DagCafé
+25
Roodkapje
xxDila
Zwerver
girli
Qiara
Burn
Tullow
Lavendel
Champagne
Susan
Silver
Jade
May
Caroow
Marin
Jordana
ExpressoB
GreenGrass
Rush
Sjaantje
VeryCherry
blondje1313
Tiana
Toet
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Ja het was heel erg gezellig !!! Lekker gekletst...ben alleen een slechte gastvrouw want ik had niet eens koekjes ect in huis...
Gast- Gast
Haai Stuiter!
Fijn dat het gezellig was! Ik dacht jullie komen mij wel even met een bezoekje vereren als jullie toch met z'n allen in de buurt zijn, maar nee hoor
Fijn dat het gezellig was! Ik dacht jullie komen mij wel even met een bezoekje vereren als jullie toch met z'n allen in de buurt zijn, maar nee hoor
Gast- Gast
Aah joh, Stuit, gewoon zeggen dat het beter voor hun lijn is!
Maple, vervelend, maar wel heerlijk dat je bijna vakantie hebt zeg!!
Gast- Gast
Reva schreef:Aah joh, Stuit, gewoon zeggen dat het beter voor hun lijn is!
Gast- Gast
Reva, wat gemeen
VMN, kan het me echt niet indenken dat dat lekker is, maar word er wel nieuwsgierig van!
Maple, wat vervelend... Maar wel goed als je met je issues aan de gang gaat! Dikke knuffel voor jou
VMN, kan het me echt niet indenken dat dat lekker is, maar word er wel nieuwsgierig van!
Maple, wat vervelend... Maar wel goed als je met je issues aan de gang gaat! Dikke knuffel voor jou
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
**WEG!
Zeg maar even als je wilt dat ik deze post weghaal, ik wil je sowieso laten weten dat mijn inbox voor je openstaat!
Zeg maar even als je wilt dat ik deze post weghaal, ik wil je sowieso laten weten dat mijn inbox voor je openstaat!
Laatst aangepast door Sjaantje op do 25 aug 2011 - 7:05; in totaal 1 keer bewerkt
Zoo ik heb ff lekker keihard Tiësto opstaan. Lekker fout en lekker asociaal, maar ook gewoon ff lekker
**
**
Laatst aangepast door Vergeet-me-nietje op do 25 aug 2011 - 6:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat is ook lastig Maple, maar je moet wel aan jezelf denken, en als jou dit helpt, dan moet je dat doen, puur en alleen voor jezelf. Kan die zich schuldig voelen, maar als jij hiermee geholpen wordt, is dat toch alleen maar goed?
Gast- Gast
Maple, hij hoeft de reden toch niet te weten?
Bruce, dat vind ik echt fout en asociaal.
Bruce, dat vind ik echt fout en asociaal.
Gast- Gast
Ach gelukkig heb ik een vrijstaand huis en hoeven dus alleen de mensen op straat mee te genieten
Gast- Gast
Ik zou het overigens egoistisch vinden als hij niet zou kunnen begrijpen dat jij wellicht hulp nodig hebt.
Gast- Gast
Nou, mwah, je kan toch gewoon zeggen dat je graag met iemand wil praten over je gevoel en hoe je daarmee om kunt gaan, zodat je beter in je vel zit. Lijkt mij alleen maar positief voor je relatie dan ook.
Gast- Gast
Ben ik op zich met je eens, alleen klinkt het zo alsof het een bewuste keuze is om het niet te begrijpen en dat is denk ik niet aan de orde. Maar ik kan me ook voorstellen dat het voor hem lastig is, omdat hij degene is 'die het probleem veroorzaakt' en dat hij dan juist de kont tegen de krib gaat gooien, niet uit onwil maar uit onmacht.Pippa schreef:Ik zou het overigens egoistisch vinden als hij niet zou kunnen begrijpen dat jij wellicht hulp nodig hebt.
Overigens heb ik wel het een en ander meegekregen maar lang niet alles, dus wellicht slaan mijn reacties nergens op. Sorry als dat zo is!
Stuiterbal schreef:Ja het was heel erg gezellig !!! Lekker gekletst...ben alleen een slechte gastvrouw want ik had niet eens koekjes ect in huis...
Boeiend Stuit, we hadden toch lekekre chocolaatjes bij
Maple
Gast- Gast
Dan nog, moet hij haar steunen op zo'n moment, of die het begrijpt of niet, of het in ieder geval accepteren.
Gast- Gast
Ben ik wederom met je eens, al denk ik dat het niet zo makkelijk is als het lijkt...Pippa schreef:Dan nog, moet hij haar steunen op zo'n moment, of die het begrijpt of niet, of het in ieder geval accepteren.
Halloooo!
Net thuis na een dagje ROC mutsen thee inschenken. Hoe is het hier? Ik heb bijna niks teruggelezen, dus knuffels voor degenen die het nodig hebben en Hoera en champagne voor de leuke dingen!
Maple, je man zal toch ook wel doorgehad hebben dat je lastig met zijn buien om kon gaan..? Of komt het rauw op zn dak vallen als jij verteld er met iemand over te willen praten?
Reva, zou je ex vandaag niet langskomen? :geek:
Net thuis na een dagje ROC mutsen thee inschenken. Hoe is het hier? Ik heb bijna niks teruggelezen, dus knuffels voor degenen die het nodig hebben en Hoera en champagne voor de leuke dingen!
Maple, je man zal toch ook wel doorgehad hebben dat je lastig met zijn buien om kon gaan..? Of komt het rauw op zn dak vallen als jij verteld er met iemand over te willen praten?
Reva, zou je ex vandaag niet langskomen? :geek:
Laatst aangepast door Lavendel op do 25 aug 2011 - 7:15; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: