DagCafé
+25
Roodkapje
xxDila
Zwerver
girli
Qiara
Burn
Tullow
Lavendel
Champagne
Susan
Silver
Jade
May
Caroow
Marin
Jordana
ExpressoB
GreenGrass
Rush
Sjaantje
VeryCherry
blondje1313
Tiana
Toet
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Sjaan gaat ook tukkie doen... Slaap lekker!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Wat heftig Reva
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Maura schreef:Iets leuks, hoe was het gisteren met de brandweerman?
Haha, ja leuk.. Hij heeft tot in de middag liggen slapen, heel schattig
Maar gingen ook pas slapen toen het licht werd. Snap ergens niet dat hij nog steeds wil blijven slapen elke keer, maar okee, blijkbaar vinden we het allebei leuk, terwijl t zeer onschuldig is
Gast- Gast
Met ups en downs. Er zijn dagen dat ik lekker doe waar ik zin in heb en er zijn dagen dat ik niet van de bank van te krijgen ben. Waarom? Geen flauw idee. Het stoort me wel enigszins.
Hoe is het met jou? Leuke vjaardag gehad?
girli- Ratel
Reva schreef:Maura schreef:Iets leuks, hoe was het gisteren met de brandweerman?
Maar gingen ook pas slapen toen het licht werd. Snap ergens niet dat hij nog steeds wil blijven slapen elke keer, maar okee, blijkbaar vinden we het allebei leuk, terwijl t zeer onschuldig is
Zeer onschuldig, haha. Wil hij misschien ook wat jij wilt, maar wat jullie tegenhouden, omdat het werk het niet toelaat?
Gast- Gast
Dat is toch het belangrijkste?Reva schreef:Haha, ja leuk.. Hij heeft tot in de middag liggen slapen, heel schattigMaura schreef:Iets leuks, hoe was het gisteren met de brandweerman?
girli- Ratel
girli schreef:Met ups en downs. Er zijn dagen dat ik lekker doe waar ik zin in heb en er zijn dagen dat ik niet van de bank van te krijgen ben. Waarom? Geen flauw idee. Het stoort me wel enigszins.
Ik heb een toppie paar dagen gehad. Zaterdag met vrienden naar de kroeg en daarna met paps en vrouw een verjaardagsfuifje gevierd. Wel vroeg hij of ik mijn broer had uitgenodigd en daarbij heb ik me uit de voeten gemaakt. Want ik had ze niet uitgenodigd, omdat broer altijd 's avonds werkt en schoonzus het wat moeilijk vindt om alleen langs te komen. Maar eigenlijk weet ik niet of dat de waarheid is, omdat ik het ze niet heb gevraagd.
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Maura schreef:Iets leuks, hoe was het gisteren met de brandweerman?
Zeer onschuldig, haha. Wil hij misschien ook wat jij wilt, maar wat jullie tegenhouden, omdat het werk het niet toelaat?
Nou ja, beetje zoenen en regelmatig in 1 bed slapen vind ik zéér, zéér onschuldig. Daar hebben we t eigenlijk niet over, het maakt hem ook niet zo uit geloof ik of het qua werkrelatie wel of niet raar is. Ik vind het eerder voor zijn exvrouw naar. Maar hij niet.
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:Maura schreef:Iets leuks, hoe was het gisteren met de brandweerman?
Nou ja, beetje zoenen en regelmatig in 1 bed slapen vind ik zéér, zéér onschuldig. Daar hebben we t eigenlijk niet over, het maakt hem ook niet zo uit geloof ik of het qua werkrelatie wel of niet raar is. Ik vind het eerder voor zijn exvrouw naar. Maar hij niet.
Het is mevrouw niet. Dus dan kan het naar mijn mening best.
Gast- Gast
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad!Maura schreef:girli schreef:Met ups en downs. Er zijn dagen dat ik lekker doe waar ik zin in heb en er zijn dagen dat ik niet van de bank van te krijgen ben. Waarom? Geen flauw idee. Het stoort me wel enigszins.
Ik heb een toppie paar dagen gehad. Zaterdag met vrienden naar de kroeg en daarna met paps en vrouw een verjaardagsfuifje gevierd. Wel vroeg hij of ik mijn broer had uitgenodigd en daarbij heb ik me uit de voeten gemaakt. Want ik had ze niet uitgenodigd, omdat broer altijd 's avonds werkt en schoonzus het wat moeilijk vindt om alleen langs te komen. Maar eigenlijk weet ik niet of dat de waarheid is, omdat ik het ze niet heb gevraagd.
Ik ga afsluiten, mijn ogen vallen dicht. Slaap lekker!
girli- Ratel
Goedenavondddd! Is er nog iemand wakkerr?
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Aiii, das balen.
Ik had feest in stad, net thuis en geen zin slapen.. dacht eens kijken of er hier nog leven is..
Ik had feest in stad, net thuis en geen zin slapen.. dacht eens kijken of er hier nog leven is..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Jij hebt sterke teksten 's nachts!wc-eend schreef:Hoi
Good morning
Laatste dag en dan weer weekend!
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: