DagCafé
+18
Lynn_
GreenGrass
Lavendel
Rush
VeryCherry
Jade
Tiana
May
Toet
Marin
girli
Qiara
Chocolate Cookie
Burn
Zwoesj
ExpressoB
TwistedAngel
Jordana
22 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Waarom geen leuke foto?
Ik had een barbiehuis. Maar vond barbies dom. Dus dan ging ik volgens mijn moeder het barbiehuis helemaal inrichten en alle barbies aankleden en in t huis zetten en daarna met mijn dino's het barbiehuis aanvallen
Haha ik zie het helemaal voor me. Alles helemaal leuk en netjes, gaan die dino's opeens in de aanval
Gast- Gast
Hee, heeft niemand trouwens ondertiteling op rtl 5? Of staat mijn instelling niet goed ofzo..
Gast- Gast
Maura schreef:ExpressoB schreef:Ook van jaren geleden?
Ja.... Wil je een recente foto zien?
Ja leuk :-)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Hee, heeft niemand trouwens ondertiteling op rtl 5? Of staat mijn instelling niet goed ofzo..
Geen ondertiteling en ik wilde eigenlijk hetzelfde vragen tot ik doorkreeg dat het toch humor is dat ik niet wil begrijpen....
Gast- Gast
Reva; why?
ExpressoB schreef:Maura schreef:ExpressoB schreef:Ook van jaren geleden?
Ja.... Wil je een recente foto zien?
Ja leuk :-)
Niet helemaal recent, maar wel van dit jaar.
*
Laatst aangepast door Maura op wo 24 aug 2011 - 11:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Reva; why?
Why wat...?
Ik heb even wat extra uitleg nodig, heb al 3 glazen licor op
Gast- Gast
Alina schreef:Nee ik heb ook geen ondertiteling reva!
Hmm, stom! Al is hij volgens mij toch niet heel leuk, tenminste, ik let maar half op.
Gast- Gast
Ik zou rtl5 een boze brief sturen:P of je provider bellen dat je je geld terug wilt haha
Leuk een foto van je te zien, krijg ik ook een beetje beeld Wat een grappig haar heb je!
Waarom geen sex?
Leuk een foto van je te zien, krijg ik ook een beetje beeld Wat een grappig haar heb je!
Waarom geen sex?
Reva schreef:Alina schreef:Nee ik heb ook geen ondertiteling reva!
Hmm, stom! Al is hij volgens mij toch niet heel leuk, tenminste, ik let maar half op.
Ik heb speciaal de tv voor jou aangezet dus heb geen idee waar het over gaat
Gast- Gast
Alina schreef:Leuk Maura. Heb je die haarkleur nog steeds? Gaaf hoor.
Nee hoor. Ik ben weer chocolade-iets-bruin. Ik vond het leuk voor even. Maar nu is het wel weer klaar.
Ik zweette heel erg enorm en ik dacht dat het aan het haar lag, dus heb ik er vele cm afgeknipt. Nu blijkt het gewoon te horen bij een hoge bloeddruk. Dus mijn haar gaat er niet meer af en rood zal ik ook niet meer worden.
Gast- Gast
Reva schreef:Als ik een foto van jou zie, snap ik echt niet dat jij zoveel wil afvallen :O
Bedoel je mij?
Gast- Gast
Alina schreef:Reva schreef:Alina schreef:Nee ik heb ook geen ondertiteling reva!
Ik voel me vereerd! En ik ben niet eens jarig
Gast- Gast
Reva schreef:Als ik een foto van jou zie, snap ik echt niet dat jij zoveel wil afvallen :O
+1
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Als ik een foto van jou zie, snap ik echt niet dat jij zoveel wil afvallen
Bedoel je mij?
Gast- Gast
Reva schreef:Alina schreef:Reva schreef:Alina schreef:Nee ik heb ook geen ondertiteling reva!
Ik voel me vereerd! En ik ben niet eens jarig
Nog lang niet zelfs
Gast- Gast
Moet je een dikke kop hebben dan? als je wilt afvallen? begrijp me niet verkeerd hoor.
Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:Als ik een foto van jou zie, snap ik echt niet dat jij zoveel wil afvallen
Bedoel je mij?
Ik ben gewoon dik en dat moet eraf. En het liefste ga ik weer gewoon naar de 50 kg, maar met mijn oudheid zal dat niet meer gaan/mooi staan. Dusseh, ik wil gewoon heel erg dun zijn.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Moet je een dikke kop hebben dan? als je wilt afvallen? begrijp me niet verkeerd hoor.
Nou als je bijna 25 kilo wil afvallen wel ja.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Moet je een dikke kop hebben dan? als je wilt afvallen? begrijp me niet verkeerd hoor.
Dus, conclusie.... Ik heb geen dikke kop....
Gast- Gast
Maura schreef:ExpressoB schreef:Moet je een dikke kop hebben dan? als je wilt afvallen? begrijp me niet verkeerd hoor.
Nee heb je zeker niet!!!
Ik kan er niet over oordelen en wil ik ook niet.
ExpressoB schreef:Maura schreef:ExpressoB schreef:Moet je een dikke kop hebben dan? als je wilt afvallen? begrijp me niet verkeerd hoor.
Nee heb je zeker niet!!!
Ik kan er niet over oordelen en wil ik ook niet.
Dat deed je anders net wel.
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: