DagCafé
+18
Lynn_
GreenGrass
Lavendel
Rush
VeryCherry
Jade
Tiana
May
Toet
Marin
girli
Qiara
Chocolate Cookie
Burn
Zwoesj
ExpressoB
TwistedAngel
Jordana
22 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Van jou kan ik het hebbenStuiterbal schreef:hoe vaak heb je van mij al spel fouten voorbij zien komen ???Storm schreef:Oei, wat een spelfouten zie ik in dat topic voorbij komen. "Nivo? Kwa??"
Gast- Gast
Echt he..Rush schreef:Ja en dat noemt dan iemand met MBO2 en niet verder kunnen leren dom.Storm schreef:Oei, wat een spelfouten zie ik in dat topic voorbij komen. "Nivo? Kwa??"
Gast- Gast
Roep REL en Reva is van de partij.Reva schreef:Hee, FOEI, kennen jullie de Dagcaféregels niet!?!?! BAN BAN BAN BAN!
Gast- Gast
Zijn er nieuwe regels dan? Is dat gebeurd toen met al die ban's? Ik heb dat echt gemist.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pfft...
Slechts één goed. Ik moet terug naar school, want mijn spelling gaat er hard op achteruit.
Slechts één goed. Ik moet terug naar school, want mijn spelling gaat er hard op achteruit.
Gast- Gast
Storm schreef:Roep REL en Reva is van de partij.Reva schreef:Hee, FOEI, kennen jullie de Dagcaféregels niet!?!?! BAN BAN BAN BAN!
Ik las: Roep DEL en Reva is van de partij
Gast- Gast
Als jij dat wilt lezen meid, is het mij helemaal primaReva schreef:Storm schreef:Roep REL en Reva is van de partij.Reva schreef:Hee, FOEI, kennen jullie de Dagcaféregels niet!?!?! BAN BAN BAN BAN!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:hoe vaak heb je van mij al spel fouten voorbij zien komen ???Storm schreef:Oei, wat een spelfouten zie ik in dat topic voorbij komen. "Nivo? Kwa??"
Volgens mij nu. Spelfouten is één woord en zijn geen spel fouten als in twee woorden. Maar goed, ik bak er verder ook niets van is me duidelijk.
Gast- Gast
Storm schreef:Als jij dat wilt lezen meid, is het mij helemaal primaReva schreef:Storm schreef:Roep REL en Reva is van de partij.Reva schreef:Hee, FOEI, kennen jullie de Dagcaféregels niet!?!?! BAN BAN BAN BAN!
Nobel Ros.
Gast- Gast
Ik wil ook een spellingstest doen!Maura schreef:Pfft...
Gast- Gast
Reva schreef:Storm schreef:Roep REL en Reva is van de partij.Reva schreef:Hee, FOEI, kennen jullie de Dagcaféregels niet!?!?! BAN BAN BAN BAN!
Gast- Gast
Storm schreef:Van jou kan ik het hebbenStuiterbal schreef:hoe vaak heb je van mij al spel fouten voorbij zien komen ???Storm schreef:Oei, wat een spelfouten zie ik in dat topic voorbij komen. "Nivo? Kwa??"
Je kunt wel veel van me hebben. Mijn uber mooi accent EN mijn spelfouten !!
Ik zeg: Beste vriendin EVER !!!!
Gast- Gast
Maar je hebt wel gelijk: normaal gesproken vind ik mensen met een Limburgs accent en niet goed kunnen spellen vrij snel irritant maar van jou stoort het me helemaal niet, eigenlijk.Stuiterbal schreef:Storm schreef:Van jou kan ik het hebbenStuiterbal schreef:hoe vaak heb je van mij al spel fouten voorbij zien komen ???Storm schreef:Oei, wat een spelfouten zie ik in dat topic voorbij komen. "Nivo? Kwa??"
Gast- Gast
Leeeexieeeee Thanks voor je kaart & cadeautje, vet lief!!!
Ik zie de hoofden al voor me als iemand straks de kaart pakt om te lezen met die naam
Ik zie de hoofden al voor me als iemand straks de kaart pakt om te lezen met die naam
Gast- Gast
Storm schreef:Maar je hebt wel gelijk: normaal gesproken vind ik mensen met een Limburgs accent en niet goed kunnen spellen vrij snel irritant maar van jou stoort het me helemaal niet, eigenlijk.Stuiterbal schreef:Storm schreef:Van jou kan ik het hebbenStuiterbal schreef:hoe vaak heb je van mij al spel fouten voorbij zien komen ???Storm schreef:Oei, wat een spelfouten zie ik in dat topic voorbij komen. "Nivo? Kwa??"
Gelukkig ! En je hebt wel gelijk want ik betrap me er te vaak op dat ik schrijf zoals ik het zeg... te Limburgs ook vaak.
Gast- Gast
Reva schreef:Leeeexieeeee Thanks voor je kaart & cadeautje, vet lief!!!
Lex GROOTGESCHAPEN
Gast- Gast
Reva schreef:Leeeexieeeee Thanks voor je kaart & cadeautje, vet lief!!!
Gast- Gast
Oehh jij dommerd! Ik heb ze allemaal goedMaura schreef:Pfft...
Gast- Gast
Lily schreef:slijmbal haha.Vanaf hoelaat zijn we zaterdag eigenlijk welkom?
Jij nu niet meer
Gast- Gast
Stiekem wil ik ook een Dagcafé waar alleen mensen met nivo a la WO mogen komen Maar ik probeer me in te houden.
Gast- Gast
Haha jij bent inderdaad geen ster in spellen. Gelukkig weet je 't van jezelfStuiterbal schreef:hoe vaak heb je van mij al spel fouten voorbij zien komen ???Storm schreef:Oei, wat een spelfouten zie ik in dat topic voorbij komen. "Nivo? Kwa??"
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: