Wie de pop past....
+55
Butterfly78
Sweety
snoezel
Cheesegirl
Mari
Zwoesj
_Lana_
Toet
ekiaam87
Laquisia
M_as
nijntje4
ijsjemeisje
Rapunzel
xxjojootjexx
Blair
Leska
Penny Blossom
Mint
Prosecco
Laced
Ugly Betty
Yzma
Guus
Silver
Zwerver
Lenster
Mermaid
Qiara
IndianRose
Bliss
Jeanette
Marie
Arwyn
Kabouter
Coccinelle
RYW
Lady4
lief-boefje
Poisongirl
Omafiets
Caroow
Serena
loura
VeryCherry
Inge
smooch
Océane
Blueschick
Lejow
Zininzon
Minx
Sugarfall
Mamsie
Sterre
59 plaatsers
Pagina 4 van 21
Pagina 4 van 21 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21
Re: Wie de pop past....
Hoe zoeken jullie dat op een snelle manier? Ik wil kijken of er ook éen op mij lijkt, maar heb geen zin om lang te zoeken..
Gast- Gast
Intikken op google, Blythe Doll. Je kunt ook forums afzoeken naar mooie foto's. Maar echt snel gaat het niet bij mijAuxo schreef:Hoe zoeken jullie dat op een snelle manier? Ik wil kijken of er ook éen op mij lijkt, maar heb geen zin om lang te zoeken..
Gast- Gast
Brennuss schreef:Intikken op google, Blythe Doll. Je kunt ook forums afzoeken naar mooie foto's. Maar echt snel gaat het niet bij mijAuxo schreef:Hoe zoeken jullie dat op een snelle manier? Ik wil kijken of er ook éen op mij lijkt, maar heb geen zin om lang te zoeken..
Dat had ik gedaan inderdaad, maar welke site moet ik dan aanklikken? Of zoek je het bij afbeeldingen?
Gast- Gast
Ik zag er net bij Google afbeeldingen een heleboel.
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Ik kijk gewoon bij afbeeldingen. Tegenwoordig krijg je dan heel veel afbeeldingen per pagina bij google.
Gast- Gast
Mozz, er is er nog een die meer op jou lijkt, maar kan hem even niet vinden. Ik heb ook zoveel poppen gezien vandaag..
Gast- Gast
Hoe zie je er uit?June schreef:Ik heb er trouwens nog steeds geen gevonden die echt op mij lijkt
Gast- Gast
Haha, alles voor het goede doel. Zet wel eventjes een foto online. Niet quoten dan alsjeblieft, dan kan ik m nog weghalen.
-weg-
-weg-
Laatst aangepast door June op zo 21 nov 2010 - 11:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ha, wat ben je leuk, June. Leuk eens een foto van je te zien. Ik ben druk aan het zoeken!
Gast- Gast
Oeh Smikkel, wil je voor mij dan ook zoeken als ik een foto kan vinden om hier te plaatsen? Ik krijg niet veel plaatjes bij Google namelijk
Gast- Gast
Dankjewel, Smikkell! Ik heb gewoon niet echt een poppengezichtje, te groot hoofd ofzo, dus ik kan niks vinden, haha Net of het van levensbelang is
Gast- Gast
Sommige zijn bizar, alsof de poppen zijn nagemaakt adhv het yes forum!
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind deze opzich wel een klein beetje op je lijken June, vooral vanwege de kleine sproetjes, jammer van de kleur ogen!
Ik zal nog even verder kijken.
Ik zal nog even verder kijken.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik zag net een doll op een segway, toen dacht ik ook even: he dat was ook een meeting! Slik... Enge poppen!!Aquala schreef:Sommige zijn bizar, alsof de poppen zijn nagemaakt adhv het yes forum!
Gast- Gast
sugarfall, verder dan die kwam ik ook niet. Die komt van een site waarop de vrouw verteld hoe je je doll kan aanpassen zodat hij op jezelf gaat lijken. Misschien moeten we speciaal voor June een pop maken?
Ik heb mijn doll ook niet echt gekozen op uiterlijk maar meer om de 'kenmerken' die er in zitten..
Ik heb mijn doll ook niet echt gekozen op uiterlijk maar meer om de 'kenmerken' die er in zitten..
Gast- Gast
Oh welke site is dat? Lijkt me best leuk om eens uit te proberen!
Haha ja ik vind die van jou wel grappig Smikkell. Ik ben wel blij met die van mij ook, ik vind hem wel passen, beter dan de vorige in ieder geval.
Haha ja ik vind die van jou wel grappig Smikkell. Ik ben wel blij met die van mij ook, ik vind hem wel passen, beter dan de vorige in ieder geval.
Sugarfall- Kletskop
Aahh.. wat lief dat jullie zoveel moeite doen. Ik moet nu weg. Bedankt in ieder geval
Gast- Gast
Ik vind deze nog iets beter passen June!
Sugarfall- Kletskop
Pagina 4 van 21 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» Wat past er nou..
» wat past bij
» Het past niet!
» Kadootje dat in een A4/A5 envelop past
» Wat past er bij mijn figuur?
» wat past bij