipsters en boxers, het ligt er maar net aan wat ik grijp als ik het laatje open trek!
Dus heb ik mijn moeder gevraagd om een "blote billen-onderbroek". Die wilde ze eerst niet geven, maar na twee weken zeuren had ik er eentje. Ik heb hem één keer gedragen, vond het vreselijk. Pas vanaf mijn 14/15 ben ik ze echt gaan dragen. Daarvoor sporadisch bij bepaalde kleding.
Nu wissel ik strings af met hipsters en boxers, het ligt er maar net aan wat ik grijp als ik het laatje open trek!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Ik weet nog dat een aantal jaar geleden mijn achter nichtje van toen een jaar of 7 mij heel trots haar string liet zien. Dat vond ik wel shocking.
Gast- Gast
toen ik 11 was heb ik er stiekem zelf al een paar gekocht. Ik gooide deze altijd bij mijn vader in de was (ouders zijn gescheiden).
Toen ik 12 was, vroeg mijn moeder aan mij (toen ik nieuw ondergoed nodig had) of ik onderbroeken of strings wilde. Ik heb toen strings gezegd en eigenlijk nooit meer wat anders gedragen.
Sinds een paar maanden draag ik wel eens een kanten hipster, omdat ik weet dat mijn vriend dit mooi vindt.
onderbroeken/boxers vind ik zelf niet fijn zitten.
Toen ik 12 was, vroeg mijn moeder aan mij (toen ik nieuw ondergoed nodig had) of ik onderbroeken of strings wilde. Ik heb toen strings gezegd en eigenlijk nooit meer wat anders gedragen.
Sinds een paar maanden draag ik wel eens een kanten hipster, omdat ik weet dat mijn vriend dit mooi vindt.
onderbroeken/boxers vind ik zelf niet fijn zitten.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pff, ik was denk ik 16 of 17 ofzo??? Kan het me niet echt herinneren. Ik heb het nooit fijn gevonden en bijna nooit gedragen, en draag nu nooit strings meer.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik was denk ik 14 jaar en zat in de 2e. Heb mijn eerste string samen met een vriendin op de markt gekocht . En sexy dat ik me voelde wanneer ik die aan had, haha!
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Ik was 15, had ze stiekem gekocht omdat mijn moeder het maar raar vond. Zat voor geen meter natuurlijk.
Ik draag nu nog steeds af en toe. Wel mooi bij sommige broeken vind ik.
Ik draag nu nog steeds af en toe. Wel mooi bij sommige broeken vind ik.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Mijn eerste sting was een eigenlijk een setje. Een bh en string van Esprit. Volgens mij was ik 15 jaar.
Gast- Gast
Ik heb mijn eerste strings gekocht bij de action toen ik 19 was. Vond die toen heel erg mooi. Ik draag nu nog maar heel af en toe strings, alleen als je de lijnen van mijn ondergoed kan zien. Mijn probleem met strings is dat ik het onhygiënisch vind om een stukje stof tussen je billen te hebben.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was zestien volgens mij, lange leve de witte Cars broek!
Ik draag ze overigens nog steeds, vind het veel fijner zitten onder een strakke broek. Heb altijd het idee dat met een boxer onder je broek, dit te strak wordt.
Gewone onderbroeken vind ik, behalve voor 's nachts, echt een no go.
Ik draag ze overigens nog steeds, vind het veel fijner zitten onder een strakke broek. Heb altijd het idee dat met een boxer onder je broek, dit te strak wordt.
Gewone onderbroeken vind ik, behalve voor 's nachts, echt een no go.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik vind het altijd zo bizar als mensen onder een witte broek een zwarte string aantrekken. Niet gezegd dat jij dat doet, maar soms zie ik daar mensen mee lopen en dan heb ik echt zoiets van die hebben het dus duidelijk niet begrepen...Sogood schreef:Sorry, maar bij sommige kledingstukken moet je gewoon een string aan hoor! Mode of niet.
Gast- Gast
Ik heb er eens 1 van mijn zusje aangehad, maar wat een waardeloze dingen zeg! Niet aan mij besteed, ik draag boxers, hipsters, maar ook wel gewone slips.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik vind 11 echt belachelijk om een string te dragen en wat voor ouders ben je dan als dat mag.
Ik was 17 en vanaf 16 vind ik het kunnen, lager niet!
Ik was 17 en vanaf 16 vind ik het kunnen, lager niet!
Gast- Gast
Hele goedeCaribbeanlover schreef:Ik vind 11 echt belachelijk om een string te dragen en wat voor ouders ben je dan als dat mag.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik denk dat ik strings begon te dragen vanaf eind middelbare school / begin hbo..
Ik heb ze jaren gedragen, maar nu ben ik er wat overheen, zeg maar. vind ze ook niet meer zo lekker dragen. Ik wil ze nog wel eens dragen onder een dunne broek waar je anders de lijntjes zo in ziet en bij het sporten draag ik ze ook.
Ik heb ze jaren gedragen, maar nu ben ik er wat overheen, zeg maar. vind ze ook niet meer zo lekker dragen. Ik wil ze nog wel eens dragen onder een dunne broek waar je anders de lijntjes zo in ziet en bij het sporten draag ik ze ook.
Gast- Gast
In de brugklas kwam mijn eerste string.. En toen ik die ging kopen was mijn vader mee
Wilde weleens proberen wat sommige andere meiden uit de klas daar nou aan vonden. Uiteindelijk is het een tijdje bij die ene string gebleven, want wat vond ik het raar zitten zo'n ding tussen je billen, haha! Ik denk in de loop van de 2e klas dat ik er nog wat meer gekocht heb en op een gegeven moment droeg ik niet anders. Nu al weer jaren aan de hipsters, en heel af en toe een string als dat mooier staat. Vind het toch niet zo fijn meer, heb liever hipsters of boxers.
Wilde weleens proberen wat sommige andere meiden uit de klas daar nou aan vonden. Uiteindelijk is het een tijdje bij die ene string gebleven, want wat vond ik het raar zitten zo'n ding tussen je billen, haha! Ik denk in de loop van de 2e klas dat ik er nog wat meer gekocht heb en op een gegeven moment droeg ik niet anders. Nu al weer jaren aan de hipsters, en heel af en toe een string als dat mooier staat. Vind het toch niet zo fijn meer, heb liever hipsters of boxers.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
ik denk op mijn 15e dat ik dacht moet ze toch maar kopen... Om ze vervolgens nooit aan te trekken en lekker bij de hipsters en boxers te blijven haha
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» String/shortje
» String voor je iPhone.
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Nav: eerste BH?
» String voor je iPhone.
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Nav: eerste BH?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: