DagCafé
+18
Lynn_
GreenGrass
Lavendel
Rush
VeryCherry
Jade
Tiana
May
Toet
Marin
girli
Qiara
Chocolate Cookie
Burn
Zwoesj
ExpressoB
TwistedAngel
Jordana
22 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Wat vervelend, May. Het is zo vervelend om iets aan de luchtwegen te hebben. Beterschap!
Hoi TD!
Hoi TD!
Gast- Gast
May schreef:Ja het lijkt ook wel echt of het erger wordt ipv beter Huisgenoot zei net ook al, je lippen beginnen ook al blauw te worden.
oow jasses dat klinkt niet goed. Heb je medicijnen?
Gast- Gast
Ja! Chorizo de Pamplona!Theedoosje schreef:Maura was jou dat nou van die Chorizo Pomplona?
Gast- Gast
Maura schreef:Ja! Chorizo de Pamplona!Theedoosje schreef:Maura was jou dat nou van die Chorizo Pomplona?
Ik heb hem gehaald maar vind hem niet zo. Helaas kan ik hem niet brengen naar je (vriend vind hem ook net lekker)
Gast- Gast
Theedoosje schreef:May schreef:Ja het lijkt ook wel echt of het erger wordt ipv beter Huisgenoot zei net ook al, je lippen beginnen ook al blauw te worden.
Ja antibiotica kuur, en daar heb ik morgen de laatste tablet van. En heb prednison t/m zaterdag. Maar goed moest vrijdag laten weten hoe het was dus dat scheelt weer iets.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Theedoosje schreef:En ik ben weer lekker aan het typen zie ik :-)
Ik wilde er niets van zeggen.
Maar niet lekker? Hoe kan dat nou?
Maar heb ik niet gezegd dat je er een tosti van moet bouwen?
Kaas, chorizo, tomaat, peper, italiaanse kruiden, onder de tosti-ijzer en jammie.
Gast- Gast
May schreef:Theedoosje schreef:May schreef:Ja het lijkt ook wel echt of het erger wordt ipv beter Huisgenoot zei net ook al, je lippen beginnen ook al blauw te worden.
Ja antibiotica kuur, en daar heb ik morgen de laatste tablet van. En heb prednison t/m zaterdag. Maar goed moest vrijdag laten weten hoe het was dus dat scheelt weer iets.
Oh oke. En het helpt dus nog niet veel. Gelukkig dat je vrijdag nog wat moet laten weten.
Maura> ooh nee dat heb je niet gezegt, dat zal het zijn :-)
Gast- Gast
Goedenavond ladies! Hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
WAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHHHH KNIJP ME!!! KNIJP ME KNIJP ME KNIJP ME!!!
Mijn man heeft een baaaaannnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn man heeft een baaaaannnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gast- Gast
suüuper! gefeliciteerd!!!!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Maple wat goed!!!!!!!! Dat is toch nog supersnel gegaan eigenlijk dan!
Wat voor baan is het? Is hij er zelf ook blij mee? Is het echt iets wat hij wil?
Wat voor baan is het? Is hij er zelf ook blij mee? Is het echt iets wat hij wil?
Gast- Gast
Hoi allemaal, ik ben er ook weer even.
Maple, wat goed! Welke functie?
.
Maple, wat goed! Welke functie?
.
Laatst aangepast door Storm op wo 24 aug 2011 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Proficiat Maple!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Weet ik niet precies TD, hij is nu even niet thuis dus kan het niet vragen. Wat fijn dat je duimt
Gast- Gast
Hetzelfde wat hij al deed, in de k.antoorbenodigdheden, alleen deed hij voorheen m.agazijnwerk en nu gaat hij de v.erkoop in (sorry, ff zo hoor ). Hij heeft geen v.erkoopervaring, maar dat vonden ze geen probleem, daar bieden ze cursussen voor. Hij kan per 1 okt beginnen, maar gaat a.s. dinsdag meteen al z'n eerste cursus volgen
Ohhhwwwww ik ben zo blij, hij heeft al papieren gekregen en is nu ff naar z'n ouders... Maar we hebben een fles champagne koel staan en die gaat zometeen open. Kan me niet schelen dat ik morgen moet werken
Ohhhwwwww ik ben zo blij, hij heeft al papieren gekregen en is nu ff naar z'n ouders... Maar we hebben een fles champagne koel staan en die gaat zometeen open. Kan me niet schelen dat ik morgen moet werken
Gast- Gast
Woow wat goed Maple!!
En ja boeiend idd dit moet je gewoon vieren!!
Storm> Ik hoop zo dat hij het wordt.
En ja boeiend idd dit moet je gewoon vieren!!
Storm> Ik hoop zo dat hij het wordt.
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: