DagCafé
+18
Lynn_
GreenGrass
Lavendel
Rush
VeryCherry
Jade
Tiana
May
Toet
Marin
girli
Qiara
Chocolate Cookie
Burn
Zwoesj
ExpressoB
TwistedAngel
Jordana
22 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
De kale huur, daar komen dus nog rond de €8 onderhoudskosten en zo bij.GreenGrass schreef:
Is trouwens de totale huur flink naar boven of de kale huur?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lily> Dankjewel! Ik heb hem een mailtje gestuurd. Kreeg terug dat hij deze week het voor me zal uittekenen en volgende week zal ik iets horen. Maar ik vond dat hij het er zo neerzette als of ik me dus toch zou hebben opgedrongen. Dus nu voel ik me alsnog opdringerig.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ben ik, hoezo?Lily schreef:dat is voor mij chinees
weet iemand eigenlijk hoe het met storm is ???
Gast- Gast
Rush schreef:De kale huur, daar komen dus nog rond de €8 onderhoudskosten en zo bij.GreenGrass schreef:
Vreemd, klinkt een beetje alsof de woningbouw in nood zit.
Er is trouwens een puntensysteem waarmee je de maximale huur kan berekenen die ze vragen! Zo kan je wel een beetje zien of die verhoging terecht is en anders kan je (als je huurt) het nog aanvechten bij de huurcommissie.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ja, maar dan moet je het idd eerst wel huren. Zover kom ik niet eens, haha.GreenGrass schreef:Rush schreef:De kale huur, daar komen dus nog rond de €8 onderhoudskosten en zo bij.GreenGrass schreef:
Vreemd, klinkt een beetje alsof de woningbouw in nood zit.
Er is trouwens een puntensysteem waarmee je de maximale huur kan berekenen die ze vragen! Zo kan je wel een beetje zien of die verhoging terecht is en anders kan je (als je huurt) het nog aanvechten bij de huurcommissie.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
had je de test gedaan?
en opdringerig pfff jij wil gewoon weten hoe en wat. Nu heb je in ieder geval duidelijkheid.
en opdringerig pfff jij wil gewoon weten hoe en wat. Nu heb je in ieder geval duidelijkheid.
Gast- Gast
Ben ik weer
Boodschappen zijn binnen en was staat aan.
Storm fijn dat hij negatief is
Oo ehm wie was er ook weer zo'n fan van chorizo Pamplona ???
Boodschappen zijn binnen en was staat aan.
Storm fijn dat hij negatief is
Oo ehm wie was er ook weer zo'n fan van chorizo Pamplona ???
Gast- Gast
Dilemma:
Een paar maanden geleden had ik het idee dat een collega mij leuk vond/vind.
Hij kwam iedere keer even langs, goedemorgen zeggen en later vragen of ik ook mee om koffie ging.
Nou ja geen enkel probleem kan goed met hem opschieten en hij heeft een vriendin/woont samen en hij weet dat ik een vriend heb en samenwoon.
Maar nu vertelde hij me afgelopen zaterdag dat hij zijn relatie heeft verbroken, het was nogal een vaag gesprek omdat de rest van de collega´s het niet weten dus konden we er niet echt over praten.
Nu zit ik er over na te denken om het even een berichtje te sturen want kon wel merken dat hij het wel kwijt wou/ er over wou hebben.
Maar twijfel nu of ik dat wel moet doen omdat ik het idee had dat hij mij toen leuk begon te vinden, ik weet niet of dat nu nog zo is want had hem al 7 weken niet gezien.
Zou ik wel of niet een berichtje sturen?
Een paar maanden geleden had ik het idee dat een collega mij leuk vond/vind.
Hij kwam iedere keer even langs, goedemorgen zeggen en later vragen of ik ook mee om koffie ging.
Nou ja geen enkel probleem kan goed met hem opschieten en hij heeft een vriendin/woont samen en hij weet dat ik een vriend heb en samenwoon.
Maar nu vertelde hij me afgelopen zaterdag dat hij zijn relatie heeft verbroken, het was nogal een vaag gesprek omdat de rest van de collega´s het niet weten dus konden we er niet echt over praten.
Nu zit ik er over na te denken om het even een berichtje te sturen want kon wel merken dat hij het wel kwijt wou/ er over wou hebben.
Maar twijfel nu of ik dat wel moet doen omdat ik het idee had dat hij mij toen leuk begon te vinden, ik weet niet of dat nu nog zo is want had hem al 7 weken niet gezien.
Zou ik wel of niet een berichtje sturen?
Gast- Gast
ik zou het nu zo laten, het is geen beste/goede vriend ofzo en je hebt `m al 7 weken niet gezien. Alsie het kwijt wil ofzo weettie je wel te vinden.
Gast- Gast
Ik ben er vandoor!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik zou het ook zo laten. Het is tenslotte al 7 weken geleden dat je hem gesproken hebt.
Doei Burn!
Doei Burn!
Gast- Gast
Dat we elkaar 7 weken niet hebben gezien heeft te maken met vakantie en daarna hadden we andere diensten.
Vanaf het begin trekken wij vaak na elkaar toe omdat hij de jongste is van de vaste medewerkers en daarna ben ik de oudste van de parttimers.
Omdat ik zo duidelijk kon merken dat hij het wel kwijt wou, zit ik er dus over te twijfelen.
En op de werkvloer kunnen we het er niet echt over hebben omdat de andere collega´s het niet weten.
Pff waarom ben ik ook zo´n twijfelkont
Vanaf het begin trekken wij vaak na elkaar toe omdat hij de jongste is van de vaste medewerkers en daarna ben ik de oudste van de parttimers.
Omdat ik zo duidelijk kon merken dat hij het wel kwijt wou, zit ik er dus over te twijfelen.
En op de werkvloer kunnen we het er niet echt over hebben omdat de andere collega´s het niet weten.
Pff waarom ben ik ook zo´n twijfelkont
Gast- Gast
Eens met de meiden boven me..
Ja voel me nou opeens leeg...
Ja voel me nou opeens leeg...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ja wel oke geloof ik. Hij moet nu wat informatie van waar hij lange tijd terug onderzoeken heeft gehad opvragen en die moeten dan weer bij die man komen.
Verder moet hij toch proberen naar buiten te gaan, naar de winkel etc.
Verder moet hij toch proberen naar buiten te gaan, naar de winkel etc.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: