DagCafé
+25
Roodkapje
xxDila
Zwerver
girli
Qiara
Burn
Tullow
Lavendel
Champagne
Susan
Silver
Jade
May
Caroow
Marin
Jordana
ExpressoB
GreenGrass
Rush
Sjaantje
VeryCherry
blondje1313
Tiana
Toet
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Lily schreef:dat is mooi
ja, daar ben ik echt blij om!
Vooral de extra herkansing mocht een tentamen niet goed gaan.
Dat geeft toch wat zekerheid.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
ow w.b.t. een herkansing. m`n zusje had die gisteren samen met een vriendin. Zijn ze op weg naar school stopt de auto er onderweg mee. Hun gebeld dat ze het niet gingen redden om op tijd te zijn e.d. Kwamen dus te laat en mochten hun herkansing niet meer maken. Nu kan het zijn dat ze die dus pas over een half jaar mogen maken of later. Nu hebben ze bezwaar ingediend dus ben benieuwd.
Gast- Gast
Iemand nog belang bij gelnagelspullen? Ik had alles al verkocht, maar helaas kan diegene het niet meer overnemen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh das ook lullig Lily. Aangezien ze wel netjes gebeld hebben vind ik het gewoon belachelijk.
Gast- Gast
Lily schreef:ow w.b.t. een herkansing. m`n zusje had die gisteren samen met een vriendin. Zijn ze op weg naar school stopt de auto er onderweg mee. Hun gebeld dat ze het niet gingen redden om op tijd te zijn e.d. Kwamen dus te laat en mochten hun herkansing niet meer maken. Nu kan het zijn dat ze die dus pas over een half jaar mogen maken of later. Nu hebben ze bezwaar ingediend dus ben benieuwd.
oke, dat is wel balen zeg!
Maar ik denk dat ze van geluk mogen spreken als ze uberhaupt een herkansing mogen maken.
Jade- Ratel
Rush schreef:Iemand nog belang bij gelnagelspullen? Ik had alles al verkocht, maar helaas kan diegene het niet meer overnemen
ga je er mee stoppen Rush
Jade- Ratel
Serpentijn schreef:Lily schreef:ow w.b.t. een herkansing. m`n zusje had die gisteren samen met een vriendin. Zijn ze op weg naar school stopt de auto er onderweg mee. Hun gebeld dat ze het niet gingen redden om op tijd te zijn e.d. Kwamen dus te laat en mochten hun herkansing niet meer maken. Nu kan het zijn dat ze die dus pas over een half jaar mogen maken of later. Nu hebben ze bezwaar ingediend dus ben benieuwd.
Maar ik denk dat ze van geluk mogen spreken als ze uberhaupt een herkansing mogen maken.
hoezo?
Gast- Gast
Ja ik ben er al een tijdje mee gestopt. Faalangst speelt een veel te grote factor, helaas.Serpentijn schreef:Rush schreef:Iemand nog belang bij gelnagelspullen? Ik had alles al verkocht, maar helaas kan diegene het niet meer overnemen
Rush- Lady Post-a-lot
Lily schreef:Serpentijn schreef:Lily schreef:ow w.b.t. een herkansing. m`n zusje had die gisteren samen met een vriendin. Zijn ze op weg naar school stopt de auto er onderweg mee. Hun gebeld dat ze het niet gingen redden om op tijd te zijn e.d. Kwamen dus te laat en mochten hun herkansing niet meer maken. Nu kan het zijn dat ze die dus pas over een half jaar mogen maken of later. Nu hebben ze bezwaar ingediend dus ben benieuwd.
hoezo?
Omdat er normaal gesproken hele speciale redenen moeten zijn voor het krijgen van een extra herkansing.
Of gaat het om de middelbare school?
Jade- Ratel
Rush schreef:Ja ik ben er al een tijdje mee gestopt. Faalangst speelt een veel te grote factor, helaas.Serpentijn schreef:Rush schreef:Iemand nog belang bij gelnagelspullen? Ik had alles al verkocht, maar helaas kan diegene het niet meer overnemen
Wat jammer zeg! Ik vond het er altijd prachtig uitzien.
Jade- Ratel
Ja ik ook en ik vind het ook heel leuk om te doen, maar ik trek het niet om 'vreemde' dames te ontvangen.Serpentijn schreef:Rush schreef:Ja ik ben er al een tijdje mee gestopt. Faalangst speelt een veel te grote factor, helaas.Serpentijn schreef:Rush schreef:Iemand nog belang bij gelnagelspullen? Ik had alles al verkocht, maar helaas kan diegene het niet meer overnemen
Wat jammer zeg! Ik vond het er altijd prachtig uitzien.
Rush- Lady Post-a-lot
Goede morgen dames!
Ik kom net terug van een dagje in Philadelphia...
Ik kom net terug van een dagje in Philadelphia...
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Goeiemorgen allemaal!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:nee het HBO, ja ik weet verder niet hoe dat precies gaat allemaal.
dan wordt het moeilijk!
Ik doe ook HBO. Het moet voor mij aangevraagd worden bij de examencommissie of de mogelijkheid er is dat ik een extra herkansing krijg op het moment dat ik een aanval krijg. (dan telt de eerste herkansing dus als mijn eerste kans).
Normaal gesproken wordt dit niet gedaan.
Jade- Ratel
Lily schreef:en dan slaat ff de bliksem in op het werk ....
echt
Jade- Ratel
ja schrok me het lazerus, shake nu nog na. Gelukkig heb ik als overbuurman een fietsenzaak dus daar maar ff heengerend.
Gast- Gast
nee dat niet, was wel ff bang voor de laptop want hier staat gewoon alles op van de winkel en klantenbestand e.d.
Gast- Gast
woow dat lijkt me eng!
Jade- Ratel
TD, waarom heeft Appeltje haar account laten verwijderen?
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: