Mama's met kids uit 2011
+26
Steep
LMCurious
joyce0606
Lejow
Nana
Mel
Fearie
Darius
Liadan
Chelle
Theezakje13
Annie24
Pien
Ezzer
Meeko
Bruintje Beer
Famke
mauwmauw
Vancity_girl
Novalee
Tazz
Happydobby
Kat1980
Smaragdje
Limburg85
sheila123
30 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
Limburg; maak je zijn groente zelf of koop je het in potjes? Als je het zelf maakt kan je eens bruine bonen (niet uit pot, maar droog uit pak!) met appel proberen óf witlof met appel ofzo. Weet niet of ze in de potjes ook appel toevoegen hoor Y. is totaal geen moeilijke eter, maar bruine bonen/witlof met appel is hier toch wel favoriet. Logisch ook door de zoete smaak van de appel natuurlijk
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Annie24 schreef:Limburg; maak je zijn groente zelf of koop je het in potjes? Als je het zelf maakt kan je eens bruine bonen (niet uit pot, maar droog uit pak!) met appel proberen óf witlof met appel ofzo. Weet niet of ze in de potjes ook appel toevoegen hoor Y. is totaal geen moeilijke eter, maar bruine bonen/witlof met appel is hier toch wel favoriet. Logisch ook door de zoete smaak van de appel natuurlijk
Hier een luie mama en krijgt hij potjes . Misschien toch eens zelf gaan proberen te maken maar ik heb zo'n hekel aan koken . Fruit is hij heel erg dol op maar worteltjes, sperziebonen, bloemkool en bruine bonen niet, al gaan worteltjes en bruine bonen klein beetje beter dan sperziebonen en bloemkool. Ben benieuwd hoe het zal gaan als hij naar 6 maanden overgaat.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Sheila, gelijk heb je dat je bent gaan combineren. Is echt zo vermoeiend die gebroken nachten. Hier was t vannacht 2 uur En vervelend dat je er op zo'n manier zo veel last van heb. Hier is t af en toe wel een nachtje doorslapen, of dan is t pas 6 uur en dan hebben we ook aardig kunnen slapen. Dus wat dat betreft heb ik dan weer geluk.
Kruumel, balen zeg van je knip. Kan me voorstellen dat je t dan eng vind. Zal gewoon nog even wachten dan.
Steep, oh bah wat naar dat je een tumor hebt. Waar zit die en wat gaan ze eraan doen?
Ok gelukkig valt t dus mee. Een vriendin van me heeft dat ook gehad is ook weg gehaald en nooit meer ergens last van gehad.
Vancity, ja is ook wel normaal. Maar ben t niet gewend. En ze is zowiezo een beetje boos en snel op der teentjes getrapt de laatste tijd. Hoe bevalt het weer om hier te wonen?
Limburg, het is heel snel gegaan met der tandjes. Ineens had ze er 1. Nergens last van gehad. De 2e had ze wel wat meer last.
Nou ik heb nu weer meer pijn in m'n keel, hoop niet dat t terug komt.
Hier weer een gebroken nachtje. Was 2 uur toen ze wilde drinken. En toen werden ze allebei 7 uur wakker.
Ga me maar eens klaar maken, zo de kids weer weg brengen en werken.
Vanavond nog bij een vriendin langs. Morgen uit eten met vrienden en t gezin en zondag verjaardag van me schoonbroertje. Druk weekendje dus weer. Gaan jullie nog wat leuks doen?
Kruumel, balen zeg van je knip. Kan me voorstellen dat je t dan eng vind. Zal gewoon nog even wachten dan.
Steep, oh bah wat naar dat je een tumor hebt. Waar zit die en wat gaan ze eraan doen?
Ok gelukkig valt t dus mee. Een vriendin van me heeft dat ook gehad is ook weg gehaald en nooit meer ergens last van gehad.
Vancity, ja is ook wel normaal. Maar ben t niet gewend. En ze is zowiezo een beetje boos en snel op der teentjes getrapt de laatste tijd. Hoe bevalt het weer om hier te wonen?
Limburg, het is heel snel gegaan met der tandjes. Ineens had ze er 1. Nergens last van gehad. De 2e had ze wel wat meer last.
Nou ik heb nu weer meer pijn in m'n keel, hoop niet dat t terug komt.
Hier weer een gebroken nachtje. Was 2 uur toen ze wilde drinken. En toen werden ze allebei 7 uur wakker.
Ga me maar eens klaar maken, zo de kids weer weg brengen en werken.
Vanavond nog bij een vriendin langs. Morgen uit eten met vrienden en t gezin en zondag verjaardag van me schoonbroertje. Druk weekendje dus weer. Gaan jullie nog wat leuks doen?
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Pien, PM etc. gaan jullie allemaal over naar het andere topic of blijven jullie wel hier ook gezellig meekletsen?
Meeko, wat fijn dat ze bij haar 1e tandje helemaal geen last heeft gehad, jammer genoeg wel bij de 2e, waren de symptomen heel erg duidelijk bij haar?
Druk weekend heb je maar wel gezellig!
Wij zouden eerst morgen gaan shoppen in Venlo want ik wil graag naar een vestiging van mijn werk (had een leuk jurkje gezien) maar dat gaat waarschijnlijk niet door doordat het ineens met mijn mans oma slecht gaat en ze wil alle klein en achterkleinkinderen graag dit weekend nog zien. Dus ik ga morgenochtend even gauw hier naar de stad, naar mijn mans oma, opening zaak van een klant van mijn man, mijn man moet zaalvoetballen, bij zijn moeder eten en zondag moet mijn man voetballen en ga ik waarschijnlijk kijken.
Meeko, wat fijn dat ze bij haar 1e tandje helemaal geen last heeft gehad, jammer genoeg wel bij de 2e, waren de symptomen heel erg duidelijk bij haar?
Druk weekend heb je maar wel gezellig!
Wij zouden eerst morgen gaan shoppen in Venlo want ik wil graag naar een vestiging van mijn werk (had een leuk jurkje gezien) maar dat gaat waarschijnlijk niet door doordat het ineens met mijn mans oma slecht gaat en ze wil alle klein en achterkleinkinderen graag dit weekend nog zien. Dus ik ga morgenochtend even gauw hier naar de stad, naar mijn mans oma, opening zaak van een klant van mijn man, mijn man moet zaalvoetballen, bij zijn moeder eten en zondag moet mijn man voetballen en ga ik waarschijnlijk kijken.
Limburg85- Ratel
Mijn bedoeling is om zowel hier als in het andere topic te gaan kletsen. Al denk ik dat het andere topic voor mij wat leuker is omdat dat meer rond mijn bevaltdatum is.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Limburg; ach joh, dan komen wij misschien ook weer een toe aan reageren aangezien er dan minder meiden in het topic zitten
Annie24- Ratel
Ik denk dat ik hier blijf, voor zover ik al actief ben Reageren komt er nu al amper van en ik heb zo'n vermoeden dat het tempo in het andere topic behoorlijk hoog zal liggen.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Novalee; waag het niet om mij te verlaten!
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:Novalee; waag het niet om mij te verlaten!
Kom maar meer kletsen dan
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Annie24 schreef:Novalee; waag het niet om mij te verlaten!
Ben hard bezig op dit moment tussen mijn héérlijk verse tomatensoep door, al moet ik zo wel weer aan het werk....
Annie24- Ratel
Nee, mevrouw. Ik zou niet durven!Annie24 schreef:Novalee; waag het niet om mij te verlaten!
Novalee- Kletskop
Annie24 schreef:Limburg85 schreef:Annie24 schreef:Novalee; waag het niet om mij te verlaten!
Ben hard bezig op dit moment tussen mijn héérlijk verse tomatensoep door, al moet ik zo wel weer aan het werk....
Het begin is er iig ;-) en eet smakelijk!
Limburg85- Ratel
Novalee schreef:Nee, mevrouw. Ik zou niet durven!Annie24 schreef:Novalee; waag het niet om mij te verlaten!
Annie24- Ratel
Limburg85 schreef:Annie24 schreef:Limburg85 schreef:Annie24 schreef:Novalee; waag het niet om mij te verlaten!
Het begin is er iig ;-) en eet smakelijk!
Zo, en nu weer aan het werk
Annie24- Ratel
Vanmorgen ben ik weer op het CB geweest, Kian was maar een halve cm gegroeid, waarschijnlijk is het de vorige keer verkeerd gemeten. Verder wel goed gegroeid.
Forumster | Naam kind | Geboorte- datum | Geboorte- gewicht | Geboorte lengte | Huidig gewicht | Huidige lengte | Bij aantal weken |
Kat1980 | T.imon | 31 december 2010 | 3000 gram | 50 cm | 8010 gram | 70 cm | 32 weken |
Tazz | L.iyem | 3 Januari 2011 | 4490 gram | 56 cm | 7640 gram | 71 cm | 29 weken |
Vancity_girl | D.aphne | 14 januari 2011 | 3510gram | 53cm | 9030 gram | 72 cm | 35 weken |
Annie24 | Y.estin | 28 januari 2011 | 2675 gram | 48 cm | 9060gram | 70cm | 31,5 weken |
LMCurious | M.ilou | 7 maart 2011 | 2990 gram | 48 cm | 6120 gram | 63,5 cm | 26 weken |
Meeko | E.lin | 23 maart 2011 | 4410 gram | 50 cm | 7700 gram | 67,5 cm | 21 weken |
Limburg85 | R.oan | 2 april 2011 | 2500 gram | 47 cm | 6660 gram | 61 cm | 17 weken |
Smaragdje | J.ayden | 7 april 2011 | 3130 gram | 49,5cm | 6930 gram | 66,5 cm | 22,5 week |
Woezel | E.lise | 30 april 2011 | 4020 gram | 54 cm | 5840 gram | 64 cm | 12 weken |
Sheila123 | F.abienne | 3 mei 2011 | 4600 gram | 53 cm | 6055 gram | 64 cm | 16 weken |
Chelle | A.nne | 6 mei 2011 | 2488 gram | 48 cm | gram | cm | |
Mel | E.va | 6 mei 2011 | 4240 gram | 53 cm | gram | cm | 2,5 week |
Ezzer | S.iem | 15 mei 2011 | 2865 gram | 46 cm | 4800 gram | 52,5 cm | 9 weken |
Liadan | K.ian | 23 mei 2011 | 4200 gram | 55 cm | 7710 | 65,5cm | 17 weken |
Bruintje Beer | D.avid | 4 juni 2011 | 2605 gram | 47 cm | 5075 gram | 59,5 cm | 14 weken |
ProudMama | S.em & J.esse | 18 juli 2011 | 2495 & 2875 gram | 47 cm | 4875 & 5320 gram | 55 & 56 cm | 8,5 week |
Novalee | N.inthe | 20 juli 2011 | 3490 gram | 52 cm | 4660 gram | 58,7 cm | 7 weken 5 dagen |
Happydobby | M.yles | 21 juli 2011 | 3046 gram | 52 cm | 4610 gram | 59 cm | 8 weken |
Steep | R.uben | 22 juli 2011 | 3240 gram | 49,5 cm | 4710 gram | ? cm | 8 weken |
Pien | E.lin | 25 juli 2011 | 3435 gram | 54 cm | 4480 gram | 60 cm | 7 weken en 5 dagen |
Kruumel | M.ike | 3 augustus 2011 | 2510 gram | niet gemeten | 3190 gram | 51,5 cm | 6 weken |
Fearie | Dean | 16 augustus 2011 | 3425 gram | 51 cm | 4345 gram | 53 cm | 4 weken |
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Idd, seks, wat is dat? Hier doet het ook veel pijn, net of het te nauw is.
Heb de gyn nog niet laten kijken, ben al dat gedoe aan mijn lijf meer dan beu. Maar de kans zit er vlg hem in dat het dan te strak gehecht is, en dan moet het dus opnieuw gedaan worden. ECHT NIET! Laat me niet nog een keer hechten, dat deed zo zeer.
Al vond mijn man dat wél een goed idee...
Heb de gyn nog niet laten kijken, ben al dat gedoe aan mijn lijf meer dan beu. Maar de kans zit er vlg hem in dat het dan te strak gehecht is, en dan moet het dus opnieuw gedaan worden. ECHT NIET! Laat me niet nog een keer hechten, dat deed zo zeer.
Al vond mijn man dat wél een goed idee...
Gast- Gast
Annie, dat waren 2 fantastische dagen ehhh minuten .
Liadan, balen dat ze vorige keer verkeerd hebben gemeten, hopelijk nu wel juist en fijn dat hij weer goed gegroeid is! Was verder ook alles weer goed? Ik mag eindelijk 6 oktober weer, ben ook erg benieuwd.
PM, hier had ik in het begin ook het gevoel dat het niet paste en nu moet het nog heeeeeel voorzichtig omdat het anders erg zeer doet. Kan me voorstellen dat je niet nogmaals wilt laten hechten, deed bij mij ook ontzettend pijn maar ja als het nooit meer past?
Liadan, balen dat ze vorige keer verkeerd hebben gemeten, hopelijk nu wel juist en fijn dat hij weer goed gegroeid is! Was verder ook alles weer goed? Ik mag eindelijk 6 oktober weer, ben ook erg benieuwd.
PM, hier had ik in het begin ook het gevoel dat het niet paste en nu moet het nog heeeeeel voorzichtig omdat het anders erg zeer doet. Kan me voorstellen dat je niet nogmaals wilt laten hechten, deed bij mij ook ontzettend pijn maar ja als het nooit meer past?
Limburg85- Ratel
Vrijen is er hier ook nog niet van gekomen. N. slaapt nog bij ons op de kamer en ondanks dat zij er niks van meekrijgt vind ik het toch geen fijn idee. Daarnaast, ik ben blij als ik eindelijk in bed lig en mag slapen. En m'n vriend denkt daar net zo over. Hij doet meestal de laatste fles en brengt N. naar bed, terwijl ik kolf. Vaak moet ik dan alleen nog alles afspoelen, maar als ik dan boven kom slaapt meneer al
Novalee- Kletskop
Gewoon geen seks meerLimburg85 schreef:
Gast- Gast
ProudMama schreef:... en dan moet het dus opnieuw gedaan worden. ECHT NIET! Laat me niet nog een keer hechten, dat deed zo zeer.
Precies!! Dat dacht ik ook toen de gyn het had over opnieuw openknippen en opnieuw hechten... NO WAY!
Gast- Gast
Nog steeds de foto's niet op hyves gezet, zal kijken of ik er zo aan toe kom maar krijg nog een vriendin op visite.
Limburg: Ik ben volgens mij pas met 7 maanden overgegaan op 3 flessen, want toen at T pas de groente en fruit goed genoeg om een fles te laten vervallen. Brood is inderdaad vanaf 7 maanden.
Hier kreeg T toen:
7 uur fles 180+6
9.30 uur crackertje, soepstengel of iets dergelijks+water
12 uur fles 180+6
14.30 uur fruit+ water
17 uur groente
21 uur fles 180+6
Nu krijgt hij rond 12 uur brood met een klein flesje en is de laatste fles vervroegd naar 19.30 uur. En hij krijgt nog een toetje bij het avondeten.
Sheila: Fijn dat je nu meer rust hebt gevonden nu je de voedingen combineert.
VG: Balen dat je er zo tegenop ziet om iemand anders op D te laten passen. Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt op de bruiloft.
Smaragdje: Fijn dat het zwemmen zo geslaagd was!
Chelle: Doe maar lekker rustig aan! Hou je via hyves wel in de gaten dan.
Meeko: Dat gedrag van Senna is wel herkenbaar. Heeft J hier ook wel gedaan, gaat nu gelukkig weer beter.
Steep: Niks raars aan hoor, dat je nog geen seks hebt gehad. Als je net een kind hebt, staat je hoofd er ook niet naar. Bij de oudste heb ik sowieso 9 weken gevloeid, dus pas daarna is het weer gebeurd. . In het begin lag hij nog wel bij ons op de kamer, maar dan deden we het daar wel als hij sliep. En toen hij op zijn eigen kamer lag, dan lag ik ook altijd met 1 oor te luisteren of ik J niet hoorde. Bij T ben ik daar gelukkig wel al wat makkelijker in en maak ik me daar niet meer druk om. Komt vanzelf allemaal wel weer goed!
Kruumel: Irritant zeg van die knip. Zouden ze er nu niks aan willen doen, omdat je er last van hebt tijdens de seks?
Liadan: Irritant zeg , dat ze K op het cb waarschijnlijk verkeerd hebben gemeten. Gelukkig in gewicht wel goed gegroeid.
PM: Tja, makkelijk praten voor je man… hij hoeft niet nog een keer gehecht te worden!
Limburg: Ik ben volgens mij pas met 7 maanden overgegaan op 3 flessen, want toen at T pas de groente en fruit goed genoeg om een fles te laten vervallen. Brood is inderdaad vanaf 7 maanden.
Hier kreeg T toen:
7 uur fles 180+6
9.30 uur crackertje, soepstengel of iets dergelijks+water
12 uur fles 180+6
14.30 uur fruit+ water
17 uur groente
21 uur fles 180+6
Nu krijgt hij rond 12 uur brood met een klein flesje en is de laatste fles vervroegd naar 19.30 uur. En hij krijgt nog een toetje bij het avondeten.
Sheila: Fijn dat je nu meer rust hebt gevonden nu je de voedingen combineert.
VG: Balen dat je er zo tegenop ziet om iemand anders op D te laten passen. Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt op de bruiloft.
Smaragdje: Fijn dat het zwemmen zo geslaagd was!
Chelle: Doe maar lekker rustig aan! Hou je via hyves wel in de gaten dan.
Meeko: Dat gedrag van Senna is wel herkenbaar. Heeft J hier ook wel gedaan, gaat nu gelukkig weer beter.
Steep: Niks raars aan hoor, dat je nog geen seks hebt gehad. Als je net een kind hebt, staat je hoofd er ook niet naar. Bij de oudste heb ik sowieso 9 weken gevloeid, dus pas daarna is het weer gebeurd. . In het begin lag hij nog wel bij ons op de kamer, maar dan deden we het daar wel als hij sliep. En toen hij op zijn eigen kamer lag, dan lag ik ook altijd met 1 oor te luisteren of ik J niet hoorde. Bij T ben ik daar gelukkig wel al wat makkelijker in en maak ik me daar niet meer druk om. Komt vanzelf allemaal wel weer goed!
Kruumel: Irritant zeg van die knip. Zouden ze er nu niks aan willen doen, omdat je er last van hebt tijdens de seks?
Liadan: Irritant zeg , dat ze K op het cb waarschijnlijk verkeerd hebben gemeten. Gelukkig in gewicht wel goed gegroeid.
PM: Tja, makkelijk praten voor je man… hij hoeft niet nog een keer gehecht te worden!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Kan ik me heel goed voorstellen. Ik wilde niet eens dat hij er naar keekKruumel schreef:ProudMama schreef:... en dan moet het dus opnieuw gedaan worden. ECHT NIET! Laat me niet nog een keer hechten, dat deed zo zeer.
Precies!! Dat dacht ik ook toen de gyn het had over opnieuw openknippen en opnieuw hechten... NO WAY!
Gast- Gast
Even een kort berichtje!
Nou de tumor blijft voorlopig zitten want het heeft geen haast! Over een half jaar moet ik terug komen en gaan we het verder bekijken. Dit omdat ik nog 4 maanden bv wil geven en als ik afgebouwt heb de operatie kan ondergaan! Ik ben zo blij! Jeeeeej! Verder ben ik helemaal gerust gesteld!
gekopieerd uit juli/augustus/september mama's
Nou de tumor blijft voorlopig zitten want het heeft geen haast! Over een half jaar moet ik terug komen en gaan we het verder bekijken. Dit omdat ik nog 4 maanden bv wil geven en als ik afgebouwt heb de operatie kan ondergaan! Ik ben zo blij! Jeeeeej! Verder ben ik helemaal gerust gesteld!
gekopieerd uit juli/augustus/september mama's
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Seks, mijn man baalt wel dat het een stuk minder is. Die kon na de bevalling sowieso niet meer wachten omdat we het tijdens de zwangerschap bijna niet meer hebben gedaan. En nu is het libido niet hoog dus is het nog niet zoals het was, vind het wel jammer voor hem maar kan er ook niks aan doen :-s.
PM en Kruumel, jullie dus ook een trauma aan een knip, wil ik echt nooit meer (nou ja wie weet ben ik er tijdens de volgende bevalling wel weer erg blij mee haha), de knip zelf deed echt pijn, het hechten ook en zeiden ze nog lig eens stil ehm ja dat zal best nodig zijn en ik doe me best maar ik kan dat niet en het herstel deed ook zeer en nu voel ik het nog steeds :-s.
Kat, zei ik gisteren nog dat ik het niet zag dat R. over zou gaan naar 3 flessen maar nu denk ik dat hij dat best kan als ik het vandaag heb bekeken. Ik ga ook pas bij brood over op 3 flessen anders is het voor hem te weinig. Ben even aan het puzzelen, vind dit de lastigste schema kwa tijden tot nu toe omdat hij het echt heeft gehad om 18.30 uur en slaapt van 07.30 tot 09.30 / 11.30 tot 13.30 / 16.00 – 17.30 / 19.00 – 06.30 uur.
Steep, fijn dat de tumor voorlopig kan blijven zitten en geen kwaad kan, geruststellend. Wil je toch bv blijven geven of had je je een beetje op fv ingesteld voor als het nieuws anders was geweest?
PM en Kruumel, jullie dus ook een trauma aan een knip, wil ik echt nooit meer (nou ja wie weet ben ik er tijdens de volgende bevalling wel weer erg blij mee haha), de knip zelf deed echt pijn, het hechten ook en zeiden ze nog lig eens stil ehm ja dat zal best nodig zijn en ik doe me best maar ik kan dat niet en het herstel deed ook zeer en nu voel ik het nog steeds :-s.
Kat, zei ik gisteren nog dat ik het niet zag dat R. over zou gaan naar 3 flessen maar nu denk ik dat hij dat best kan als ik het vandaag heb bekeken. Ik ga ook pas bij brood over op 3 flessen anders is het voor hem te weinig. Ben even aan het puzzelen, vind dit de lastigste schema kwa tijden tot nu toe omdat hij het echt heeft gehad om 18.30 uur en slaapt van 07.30 tot 09.30 / 11.30 tot 13.30 / 16.00 – 17.30 / 19.00 – 06.30 uur.
Steep, fijn dat de tumor voorlopig kan blijven zitten en geen kwaad kan, geruststellend. Wil je toch bv blijven geven of had je je een beetje op fv ingesteld voor als het nieuws anders was geweest?
Limburg85- Ratel
Even snelle reactie van mij.
Het logeren ging super goed. Ze heeft maar heel even gehuild en was goed te troosten door mijn moeder. Ze ging ook goed slapen en is maar 1 keer s'nachts wakker geworden. Dat had ze goed getimed, net voor wij thuis kwamen Oma had haar dus weer een slaap gekregen en wij konden meteen lekker in bed duiken ( zijn ook daar blijven slapen)
De bruiloft was ook erg gaaf. Weer werkte helemaal mee en mijn vriendin zag er zo mooi uit, net een prinses.
Ik heb ook erg genoten van de dag en het feest in de avond. Af en toe wel aan D gedacht natuurlijk maar me geen zorgen gemaakt.
Was dus zeker voor herhaling vatbaar, dat vonden opa en oma ook.
Nou meiden ik ga lekker van t weer genieten, fijn weekend!
Ow en Steep, wat fijn dat er niets ernstigs is en de tumor rustig kan blijven zitten tot je klaar bent met de borstvoeding.
Het logeren ging super goed. Ze heeft maar heel even gehuild en was goed te troosten door mijn moeder. Ze ging ook goed slapen en is maar 1 keer s'nachts wakker geworden. Dat had ze goed getimed, net voor wij thuis kwamen Oma had haar dus weer een slaap gekregen en wij konden meteen lekker in bed duiken ( zijn ook daar blijven slapen)
De bruiloft was ook erg gaaf. Weer werkte helemaal mee en mijn vriendin zag er zo mooi uit, net een prinses.
Ik heb ook erg genoten van de dag en het feest in de avond. Af en toe wel aan D gedacht natuurlijk maar me geen zorgen gemaakt.
Was dus zeker voor herhaling vatbaar, dat vonden opa en oma ook.
Nou meiden ik ga lekker van t weer genieten, fijn weekend!
Ow en Steep, wat fijn dat er niets ernstigs is en de tumor rustig kan blijven zitten tot je klaar bent met de borstvoeding.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: