Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welke-avond-is-het-eigenlijk-kletstopic

+3
Pompoen
Raindrop
Roze Roos
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

welke-avond-is-het-eigenlijk-kletstopic - Pagina 2 Empty Re: welke-avond-is-het-eigenlijk-kletstopic

Bericht  Roze Roos di 21 dec 2010 - 9:52

Goed zeg Isa, dat je zo druk met jezelf aan het werk bent! Hmm vreemde zin, maar goed! Jezelf veranderen moet je doen omdat je je daar zelf prettig bij voelt en dat fijn vindt, los van wat wie dan ook ervan vindt.

@ Marin: aaaaah die arme jongen! * als ik denk dat ik weet wat je bedoelde*. Het wordt steeds leuker tussen mij en mn buurman Very Happy Wie weet bloeit er wel liefde....
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke-avond-is-het-eigenlijk-kletstopic - Pagina 2 Empty Re: welke-avond-is-het-eigenlijk-kletstopic

Bericht  mzcharlotte di 21 dec 2010 - 9:54

Very random: kreeg net een mail van mijn chef of ik wilde checken of zijn instructie was uitgevoerd. Hij is namelijk weg wanneer het uitgevoerd zou moeten worden. Oftewel, hij vertrouwt mij volledig, anderen wellicht niet zo (gezien de aard van de instructie).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien di 21 dec 2010 - 9:54

ook ik ben de dagen een beetje kwijt en denk iedere keer dat het maandagavond is... gister was ik de hele dag vrij en dat is denk ik 1 jaar geleden dat ik de maandag vrij was.... erg vreemd dus!

morgenochend hebben wij de tweede termijnecho, de eerste echo wees 6 dagen verschil uit tussen de meting en de datum aan de hand van laatste menstruatie. daarom krijgen we een vervolg echo om nog eens te meten!

wederom erg spannend!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 9:55

Roze Roos schreef:.

@ Marin: aaaaah die arme jongen! man (hij was 39 destijds)* als ik denk dat ik weet wat je bedoelde*. Het wordt steeds leuker tussen mij en mn buurman Very Happy Wie weet bloeit er wel liefde....

Haha ja ik denk dat je het goed denkt hoor Wink

En wat super leuk dat het zo goed gaat. Vertrouw op je gevoel zou ik zeggen! Kan je niet naar 'm toe nu, als ie je buurman is? Dat je smst: Doe de deur eens open! En 'm dan een kusje geeft.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 21 dec 2010 - 9:55

Ja, dat boek ligt er morgen ook nog wel, ik heb alleen zo'n moeite met opstarten 's ochtends, ik blijf maar rondlummelen. Hoewel ik vanmorgen om 11 uur echt wel aan het werk was, het duurt wel eens langer. Op zich is het niet zo'n ramp hoor, ik houd het toch geen hele dag vol, zo lang is mijn spanningsboog niet. En ik werk sowieso op alle tijden, dus ik mag dan best een avond niets doen, sterker nog, mijn streven is om ook 'vrij' te hebben en dan ook echt vrij te hebben. Vroeger kon ik dat niet, maar nu vind ik gewoon dat ik het wel verdien. Ik heb zondag de hele middag en avond gewerkt, ik heb zaterdag gewerkt (opdrachten). Gelukkig kan ik er nu beter van genieten.
Oh ja en over die jongen, ik zou gewoon kijken, waarom zou je er geen energie in steken? Heb je iets te verliezen? En House-achtige mannen van 40+ zijn best gecompliceerd, dus misschien is een lekker jong ding wel zo handig ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 9:57

Ik heb pijn Mad Door die klote kou & doordat ik gisteren gevallen ben.

En ik baal, want zou gisteren sollicitatie hebben, en toen was iedereen ziek en dat waren ze me vergeten te vertellen. Afspraak voor vandaag, ik dingen omgezet - word er weer afgezet doordat de manager ziek was. *zucht* nu heb ik maandag poging 3; hopelijk gaat het nu wél door! Het is onwijs leuke functie namelijk. En het gaat tussen mij en iemand anders heb ik te horen gekregen; en dat zou per januari zijn, dus ik heb 50% kans op de baan... Wink

En ik hoef alleen morgen nog en dan heb ik in principe weekend & even vakantie... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 9:59

тыквашка schreef:Ja, dat boek ligt er morgen ook nog wel, ik heb alleen zo'n moeite met opstarten 's ochtends, ik blijf maar rondlummelen. Hoewel ik vanmorgen om 11 uur echt wel aan het werk was, het duurt wel eens langer. Op zich is het niet zo'n ramp hoor, ik houd het toch geen hele dag vol, zo lang is mijn spanningsboog niet. En ik werk sowieso op alle tijden, dus ik mag dan best een avond niets doen, sterker nog, mijn streven is om ook 'vrij' te hebben en dan ook echt vrij te hebben. Vroeger kon ik dat niet, maar nu vind ik gewoon dat ik het wel verdien. Ik heb zondag de hele middag en avond gewerkt, ik heb zaterdag gewerkt (opdrachten). Gelukkig kan ik er nu beter van genieten.
Oh ja en over die jongen, ik zou gewoon kijken, waarom zou je er geen energie in steken? Heb je iets te verliezen? En House-achtige mannen van 40+ zijn best gecompliceerd, dus misschien is een lekker jong ding wel zo handig ;-).

Haha ja daar weten jij en ik intussen alles vanaf.

Maar inderdaad, ik heb 'm nu een leuk berichtje teruggestuurd. Hij gaat net aan z'n master beginnen, dus wel nog een levensfase minder ver dan ik..Ik weet niet, ik heb daar toch zo m'n twijfels bij. Maar als 't verder klikt...

Ik vind het goed van je dat je inderdaad 's avonds het los kan laten en dan kunt genieten van je rust. Dat is ook wel echt belangrijk, anders raak je alleen maar meer gestresst. Slaap lekker voor straks!

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte di 21 dec 2010 - 9:59

Trouwens, echt gaaf om jullie verhalen te lezen. Soms zou ik willen dat die fase van elkaar ontdekken, je eigen gevoelens ontdekken en de date fase eeuwig zouden duren. Hoewel de vertrouwdheid en liefde nu ook wel erg fijn zijn.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 10:00

Pien schreef:ook ik ben de dagen een beetje kwijt en denk iedere keer dat het maandagavond is... gister was ik de hele dag vrij en dat is denk ik 1 jaar geleden dat ik de maandag vrij was.... erg vreemd dus!

morgenochend hebben wij de tweede termijnecho, de eerste echo wees 6 dagen verschil uit tussen de meting en de datum aan de hand van laatste menstruatie. daarom krijgen we een vervolg echo om nog eens te meten!

wederom erg spannend!!

Pien, wat leuk dat ik nu weet wie jij bent. Ik had je al gefeliciteerd onder je vorige naam, maar hier nogmaals. Spannend joh, ik ben benieuwd op welke datum je nu uitkomt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 10:04

zegmaar_ schreef:Trouwens, echt gaaf om jullie verhalen te lezen. Soms zou ik willen dat die fase van elkaar ontdekken, je eigen gevoelens ontdekken en de date fase eeuwig zouden duren. Hoewel de vertrouwdheid en liefde nu ook wel erg fijn zijn.

Haha ja heerlijk is dat. Ik genoot daar ook echt zo vreselijk van, vooral omdat het toen voor 't eerst echt beantwoord werd. Ik was toen in Bulgarije echt ziek van de verliefdheid, hing echt krom van de buikpijn als ik 'm daarna zou zien. Maar tegelijkertijd heb ik me nog nooit zo op m'n gemak gevoelt bij iemand, dat ging zo vanzelf, ik verbaas me daar nog altijd over hoe vol vertrouwen ik dat aanvoelde. Dat was toch wel heel bijzonder. (en dat later er dan vertrouwen en liefde er bovenop komt is alleen nog maar fijner natuurlijk).

En nu moet ik 'opnieuw' beginnen en dat vind ik best heel lastig. Weet allemaal niet goed of ik daar wel opnieuw energie in wil steken, maar 't zal toch moeten, ooit, met iemand. Dat is dus beetje wat ik bedoel met dat artificiële van internet-daten. Maar goed, leuk contact is leuk contact en dat is vrijblijvend.

Hee Zegmaar, hoe gaat het eigenlijk verder met jou? Ben ik wel benieuwd naar!

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos di 21 dec 2010 - 10:10

Marin schreef:
Roze Roos schreef:.

@ Marin: aaaaah die arme jongen! man (hij was 39 destijds)* als ik denk dat ik weet wat je bedoelde*. Het wordt steeds leuker tussen mij en mn buurman Very Happy Wie weet bloeit er wel liefde....

Haha ja ik denk dat je het goed denkt hoor Wink

En wat super leuk dat het zo goed gaat. Vertrouw op je gevoel zou ik zeggen! Kan je niet naar 'm toe nu, als ie je buurman is? Dat je smst: Doe de deur eens open! En 'm dan een kusje geeft.

Hahaha dan is het helemaal sneu voor die man! Ik vertrouw steeds meer op mijn gevoel.. Hahaha nee zoveel lef heb ik niet zo, stiekem!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos di 21 dec 2010 - 10:11

zegmaar_ schreef:Trouwens, echt gaaf om jullie verhalen te lezen. Soms zou ik willen dat die fase van elkaar ontdekken, je eigen gevoelens ontdekken en de date fase eeuwig zouden duren. Hoewel de vertrouwdheid en liefde nu ook wel erg fijn zijn.

Die date-fase is ergens heerlijk, maar aan de andere kant is dat vertrouwen en de liefde ook erg fijn! Dit is stiekem zoooo eng!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte di 21 dec 2010 - 10:13

@Marin: Euh..., met mij? Euh, goed I guess! Van 't weekend weekend voor het eerst weer onder een dikke steen vandaan gekomen. Heb ik jou niet op FB? Ik zie niks meer voorbij schieten?

Ik snap dat het allemaal vers is, maar wetende dat die combo van ultieme liefde en vertrouwdheid bestaat, zou ik met alle liefde weer onderaan de ladder te beginnen om dat weer te 'krijgen'. Ik hoop alleen dat het never niet meer hoeft, omdat wat ik nu heb, ik echt niet kwijt zou willen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte di 21 dec 2010 - 10:14

Roze Roos schreef:

Die date-fase is ergens heerlijk, maar aan de andere kant is dat vertrouwen en de liefde ook erg fijn! Dit is stiekem zoooo eng!

Maar oooh zo spannend! Het enige wat ik er vervelend van vond, is dat ik er super door afgeleid was. Ik was zooo verliefd dat ik nergens anders aan kon denken!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 10:15

Ik zie inderdaad dat ik je niet meer op FB heb. Raar, want ik heb je niet verwijderd!
Ik weet je achternaam niet meer, dus kan je niet opnieuw toevoegen.
Weet jij de mijne nog wel?
EN fijn dat het goed gaat met je smile

En met je laatste alinea ben ik het wel eens. Positief blijven smile

Laatst aangepast door Marin op di 21 dec 2010 - 10:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte di 21 dec 2010 - 10:16

Minella schreef:Ik heb pijn Mad Door die klote kou & doordat ik gisteren gevallen ben.

Oh Minella. Hoe ben je gevallen dan? Waarschijnlijk door de sneeuw, maar heb je nog wat gekneusd of hoe erg is het? Beterschap!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos di 21 dec 2010 - 10:18

zegmaar_ schreef:
Roze Roos schreef:

Maar oooh zo spannend! Het enige wat ik er vervelend van vond, is dat ik er super door afgeleid was. Ik was zooo verliefd dat ik nergens anders aan kon denken!

Zoooo spannend! Man, ik heb nu al een zenuwachtig gevoel voor zaterdag! Hahaha die afleiding ken ik, helemaal nu ik weet dat we mekaar allebei leuk vinden, dan kan ik het gevoel ook meer toe laten!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte di 21 dec 2010 - 10:19

Marin schreef:Weet jij de mijne nog wel?

Yes, itskebeurt!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 10:20

hug voor Minella die gevallen is!

En thanks Zeg maar!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 2:45

zegmaar_ schreef:
Minella schreef:Ik heb pijn Mad Door die klote kou & doordat ik gisteren gevallen ben.

Oh Minella. Hoe ben je gevallen dan? Waarschijnlijk door de sneeuw, maar heb je nog wat gekneusd of hoe erg is het? Beterschap!

Trage reactie sorry, niet meer op het forum geweest. Ik heb een hele dikke blauwe knie omdat ik me daarmee op probeerde te vangen, en ik voluit voorover viel, maar gelukkig niet iets ergs... Ik was de slee met twee jongetjes aan het trekken :cyclops:

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: