Wie wil er even meedenken?
+7
Aziraphale
Tullow
Angela_1986
rapa nui
Lavendel
Melis_je
Pien
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie wil er even meedenken?
Thanks voor de tip, dat is wel iets om in de gaten te houden inderdaad. Dan moet ik alleen iets anders gaan schrappen
Gast- Gast
Je hebt ook van die kleine gelukspoppetjes, misschien is dat wat? Die zijn ook niet zo duur.
Of gelukskoekjes?
Of gelukskoekjes?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Daar kan ik ook naar gaan kijken inderdaad, bedankt.
Meer tips zijn altijd welkom!
Meer tips zijn altijd welkom!
Gast- Gast
Ik weet niet wat voor acties erop het moment zijn, maar kruidvat heeft vaak 2+2 gratis voor bijv douchegels. Misschien kan je dan wel met de prijs uitkomen? Verder kan je er misschien theezakjes in doen van een lekkere smaak? Misschien waxinelichtjes met een lekkere geur, zitten vaak wel veel in zo'n zak.
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik zat te denken om een chocoladereep te kopen, daar het hoesje vanaf te halen, en dan een A4 te printen met een eigen tekst erop? En boedha toch wel bij de Xenos dus, hebben ze daar ook iets van gelukspoppetje(s) ofzo?
Dit kun je heel leuk en gratis doe via http://www.party-gifts.nl
Die site gebruik ik vaak voor school, je kunt er bijv ook werktekeningen uitprinten voor kaartendoosjes, wikkels voor Merci, cd-hoesjes etc.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Wil je voor de heren aparte tasjes doen of krijgen die hetzelfde?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Aziraphale schreef:
Dit kun je heel leuk en gratis doe via http://www.party-gifts.nl
Die site gebruik ik vaak voor school, je kunt er bijv ook werktekeningen uitprinten voor kaartendoosjes, wikkels voor Merci, cd-hoesjes etc.
Leuke tip!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Lijkt me niet dat ze die aan de nagellak gaat zettengirli schreef:Wil je voor de heren aparte tasjes doen of krijgen die hetzelfde?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Gelukspoppetjes zijn zeker een leuk alternatief, deze zijn ook vrij goedkoop volgens mij.
Bij de Hema hebben ze chocolade repen met Bedankt erop (net als Gefeliciteerd en ik hou van je), deze kosten dacht ik alleen wel 1.25 een flinke hap uit het budget.
Bij de Hema hebben ze chocolade repen met Bedankt erop (net als Gefeliciteerd en ik hou van je), deze kosten dacht ik alleen wel 1.25 een flinke hap uit het budget.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Had Action niet laatst een setje miniatuurparfums op de website staan? Wellicht is dat iets?
Gast- Gast
Bij de Kruidvat hebben ze nu 50% korting op Nivea producten. Misschien kun je daar nog wat vandaan halen!
Gast- Gast
de mini-boedha`s bij de xenos kosten geloof ik 0.69. Verder heb ik zo geen ideeën.
Gast- Gast
Wat betreft oorknopjes: ik heb laatst bij de Primark van die parelknopjes gekocht. Deze waren 1,50 voor 5 paar. Dit waren wel 5 verschillende maten, maar ik denk dat je de eerste 3 wel kunt gebruiken. Zou je alleen moeten kijken hoe je ze dan verpakt.
Gast- Gast
bij de zeeman of de wibra hebben ze vaak a-merk douchespullen voor heel weinig, meestal omdat de tekst erop dan niet in het nederlands is, maar dat doet er toch niet toe.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil meedenken
» Wie wil even meedenken? Naam met de F
» Even meedenken.. Gelukt :-)
» Juffen; wie wil er even meedenken?
» Wie wil meedenken(alleen op stedentrip)
» Wie wil even meedenken? Naam met de F
» Even meedenken.. Gelukt :-)
» Juffen; wie wil er even meedenken?
» Wie wil meedenken(alleen op stedentrip)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: