DagCafé
+18
Lynn_
GreenGrass
Lavendel
Rush
VeryCherry
Jade
Tiana
May
Toet
Marin
girli
Qiara
Chocolate Cookie
Burn
Zwoesj
ExpressoB
TwistedAngel
Jordana
22 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
* weg * Had hier een zonnebril nodig:P
Laatst aangepast door ExpressoB op wo 24 aug 2011 - 10:37; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maura schreef:Och, één troost. Ik ben een mispunt op het forum, maar als ik vrienden mag geloven, ben ik nog steeds best wel een leuk persoon.
Muhahaha. Mensen vinden mij irl ook altijd heel lief (okee, wel grote waffel en bepaalde humor etc...maar óók lief), dat zullen ook niet veel mensen op het forum beamen Geschreven komt toch heel anders over En als je hier eenmaal een stempel hebt, kom je daar nooit meer vanaf.
Gast- Gast
Alina schreef:ExpressoB schreef:Haha, nou dank jullie wel. Heb zelf de kleuren aangepast en mijn moeder (heeft pippa) eraf geknipt;)
Zijn speciale visjes die aan je handen en voeten zuigen! Ze eten de dode huidcellen op en stootten daarbij een enzym af waardoor je huid zacht word. Hele aparte en leuke ervaring!
Grappig zeg nog nooit van gehoord. Waar was dat?
Die andere foto is ook leuk
Dr Fish in Amsterdam dankjewel
Maura schreef:Och, één troost. Ik ben een mispunt op het forum, maar als ik vrienden mag geloven, ben ik nog steeds best wel een leuk persoon.
Ik heb jou altijd heel leuk gevonden. Omdat ik heel veel in jou herken. En het geeft mij weer een fijn gevoel dat ik niet de enige ben die altijd van die 'domme acties' heeft
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Och, één troost. Ik ben een mispunt op het forum, maar als ik vrienden mag geloven, ben ik nog steeds best wel een leuk persoon.
Muhahaha. Mensen vinden mij irl ook altijd heel lief (okee, wel grote waffel en bepaalde humor etc...maar óók lief), dat zullen ook niet veel mensen op het forum beamen Geschreven komt toch heel anders over En als je hier eenmaal een stempel hebt, kom je daar nooit meer vanaf.
Hahaha, moest ook echt even lachen om jouw post. Want inderdaad, ik zou jou als lief niet snel benoemen. Ik weet dat je het bent door andere forummers, of door dingen die je juist wel typt, maar zo? Nee, je hebt altijd een bepaalde sarcasme, wellicht cynisme, dat ik me altijd even moet inleven om te weten hoe ik kan reageren.
Maar troost je, ik zit hetzelfde in elkaar.
Gast- Gast
Nou dat valt reuze mee! in ondergoed of bikini ben ik niet zo charmant
Alina schreef:Maura schreef:Och, één troost. Ik ben een mispunt op het forum, maar als ik vrienden mag geloven, ben ik nog steeds best wel een leuk persoon.
Ik heb jou altijd heel leuk gevonden. Omdat ik heel veel in jou herken. En het geeft mij weer een fijn gevoel dat ik niet de enige ben die altijd van die 'domme acties' heeft
En bedankt!
Gast- Gast
Alex schreef:Ik bedoelde het trouwens positief, EB. Je ziet er niet uit zoals je typt.
Nou ja heb daarom maar ff een keer de knoop doorgehakt en dus foto's geplaatst.
Leuke meid ben je EB!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:Alina schreef:Maura schreef:Och, één troost. Ik ben een mispunt op het forum, maar als ik vrienden mag geloven, ben ik nog steeds best wel een leuk persoon.
En bedankt!
Graag gedaan
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Maura schreef:Och, één troost. Ik ben een mispunt op het forum, maar als ik vrienden mag geloven, ben ik nog steeds best wel een leuk persoon.
Hahaha, moest ook echt even lachen om jouw post. Want inderdaad, ik zou jou als lief niet snel benoemen. Ik weet dat je het bent door andere forummers, of door dingen die je juist wel typt, maar zo? Nee, je hebt altijd een bepaalde sarcasme, wellicht cynisme, dat ik me altijd even moet inleven om te weten hoe ik kan reageren.
Muhahaha
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Reva schreef:Maura schreef:Och, één troost. Ik ben een mispunt op het forum, maar als ik vrienden mag geloven, ben ik nog steeds best wel een leuk persoon.
Muhahaha
Niet zo selectief lezen, jij.
Gast- Gast
Ow shit Ik bedenk me net dat mijn hoepel vandaag bezorgd zou worden en ja hoor, een briefje in de brievenbus. Hij is aangepakt door de (jongen van de) verfwinkel
Please laat hem niet in elkaar in een pakket zitten dan durf ik hem niet op te halen
Please laat hem niet in elkaar in een pakket zitten dan durf ik hem niet op te halen
Gast- Gast
Hee, we hadden het over lief!
Er begint zo een film op rtl5, heb wel zin in een film... Blonde Ambition. Iemand die hem kent? Is het wat?
Er begint zo een film op rtl5, heb wel zin in een film... Blonde Ambition. Iemand die hem kent? Is het wat?
Gast- Gast
Ken hem denk ik niet. Ga zo naar bed. Kijk naar sbs6 OMG
Iedereen bedankt voor de complimentjes! Hoop dat jullie nu een (ander) beeld bij mij hebben.
Iedereen bedankt voor de complimentjes! Hoop dat jullie nu een (ander) beeld bij mij hebben.
Maura schreef:Klinkt als sex, Reva.
Nou ik zie wel het eendenbekje van Jessicia Simpson (ofzo) in beeld, dus opzich......
Gast- Gast
Ik krijg lekker brandweerbezoek straks!!!!!!!!
Kan ik me mooi nog even volgieten voor die tijd.
Kan ik me mooi nog even volgieten voor die tijd.
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Klinkt als sex, Reva.
Nou ik zie wel het eendenbekje van Jessicia Simpson (ofzo) in beeld, dus opzich......
Nouhou, dat is al genoeg om het niet te kijken en toch heb ik er net even opgezet.
En brandweerman weer. Veel plezier straks!
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: