Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

UWV - ander vraagje

+2
Kaat
Marin
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

UWV - ander vraagje - Pagina 2 Empty Re: UWV - ander vraagje

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 1:30

Wat fijn zeg, dat je zo'n meelevend iemand had. Je hoort zo vaak ook anders. Lijkt me ook heel fijn dat ze bevestigd dat het niet aan jou ligt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

UWV - ander vraagje - Pagina 2 Empty Re: UWV - ander vraagje

Bericht  JD vr 26 aug 2011 - 11:56

mijn beeld van t UWV is érg slecht, maar denk dat t erg scheelt per vestiging, en per werkcoach.
de mijne stelde echt niks voor; ze is tot 3x toe een afspraak vergeten, zat ik daar te wachten in die hal bij t UWV, ging ik n a 3 kwartier vragen waarom t zo uitliep, bleek ze er niet te zijn etc etc....
Ik heb altijd 34 uur of meer per week gewerkt, en mijn WW is vastgesteld op 26 uur....wat absoluut niet kan. heb hier bezwaar tegen gemaakt, maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk zeggen zij gelijk te hebben....

sowieso wordt je echt van t kastje naar de muur gestuurd, dus als je straks het vervolgtraject ingaat wil ik je graag wat meegeven; schrijf altijd op met wie je gesproken hebt, geef zelf je grenzen goed aan. (zo gaf ik aan al het werk aan te willen pakken, niet perse in de kinderopvang (mijn vakgebied) maar zelfs wel in de schoonmaak. uiteindelijk moest ik van hun verplicht gaan solliciteren op en dagverblijf op 65 km afstand....)
En noteer vooral heeeel erg goed tijdens je WW hoeveel je eventueel werkt, mocht je naast je WW ergens invalwerk gaan doen, of via het uitzendburea aan het werk gaan ofzo.
Ik kreeg nu een brief dat ik een heel groot bedrag terug moest betalen, en daarvan bleek de helft niet te kloppen....het UWV maakt ook veel fouten!

Uitbetaling van de WW is om de 4 weken, en het bedrag stelt inderdaad helaas niet veel voor....75% klinkt een stuk meer dan dat het is....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum