n.a.v Eerste string
+32
Arwyn
Serena
PapillonRose
Thunder
Lady4
Rapunzel
TNMN
ixis
Mizz_S
Jade
xxDila
Highway
Le Chat Noir
Jerry
SoGood
Beachgirl
SuperGrover
Atelier Madame
Sorella
Tsjip
Caresses
L!ND@
Ugly Betty
Niekske
Tania
Silver
pitbullgup
patjuhhh
Mamsie
Roxi3
Rovine
Rush
36 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
n.a.v Eerste string
N.a.v het eerste bh topic.
Wanneer droeg jij jouw eerste string. (Ondanks dat sommige ze nu niet meer zullen dragen, de trend een beetje voorbij ofzo haha).
En heb jij hem zelf gekocht of vroeg je het aan je moeder?
Ik was 13 en zat in de eerste. Mijn beste vriendin en ik waren verliefd op dezelfde jongen en we gingen daarheen met de bus. De dag ervoor hebben we beide een string gekocht omdat we wilde dat onze billen er mooi uitzagen in onze broek zonder onderbroek strepen hahahahaha... Hoezoo domme dozen maar ergens ook wel schattig
Wanneer droeg jij jouw eerste string. (Ondanks dat sommige ze nu niet meer zullen dragen, de trend een beetje voorbij ofzo haha).
En heb jij hem zelf gekocht of vroeg je het aan je moeder?
Ik was 13 en zat in de eerste. Mijn beste vriendin en ik waren verliefd op dezelfde jongen en we gingen daarheen met de bus. De dag ervoor hebben we beide een string gekocht omdat we wilde dat onze billen er mooi uitzagen in onze broek zonder onderbroek strepen hahahahaha... Hoezoo domme dozen maar ergens ook wel schattig
Gast- Gast
Re: n.a.v Eerste string
Ik was 11 en zat in groep zeven. Ik droeg altijd van die strakke zwarte Cars broeken en daar kon je natuurlijk geen randjes in zien, duh.
Ik heb het gevraagd aan m`n moeder geloof ik. Maar ze vond het zelf ook geen gezicht met onderbroek. Zelf heeft ze overigens nooit strings gehad
Ik heb het gevraagd aan m`n moeder geloof ik. Maar ze vond het zelf ook geen gezicht met onderbroek. Zelf heeft ze overigens nooit strings gehad
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Toen ik 15 was ben ik met een vriendinnetje er eentje gaan kopen voor haar, ouders wisten het niet. Dus zij dat ding aangedaan op de slaapkamer en daarna beneden gaan zitten bij haar ouders. Dat gezicht toen ze ging zitten.... priceless!
Ik was volgens mij al het huis uit toen ik er een paar kocht. Die heb ik nu nog geloof ik, ik ben nooit echt fan geweest.
Ik was volgens mij al het huis uit toen ik er een paar kocht. Die heb ik nu nog geloof ik, ik ben nooit echt fan geweest.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rush schreef:Ik was 11 en zat in groep zeven. Ik droeg altijd van die strakke zwarte Cars broeken en daar kon je natuurlijk geen randjes in zien, duh.
Ik had ook een Cars broek die ik heb gedragen tot dat hij volgens mij uit elkaar viel
Gast- Gast
Toen ik 15 was ben ik samen met mijn beste vriendin naar de hans textiel gegaan om strings te kopen. We gingen altijd samen nieuw ondergoed kopen en namen dan ook altijd dezelfde strings.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb ze nog. En ik pas er ook nog steeds in. :cyclops:Punk'd schreef:Rush schreef:Ik was 11 en zat in groep zeven. Ik droeg altijd van die strakke zwarte Cars broeken en daar kon je natuurlijk geen randjes in zien, duh.
Ik had ook een Cars broek die ik heb gedragen tot dat hij volgens mij uit elkaar viel
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oeh ik weet niet precies meer wanneer maar denk een jaar of 12. Heb ze gewoon gekocht.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij toen ik een jaar of 16, 17 was, maar heb al jaaaaaren geen strings meer aan. die dingen zitten voor geen meter
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was 13 of 14. Maar draag nog steeds zelden iets anders dan een string hooguit af en toe een boxer maar dat vind ik eigenlijk ook niet lekker zitten.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Volgens mij was ik 15jr, 3 weken voordat ik 16 werd. We gingen met de klas naar de huishoudbeurs en ik had zo'n hele mooie wijde broek die strak om de billen zat. Ik was er eerder al mee geplaagd dat die onderbroekrandjes zichtbaar waren, dus ik moest hoe dan ook een string hebben, toen heb ik op de gok wel 1 gekocht bij de zeeman toen. Hij zat echt voor geen meter.
Vervolgens kwam ik stage te lopen (2 jr later) op een basisschool en keek mijn ogen uit, die meisjes waren 10 jr ofzo :o
Vervolgens kwam ik stage te lopen (2 jr later) op een basisschool en keek mijn ogen uit, die meisjes waren 10 jr ofzo :o
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik denk dat ik een jaartje of 13 was. Ik heb ze gewoon van mijn ouders gekregen.
Gast- Gast
Een jaar of twaalf.
Het was een setje, BH en string.
Bij de Superconfex hahaha.
Volgens mij bestaat die winkel al niet meer.
Zacht geel satijn met een soort kantje eraan.
Ik kreeg het setje van mijn moeder, ik was helemaal in de wolken haha.
Het was een setje, BH en string.
Bij de Superconfex hahaha.
Volgens mij bestaat die winkel al niet meer.
Zacht geel satijn met een soort kantje eraan.
Ik kreeg het setje van mijn moeder, ik was helemaal in de wolken haha.
Gast- Gast
Toen ik 17 was en ik bedacht had dat ik maar is een sexy setje moest kopen voor mijn (nu ex)vriend .
Twee jaar later ging pas echt strings dragen maar na een jaartje ofzo was ik daar wel weer klaar mee en ben ik weer hipsters gaan dragen.
Twee jaar later ging pas echt strings dragen maar na een jaartje ofzo was ik daar wel weer klaar mee en ben ik weer hipsters gaan dragen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Haha grappig topic! Ik weet echt niet meer wanneer ik mijn eerste string heb gekocht... of gekregen misschien wel. Zal wel rond de brugklas geweest zijn. Mijn moeder vond het in elk geval niks, die 'reetveters' kwamen altijd in de knoop uit de was en ze wist niet hoe ze ze moest opvouwen ze heeft het zelf wel eens geprobeerd, maar hield het nooit vol.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik was 16 of 17 toen ik mijn eerste string had gekocht. Ik had dat samen 'stiekem' gedaan met een vriendin die er ook wel eens een wilde proberen. Ja dat was nog echt een heel avontuur voor ons toen om zoiets te kopen. Die string betaalde ik van mijn eigen zakgeld en thuis deed ik de string altijd stiekem in de was, omdat ik bang was dat ik dat niet mocht dragen van mijn moeder ofzo haha. Tuurlijk was nijn moeder er al snel achter dat ik strings droeg (ze hing de was immers altijd op), maar ze vond het gewoon normaal en heeft er nooit wat van gezegd. Ik me druk gemaakt om niks. :-)
Overigens heb ze 3 of 4 jaar gedragen, ben toen weer overgestapt op gewone mooie onderbroeken en boxers. Nu zou ik geen strings meer kunnen (ver)dragen denk ik.
Overigens heb ze 3 of 4 jaar gedragen, ben toen weer overgestapt op gewone mooie onderbroeken en boxers. Nu zou ik geen strings meer kunnen (ver)dragen denk ik.
Gast- Gast
Haha leuke verhalen
Ik was 13 en heb samen met mijn vriendin en zus strings gekocht (allemaal 1). We hadden een veel te grote maat en het zat echt voor geen meter! Later kleinere maten gekocht en nog steeds vind ik het super zitten.
Ik was 13 en heb samen met mijn vriendin en zus strings gekocht (allemaal 1). We hadden een veel te grote maat en het zat echt voor geen meter! Later kleinere maten gekocht en nog steeds vind ik het super zitten.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik heb eerder aan wedstrijddansen gedaan en toen moesten we een superstrak pak dragen, waarin alles tekende. We kregen dus ook een vriendelijk verzoek om een string te dragen. Ik was toen een jaar of 12/13 denk ik en ik vond het vreselijk. Uiteindelijk bleek het toch niet zo vreselijk te zijn en heb ik ze gedragen, totdat ik wat verder was in mijn zwangerschap. .Toen zat het vreselijk. Nu vind ik het ook alles behalve prettig en draag ik ze alleen als het echt niet anders kan
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Weet ik niet meer, sowieso op mijn 14e. Ik wilde, voordat ik mijn eerste string had, ook al graag eeen string maar die hadden ze niet in mijn maat (destijds verkochten ze nog geen kleine strings). Dus had ik een onderbroek verknipt tot string .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik was 15 of 16 toen ik de eerste strings kocht. Ik draag trouwens nog steeds strings! Ik heb wel een paar boxers maar ik kan er niet aan wennen.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Toen ik 12 of 13 was. Ik draag ze nog steeds, alleen in mijn zwangerschappen niet gedragen na een bepaald aantal weken en ook een paar maanden erna, omdat ik het niet fijn vond. Nu vind ik het prima.
Gast- Gast
Ik was wel wat later, denk een jaar of 14, 15. Ik wilde het al heel lang maar ik kon maar niet wennen aan de pasvorm zeg maar . Mijn vriendinnen hadden het wel al allemaal dus toen heb ik mezelf uiteindelijk gedwongen om het een paar uur te proberen en vanaf toen ben ik verkocht! Draag nu alleen nog 'normaal' ondergoed met warm weer tijdens het paardrijden.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Caresses schreef:Weet ik niet meer, sowieso op mijn 14e. Ik wilde, voordat ik mijn eerste string had, ook al graag eeen string maar die hadden ze niet in mijn maat (destijds verkochten ze nog geen kleine strings). Dus had ik een onderbroek verknipt tot string .
Hahaha
Ik was denk ik 12. Gekocht bij de zeeman. Stond daar altijd met mijn zus in de bakken te graaien.
Gast- Gast
Denk jaar of 14. Mn vriendinnen en Ik hadden een stringboycot groepje. Wij wilden geen strings aan :p maaaar uiteindelijk toch maar eentje gekocht, stiekem van ons groepje.. achteraf bleek elk lid van het groepje stiekem al een string te hebben :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» String/shortje
» String voor je iPhone.
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Nav: eerste BH?
» String voor je iPhone.
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» Nav: eerste BH?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: