Wie de pop past....
+55
Butterfly78
Sweety
snoezel
Cheesegirl
Mari
Zwoesj
_Lana_
Toet
ekiaam87
Laquisia
M_as
nijntje4
ijsjemeisje
Rapunzel
xxjojootjexx
Blair
Leska
Penny Blossom
Mint
Prosecco
Laced
Ugly Betty
Yzma
Guus
Silver
Zwerver
Lenster
Mermaid
Qiara
IndianRose
Bliss
Jeanette
Marie
Arwyn
Kabouter
Coccinelle
RYW
Lady4
lief-boefje
Poisongirl
Omafiets
Caroow
Serena
loura
VeryCherry
Inge
smooch
Océane
Blueschick
Lejow
Zininzon
Minx
Sugarfall
Mamsie
Sterre
59 plaatsers
Pagina 5 van 21
Pagina 5 van 21 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21
Re: Wie de pop past....
Ik heb mezelf ook gevonden, alleen mijn lok/halve pony zit aan de andere kant :-). Ik heb de blauwe ogen en roze festivallaarsjes. No shit, sherlock!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Haha Sterre dan spiegel je de foto toch gewoon? Dan zit je pony meteen aan de andere kant!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Wat leuk zeg al die poppen! Ik denk alleen dat er helaas niet snel eentje op mij zal lijken omdat ze allemaal van die bolle gezichtjes hebben.
Gast- Gast
Twixx schreef:Wat leuk zeg al die poppen! Ik denk alleen dat er helaas niet snel eentje op mij zal lijken omdat ze allemaal van die bolle gezichtjes hebben.
Gast- Gast
Platina blond. Maar, je plaatste laatst toch een foto met zonnebril? Vandaar!Twixx schreef:Haha ze heeft licht grijze haren! Dus nee..
Gast- Gast
Kan niet mijn evenbeeld vinden, maar korte schuine bob en aan 1 kant achter mijn oren klopt net als blauwe ogen. Alleen heb ik nog een schuine pony. En niet zo'n bol gezicht...
Gast- Gast
Het begint echt een poppenforum te worden hier Wat zal CherryLola ervan vinden als ze vandaag of morgen weer een bezoekje komt brengen aan dit forum. De poppen nemen de macht..
Gast- Gast
Persoonlijk zie ik meer van mezelf terug in dezeTwixx schreef:Deze is ook wel vet, maar ik weet niet hoe jullie eruit zien.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Intikken op google, Blythe Doll. Je kunt ook forums afzoeken naar mooie foto's. Maar echt snel gaat het niet bij mijAuxo schreef:Hoe zoeken jullie dat op een snelle manier? Ik wil kijken of er ook éen op mij lijkt, maar heb geen zin om lang te zoeken..
Jaaa, en dan klik je de verkeerde aan en zit je ineens met een virus waar je uber technische ICT vader 5 uur over heeft gedaan om het op te lossen..
Maar ik ben weer online, google alleen nooit weer op die poppen haha..
Gast- Gast
Kende het nog niet zo , maar ze zijn echt leuk!! Ik moet de perfecte nog vinden, maar ik heb een beginnetje
Gast- Gast
Ik heb de foto van je nieuwe kapsel even gemist..Aquala schreef:Sommige zijn bizar, alsof de poppen zijn nagemaakt adhv het yes forum!
Gast- Gast
Wat vinden jullie?
Laatst aangepast door Twixx op zo 21 nov 2010 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ow, Donna, dat is minder goed nieuws. Ach, ik heb opzich genoeg poppen gezien en het nieuwe forum behoorlijk vervuild.
Gast- Gast
Ik vind hem wel een beetje lijken Twixx, maar ik denk dat er veel betere zijn te vinden voor jou!
Leuke foto trouwens.
Ik denk dat ik vannacht echt van deze poppen droom. Maar het is wel leuk om te doen.
Leuke foto trouwens.
Ik denk dat ik vannacht echt van deze poppen droom. Maar het is wel leuk om te doen.
Laatst aangepast door Sugarfall op zo 21 nov 2010 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Smikkell schreef:Ow, Donna, dat is minder goed nieuws. Ach, ik heb opzich genoeg poppen gezien en het nieuwe forum behoorlijk vervuild.
Hahaha ja.. Er zitten echt poppen tussen die goed passen. Zou leuk zijn als de forumsters ze ook gaan gebruiken:)
Gast- Gast
@Twixx: Klopt aardig maar nog niet helemaal!! Je ziet er leuk uit in real life!
Gast- Gast
Sugarfall schreef:Ik vind hem wel een beetje lijken Twixx, maar ik denk dat er veel betere zijn te vinden voor jou!
Leuke foto trouwens.
Ik ben benieuwd dan! Heb al heel wat afgezocht.
Jaa die poppen zijn echt eng hoor in je dromen
Gast- Gast
Kwas ook al een beetje bang voor dromen inderdaad. Vandaag ook nog heel enge poppen voorbij zien komen (toen ik Lillith zocht)
Gast- Gast
Dankje!Beauty Addict schreef:@Twixx: Klopt aardig maar nog niet helemaal!! Je ziet er leuk uit in real life!
Gast- Gast
Pagina 5 van 21 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» Wat past er nou..
» wat past bij
» Het past niet!
» Kadootje dat in een A4/A5 envelop past
» Wat past er bij mijn figuur?
» wat past bij
» Het past niet!
» Kadootje dat in een A4/A5 envelop past
» Wat past er bij mijn figuur?