Dit is toch raar?
+14
Lynn_
_Femme
Barbabella
Carra
SoGood
janeL
Susan
Rovine
kwak
Marin
blondje1313
Prosecco
Melis_je
Jelleke
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dit is toch raar?
Misschien is hij eerlijk, maar als ik zo een mailtje zou krijgen zou ik geen afspraak maken. Wat er ook van zij, ik vertrouw het niet en zou dan geen zin hebben om me hier vooraf druk om te maken.
Voor hetzelfde geld is er niks aan de hand en is hij écht eerlijk, maar ik zou het risico niet lopen.
Voor hetzelfde geld is er niks aan de hand en is hij écht eerlijk, maar ik zou het risico niet lopen.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Jelleke schreef:Sogood schreef:Ik denk dat hij (zij) wel serieus is. Het is misschien wat onwennig maar wel fijn voor hem toch? Wat ga je nu doen?
Ik weet niet wat ik er van moet denken! Vind het ook een beetje vreemd misschien dat hij dus aangeeft sinds 2 jaar als vrouw door het leven te gaan maar hij gebruikt dus wel zijn mannelijke naam zeg maar.
Ja, dat is wel enigzins apart, haha. Misschien gebruikt hij deze naam wel omdat je anders misschien 'schrikt' ofzo..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Jelleke schreef:Sogood schreef:Ik denk dat hij (zij) wel serieus is. Het is misschien wat onwennig maar wel fijn voor hem toch? Wat ga je nu doen?
Ik weet niet wat ik er van moet denken! Vind het ook een beetje vreemd misschien dat hij dus aangeeft sinds 2 jaar als vrouw door het leven te gaan maar hij gebruikt dus wel zijn mannelijke naam zeg maar.
Ja, dat is wel enigzins apart, haha. Misschien gebruikt hij deze naam wel omdat je anders misschien 'schrikt' ofzo..
Nou, ik schrok juist meteen al juist omdat er een jongensnaam stond. Maar ik blijf het vreemd vinden. Hij was dus een man, nu een vrouw, trouwt met een vrouw maar gebruik in zijn email gewoon zijn vroegere naam. En uit zijn emailadres blijkt dat hij van auto's houd en dat zegt natuurlijk ook niet maar dat past dan misschien ook eerder bij een man dan een vrouw. Als zijn verhaal klopt dan zou je toch denken dat hij gewoon zijn vrouwelijke naam zou gebruiken en op het moment dat hij/zij een afspraak wilde maken dan nog even laten weten dat hij voorheen een man was? Ik snap het gewoon niet. Ik ga sowieso niks afspreken maar zit nog even te bedenken hoe ik moet reageren.
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Wel een beetje raar ja. Het lijkt me idd niet de ideale bestemming voor je trouwjurk maar ja als ie goed betaald en als je toch al afscheid van je jurk ging nemen...
Ik zou er opzich geen problemen mee hebben dat het een man/vrouw is. Zou alleen niet alleen thuis zijn als je een afspraak maakt
Ik heb ooit een wasmachine monteur via marktplaats laten komen en dat was een man die sinds een paar jaar als vrouw door het leven ging, kwam hier binnen op naaldhakken,rokje,panty,lange kunstnagels,lang haar dikke make up toen stond ik wel even zo
Ik zou er opzich geen problemen mee hebben dat het een man/vrouw is. Zou alleen niet alleen thuis zijn als je een afspraak maakt
Ik heb ooit een wasmachine monteur via marktplaats laten komen en dat was een man die sinds een paar jaar als vrouw door het leven ging, kwam hier binnen op naaldhakken,rokje,panty,lange kunstnagels,lang haar dikke make up toen stond ik wel even zo
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Barbabella schreef:Wel een beetje raar ja. Het lijkt me idd niet de ideale bestemming voor je trouwjurk maar ja als ie goed betaald en als je toch al afscheid van je jurk ging nemen...
Pff ik zou me daar echt niet prettig bij voelen. Ik heb er op zich geen problemen mee als het allemaal waar is en hij nu een vrouw is maar ik zou me daar echt heel ongemakkelijk bij voelen uberhaupt al als ik met hem/haar in gesprek zou zijn maar als hij/zij dan ook nog gaat passen.. Dat beeld krijg ik nooit meer uit mn hoofd haha.
Wat zal ik terugmailen?
Jelleke- Fluisteraar
Als je er echt een negatief gevoel aan over houdt zou ik het niet doen, het is jouw jurk ~en die je mag verkopen aan wie je wil.
Wel kan ik me voorstellen dat je deze 'man' er heel gelukkig mee kan maken. Hier in de stad is er altijd een man die helemaal als vrouw gekleed gaat, compleet met zwierige bloemenjurkjes en pumps. Hij lijkt me echt heel gelukkig en straalt iets moois uit. In het begin stond ik wel even te kijken maar wie ben ik om daar over te oordelen?
Wel kan ik me voorstellen dat je deze 'man' er heel gelukkig mee kan maken. Hier in de stad is er altijd een man die helemaal als vrouw gekleed gaat, compleet met zwierige bloemenjurkjes en pumps. Hij lijkt me echt heel gelukkig en straalt iets moois uit. In het begin stond ik wel even te kijken maar wie ben ik om daar over te oordelen?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Als je er echt een negatief gevoel aan over houdt zou ik het niet doen, het is jouw jurk ~en die je mag verkopen aan wie je wil.
Ja als zijn verhaal klopt dan vind ik het alleen maar zielig als ik 'm laat zitten en ik zou ook niet weten waarom hij dit zou verzinnen, wat zou hij er mee willen bereiken? Maar toch heb ik er geen goed gevoel bij. Hopelijk is er iemand anders die interesse heeft..
Iemand hier op 't forum nog op zoek naar een geweldig mooie jurk?
Jelleke- Fluisteraar
Als je het niet wilt doen zou ik gewoon eerlijk zeggen dat je het niet vertrouwt. Dat je het heel erg voor hem vindt als hij oprecht is, maar dat je al meerdere mailtjes hebt gekregen van mannen (ok, niet helemaal eerlijk) en dat je je jurk liever aan een vrouw verkoopt.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Stel dat hij eerlijk is, dan is het kwetsend om te zeggen: "Sorry - geen transseksuelen in mijn jurk", hoewel je het natuurlijk gewoon raar vindt dat hij het ene geslacht aanhoudt en de andere naam gebruikt. Dat is ook raar. Als je afzegt, zou ik in ieder geval zeggen dat dát de reden is. Als je wel afspreekt, zou ik met iemand anders thuisblijven(sowieso omdat het iemand is die gaat passen, ook als je geen twijfels had gehad).
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Haha wat een verhaal!
Ik denk dat je misschien zelfs beter eerlijk tegen hem/haar kan zijn dan dat je een lullige reden bedenkt.
Edit: wat Carra ook bedoeld.
Ik denk dat je misschien zelfs beter eerlijk tegen hem/haar kan zijn dan dat je een lullige reden bedenkt.
Edit: wat Carra ook bedoeld.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Nou, ik heb hem teruggemaild. Dat ik geen pas afspraak wil maken omdat ik het niet helemaal vertrouw. Dat ik meerdere emails ontvangen heb van mannen ( ) en dat ik mijn jurk liever aan een vrouw verkoop en mijn excuses als hij oprecht is.
Jelleke- Fluisteraar
Eh... ik heb geloof ik contact gehad met dezelfde man over mijn trouwjurk...
Precies hetzelfde verhaal. Ook een Michiel. Ik heb het niet gedaan. En nu ik dit lees ben ik daar wel blij om. Geeft mij een heel raar gevoel, want dat van mij is toch zeker een half jaar geleden. Alleen omdat het zo'n vreemd verhaal was, staat het me nog bij.
Precies hetzelfde verhaal. Ook een Michiel. Ik heb het niet gedaan. En nu ik dit lees ben ik daar wel blij om. Geeft mij een heel raar gevoel, want dat van mij is toch zeker een half jaar geleden. Alleen omdat het zo'n vreemd verhaal was, staat het me nog bij.
Gast- Gast
Wat een verhaal! Zeker nu blijkt dat je niet de enige bent. Het lijkt mij sterk dat hij een half jaar geleden ook al een trouwjurk nodig had. Goed dat je naar je gevoel geluisterd hebt dus!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Jelleke schreef:Sogood schreef:Ik denk dat hij (zij) wel serieus is. Het is misschien wat onwennig maar wel fijn voor hem toch? Wat ga je nu doen?
Ik ken iemand die in dat proces zit en die noemt zichzelf ook nog steeds bij zijn mannennaam, heeft wel al een meisjesnaam bedacht en kleed zich momenteel nog als man. Maar is wel bezig om een vrouwengarderobe aan te schaffen. Hij gaat over niet al te lange tijd met hormonen beginnen en gaat zich dan ook als een vrouw kleden en zich als een vrouw noemen.
Maar het is dus een heel erg lang proces en er word ook aangeraden om het in stapjes te doen. En krijg je dat hij er nog uitziet als een man, maar zich half als een vrouw gedraagt.
Ik snap wel dat je het een lastig iets vind, maar ik vind het dus niet zo ongeloofwaardig omdat het ook echt zo kan gaan. Als jij je er niet goed bij voelt moet je het niet doen, 't is jouw jurk. Maar je kunt hem/haar er waarschijnlijk wel heel blij mee maken!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Na even googelen kom ik dit tegen; http://www.eo.nl/blogs/eojongeren/2011/04/02/een-man-in-mijn-trouwjurk/
Lees vooral de laatste reacties. Die spreken voor zich!
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Dit maakt het verhaal alleen maar vreemder. Maar goed dat je naar je gevoel hebt geluisters. Zo te zien is die Michiel behoorlijk actief op MP.
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Kqip schreef:Na even googelen kom ik dit tegen; http://www.eo.nl/blogs/eojongeren/2011/04/02/een-man-in-mijn-trouwjurk/
Ik vind die laatste reacties heel verhelderend.
Ik heb al 1.5 jaar lang meerdere reacties gehad op mijn trouwjurk die te koop is. In eerste instantie ene Michiel inderdaad maar later mailt hij ook met andere namen/emailadressen (echter kan je uit de schrijfstijl wel opmaken dat het dezelfde persoon is).
Ik heb hem na een paar keer laten weten dat ik niet mijn jurk verkoop aan een man, ongeacht of hij oprecht geinteresseerd is.
Daarna heeft hij nog vaker gereageerd (met dezelfde en andere namen) maar ik negeer zijn emails tegenwoordig.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ben heel blij dat ik heb aangegeven dat ik mijn jurk niet aan hem verkoop. Ik heb geen reactie meer ontvangen en ik hoop dat dat zo blijft!
Groetjes Jelleke
Groetjes Jelleke
Jelleke- Fluisteraar
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Raar toch?
» Dit is toch raar?
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Is dit raar/ben ik raar?
» Is dit raar?
» Dit is toch raar?
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Is dit raar/ben ik raar?
» Is dit raar?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: