Het past niet!
+3
Angela_1986
TukTuk
Penny Blossom
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het past niet!
Ik heb deze schaal gekregen van Blond Amsterdam:
Hij heeft een diameter van 36 cm, en is 11 cm hoog.
In deze kast staat al mijn servies van de Blond Amsterdam:
En nu wil ik mijn schaal hier ook in. Alleen plat past hij niet, dus hij moet op zijn kant. Zonder hulpmiddelen lukt dat niet, dus heb ik een bordenstandaard gekocht. Echter de schaal is hier te diep voor.
Nu zoek ik een oplossing hoe deze schaal op zijn kant kan staan met of zonder hulpmiddelen. Een anti-glij middel of iets. Of natuurlijk een standaard voor een diepe schaal.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Hij heeft een diameter van 36 cm, en is 11 cm hoog.
In deze kast staat al mijn servies van de Blond Amsterdam:
En nu wil ik mijn schaal hier ook in. Alleen plat past hij niet, dus hij moet op zijn kant. Zonder hulpmiddelen lukt dat niet, dus heb ik een bordenstandaard gekocht. Echter de schaal is hier te diep voor.
Nu zoek ik een oplossing hoe deze schaal op zijn kant kan staan met of zonder hulpmiddelen. Een anti-glij middel of iets. Of natuurlijk een standaard voor een diepe schaal.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Het past niet!
Misschien gewoon een anti slip matje er onder leggen? Die kan je bij de action kopen voor weinig geld.
Zo iets bedoel ik.
Zo iets bedoel ik.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ja kan hem ook gewoon aan mij geven
Ik vind het echt een mooie schaal ! Hoe duur was ie als ik vragen mag?
Even on-topic, je kan er ook een anti slip matje onder leggen
Ik vind het echt een mooie schaal ! Hoe duur was ie als ik vragen mag?
Even on-topic, je kan er ook een anti slip matje onder leggen
Gast- Gast
@Razz: Nou ik heb hem gekregen Maar hij is 40 euro..
Ik heb hier een anti-slipmat liggen, ga het even proberen!
Ik heb hier een anti-slipmat liggen, ga het even proberen!
Penny Blossom- Prater
en als je bang bent dat hij valt kun je ook altijd nog twee punaises of twee koplose spijkertje in het plankje drukken, waar het bord kan blijven achterhaken.
Laatst aangepast door Dromertje op zo 10 jul 2011 - 0:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@dromertje: Jouw idee hou ik nog even in gedachten. De kast is net nieuw en dat vind ik nog zonde. Dan liever nog geen schaal erin.
Ik heb nu met anti-slip matje. Heb er een foto van gemaakt! Zal hem even uploaden!
Ik heb nu met anti-slip matje. Heb er een foto van gemaakt! Zal hem even uploaden!
Penny Blossom- Prater
Een deel van mijn verzameling!
Penny Blossom- Prater
Ohhh wat leuk zo'n kast! Mijn vriend vindt dat soort kasten helaas lelijk, maar het Blond servies vindt hij wel weer leuk Ik vind die schaal ook heel erg mooi. Heb de Blond vaas voor mijn verjaardag gekregen, die is ook leuk
Gast- Gast
Ik wil ook zo'n kast!!!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
appeltje schreef:Wat gaaf! Waar heb je die kast gekocht als ik vragen mag?
Ikea. Serie Hemnes.
Gast- Gast
Megara schreef:appeltje schreef:Wat gaaf! Waar heb je die kast gekocht als ik vragen mag?
Ikea. Serie Hemnes.
Klopt! @Jen: Die vaas heb ik ook, die staat voor de kast op de grond, maar die zie je dus op de foto niet. Ik wil nog iets in de vaas doen, maar weet nog niet wat... dus hij is nog leeg.
Penny Blossom- Prater
Zijn dat nou mijn eigen rare gedachten, of moeten er meer mensen bij het zien van de titel meteen denken aan iets anders wat niet past?
Maar ik vind de kast leuk! De schaal ook trouwens.
Gast- Gast
BlackRabbit schreef:Megara schreef:appeltje schreef:Wat gaaf! Waar heb je die kast gekocht als ik vragen mag?
Ikea. Serie Hemnes.
Klopt! @Jen: Die vaas heb ik ook, die staat voor de kast op de grond, maar die zie je dus op de foto niet. Ik wil nog iets in de vaas doen, maar weet nog niet wat... dus hij is nog leeg.
Bloemen Heb je een mooi excuus om jezelf elke week met bloemen te verwennen
Gast- Gast
Maple schreef:Zijn dat nou mijn eigen rare gedachten, of moeten er meer mensen bij het zien van de titel meteen denken aan iets anders wat niet past?
Nee hoor, en toen begon ze nog over anti glijmiddel ook. Jij bent niet de enige met een dirty mind.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Maple schreef:Zijn dat nou mijn eigen rare gedachten, of moeten er meer mensen bij het zien van de titel meteen denken aan iets anders wat niet past?
Nee hoor, en toen begon ze nog over anti glijmiddel ook. Jij bent niet de enige met een dirty mind.
Hahahaha. Ik zag het voorbij komen dacht: Is de sex pijler naar beneden verplaatst?????
Gast- Gast
Oooh leuk zo die kast! Gebruik je het servies ook echt of is het puur voor de mooi?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik heb hem maar bovenop mijn kast gezet...
Zelfde soort kast!
Zelfde soort kast!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Leuk zo zeg ! Ik heb die vaas ook maar hij staat eigenlijk ook alleen maar te staan op de kast. Ik heb nooit bloemen in huis want die trekken mijn katten eruit
Gast- Gast
Sogood schreef:Maple schreef:Zijn dat nou mijn eigen rare gedachten, of moeten er meer mensen bij het zien van de titel meteen denken aan iets anders wat niet past?
+1
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Paraplu schreef:Oooh leuk zo die kast! Gebruik je het servies ook echt of is het puur voor de mooi?
Sommige dingen gebruik ik, sommige dingen niet. In de keuken heb ik de pollepelpot + zout en peperstel, en die gebruik ik regelmatig. Ook de bekers en bordjes. Maar de rest is inderdaad voor de mooi
Penny Blossom- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» maxi cosi past niet in autogordel....
» Wat doen jullie met kleding dat niet meer past?
» Wat past hier mooi bij?!
» wat past bij
» Wat past er nou..
» Wat doen jullie met kleding dat niet meer past?
» Wat past hier mooi bij?!
» wat past bij
» Wat past er nou..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: