Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+26
Steep
LMCurious
joyce0606
Lejow
Nana
Mel
Fearie
Darius
Liadan
Chelle
Theezakje13
Annie24
Pien
Ezzer
Meeko
Bruintje Beer
Famke
mauwmauw
Vancity_girl
Novalee
Tazz
Happydobby
Kat1980
Smaragdje
Limburg85
sheila123
30 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 22:26

Vancity_girl schreef:
Kruumel schreef:vancity_girl.. Ga je dan ook ijs eten? Wink

Ja soms wel, mijn man houdt niet van ijs. Maar mn schoonvader wil altijd wel een ijsje gaan eten smile
Lekker he?

(nu zal ik er over ophouden Wink)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Limburg85 ma 12 sep 2011 - 22:41

Hi meiden,

Even reageren vanaf pagina 27, heb wel alles gelezen maar beetje veel om te reageren :-).
R. ligt heerlijk in bed, hopelijk slaapt hij even want hij kan nog steeds niet lang opblijven haha en ’s avonds ligt hij er standaard om 19.15 uur in bed, heerlijk.

Zijn ontwikkeling gaat erg hard, afgelopen weekend hebben we de kinderwagen omgebouwd en met de verkleiner is het een koning op z’n troon, hij vind het allemaal erg interessant. Ook zit hij sinds dit weekend in de kinderstoel, hij kan al heel goed recht op blijven zitten. En hij heeft een groeispurt, maat 62 begint ineens aan de kleine kant te worden dus hopelijk heb ik vanmiddag tijd om online te shoppen, lengte heeft hij wel nodig want hij is echt bol haha. Ook kauwt hij sinds dit weekend heel erg op zijn vingers en bijtring, mogelijk een tandje?

Vorige week hebben we de uitslag van de meting van de afplatting binnen gekregen en heb er een dubbel gevoel over, het % is weer gestegen, zelfs nog hoger dan de 1e keer terwijl een paar andere metingen gelukkig wel beter zijn geworden.

S. is afgelopen weekend flink ziek geweest, heel het huis onder gespuugd, gatver. Gelukkig is hij weer helemaal beter en heeft hij dit niet aankomend weekend als we een weekend naar zee gaan.

@ Conceptie, ik ben weer aan dezelfde pil gegaan. Wil eigenlijk een spiraal maar omdat wij binnen 5 jaar nog een kindje willen, wacht ik hier mee dus tot die tijd de pil weer .

Fearie, balen dat je zolang moest wachten bij het cb, dat is hier gelukkig nog nooit gebeurt altijd op tijd. Fijn dat hij zo goed gegroeid is!

Vancity, dat is idd normaal dat ze van het cb langs komen. D. groeit ook goed. Pas maar op, voor je het weet vraagt D. om een broertje/zusje, dat heeft S. hier wel gedaan haha.

R. eet heel erg goed fruit, dat vind hij heel erg lekker. Groente, worteltjes, gaat ook wel tot een paar hapjes en dan hoef die het niet meer. Afgelopen zondag zijn we begonnen met sperziebonen maar dat vind die nog minder dan worteltjes geloof ik haha.

Jouw schoonouders woonde toch in de plaats met een heerlijk ijssalon?

Smaragdje, heb je een sollicitatiegesprek gehad?

Annie, R. gaat Y. volgens mij achterna en ook zo’n verschil met de geboorte, toen was hij zo doen en echte lucifersstokjes en nu is hij echt bol oeps haha.

Novalee, balen dat N. nog niet zo goed slaapt overdag, hopelijk komt dat snel.

Goed op letten op de voorkeurshouding, nu kunnen jullie er nog wat aan doen zodat het zelfstandig recht trekt.

Wat zielig dat ze zo heftig op de prikken reageerde, R. reageert er gelukkig niet heftig op. De 1e keer een klein beetje gehuild en lichte verhoging, de 2e keer geen last van gehad en niet gehuild alleen beetje gemopper en de 3e keer zat die gewoon te lachen en geen bijwerkingen.

Steep, welkom!

Kat, wat gaat het ineens hard met de tandjes, nummer 2 alweer.

Veel plezier donderdag! En groot gelijk dat je even naar het inloopspreekuur wil.

Sheila, is heel begrijpelijk dat je er minder bent, is behoorlijk heftig dat F. zo weinig slaapt, dat is voor iedereen behoorlijk vermoeiend.

PM, wow flink gewicht voor de 1e. Maar waarom paste het niet omdat het een sterrekijker was of de combinatie met gewicht en sterrekijker? R. was namelijk ook een sterrekijker.

Kruumel, idd stoppen met het over ijs hebben. Wij moeten daar al heen sinds de opening maar iedere keer kwam er wat tussen, ziek, bevallen. En nu mogen we geen ijs :-(.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Vancity_girl ma 12 sep 2011 - 22:44

Kruumel schreef:
Vancity_girl schreef:
Kruumel schreef:vancity_girl.. Ga je dan ook ijs eten? Wink

Ja soms wel, mijn man houdt niet van ijs. Maar mn schoonvader wil altijd wel een ijsje gaan eten smile
Lekker he?

(nu zal ik er over ophouden Wink)

Ja heel erg lekker, alleen lastig kiezen altijd. Very Happy

@Kat: Ik zie nu dat het helemaal geen cp is haha. Dat dacht ik omdat er ook een zwemparadijs, marketplace etc is. We gaan naar Belgie, lekker dichtbij voor ons smile
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Smaragdje ma 12 sep 2011 - 23:03

Ben zo trots op mijn mannetje! Eerst trok hij zich altijd op tot zit. Nu trekt hij zich sinds een paar dagen aan je op tot zitten en dan zet hij zich af en gaat staan als je hem bij zijn handjes/polsjes vast houdt. Soms lukt het hem nog niet om zijn billen omhoog te krijgen Wink maar geregeld al wel en dan blijft hij rustig een tijdje staan (wel wat wiebelend meestal hoor) Very Happy Very Happy Very Happy

’s Nachts is hier op het moment ook niet geweldig. Hij slaapt vrij weinig en houd mij met zijn geluiden ook uit mijn slaap. Dat zal binnenkort vast weer wel beter gaan.

@ Novalee, fijn dat het slapen ‘s ochtends nu beter gaat en dat ze ’s nachts lekker doorslaapt. Hierheeft hij de eerste 2x veel last gehad van zijn beentje na de inentingen. De derde keer helemaal nergens last van.

@ Kruumel, krijg ook honger van het geven van borstvoeding, maar vooral meer dorst.

@ Kat, ik heb een heel leuk jasje voor de winter gezien, maar weet niet wat voor maat hij nodig gaat hebben. Paste hij 80?
Fijn dat het goed met je gaat, zal nu inderdaad wel makkelijker naast je neer te leggen zijn. Heb je nog wel gesprekken? Ik heb er wel zin in om hem meer te gaan geven ja smile

@ Sheila, wat vervelend dat F zo slecht slaapt! Hopelijk gaat het snel beter hug

@ Limburg, fijn dat hij de wandelwagen leuk vind!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Limburg85 ma 12 sep 2011 - 23:21

Zucht ik heb te vroeg geroepen, meneer heeft besloten om vandaag maar weinig te gaan slapen, vanochtend om 05.30 uur wakker en flink lawaai maken, vanochtend na 1 uur alweer wakker en nu ook weer na 45 minuten, zo niet meer gewend van hem ;-).

Smaragdje, wat gaat J. snel, echt ontzettend knap van hem!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje ma 12 sep 2011 - 23:28

Limburg85 schreef:Zucht ik heb te vroeg geroepen, meneer heeft besloten om vandaag maar weinig te gaan slapen, vanochtend om 05.30 uur wakker en flink lawaai maken, vanochtend na 1 uur alweer wakker en nu ook weer na 45 minuten, zo niet meer gewend van hem ;-).

Smaragdje, wat gaat J. snel, echt ontzettend knap van hem!

Je moet het ook nooit zeggen hé, want dan doen ze het daarna vaak niet meer, wat betref het slapen dan ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby di 13 sep 2011 - 0:03

@smaragdje, die 5 voedingen geld dat alleen voor BV?, de kleine van mijn vriendin is van de borst naar de fles gegaan (vriendin moest weer gaan werken en kon niet kolven, ze had geen toeschietreflex)
Ze is van begin mei en zat op 5 flessen maar sinds vorige week op 4 van 200, de nachtfles lukte niet meer. ze krijgt ook al fruit.
De laatste week is M. steeds rond 7.15 wakker.

De cezarette pil beloofd dat je niet of nauwelijks een bloeiding zou hebben, er zitten ook 28 pillen in een strip ipv 21.
Ik vond de bijsluiter ook wat wazig, maar als ik ooit stop met de bv dan ga ik weer naar de HA.
Wel lekker he, dat je zolang niet ongesteld word.

@Pm, geef je ook nog flesvoeding, gaat die bij jou niet over de datum? Ik had een doos nutrilon maar vlgs het pak is na opening 1 maand houdbaar.
Ik weet niet hoe sirieus dat is maar heb het weggegooid.
Ik geef nu alleen BV.

@Kruumel, M. drinkt bij soms dus ook maar 5, slaapt hij nou snachts door? Ik ben wel benieuwd naar een nieuwe foto van jou mannetje maar je hebt niks op hyves.\

@Fearie, grappig, jou zoon weegt al meer met 4 weken dan mijn zoon haha.
Fearie de eerste 6 weken moet een kindje 6 a 8 voedingen minimaal hebben, vandaar het advies niet meer dan 4 uur. Ik die overdag ook niet meer dan 4 uur.
Mijn soort van schema is nu 7.30, 11.30, 15.30, 19.30, 23,30.
De cezarrete is icm met borstvoeding omdat je bv niet terugloop. er zitten 28 pillen op een strip en je slikt ze gewoon door. in principe zou je geen bloeding krijgen maar het kan wel, maar wanneer dat weet je dan niet.
Jammer van het wachten, bij die van ons dat nog niet meegemaakt.

@VC, hebben ze in Canada niet een soort CB? Hier met de thuisviste heeft ze alles uitgelegd omtrent het cb, ze heeft toen M. bekeken, gewoon toen hij lag te slapen.
En ze heeft een vragenlijst ingevult over ziektes in je familie enzo.

De eerst volgende vliegreis is onze huwelijkreis, mijn vriend wil dan naar de seychellen. Vliegen baby's tot 2 gratis? Dat is mooi haha.
Maar eerst maar eens zien of die reis kan, het is nogal duuuur haha.

@Annie, Y. is het zwaarst haha, mijn neefje weegt dat ook en die woog net zoveel als mijn zoon met de geboorte.

@novalee, a.s maandag krijgt M. zijn prikjes, dan is N. er snel bij, hopelijk heeft ze er vandaag geen last meer van.

@kat, vet man naar the voice, ik heb nu al weer zin in de vrijdagavond voor de buis!

@Scheila, slaapt F. nog bij jullie op de kamer? Kan je niet kolven en dan de laatste voeding wat rijstebloem geven?

@PM, Flinke baby, nou M. was 3046 en ook een sterrekijkertje, het maakt dan weinig uit wat het gewicht is.
Helaas komen ze er laat achter als het een sterrekijkertje is.
Wel leuk zo snel op elkaar jullie kids. M. en zijn neefje schelen precies 6 maanden. Dat worden waarschijnlijk beste vrienden.

@Limburg, ik wil ook een spriraaltje maar vind het zonde om die binnen 5 jaar er weer uit te laten halen.
Ik neem wel zo'n ding als er geen kinderwens meer is.
Kijk eens naar mijn profielfoto op hyves, het meisje van mijn vriendin is van begin mei en zit al in maat 68.
Ze waren ook verbaasd dat M. nog in maat 1 luiers zit.
Ga als dit pak op is wel over naar maat 2

Foto's van R. in de buggy? ik vind die foto in de stoel ook erg leuk!

Volgens mij is er wel een verschil met sterrekijkers, M. lag er zo raar bij dat hij er nooit uit had gekund.
Waarschijnlijk is er een verschil met hoe erg ze sterrekijken.
Vond het zowiso raar dat ze het niet voelen maar de gyn zei dat het ook nauwlijks te voelen is.

Welke fles gebruiken jullie? en welke speen? Heb 4 grote flessen liggen. (gekregen) maar het zijn allemaal smalle terwijl ik nu een kleine avent gebruik met een brede speen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 0:13

Hd: Ze krijgen af en toe snachts FV als ik te kort kom. Of als ik weg ga en flesje mee moet nemen en ik niet zeker weet of ze het ook gaan drinken. Dan gooi ik liever FV weg als BV.
De pakken van Kruidvat zitten verpakt als 2x 200 gram, en ik maak dan natuurlijk 2 flessen per keer, dus gaat al harder.
Doen ongeveer 3 weken met 200 gram, dus dat mag.

Ik gebruik de Medela Calma speen, zat een flesje bij. Maar ik schroef de speen ook gerust op de kolfflesjes of op de voorraadflessen als daar nog precies een portie inzit.
Dan warm ik dat gewoon op, anders blijft er vaak een laagje vet in de voorraadfles achter, en dat is zo zonde!
De avent flessen gebruik ik niet meer, was een drama met verslikken hier!
De Calma is juist geadviseerd als borstvoedingsspeen omdat ze op dezelfde manier drinken en de voeding niet vanzelf loopt zoals bij bijv de Difrax S fles.

Mijn nichtje lag idd raar, het zou niet lukken om die er op de natuurlijke manier uit te krijgen, en het gewicht werkt niet mee natuurlijk.
Jammer dat ze daar dan pas na 1,5 uur persen achterkomen... Neutral

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 13 sep 2011 - 0:18

ProudMama schreef:
Mijn nichtje lag idd raar, het zou niet lukken om die er op de natuurlijke manier uit te krijgen, en het gewicht werkt niet mee natuurlijk.
Jammer dat ze daar dan pas na 1,5 uur persen achterkomen... Neutral

Ik weet er alles van angel

@PM, M. verslikt zich ook regelmatig met avent maar had de speen verwisseld voor een etos brede flesspeen.
Die is hetzelfde overigens

Heb nu een grote fles met kersspeen uit Amerika gebruikt (gekregen) en hij heeft zich niet verslikt.

Ik zat ook aan de difraxfles te denken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 0:23

Ik zou echt kiezen voor de Medela Calma, de difrax verslikten ze zich ook vreselijk in omdat de voeding blijft lopen. Ze hadden wel minder kramp in vergelijk met de Avent.

Hier, bijna onderaan, hebben ze ook Breastflow flessen/ spenen. Die zijn goedkoper, de Medela kost 16,95. Dus als die verslijten bestel ik hier een setje van 3.
http://www.vosmedisch.nl/contents/nl/d333.html
Maar misschien passen deze spenen ook wel op de normale smalle flessen zit ik me te bedenken, dan kost het maar 2,99 per 2 spenen.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje di 13 sep 2011 - 2:39

Even een foto hoor Very Happy Wat kun je toch trots op die kleintjes zijn smile

*foto weg*
Ik sta

Laatst aangepast door Smaragdje op di 13 sep 2011 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie di 13 sep 2011 - 2:43

Wauw Smaragdje, wat een mooi mannetje ! En dat ie al staat Very Happy

Als ik dat zie, kan ik bijna niet wachten tot D.ean dat allemaal gaat doen :P

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Happydobby di 13 sep 2011 - 2:58

@smaragdje, wat een leuk mannetje heb je toch!

Foto weg

Laatst aangepast door Happydobby op do 15 sep 2011 - 3:35; in totaal 1 keer bewerkt

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 13 sep 2011 - 3:05

@ Fearie, Dank je Very Happy Hij heeft hier zo zijn eigen prioriteiten. Hij lijkt echt alleen te doen wat hij leuk vindt.

@ HD, dank je! Wat ziet dat er fijn uit voor hem, al lijkt hij het er niet mee eens te zijn Wink

Laatst aangepast door Smaragdje op di 13 sep 2011 - 3:07; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 13 sep 2011 - 3:07

Smaragdje, haha idd als je iets gezegd heb doen ze het juist niet meer, kleine pestkopjes zijn het soms ;-).

Foto is hartstikke duidelijk, wat kan hij dat al goed zeg! Ik liet R. net ook op zijn voetjes staan, houd die heel even vol maar wel een big smile bij hem :-).

Happydobby, jij dus om dezelfde reden geen spiraaltje.

Een maand ouder en al maatje 68, die gaat helemaal hard en zeker voor een meisje. Ik vind dat R. al heel hard gaat omdat hij van maatje 44 komt. R. heef ook heel lang in maat 1 gezeten en daarna kort in maat 2 en nu een tijdje in maat 3, hebben hiervan net 4 pakken gekocht en als die op zijn gaat hij naar maat 4.

Buggy=zit gedeelte van de wandelwagen. Hebben helaas nog geen foto hier van gemaakt geloof ik of toch wel? Haha maar aankomend weekend zullen daar wel foto’s van gemaakt worden en die komen wel op mijn hyves :-).

Hier zeiden ze wel dat een sterrekijker te voelen is, dat wisten ze gelijk bij mij alleen ze kunnen het niet van te voren zien omdat het vaak op het allerlaatste moment gebeurd, dat is wat de verloskundige mij verteld had. Wel laten ze je standaard 1 a 1,5 uur persen voordat ze hulp gaan inschakelen.

Wij gebruiken de Difrax fles, hiervoor hebben we even de Avent fles gebruikt maar dat was eigenlijk alleen tijdens afgekolfde melk, toen we naar fv gingen hebben we Difrax gekocht (zonde van de start pakket van Avent).

Fearie, niet te hard roepen het gaat echt heel snel en zeker de laatste 1 a 2 maanden.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 13 sep 2011 - 3:10

@ Limburg, inderdaad kleine pestkopjes ;-) vinden ze leuk he smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby di 13 sep 2011 - 4:06

@Limburg, vaag is dat dan want mijn gyn zei dat ze het niet kunnen voelen als het een sterrekijker is, maar die gyn die ik had was een eikel en hij was nog in opleiding zag ik op zijn bordje dus ik heb gewoon pech gehad dat hij dienst had.
Ik had idd gelezen dat op het laatste moment het kindje een sterrekijker kan worden.
Het meisje van mijn vriendin was ook een stukje groter dan R. hoor, ze woog 8 pond en zat direct in maat 56.
Ze heeft ook veel babyvetjes.
Waarom had je die aventflessen dan niet meer gebruikt?
Verslikt R. zich met difrax? En welke speen gebruik je?

@smaragdje, M. slaapt veel beter snachts als we hem in de swaddle leggen, nu ligt hij in de box te slapen zonder dus het is niet altijd nodig.
Vanmiddag was hij zichtbaar moe maar hij zat te vechten tegen zijn slaap, dan stop ik hem in de swaddle en hij slaapt heerlijk.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie di 13 sep 2011 - 5:58

@ HD, wij gebruiken de pacco voor D. Hij slaapt er goed in, weet zich bijna nog los te wurmen. Moest wel lachen om je foto (D. ligt ook zo met dat handje), het zijn echte volhouders he smile We zijn vanmiddag met D. gaan wandelen en het duurde bijna 45 min voordat ie ging slapen, uiteindelijk heeft ie wel 2 uur doorgeslapen zonder ingebakerd te zijn. Het kan dus wel, lukt dat bij M. ook? Slaapt M. veel in de box?

@ Limburg en anderen, wanneer ga je eigenlijk over in een andere maat luier? Kijk je meer naar gewicht of pasvorm?

@ All, vraagje voor degene die een draagdoek hebben. Welke heb je en hoe bevalt ie? Ik zit toch te twijfelen om een draagdoek te halen, vind het wel handig als ik de honden uit moet laten en D. is wakker, wil hem dan liever niet alleen laten. Heb alleen snel last van mijn rug en vroeg me af of een draagdoek dan wel handig is.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Smaragdje di 13 sep 2011 - 6:06

@ Fearie, ik heb geen echte draagdoek, maar een hoptye (soort mei tai) die je ook knoopt. Weet dus niet of je er wat van wilt weten ;-) Deze bevalt hier goed, je moet even handigheid krijgen en het omdoen, maar als je het een paar keer gedaan hebt is het ontzettend makkelijk. Het handige van deze is dat het zitvlak in breedte verstelbaar is, zodat wat kleinere kindjes er ook in kunnen. J vindt het hier echt heerlijk en zit steeds rond te kijken, maar kan er ook goed in slapen. Met de banden kun je het gewicht goed verdelen.

@ HD, fijn dat hij daar beter in slaapt!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 13 sep 2011 - 6:24

Drama dagje met het slapen van R. en nu was die dus hartstikke moe en ligt alweer sinds 19.15 uur in bed, heerlijk en hopelijk word hij morgenochtend niet weer zo vroeg wakker.

Sinds zondag krijgt hij sperziebonen maar dat vind die nog niet zo lekker haha.

Happydobby, raar idd dat iedereen wat anders zegt. Ik had bij de nacontrole een man/jongen in opleiding, dat schoot ook niet echt op. Ik had het bewust nog aan de verloskundige gevraagd omdat ik 2 dagen daarvoor op controle was geweest en toen hadden ze er niks over gezegd. Dat meisje is idd een stuk groter, ruim 3 pond dus dan snap ik het wel dat het nog extra moeilijk word. Wat dat betref had ik mazzel met een precies 5 ponder (en daar waren al 2 knips voor nodig).

R. verslikte en kwijlde/liet veel melk er uit lopen en dronk heel gulzig maar dat had die ook bij de Difrax fles dus dat maakte niks uit, pas toen hij op ha voeding overging is dat een heel stuk verbeterd, het was uitproberen en uiteindelijk zijn we niet terug gegaan naar de Avent omdat mijn man deze fijner vind. Wij gebruiken de S speen voor melk en de M speen voor de ‘pap’ fles.

Fearie, als je ziet/merkt dat de luier te krap zit of dat de hoeveelheid urine te veel word voor de inhoud van de luier (dat alles nat is of dat je vaker een schone luier moet geven).

Ik heb ook een draagdoek maar bijna niet gebruikt, maakte voor R. helaas geen verschil. Maar misschien knoopte ik hem wel niet goed.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 6:32

Fearie: Ik ben nu bezig aan het laatste pak newborn, daarna ga ik over op een maatje groter. Ze lekken niet, maar het zit gewoon al vrij strak.
En heb al pakken maat 2 staan, dus gaan we die proberen!

All: Vriendin van mij moest vandaag voor 20 weken echo. Helaas bleek die niet goed, het kindje leefde niet meer. Volgende week wordt ze 'ingeleid'. Echt vreselijk!
Hiervoor heeft ze ook al miskraam gehad. Gelukkig heeft ze al wel 2 gezonde jongens, dus ze kan het wel voldragen, maar wat er mis gegaan is? Sad

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje di 13 sep 2011 - 7:15

@ PM, wat erg voor die vriendin! Verschrikkelijk!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 13 sep 2011 - 7:18

Verschrikkelijk PM!
Limburg85
Limburg85