Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toch maar wel een schoonmaakster?

+24
Pandora
Raindrop
Miss G
blondje1313
Lynn_
Limburg85
nina
marjoleinnn
Snoes
Ooh La La!
minoessepoes
Barbabella
Paper Crown
banjer49
Bosjesvrouw
rapa nui
Mamsie
Pompoen
Pien
Susan
Dolphinne
girli
Mizz_S
Rush
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Toch maar wel een schoonmaakster? - Pagina 3 Empty Re: Toch maar wel een schoonmaakster?

Bericht  Miss G wo 24 aug 2011 - 10:01

Mijn zusje maakt 1 ochtend in de 2 weken voor mij schoon, en dan doet ze de klusjes waar ik zelf niet aan toe kom. Ik vind het zelf prettig dat het gewoon een bekende is, en zij is blij dat ze weer wat verdiend! Werken beide 40 uur, dus ja dan is het zo nu en dan wel handig!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch maar wel een schoonmaakster? - Pagina 3 Empty Re: Toch maar wel een schoonmaakster?

Bericht  Raindrop wo 24 aug 2011 - 10:15

Het lijkt me ideaal om een schoonmaakster te hebben. Zeker voor klussen als de badkamer soppen, stofzuigen, dweilen, ramen zemen etc.
Alleen vind ik het weer niet zo fijn als er een onbekende aan onze spullen zit.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch maar wel een schoonmaakster? - Pagina 3 Empty Re: Toch maar wel een schoonmaakster?

Bericht  blondje1313 wo 24 aug 2011 - 18:57

Odilia schreef:Wat zeggen jullie tegen jullie mannen als ze zeggen dat een schoonmaakster onzin is? Ik zou gewoon zeggen: dan doe jij toch vanaf nu af aan alles? Dan is ie zo overstag!

Hij weet dat hij daarom ook meer moet doen, maar hij heeft slechte ervaringen met rondneuzende schoonmaaksters, dus ik begrijp zijn punt ook wel!
Stiekem hoop ik dat mijn moeder straks als ze een halve dag oppast ook een beetje met het huishouden wel helpen de andere helft van die dag...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch maar wel een schoonmaakster? - Pagina 3 Empty Re: Toch maar wel een schoonmaakster?

Bericht  Pandora wo 24 aug 2011 - 21:47

Toen ik nog fulltime werkte hadden wij ook een schoonmaakster, ideaal. Zij kwam eens in de twee weken en deed dan de grote dingen zoals ramen wassen, vloer dweilen, keuken en badkamer uitsoppen. Ik betaalde haar EUR 10,-- per uur wat neer kwam op EUR 60,-- per maand.

Nu ik parttime werk komt ze niet meer maar dat komt meer omdat we geen geschikte dag konden vinden waarop ze zou komen en ik begreep uit haar verhaal eigenlijk ook dat ze liever niet meer kwam. Ze had namelijk ook een "vaste" parttime baan er bij genomen.

Als jullie het kunnen betalen zou ik het wel doen hoor, het is heerlijk om in een schoon en opgeruimd huis thuis te komen. En je werkt best veel volgens mij, als je dan 's avonds alles nog moet doen loop je op een gegeven moment ook achter de feiten aan. Bovendien is het voor de kinderen toch ook veel leuker als hun mamma wat meer tijd voor ze heeft?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch maar wel een schoonmaakster? - Pagina 3 Empty Re: Toch maar wel een schoonmaakster?

Bericht  Caro do 25 aug 2011 - 1:16

Wij hebben ook een schoonmaakster. Ideaal! Onze eerste was een raar mevrouwtje dat nooit deed wat ze moest doen. Nu hebben we iemand egvonden die een stuk of vijf van die schoonmaaksters onder haar hoede neemt en die plaatst ze bij de huizen. Wij hebben twee vaste, die iedere week ieder 1,5 werken (totaal dus 3 uur).

Ze maken zo ontzettend goed schoon. Echt ongelooflijk. Zo kan (en wil) ik het niet.. Daarnaast hoeven we ze nooit iets te zeggen, ze doen precies wat ze moeten doen: zuigen, dweilen, badkamer + toiletten, stoffen, en iedere week een grote klus. Dus dat is een keer de heel keuken van binnen en buiten, of de ramen oid. In ieder geval, ik hoef nooit aan te sturen en ons huis is spik en span.

Ik hou er trouwens ook niet van als ik aanwezig ben, tegelijkertijd met de schoonmaaksters.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch maar wel een schoonmaakster? - Pagina 3 Empty Re: Toch maar wel een schoonmaakster?

Bericht  Pompoen do 25 aug 2011 - 3:09

Ik wou dat ze ook in mijn woonplaats werkten Caro, dat is toch precies wat je wil!?!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch maar wel een schoonmaakster? - Pagina 3 Empty Re: Toch maar wel een schoonmaakster?

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 0:54

marjoleinnn schreef:
Minneke schreef:
Charlie schreef:Wij gaan het ook doen, werken allebei 40+ uur en heb gewoon geen zin het hele weekend te poetsen. Jij hebt ook nog eens 3 kids, geef je groot gelijk. Mijn tijd is me kostbaarder dan het geld dat een poetsvrouw kost.


Dat woord mag je van mij echt niet gebruiken, Charlie! Vind ik zo denigrerend klinken.
Dan klinkt schoonmaakster toch ook niet echt geweldig :p ??

Hulp in de huishouding, vind ik wel een goede term.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch maar wel een schoonmaakster? - Pagina 3 Empty Re: Toch maar wel een schoonmaakster?

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 1:05

Tea-Leaf schreef:
marjoleinnn schreef:
Minneke schreef:
Charlie schreef:Wij gaan het ook doen, werken allebei 40+ uur en heb gewoon geen zin het hele weekend te poetsen. Jij hebt ook nog eens 3 kids, geef je groot gelijk. Mijn tijd is me kostbaarder dan het geld dat een poetsvrouw kost.


Dat woord mag je van mij echt niet gebruiken, Charlie! Vind ik zo denigrerend klinken.
Dan klinkt schoonmaakster toch ook niet echt geweldig :p ??

Hulp in de huishouding, vind ik wel een goede term.

huishoudelijk ondersteuner Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Toch maar wel een schoonmaakster? - Pagina 3 Empty Re: Toch maar wel een schoonmaakster?

Bericht  bolus26 zo 28 aug 2011 - 1:08

mijn collega noemt het 'dr poets' Wink

ik zou graag een schoonmaakster willen, ik hou helemaal niet van poetsen maar wel van een gepoetst huis.
maar goed we doen nu best veel samen dat scheelt een heleboel!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch maar wel een schoonmaakster? - Pagina 3 Empty Re: Toch maar wel een schoonmaakster?

Bericht  Kiwi86 zo 28 aug 2011 - 11:27

Minneke schreef:
Charlie schreef:Wij gaan het ook doen, werken allebei 40+ uur en heb gewoon geen zin het hele weekend te poetsen. Jij hebt ook nog eens 3 kids, geef je groot gelijk. Mijn tijd is me kostbaarder dan het geld dat een poetsvrouw kost.


Dat woord mag je van mij echt niet gebruiken, Charlie! Vind ik zo denigrerend klinken.

Schoonmaaksters klinkt ook niet erg vriendelijk, de juiste benaming is interieurverzorgster :P

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch maar wel een schoonmaakster? - Pagina 3 Empty Re: Toch maar wel een schoonmaakster?

Bericht  minoessepoes zo 28 aug 2011 - 20:27

interieurverzorgster vind ik ook weer onzin, dat vind ik dan weer een overdreven woord.

Mijn moeder noemt haar altijd hun hulp, maar zij was vroeger ook onze oppas en op de dagen dat mijn moeder werkte kookte ze ook eten bijvoorbeeld dus ze was ook op alle gebieden een grote hulp.

minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch maar wel een schoonmaakster? - Pagina 3 Empty Re: Toch maar wel een schoonmaakster?

Bericht  xxjojootjexx zo 28 aug 2011 - 21:03

Zeker doen!
Wij hebben er ook één sinds juni. En het is heerlijk!!
R. heeft vaak op vrijdagavond nog een klus. Als ik dan thuis kom met de kids uit het kdv, hoef ik alleen eten te koken, kids naar bed doen en dan heb ik ook weekend. Voorheen kon ik dan nog het hele huishouden gaan doen. Ik wil nu al niet meer zonder;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Toch maar wel een schoonmaakster? - Pagina 3 Empty Re: Toch maar wel een schoonmaakster?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum