Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou?

+28
Shopelle
_DoI
Caroow
Roxi3
Xanna
Shisha
Cherique
Rev3rie
Zonnetje
Dennenappel
Mermaid
Mysterious
Rumble
Flippin' Bitch
RioolSpook
Caro
Flinder
Sterre
bolus26
Silver
Arwyn
ButterflyEffect
Zwerver
Fayebella
SoGood
Merai
Roze Roos
Dikkie Dik
32 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 1:40

RioolSpook schreef:Of mijn emotionele schommelingen, die hij standaard wijt aan het feit dat ik ongesteld moet worden. Terwijl ik dan dus net twee dagen geleden ongesteld ben geweest.

Haha, dit is heel herkenbaar.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou?

Bericht  Cherique vr 24 dec 2010 - 1:57

Dat ik erg slordig met mijn kleding om ga. Alles ligt altijd over te slingeren, dat hebben mn ouders er niet uit kunnen krijgen.
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shisha vr 24 dec 2010 - 2:09

Ik heb de neiging om wel eens hardop te denken of in mijn enthousiasme als ik iets leuks zie/hoor dat te zeggen terwijl hij wat aan het vertellen is. Zelf heb ik het niet eens door dat ik dat doe maar ik kan mij voorstellen dat het irritant is.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Rev3rie vr 24 dec 2010 - 6:34

Shisha schreef:Ik heb de neiging om wel eens hardop te denken of in mijn enthousiasme als ik iets leuks zie/hoor dat te zeggen terwijl hij wat aan het vertellen is. Zelf heb ik het niet eens door dat ik dat doe maar ik kan mij voorstellen dat het irritant is.

Ohhh! Hier ben ik ook ontzettend goed in. Embarassed
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Xanna vr 24 dec 2010 - 9:42

Dat ik heel erg na kan denken over dingen, terwijl hij dan denkt; doe het nou maar gewoon! Past ook wel bij de onzekerheid die ik soms heb, waarvan hij dan weer zegt dat dat nergens voor nodig is..Vrouw-eigen denk ik;)

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roxi3 ma 27 dec 2010 - 3:08

Ik ben veel te netjes voor hem, hij laat altijd alles slingeren en stelt alles uit en ik wil alles meteen opgeruimd hebben.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Caroow ma 27 dec 2010 - 3:13

Hij vindt het niet leuk dat ik naast ons bed, aan mijn kant, altijd zo'n troep maak. En hij vindt het niet leuk, dat ik het niet leuk vind dat hij altijd met zijn telefoon speelt. (Wat een zin :shock: )
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 5:05

Al zou ik hem om een antwoord vragen, zegt ie waarschijnlijk dat hij meer leuk vindt dan niet leuk. Verder ontwijkt hij de vraag.
Hij vindt minder leuk;
-Mijn ontbrekende discipline (Dieet, huishouden, school)
-Mijn chagrijnige buien (vaak voorafgaand aan mijn menstruatie)
-Mijn impulsiviteit

Gast
Gast

Bericht  _DoI ma 27 dec 2010 - 5:40

Dat ik te netjes ben... M'n vriend is een sloddervos en ik kan slecht tegen rommel.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shopelle ma 27 dec 2010 - 9:23

- Mijn emotionele buien
- Jaloers (momenteel wel wat minder trouwens)
- Mijn waterplassen in de badkamer na het douchen (bij hem thuis)
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 23:24

Hier had ik het toevallig van de week over met mijn vriend :p Het enigste minpuntje aan mij vind hij dat ik een enorme sloddervos ben :p

Gast
Gast

Bericht  Cha0s di 28 dec 2010 - 4:56

Dat ik enorm onzeker kan zijn denk ik smile

Cha0s
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 16
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  kimz di 4 jan 2011 - 1:27

Dat ik af en toe chagrijning ben.
Ik ben dat namelijk maar heel soms, en dan 15 minuten lang heel explosief.
Dan weet ie vaak niet echt wat hem overkomt angel
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Silva di 4 jan 2011 - 2:32

haha! Dat klinkt wel heftig Wink

Ik denk dat mijn vriend het irritant vind dat ik dingen moeilijk achter me kan laten (ruzies ofzo). Ook af en toe onzekerheid. Ik heb een hekel aan zijn ex die zo nu en dan nog eens even voorbij komt. Verder een prima meid, maar ik hoef haar gewoon niet te zien. Dat irriteert me en maakt me bijvoorbeeld ook onzeker.
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  kimz di 4 jan 2011 - 3:39

Haha het valt best mee hoor, heb het ook maar 2 keer per jaar ofzo Wink
Maar dan ben ik gewoon even een wervelwind en na 10/15 minuten is het weer over. Hij zou alleen graag willen dat ik dat even van tevoren zou aankondigen Wink
Maar moeilijk ruzies ofzo achter je kunnen laten, dat heb ik op zich ook wel. Een ruzie wordt wel snel goedgemaakt, maar het is niet zo dat ik gelijk superhappy ben, kan daar best nog even mee zitten, ook al ben ik niet meer boos.
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Lynn_ di 4 jan 2011 - 7:09

Hij vindt dat ik over sommige dingen te lang nadenk. Ik kan dingen heel moeilijk loslaten en als ik echt ergens mee zit dan slaap ik 's nachts nauwelijks tot niet.

Als ik verkouden ben dan ben ik ook ECHT verkouden. Vooral 's nachts is dat voor hem irritant.

Ik heb ALTIJD koude voeten als we naar bed gaan. Het ligt aan zijn humeur of ik me op mag warmen aan hem of niet :-).
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: