Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat past er bij mijn figuur?

+7
Mamsie
Rush
Blond
Sugarfall
Arwyn
Guus
Monte
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Monte wo 16 mei 2012 - 7:55

Eerlijk gezegd vind ik het spannend om zo'n topic te openen, maar ik kan best wat tips gebruiken. Met name zomerkleding vind ik erg moeilijk om te vinden. Hieronder wat foto's van mijn figuur(even met legging, zodat het duidelijk te zien is) en wat kleding die ik draag. Van boven heb ik maat 36-38 en van onder meestal 40-kleine 42. Mijn kuiten zijn behoorlijk breed. Maar heb wel een slanke taille en dus altijd een ''gat'' achter bij broeken.

Wie heeft er tips wat mij goed zou staan?

NIET QUOTEN GRAAG


Laatst aangepast door Monte op za 12 okt 2013 - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:56

Waauww meiddd je hebt echt een prachtig vrouwelijk figuur!

Dat gezegt te hebben ga ik op zoek Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Monte wo 16 mei 2012 - 7:59

Punk'd schreef:Waauww meiddd je hebt echt een prachtig vrouwelijk figuur!

Dat gezegt te hebben ga ik op zoek Wink
Embarassed smile dank je, ik zelf zie het soms heel anders. Maar ik ben benieuwd naar jouw advies.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Guus wo 16 mei 2012 - 8:04

Oeoe mooie vrouwelijke jurkjes met hoge hakken! Echt een klassieke zandloper smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Arwyn wo 16 mei 2012 - 8:07

Punk'd schreef:Waauww meiddd je hebt echt een prachtig vrouwelijk figuur!

Dat gezegt te hebben ga ik op zoek Wink

Dat was dus precies het eerste dat ik ook dacht!

Ik heb er niet heel veel verstand van hoor, maar ik vind de combinatie van de spijkerbroek en het witte shirtje je wel leuk staan! Een rechte broek is denk ik wel mooi, daar krijg je langere benen van. Dan een mooi getailleerd shirtje erboven om je slanke taille te showen!

Ik denk dat getailleerde jurkjes die een beetje uitlopen (a-lijn heet dat?) je ook ontzettend mooi staan smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 8:09

Het eerste wat ik tegenkwam waren deze tips:

Jennifer Lopez heeft trouwens ook echt zo'n figuur. Smalle bovenkant en taille, gevormde billen en heupen

•Fake de zandloper: Voor vrouwen met brede heupen en smalle schouders is het heel makkelijk om vrouwelijke vormen nog meer te accenturen. Door een top of jasje met volume bij de schouders te dragen komt je lichaam helemaal in balans. Zo fake je met kleding het vrouwelijke zandloperfiguur.
•Cinderella: Schiet je hoogst gehakte muiltjes aan. Hakken laten je niet alleen slakker lijken, ze laten jouw vrouwelijkheid ook nog beter uitkomen.
•Black and never back: Het is een klassieker; zwart kleedt af. Als jij je heupen een paar centimeter smaller wilt laten lijken, kies dan voor zwarte kleding aan de onderkant van je lichaam. Andere donkere tinten hebben hetzelfde effect. Aan de bovenkant kies je voor lichte kleuren.
•Accent boven: Verleg de aandacht van je brede heupen naar je slanke taille/mooie decolleté/platte buikje. Dit doe je door boven lichte kleding, opvallende details en prints te dragen. Je bovenkant wordt dan letterlijk eyecatching.


DONT'S
•In de plooi: Plooien geven het lichaam volume en wat wil jij nou net niet extra op je heupen? Goed. Je snapt ons punt. Blijf weg van geplooide kleding.
•Het geheim van de broekzak: Een broekzak doet zoveel meer voor je heupen en billen dan veel vrouwen zich beseffen. Voor jou is de ronde broekzak een no go. Ook klepzakken, stiksels, glitter and glamour op de broekzak heb jij niet nodig. Deze poespas geeft ook de illusie van meer vorm en die heb jij juist van nature.



Ik zou trouwens echt mooie strakke bovenkleding aandoen. Blazers die wat langer zijn en getailleerd. Verder een mooie rechte broek die wel mooi strak om je billen zit maar niet smal naar de enkels loopt. (geen boyfriend model, dat maakt het weer te zwaar).

Even kijken of ik misschien wat foto's kan zoeken van wat ik bedoel

Deze broek zit echt mooi strak rond de billen maar door de ritsjes kun je hem mooi over je enkels trekken waardoor hij niet propperig oogt als een normale skinny (die op je enkels eindigt en je benen dus optisch korter maakt)
Wat past er bij mijn figuur? Jennifer-lopez-rockstar

Of deze broek, mooie uitlopende pijpen maar wel strak rond de billen. Misschien is de LEVI'S ID curve denim wel iets voor jou. Die hebben ze in slight curve (geen billen), demi curve (beetje billen) en bold curve (billen!!) en zelfs supreme curve (antiliaanse billen). Zodat je geen gapende gaten bij de onderrug krijgt omdat normale broeken niet goed aansluiten.
Wat past er bij mijn figuur? Celebs-in-jeans-courteney-sienna-and-jennifer

Jasje wat echt de nadruk op je taille legt en tot zeker op de bovenkant van je heupen komt. En een paar mooie hakken om je benen langer te laten lijken. (dit jasje vind ik trouwens qua materiaal en kleur spuuglelijk hoor.. maar het gaat om het idee van het model)
Wat past er bij mijn figuur? Jennifer-lopez-calabasas-california

En even een jurkje. Strak kun jij echt wel hebben joh! Je figuur is gewoon echt prachtig en met een rok tot net boven je knie maar wel 'figure hugging' zie je er zo mooi uit. Ik weet het zeker. Ik kan me niet voorstellen dat mannen hun hoofd niet zouden omdraaien als jij dan voorbij komt Wink
Wat past er bij mijn figuur? Jennifer_lopez_one_Shoulder_dress_blueflys_blog_flypaper_1

Hoop dat je er iets mee kunt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Monte wo 16 mei 2012 - 8:16

Thanks!! Hier kan ik echt wel wat mee. Ik moet dus echt op zoek gaan naar een paar goede basisitems die de taille benadrukken. Jurkje vind ik nog steeds lastig, op zich is een recht/strak jurkje wel mooi, maar boven de knie vind ik heel lelijk. Ik heb echt zo'n kwabje(zo noem ik het maar) bij mijn knie, zoals je ook op de foto ziet. Dat vind ik zelf totaal niet mooi staan, maar goed dat lag misschien ook aan de modellen van de jurkjes die ik gepast heb.

Ik ga jouw tips zeker meenemen naar de winkels en nou eens echt goed kijken wat bij me past.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 8:18

Leuk! Succes ermee.

En show that booty. Je ziet er echt heel goed uit Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Arwyn wo 16 mei 2012 - 8:18

Monte schreef:Thanks!! Hier kan ik echt wel wat mee. Ik moet dus echt op zoek gaan naar een paar goede basisitems die de taille benadrukken. Jurkje vind ik nog steeds lastig, op zich is een recht/strak jurkje wel mooi, maar boven de knie vind ik heel lelijk. Ik heb echt zo'n kwabje(zo noem ik het maar) bij mijn knie, zoals je ook op de foto ziet. Dat vind ik zelf totaal niet mooi staan, maar goed dat lag misschien ook aan de modellen van de jurkjes die ik gepast heb.

Ik ga jouw tips zeker meenemen naar de winkels en nou eens echt goed kijken wat bij me past.

Je knieën lelijk vinden is volgens mij echt zo'n vrouwendingen, wat meestal helemaal niet waar is..
Een vroegere vriendin van mij zat ook altijd te miepen over haar knieën, terwijl ze heel gewone knieën heeft, niks mis mee!
Volgens mij is met jouw knieën ook helemaal niks mis hoor smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Sugarfall wo 16 mei 2012 - 8:28

Ik denk dat je het niets vind, maar ik denk dat dit soort jurkjes jou ook heel erg goed zouden staan, vallen mooi los over je heupen

Wat past er bij mijn figuur? Image4xl

Of juist zoiets als dit, dat je heupen mooi accentueert

Wat past er bij mijn figuur? 560604_405716266120282_162582467100331_1423804_1338724740_n

Jij hebt inderdaad een mooi vrouwelijk lichaam, show it Wat past er bij mijn figuur? 561177
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 8:28

Wow! Wat heb jij een mooi zandloperfiguurtje!

Ik heb niet echt tips, want ik ben het omgekeerde van jou qua vorm (smalle heupen, een wat breder bovenlijf), maar ik denk dat Punk'd je goed op weg heeft geholpen. En sowieso de nadruk leggen op die fantastische taille!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Monte wo 16 mei 2012 - 8:53

Sugerfall: die bovenste vind ik wel leuk als hij zonder plooien zou zijn. Ik denk dat zoiets me ook wel zal staan, toch een aansluitend bovenstuk en wat wijdere rok. De onderste ook heel leuk, maar daar zijn mijn heupen denk ik iets te breed voor(al weet ik dat pas zeker als ik zo'n soort jurkje pas).

Youandi: dank je

Ik denk dat het ook gewoon een kwestie is van uitproberen. Ik ga nu vaak dezelfde winkels binnen en kijk een beetje naar dezelfde soort kleding, omdat ik denk dat dat het beste past. Maar nu dus maar eens shoppen en andere dingen proberen. Leuk!
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Blond wo 16 mei 2012 - 9:11

Jij bent leuk Monte! Mooi figuurtje hoor!

Ik heb ook een smallere bovenkant en bredere heupen en benen, maar ik ben wel een stukje dikker. Ik draag regelmatig jurkjes, die inderdaad vanaf de heupen los vallen. Het jurkje wat ik vandaag aanhad en postte in het 'wat heb je vandaag aan' topic is daar wel een voorbeeld van.
En ook, aansluitende truitjes, je hebt echt een prachtige taille, showen dus!

Ik moet ook eens zo'n topic openen, kom ik ook eens uit mn comfort zone qua kleding
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Rush wo 16 mei 2012 - 9:28

Ik ga die tips van Punk'd ook gebruiken!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Monte wo 16 mei 2012 - 9:40

Chance schreef:Jij bent leuk Monte! Mooi figuurtje hoor!

Ik heb ook een smallere bovenkant en bredere heupen en benen, maar ik ben wel een stukje dikker. Ik draag regelmatig jurkjes, die inderdaad vanaf de heupen los vallen. Het jurkje wat ik vandaag aanhad en postte in het 'wat heb je vandaag aan' topic is daar wel een voorbeeld van.
En ook, aansluitende truitjes, je hebt echt een prachtige taille, showen dus!

Ik moet ook eens zo'n topic openen, kom ik ook eens uit mn comfort zone qua kleding
Jij dikker, nee toch? Ik vind je een leuk stijltje hebben hoor, helemaal niet te saai of iets, juist leuk. Dat jurkje wat je vandaag postte staat je echt zo mooi, dat maakt echt slank.
En zo'n v-vestje draag ik ook vaak. Ik draag eigenlijk nooit jurkjes(heb er niet eens een), dus daar kan ik zeker naar op zoek gaan. Waar koop jij meestal je jurkjes?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Blond wo 16 mei 2012 - 9:46

Overal en nergens haha! Het jurkje van vandaag komt van de Mango, en verder heb ik ze van de Zara, King Louie, H&M en de Bijenkorf (verschillende merken). Ik denk dat King Louie ook wel iets voor jou is! Zijn vaak net wat langer (tot op de knie of net daarboven), en accentueren je vrouwelijke figuur. Ze zijn wel (erg) netjes (maar ik ben directiesecretaresse, dus voor mij wel handig Very Happy).

Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Monte wo 16 mei 2012 - 9:52

Chance schreef:Overal en nergens haha! Het jurkje van vandaag komt van de Mango, en verder heb ik ze van de Zara, King Louie, H&M en de Bijenkorf (verschillende merken). Ik denk dat King Louie ook wel iets voor jou is! Zijn vaak net wat langer (tot op de knie of net daarboven), en accentueren je vrouwelijke figuur. Ze zijn wel (erg) netjes (maar ik ben directiesecretaresse, dus voor mij wel handig Very Happy).

Ok dank je, dat wordt dus eens goed shoppen Very Happy
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Mamsie wo 16 mei 2012 - 10:13

sugalfall, waar zijn die onderste jurkjes van?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Sugarfall wo 16 mei 2012 - 23:01

Van deze ''winkel'' ze hebben een Facebook pagina https://www.facebook.com/curvesboutique.kk

Maar ik heb geen idee of ze naar Nederland versturen of iets, zulke jurkjes zie ik hier ook weleens hangen in winkels, al is het wel een beetje zoeken Wat past er bij mijn figuur? 561177
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  TNMN wo 16 mei 2012 - 23:04

Goochempie schreef:Oeoe mooie vrouwelijke jurkjes met hoge hakken! Echt een klassieke zandloper smile

Dat wilde ik ook net zeggen! Mooi hoor Yes
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Silver wo 16 mei 2012 - 23:52

Is het een idee dat anderen dit topic ook kunnen gebruiken om kledingadvies bij een passend figuur te krijgen? Of moeten we nu allemaal apart een topic openen. Want ik zit met dezelfde vraag, heb alleen andere rondingen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Monte wo 16 mei 2012 - 23:55

FryskeFlinter schreef:Is het een idee dat anderen dit topic ook kunnen gebruiken om kledingadvies bij een passend figuur te krijgen? Of moeten we nu allemaal apart een topic openen. Want ik zit met dezelfde vraag, heb alleen andere rondingen.
Goed idee hoor, ik vind het ook leuk om anderen te zien.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Silver do 17 mei 2012 - 0:04

Monte schreef:
FryskeFlinter schreef:Is het een idee dat anderen dit topic ook kunnen gebruiken om kledingadvies bij een passend figuur te krijgen? Of moeten we nu allemaal apart een topic openen. Want ik zit met dezelfde vraag, heb alleen andere rondingen.
Goed idee hoor, ik vind het ook leuk om anderen te zien.

Oké! Morgen ga ik dan even aan de slag met foto's maken.

*edit* toch maar nu even gedaan. Foto's van vakanties e.d. hoef ik er niet bij te pakken omdat ik toen dikker/voller was.

Wat past er bij mijn figuur? Foto-WLTGGGBC

en in legging om de rondingen beter te zien, haha de pijpjes zijn niet gelijk.. laughcry

Wat past er bij mijn figuur? Foto-XNRSXVTZ
Wat past er bij mijn figuur? Foto-7II6ECBF

Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Silver do 17 mei 2012 - 7:06

Geen tips? Dat is jammer.... Sad
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Monte do 17 mei 2012 - 8:53

Mooi figuur en die benen, geweldig mooi zo slank. Ik zou dus zeker je benen laten zien, een skinny jeans zou je denk ik ook heel mooi staan. Of anders zo'n broek die chance in het ''wat heb je vandaag aan'' gepost heeft(die foto van vandaag). Verder denk ik dat topjes die meer taille geven en getailleerde blazer je heel mooi staan, zo creëer je een zandloper figuur. Ik moet zeggen dat ik het lastig vind advies te geven, want ik heb er zelf ook totaal geen verstand van, maar die tips hierboven passen denk ik goed bij je. Ik vond ook nog deze sites, zodat je kan kijken welke kleding bij welk lichaamstype past, maar ik heb even zitten kijken en vind het moeilijk te zeggen wel type jij bent(misschien heb je zelf een idee)
http://www.lovingyou.com/articles/836195/how-to-dress-a-rectangle-shaped-body
http://www.lovingyou.com/articles/836193/how-to-dress-a-wedge-shaped-body
http://www.lovingyou.com/articles/836311/how-to-dress-an-hourglass-body
http://www.lovingyou.com/articles/836309/how-to-dress-an-apple-shaped-body
http://www.lovingyou.com/articles/836191/how-to-dress-a-pear-shaped-body

Ik hoop voor je dat er ook nog mensen reageren die iets meer verstand van fashion hebben dan ik. Razz
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat past er bij mijn figuur? Empty Re: Wat past er bij mijn figuur?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum