Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+25
Roodkapje
xxDila
Zwerver
girli
Qiara
Burn
Tullow
Lavendel
Champagne
Susan
Silver
Jade
May
Caroow
Marin
Jordana
ExpressoB
GreenGrass
Rush
Sjaantje
VeryCherry
blondje1313
Tiana
Toet
Chocolate Cookie
29 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 11:16

Maura schreef:
Reva schreef:
Maura schreef:Je gaat er verder niets over zeggen, Reva?

?
Ik zei op de vorige pagina al dat hij boos was en dat ik dingen niet gezegd heb die ik wel had verwacht en dat ik de troep heb opgeruimd en me aan het bezatten ben. Of iets in die richting..

Klopt, maar je bent altijd zo kort van stof, terwijl ik ook uit de posts kan lezen dat het je ontzettend veel doet. En daarom zou ik soms wel willen dat je net even iets meer zou zeggen, dan je zegt. Wink

Ja, dan ga ik weer janken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 11:18

Reva schreef:
Maura schreef:
Reva schreef:
Maura schreef:Je gaat er verder niets over zeggen, Reva?

?
Ik zei op de vorige pagina al dat hij boos was en dat ik dingen niet gezegd heb die ik wel had verwacht en dat ik de troep heb opgeruimd en me aan het bezatten ben. Of iets in die richting..

Klopt, maar je bent altijd zo kort van stof, terwijl ik ook uit de posts kan lezen dat het je ontzettend veel doet. En daarom zou ik soms wel willen dat je net even iets meer zou zeggen, dan je zegt. Wink

Ja, dan ga ik weer janken.

Dat is alleen erg als jij het erg vindt. Maar ik wil wel graag weten wat er is gebeurd. En niet om te weten wat hij heeft gedaan, want hij is op voorhand al een nuttcase, maar wel om jou eventueel te helpen. Huilen is niet erg. Huilen zou alleen erg zijn als ik zou zeggen dat ik een pindakoek heb gegeten en je daarom zou moeten huilen. Aub, spreek het uit. En daarna drinken we dan samen, of met zijn alleen, een Licor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 11:19

Maura schreef:
Reva schreef:
Maura schreef:
Reva schreef:
Maura schreef:Je gaat er verder niets over zeggen, Reva?

?
Ik zei op de vorige pagina al dat hij boos was en dat ik dingen niet gezegd heb die ik wel had verwacht en dat ik de troep heb opgeruimd en me aan het bezatten ben. Of iets in die richting..

Klopt, maar je bent altijd zo kort van stof, terwijl ik ook uit de posts kan lezen dat het je ontzettend veel doet. En daarom zou ik soms wel willen dat je net even iets meer zou zeggen, dan je zegt. Wink

Ja, dan ga ik weer janken.

Dat is alleen erg als jij het erg vindt. Maar ik wil wel graag weten wat er is gebeurd. En niet om te weten wat hij heeft gedaan, want hij is op voorhand al een nuttcase, maar wel om jou eventueel te helpen. Huilen is niet erg. Huilen zou alleen erg zijn als ik zou zeggen dat ik een pindakoek heb gegeten en je daarom zou moeten huilen. Aub, spreek het uit. En daarna drinken we dan samen, of met zijn alleen, een Licor.

En als ik nou een ontzettende hekel aan pindakoeken heb? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje do 25 aug 2011 - 11:21

Reev, kan het kloppen dat je mijn whatsapp van net niet hebt gekregen? Rond 0.00 uur?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 11:21

Je bent me ook een ding he. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Qiara do 25 aug 2011 - 11:22

hug voor Reva en Burn!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 11:23

Sjaantje schreef:Reev, kan het kloppen dat je mijn whatsapp van net niet hebt gekregen? Rond 0.00 uur?

Whatsapp doet wel vaker even raar bij mij..
Krijg het dan binnen als ik whatsapp open, zie t nu, sorry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn do 25 aug 2011 - 11:24

Reev, dankjewel! Had je nog nooit eerder een foto van me gezien? Heb er al wel meerdere geplaatst!
Dikke knuffel voor jou! hug

Maura, thnx! Ik doe m'n best!

Pffff. Zal ik mn laptop aanslingeren, of verstandig zijn en gaan slapen?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 11:27

Je moet doen wat je wilt, Burn!

Ik moet zo slapen, ondanks dat ik de hele dag heb liggen te slapen op de bank. Embarassed Ik leek mijn vader wel en ik vond het nog relaxt ook. :P

Ik kreeg net een hele lieve whatsapp van Maple en dat zet me nu nog meer aan het denken. Ik geef haar gelijk, ik heb dips voor het slapen gaan. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 11:27

Maar ik wil t best van me afschrijven, zolang jullie me niet zielig vinden :P
Even plassen en dan kom ik terug :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 11:28

Hallo, Reva. Je bent niet zielig en in mijn ogen zul je nooit zielig zijn. Want ik vind je een sterk persoon. Dus gooi er maar eens wat kwetsbaarheid tegenaan. Kunnen wij best hebben. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn do 25 aug 2011 - 11:29

Morgen staan er wel weer 80 jengelende kids op me te wachten, maar goed!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 11:30

Maura schreef:

Ik kreeg net een hele lieve whatsapp van Maple en dat zet me nu nog meer aan het denken. Ik geef haar gelijk, ik heb dips voor het slapen gaan. Laughing
ehhh smurf, het was niet m'n bedoeling je te laten piekeren!

Ik moet slapen maar ik kan het niet... M'n hoofd zit te vol. Met gedachtes en met snot laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 11:32

Maple schreef:
Maura schreef:

Ik kreeg net een hele lieve whatsapp van Maple en dat zet me nu nog meer aan het denken. Ik geef haar gelijk, ik heb dips voor het slapen gaan. Laughing
ehhh smurf, het was niet m'n bedoeling je te laten piekeren!

Ik moet slapen maar ik kan het niet... M'n hoofd zit te vol. Met gedachtes en met snot laughcry

Owneej, je laat me niet piekeren, dat is normaal voor mij, maar ik kreeg wel heldere gedachten. :P

En als je er nog even iets over kwijt wilt, je weet ons te vinden. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn do 25 aug 2011 - 11:32

Maple, dus jij hebt me aangestoken! Ik lig hier ook zo in bed!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Toet do 25 aug 2011 - 11:34

-


Laatst aangepast door toetje_ op do 25 aug 2011 - 11:58; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje do 25 aug 2011 - 11:37

Maura schreef:Je bent me ook een ding he. :P
Wie?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 11:40

Er werd al aangebeld, maar mijn bel gaat vaker, dus ik deed niet open. En toen ging nog een keer de bel en kreeg ik een smsje en heb ik daarna de deur open gedaan. Ergens dacht of hoopte ik stiekem dat hij iets van besef zou krijgen als we tegenover elkaar zouden staan, ook al had ik t wel in mn achterhoofd. Dat het gewoon frustratie was van zijn kant en dat hij het in boze buien via de telefoon stuurde en ondertussen haast was vergeten dat er een mens aan de andere kant van de lijn zat zeg maar. Dat hij ergens niet meer bewust was van het feit dat hij het meisje waarvan hij hield bedreigde pijn te doen en te laten lijden en dood te maken als hij uitgespeeld was. Dus hij kwam binnen en stormde door de slaapkamer -die is bij de voordeur- en daarna de badkamer en de woonkamer etc, volgens mij omdat hij misschien bang was dat er iemand was. Ik stond toen nog steeds in de gang en hij begon te roepen over zijn ongelukkig zijn en dat ik wel zei het te begrijpen maar dat ik van niks wist. En dat het niet altijd om mij draaide en dat ik ook eens aan hem moest denken. Er was gewoon niet tussendoor te komen, dus ik bleef staan en hij hield een monoloog over geluk en de hel en dat het bij mij niet wilde doordringen en dat ik hem daarmee heel geirriteeerd maakte en dat het voor hem zo geen zin had etc, weet het niet meer precies. Toen hij leek te stoppen begon hij opeens heel hard te schreeuwen dat ik nog steeds geen reactie gaf en dat ik het duidelijk niet begreep, waarvan ik schrok en ik stapte naar achteren. Daarop zette hij zijn handen tegen de muur achter mij en ik zei niet doen, wat voor hem blijkbaar de druppel was en hij begon te schreeuwen dat ik toch niet was vergeten hoe sterk hij was en riep hij de hele tijd doe dan iet, doe dan iet, doe dan iets. Maar ik stond gewoon heel stom te staan.

En daarna liep hij naar de kamer en ik ook en ik vroeg waarom hij zo ontzettend boos op me was en als antwoord trapte hij de salontafel om en gingen er glazen om op de grond en riep hij of ik daarbij wilde liggen. Ik snap gewoon niet waarom je zo'n hekel aan iemand kan hebben waarvan je gehouden hebt. En toen liep hij richting mij en ik dacht ik stap maar niet naar achteren dus ik bleef staan en hij vroeg of ik nog wat ging doen en ik zei weer niks, alleen dat ik het niet begreep (ja, sterke teksten van mij kant Embarassed). En hij begon over dat ik toch niet gelukkig ben en wat het voor zin heeft en hij vroeg of ik hem wel zou geloven als hij me even bij mn polsen zou vastpakken (hij weet dat ik daar echt heel heel heel erg hekel aan heb door wat er is gebeurd ooit paar jaar terug). Het leek of hij gewoon wilde dat ik heel boos zou worden of in paniek zou raken of weet ik wat, maar ik was gewoon helemaal stil ofzo. Heel stom. Als laatste zei hij dat hij wel zin had in de eeuwigheid -daarom linkt hij naar dat hel-verhaal- en dat het wat hem betreft niet lang hoefde te duren en toen pakte hij mn gezicht en gaf me een kus en ging opeens richting de voordeur en weg en toen ik de deur hoorde dichtgaan heb ik heel hard zitten huilen in de gang Embarassed

Dat was t denk ik, ik had in ieder geval niet het supermanshirt aan vanavond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Qiara do 25 aug 2011 - 11:43

Wow, Reva, ik schrik ervan, wat moet dat heftig voor je zijn geweest hug. Gelukkig ging hij uit zichzelf weg! En ik denk dat iedereen dan even niet weet wat te zeggen...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn do 25 aug 2011 - 11:46

Eens met Q.

Dames, ik ga slapen! Trusten!
Reev mn pminbox staat voor je open!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Qiara do 25 aug 2011 - 11:47

Trusten, Burn!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 11:47

Knuffel! En het enige wat ik kan zeggen Reva is dat jij je heel erg sterk hebt gehouden. Men, ik was onder de salontafel gesprongen. Ook al pas ik daar niet onder. En bij de polsen pakken? Men, wat een lul!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje do 25 aug 2011 - 11:48

Dikke knuffel voor Reva!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Qiara do 25 aug 2011 - 11:50

Ik ga ook maar eens slapen, slaap lekker (alvast)!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 11:53

Thanks dames..

En truste voor de slapers !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum