hoelang gaat/ging jou laptop mee?
+23
_DoI
Jade
Linnie1985
Ilargi
Sarah1985
Schaapke
Beachgirl
Lady Starstruck
Rouxxxe
Atelier Madame
Parisienne
Snoes
girli
TukTuk
banjer49
Benthe
Tsjip
Minx
Miss Lady
Raindrop
GreenGrass
Lejow
duckie
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: hoelang gaat/ging jou laptop mee?
mijn eerste laptop packard bell ging 2 jaar mee. En is 2 keer voor reparatie geweest
Daarna had ik een Toshiba prima ding alleen onwijs traag, die hebben we nog steeds inmiddels al 4 jaar. We gebruiken die zelden. Hij is 1 keer voor reparatie geweest
En nu heb ik een acer nu 2,5 jaar en is al 1 keer voor reparatie geweest.
Daarna had ik een Toshiba prima ding alleen onwijs traag, die hebben we nog steeds inmiddels al 4 jaar. We gebruiken die zelden. Hij is 1 keer voor reparatie geweest
En nu heb ik een acer nu 2,5 jaar en is al 1 keer voor reparatie geweest.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn huidige laptop is van Dell, hij doet het al 2 jaar perfect, nog nooit problemen mee gehad!! Gebruik hem die 2 jaar zo ongeveer wel dagelijks!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Lady Starstruck schreef:Mijn eerste laptop ging 2 jaar mee (dat was een Dell). Maar dat was een tweedehands dus dat is niet zo gek. Mijn tweede laptop (was een Packard Bell) ging vijf jaar mee. Toen is hij naar Theedoosje gegaan. Die hem volgens mij nog een poosje heeft gehad. Nu ben ik bezig aan mijn derde laptop. Ik heb nu een Asus laptop.
Jaa heb hem ook nog ff gehad. Nu heb ik die van E. nog steeds
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lady Starstruck schreef:Mijn eerste laptop ging 2 jaar mee (dat was een Dell). Maar dat was een tweedehands dus dat is niet zo gek. Mijn tweede laptop (was een Packard Bell) ging vijf jaar mee. Toen is hij naar Theedoosje gegaan. Die hem volgens mij nog een poosje heeft gehad. Nu ben ik bezig aan mijn derde laptop. Ik heb nu een Asus laptop.
Ow haha die gaat ook lang mee dan
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Theedoosje schreef:Lady Starstruck schreef:Mijn eerste laptop ging 2 jaar mee (dat was een Dell). Maar dat was een tweedehands dus dat is niet zo gek. Mijn tweede laptop (was een Packard Bell) ging vijf jaar mee. Toen is hij naar Theedoosje gegaan. Die hem volgens mij nog een poosje heeft gehad. Nu ben ik bezig aan mijn derde laptop. Ik heb nu een Asus laptop.
haha ja hoewel de adapter nu wel slecht wordt en ik internet nu in veilige modus omdat hij anders afsluit vanzelf en weer opstart en zo. Moet opnieuw alles opgezet worden. Maar voor de rest ben ik er nog altijd erg blij mee
Gast- Gast
De mijne komt uit 2008 van de Blokker. Ik vind hem prima werken, terwijl mijn vriend hem te langzaam vind. Maja wat wil je nou, een game-pc vergelijken met een laptop tja dan is dit voor een snelle gamer idd langzaam. Ik vind hem prima en zolang hij het nog goed doet, dan hoef ik geen nieuwe.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Mijn vorige laptop ging 3 jaar mee .het laatste jaar werkte hij al niet meer prettig.
Deze laptop heb ik nu 9 maanden en werkt heerlijk!
Deze laptop heb ik nu 9 maanden en werkt heerlijk!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Theedoosje schreef:Lady Starstruck schreef:Theedoosje schreef:Lady Starstruck schreef:Mijn eerste laptop ging 2 jaar mee (dat was een Dell). Maar dat was een tweedehands dus dat is niet zo gek. Mijn tweede laptop (was een Packard Bell) ging vijf jaar mee. Toen is hij naar Theedoosje gegaan. Die hem volgens mij nog een poosje heeft gehad. Nu ben ik bezig aan mijn derde laptop. Ik heb nu een Asus laptop.
haha ja hoewel de adapter nu wel slecht wordt en ik internet nu in veilige modus omdat hij anders afsluit vanzelf en weer opstart en zo. Moet opnieuw alles opgezet worden. Maar voor de rest ben ik er nog altijd erg blij mee
Zit er een virus op dan? Omdat de laptop vanzelf weer afsluit. Maar gelukkig kan je dan nog wel internetten. En ja die adapters haha ik weet er alles van
Lady Starstruck- Ratel
Jouw adapter was helemaal erg ja haha.
En virus geen idee. Maar iets is er niet goed iig.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jouw adapter was helemaal erg ja haha.
Nee dat blijkt inderdaad. Mijn adapter was gewoon eng. Maar wel mijn eigen schuld
Lady Starstruck- Ratel
duckie schreef:iemand toevallig ook ervaring met laptops van de aldi/lidl van medion ofzo? staat nu weer n leuke in de folder van de aldi
ik heb een laptop van medion, alleen niet bij aldi vandaan gewoon via medion shop via internet, en zijn goeie computers hoor, niet duur maar toch goed
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Lady Starstruck schreef:Theedoosje schreef:Jouw adapter was helemaal erg ja haha.
Nee dat blijkt inderdaad. Mijn adapter was gewoon eng. Maar wel mijn eigen schuld
sst nooit jezelf de schuld geven he
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lady Starstruck schreef:Theedoosje schreef:Jouw adapter was helemaal erg ja haha.
sst nooit jezelf de schuld geven he
Hahaha dat is helemaal waar
Lady Starstruck- Ratel
Ik heb sinds ruim 4 jaar een Asus en hij doet 't nog steeds prima. Nog nooit problemen mee gehad.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Mijn eerste laptop ging 4,5 jaar mee. Ik had er cappuccino overheen laten vallen en toen deed het toetsenbord het niet meer, deze laten vervangen en toen nog in totaal een half jaar gebruikt. Toen ging hij helemaal niet meer aan. Was een Toshiba, verder wel fijne laptop!
Intussen gaat mijn geliefde Asus laptop alweer ruim anderhalf jaar mee en ik heb er nog geen klachten mee gehad! *klopt af*
Intussen gaat mijn geliefde Asus laptop alweer ruim anderhalf jaar mee en ik heb er nog geen klachten mee gehad! *klopt af*
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Mijn eerste laptop ging 4,5 jaar mee. Ik had er cappuccino overheen laten vallen en toen deed het toetsenbord het niet meer, deze laten vervangen en toen nog in totaal een half jaar gebruikt. Toen ging hij helemaal niet meer aan. Was een Toshiba, verder wel fijne laptop!
Ik heb een acer van 6 jaar oud, doet het nog maar inmiddels wel traag. Ook gaat de batterij nog maar een half uur mee.
En een hp pavilion van bijna 2 jaar oud. Die is snel en heb ik vooral voor het mooie design gekocht. Haha. Zou leuk zijn als hij ook nog 4 jaar mee gaat.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Ik heb een MSI wind die ik nu 2,5 jaar heb (is een mini laptop). Hij begint nu wel wat gaarder te worden, maar ik hoop dat hij voorlopig toch nog even mee gaat!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb mijn laptop in september 2006 gekocht (toen ik begon met mijn opleiding). Ik heb hem sindsdien zo ongeveer dagelijks gebruikt.
Hij doet het nog steeds goed, wel bij vlagen kuren gehad. Een tijdje dat ineens het scherm op zwart ging en pas na opnieuw opstarten het weer deed, maar ging ook vanzelf weer over.
Ik kan er ook niet meer echt mee gamen (sims/civilisation etc), dan wordt hij te warm en sluit hij zichzelf af.
Ook moet hij altijd aan de accu, want hij wil niet meer opladen.
Ik hoop dat hij het nog even vol blijft houden, heb op dit moment geen geld voor een nieuwe!
Hij doet het nog steeds goed, wel bij vlagen kuren gehad. Een tijdje dat ineens het scherm op zwart ging en pas na opnieuw opstarten het weer deed, maar ging ook vanzelf weer over.
Ik kan er ook niet meer echt mee gamen (sims/civilisation etc), dan wordt hij te warm en sluit hij zichzelf af.
Ook moet hij altijd aan de accu, want hij wil niet meer opladen.
Ik hoop dat hij het nog even vol blijft houden, heb op dit moment geen geld voor een nieuwe!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Wanneer ging/gaat de kinderwagen de deur uit?
» Hoelang gaat jouw batterij mee?
» Spoed: hoelang van tevoren gaat de gate dicht?
» Wanneer ging/gaat de kinderwagen de deur uit?
» Hoelang gaat jouw batterij mee?
» Spoed: hoelang van tevoren gaat de gate dicht?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: