Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen?

+3
loura
TukTuk
Possom
7 plaatsers

Ga naar beneden

Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen? Empty Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen?

Bericht  Possom wo 24 aug 2011 - 6:20

Ik kan wel janken zeg, wat slecht geregeld bij Zalando!
Ik had supermooie schoenen besteld afgelopen zaterdag, zijn vandaag bezorgd. Maak ik de doos open, zit er echt een ontzettend ranzige vlek op een van de schoenen.. echt 10 bij 5 cm ofzo, supersmerig. Ik kreeg het er ook niet echt af (heel voorzichtig geprobeerd) en wat eraf ging, daar was het onder verkleurd. Echt zonde.. alleen daarvan kon ik al janken. Maar toen begon het pas Sad
Ik bel dus naar hun, om door te geven dat die ene schoen lelijk is zodat ik niet zometeen een rekening krijg omdat ik ze niet onbeschadigd heb geretourneerd. Begint het al met dat ik de retourbon zelf uit moet printen wat ik echt nog nooit heb meegemaakt. Dus ik vraag of ze er een op kunnen sturen omdat ik geen printer heb en serieus iedereen die ik ken op vakantie is nu, er hier geen bieb in de buurt is en ik 3,5 uur bezig zou zijn als ik dat op de uni uit zou printen. Eigenlijk alle bedrijven willen zoiets dan wel opsturen, Zalando niet. Dat viel me al vies tegen.
Toen vroeg ik of ze dan alvast een paar in mijn maat wilde bestellen voor me, voordat ze zometeen uitverkocht zijn want er waren er nog maar 2 toen ik bestelde. Dat kon ook niet. En toen kreeg ik ook nog te horen dat het een aantal werkdagen zou duren voor mijn retour zou zijn verwerkt en dan moest ik ook nog wachten op een nieuwe Groupon-code want die had ik gebruikt bij de bestelling. Dus die schoenen kan ik nu op mn buik schrijven want no way dat die er nog zijn over een week, ze zijn namelijk afgeprijsd afgelopen weekend.

Ik baal nu dus als een stekker en ik heb echt een ontzettende hekel gekregen aan dat bedrijf! Terwijl ik ruim 100 euro uitgeef daar word ik behandeld als een stuk stront. Bah.
Dit zijn trouwens de schoenen: http://www.zalando.nl/bronx-hoge-hakken-blauw-br1-fzw-0188-99.html
Ik ga nog even verder met balen Sad


Zijn er meer mensen die klachten hebben over Zalando? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen? Empty Re: Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen?

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 6:26

Kun je ze niet met een ander e-mailadres alsnog bestellen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen? Empty Re: Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen?

Bericht  TukTuk wo 24 aug 2011 - 6:27

Raar dat je zelf de retour bon moet uitprinten, die zit er altijd bij?

Het verwerken van die bon duurt idd vaak een week ongeveer... Das idd wel een nadeel.. Heb het zelf ook aantal keer gehad.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen? Empty Re: Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen?

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 7:55

Ik heb hier een topic over geplaatst 'Kan ik hier nog wat mee' geloof ik oid.
Ik heb dus ook een erg slechte ervaring, heb het aangeld bij de Geschillencommissie, die heeft het aangenomen en over ongeveer 2 weken hoor ik of Zalando gaat schikken of dat er een zitting gaat komen.

Het is een kakbedrijf, dus ik hoop heel erg voor je dat het een beetje netjes wordt opgelost!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen? Empty Re: Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen?

Bericht  loura wo 24 aug 2011 - 9:50

Ik snap het niet.... Er zit een vlek op je schoen... Jij meld dat en ze zeggen dus dat je ze retour moet sturen? Dat is toch logisch? Die retourbon zit er toch altijd bij? Ik heb het ook wel eens gehad een vlekje op een jasje en ik heb het gemeld en er foto's van gemaakt en naar ze gemailt en daarna weer netjes terug gestuurd. Ik had een nieuwe kunnen bestellen maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan. Je kan toch gewoon nieuwe bestellen? En als dat niet lukt kan je altijd via een ander email adres bestellen op rekening.

Het is wel vervelend dat er een vlek op zit dat vond ik ook maar ja dat soort dingen kunnen gebeuren.. Ik heb voor de rest nooit problemen gehad bij Zalando en ik bestel echt wel vaak daar.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen? Empty Re: Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen?

Bericht  Siem wo 24 aug 2011 - 10:00

Ik heb ook geen problemen gehad met zalando, van de week nog iets teruggestuurd en er zat gewoon een retourbon bij.

En dat het een paar dagen duurt voordat een retour wordt verwerkt is bij elk bedrijf.

Maar hoop dat het nog op tijd is dat je je schoenen nog kan bestellen. En ook al staat er vaak nog 2 artikelen heel vaak krijgen ze het weer opnieuw binnen. Laatst met een jurkje gehad, was uitverkocht en de volgende dag hadden ze er weer genoeg

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen? Empty Re: Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen?

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 11:51

Werken ze met de voorraad niet net als bij H&M? Dat het 's ochtends weer aangevuld is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen? Empty Re: Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen?

Bericht  Toet wo 24 aug 2011 - 12:06

Ik vind Zalando ook stom, heb nu al een aantal keer dingen gezien die in de desbetreffende winkel waar het merk te koop was een stuk goedkoper waren dan bij zalando. Bij pumps van Supertrash scheelde het zelfs 50 euro!!
En ik heb nu ook al twee keer gehad dat ik iets zag, 1 of 2 dagen erna wou bestellen en dat het gewoon nergens meer te vinden was.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen? Empty Re: Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen?

Bericht  Melis_je wo 24 aug 2011 - 19:44

Vervelend voor je. Kan je niet een retourbon overnemen van een forumster? Je kunt die laarzen iig nog in veel winkels krijgen. Je googlet het artikelnummer BR1-fzw-0188-99 en dan zie je allerlei winkels waar ze ze nog verkopen (al dan niet met korting). Onder andere hier http://www.shooks.de/products/Damenschuhe/Stiefeletten/RASOR-Stiefelette-black.html
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen? Empty Re: Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen?

Bericht  Travelgurly wo 24 aug 2011 - 20:41

Ja ik heb ook iets van een klacht. Niet helemaal de schuld van zalando maar moet ngo ff kijken wat ze ermee gaan doen.

Heb 2 shirtsjes en die zijn van zulke slechte kwaliteit. Heb ze 1 x aangehad en kan ze nu niet meer aan omdat ze helemaal uit zijn fatsoen zijn. Uitgelubberd en daardoor niet meer te dragen. Nou dat vind ik ook niet kunnen. het ziet er niet uit. heb ze nu terug gestuurd met fotos als ik ze aan heb.
De eerst reaktie was dat ik totaal 2,45 terug zou krijgen :cyclops: totaal voor beide shirtjes! ze waren niet superrrr duur maar voor 1 x aantrekken een beetje zonde.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen? Empty Re: Stomme Zalando!! Meer mensen met slechte ervaringen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum