Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wil er even meedenken?

+7
Aziraphale
Tullow
Angela_1986
rapa nui
Lavendel
Melis_je
Pien
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:15

In september worden mijn kamermeisjes in het zonnetje gezet, omdat het de week van het werk is. Ik ben een goodiebag aan het maken, maar heb niet zo'n groot budget (€3,50 pp) dus moet even goed nadenken wat ik erin wil gaan stoppen. Ik heb hele mooie cadeautasjes gezien bij de Xenos en heb wat dingen gekocht die ik er denk ik in wil gaan stoppen --> een fotolijstje, want we maken op de 1e dag een foto, en de laatste dag krijgen ze die dan in dat fotolijstje. --> een douchegel van Nivea met happy/relax time, om even te ontspannen na het drukke werken --> 2 maskertjes, om ook mee te relaxen.

Maar eigenlijk wilde ik het nog wat meer aangekleed hebben, ik heb gemaild voor eventuele proefmonsters (die zijn nergens te koop, he?) en zit verder te denken wat voordeliger zou zijn, om er dus meer in te stoppen. Ik zat te denken aan een nagellak, iets van geluk (boedha?)

Heeft er iemand nog ideeen, voordelige tips? Ik heb de spullen nu bij de Action / Xenos gehaald.

Fotolijstje €0,69
Douchegel €1,59
Tasje €0,39
Maskertjes €0,79

Edit; het is voor 20 dames, en 3 heren. Ik moet voor de heren nog wat bedenken....


Laatst aangepast door Pippa op do 25 aug 2011 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:19

Wat een ontzettend leuk idee. Echt super dat je dat wilt doen voor de werknemers. smile

Maar jouw werknemers? Betaal je hun loon? (Sorry. Wil helemaal geen rel ofzo uit te lokken, het zijn gewoon woorden die mij tegenstaan)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:20

O daar bedoelde ik eigenlijk niks mee Maura, maar het staat inderdaad een beetje raar op deze manier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:21

Maura schreef:Wat een ontzettend leuk idee. Echt super dat je dat wilt doen voor de werknemers. smile

Maar jouw werknemers? Betaal je hun loon? (Sorry. Wil helemaal geen rel ofzo uit te lokken, het zijn gewoon woorden die mij tegenstaan)

We hebben het met zijn 3-en bedacht en doen de hele week dingen. We gaan spellen met ze doen, ze worden in het zonnetje gezet door het hotel, en door het bedrijf waarvoor we werken, en ze kunnen overal prijzen mee winnen, en dit wordt dan op de laatste dag gegeven, dus ik wil dat het perfect is, en ze er blij mee maken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:22

Pippa schreef:O daar bedoelde ik eigenlijk niks mee Maura, maar het staat inderdaad een beetje raar op deze manier.

Weet dat je er niets mee bedoeld. Maar het staat zo ongelofelijk raar. Het is net als mijn leidinggevende ons haar mensen noemt. De laatste keer dat ik heb gecheckt, was ik nog van niemand. Ik zou ook niet weten hoe ik dan wel zou willen worden aangesproken. Haha, ik ben gewoon een miep. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:23

Een boeddha kun je kopen bij de Xenos, een kleintje, voor weinig geld. Ik weet alleen niet hoe weinig... onder een euro sowieso.
Misschien iets van een klein doosje bonbons oid? "Luxe" chocoladereep?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Pien do 25 aug 2011 - 9:25

Misschien kun je wat dingen van het hotel erbij doen?! Weet niet wat jullie qua spulletjes met logo hebben maar denk aan een pen, pepermuntjes, douche gel, shampoo, zeepje, etc...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:25

Pippa schreef:
We hebben het met zijn 3-en bedacht en doen de hele week dingen. We gaan spellen met ze doen, ze worden in het zonnetje gezet door het hotel, en door het bedrijf waarvoor we werken, en ze kunnen overal prijzen mee winnen, en dit wordt dan op de laatste dag gegeven, dus ik wil dat het perfect is, en ze er blij mee maken!

Wel een prachtig idee. Daar kan menig bedrijf nog iets van leren.

Persoonlijk, en nu ben ik niet heel erg goed met ideeën, zou ik kiezen douchepakket. Want als je gaat voor een leuk pakket met lijstjes, is dat leuk, omdat het jouw smaak is. Zegt niet per definitie dat het ook andermans smaak is en het zou zo zonde zijn als deze leuke actie onder in de lade zou komen te liggen. Shampootjes, douchegels, lekkere bodylotion, scrubhanddoek, scrubmiddeltje. En dan voor de mannen dan net even iets anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:26

Ik zat te denken om een chocoladereep te kopen, daar het hoesje vanaf te halen, en dan een A4 te printen met een eigen tekst erop? En boedha toch wel bij de Xenos dus, hebben ze daar ook iets van gelukspoppetje(s) ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:27

Pien schreef:Misschien kun je wat dingen van het hotel erbij doen?! Weet niet wat jullie qua spulletjes met logo hebben maar denk aan een pen, pepermuntjes, douche gel, shampoo, zeepje, etc...

Ja, dat is niet van het hotel zelf, maar ik zat ook al te denken om te vragen of ik van alles 1 in het zakje erbij mag doen en dan als het kan in een beker van het hotel, met hun naam erop, dat lijkt me wel gaaf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Melis_je do 25 aug 2011 - 9:27

Als bruiloftsbedankje worden er wel van die minibuddha's verkocht
Wie wil er even meedenken? L_boeddha_kleur_zwart
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Lavendel do 25 aug 2011 - 9:28

Lekkere thee of geurkaarsjes.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:28

Maura schreef:
Pippa schreef:
We hebben het met zijn 3-en bedacht en doen de hele week dingen. We gaan spellen met ze doen, ze worden in het zonnetje gezet door het hotel, en door het bedrijf waarvoor we werken, en ze kunnen overal prijzen mee winnen, en dit wordt dan op de laatste dag gegeven, dus ik wil dat het perfect is, en ze er blij mee maken!

Wel een prachtig idee. Daar kan menig bedrijf nog iets van leren.

Persoonlijk, en nu ben ik niet heel erg goed met ideeën, zou ik kiezen douchepakket. Want als je gaat voor een leuk pakket met lijstjes, is dat leuk, omdat het jouw smaak is. Zegt niet per definitie dat het ook andermans smaak is en het zou zo zonde zijn als deze leuke actie onder in de lade zou komen te liggen. Shampootjes, douchegels, lekkere bodylotion, scrubhanddoek, scrubmiddeltje. En dan voor de mannen dan net even iets anders.

Dat fotolijstje moet er sowieso bij, omdat op de eerste dag een foto van het hele team gemaakt wordt, en die krijgen ze van onze baas Wink Maar scrubben is ook wel lekker inderdaad! Ik wilde zo'n pakket maken als prijs voor het kamermeisje van het jaar inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:29

Melisje, die zoek ik inderdaad! Maar ik kan alleen maar vrij dure vinden..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Pien do 25 aug 2011 - 9:29

Pippa schreef:
Pien schreef:Misschien kun je wat dingen van het hotel erbij doen?! Weet niet wat jullie qua spulletjes met logo hebben maar denk aan een pen, pepermuntjes, douche gel, shampoo, zeepje, etc...

Ja, dat is niet van het hotel zelf, maar ik zat ook al te denken om te vragen of ik van alles 1 in het zakje erbij mag doen en dan als het kan in een beker van het hotel, met hun naam erop, dat lijkt me wel gaaf!

Ja... Zo kun je op een relatief goedkope manier het zakje wat voller maken!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  rapa nui do 25 aug 2011 - 9:29

Iets lekkers. Een bonbon of zo'n chocoreepje dat apart verpakt is. Kun je misschien best wel goedkoop bij de Action, Lidl of Aldi halen en kan best een luxe uitstraling hebben als je net de juiste verpakking weet te vinden.

rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:30

Mijn moeder en ik kochten voorheen altijd boeddha's voor elkaar. We hadden hiervoor echt een leuke winkel gevonden in Assen. Deze heeft ze zelfs voor een euro per stuk. Maar goed, is voor jou iets uit de regio. smile

En bij de Action heb je ook Boeddha's, maar dan voor steen. Voor nog geen euro. Maar goed, het is steen. En dat vind ik persoonlijk weer iets jammer, dan vind ik de Boeddha's op het plaatje van Melisje mooier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:31

Bij de Xenos zijn ze niet van steen geloof ik. Bronsachtig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Angela_1986 do 25 aug 2011 - 9:35

Wat 'n leuk idee!

Op internet kun je wel verschillende sites vinden waar je bv. gelukspoppetjes kunt bestellen, die zijn ook niet zo duur. Wellicht hebben ze daar ook boedha's. http://www.inpakshop.nl/inpakshop/gelukspoppetjes.html of http://www.eenbeetjegeluk.nl/index.php?item=gelukspoppetjes&action=page&group_id=17&lang=NL bijvoorbeeld.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Melis_je do 25 aug 2011 - 9:36

http://www.kadovooreenkoopje.nl/cms/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=766&category_id=26&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26&vmcchk=1 Zijn dit die van de Xenos? Er staat bij dat ze 79 cent kosten.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:38

O, dat zou qua prijs nog wel kunnen! Ik zocht eigenlijk zwarte haha, maar als die heel duur zijn houdt dat uiteraard op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:39

Lief dat jullie meedenken. Hele andere tips mogen ook hoor, wat leuk(er) zou zijn om in de goodiebag te stoppen. Ik zit alleen met het budget, dus het moet echt goedkoop zijn om erin te kunnen stoppen. Ik wilde er nagellak in doen, maar dat ga ik qua prijs niet halen denk ik. Het leek me namelijk leuk om iedereen een kleur te geven die wél gedragen mag worden op het werk, en het liefst mooie oorbelknopjes erbij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Angela_1986 do 25 aug 2011 - 9:40

Pippa schreef:O, dat zou qua prijs nog wel kunnen! Ik zocht eigenlijk zwarte haha, maar als die heel duur zijn houdt dat uiteraard op.

Bij de tweede site die ik plaatste hebben ze volgens mij zwarte voor € 0,75

Ik zit nog aan andere ideetjes te denken maar kom zo nergens op, vind de ideeen die je zelf hebt al heel erg leuk!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 9:42

Zijn er ergens ook goedkopere maskertjes te vinden, voor minder dan €0,79... en een A merk douchegel voor minder dan €1,59?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Melis_je do 25 aug 2011 - 9:46

Als je nagellak uit de aanbieding neemt, moet dat wel lukken. Er zijn ook best veel (semi)juweliers die zomeropruiming hebben en voor 50 cent/1 euro knopjes verkopen.
Zaterdag heeft Etos alle make-up voor de helft van de prijs http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=797959

Dan is nagellak, met korting, 1,25 volgens mij.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er even meedenken? Empty Re: Wie wil er even meedenken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum