Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+26
Steep
LMCurious
joyce0606
Lejow
Nana
Mel
Fearie
Darius
Liadan
Chelle
Theezakje13
Annie24
Pien
Ezzer
Meeko
Bruintje Beer
Famke
mauwmauw
Vancity_girl
Novalee
Tazz
Happydobby
Kat1980
Smaragdje
Limburg85
sheila123
30 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 10 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 11:08

Smaragdje, maar 100? Ik zou willen dat ik 100 kolfde. Het is net 20 wat ik kolf. Moet dat op gang komen of doe ik iets verkeerd?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Limburg85 za 27 aug 2011 - 19:03

Goedemorgen meiden,

Hier begint het voetbalseizoen weer, fijn not! Kan daardoor niks doen vandaag, zou graag naar de Ikea willen om het hier verder af te maken, weet nu eindelijk hoe ik het wil ;-). Misschien dat ik wel bij het voetbal ga kijken maar dan zit ik met het slaapje van R., 1 kan hij met moeite overslaan maar 2 red hij niet :-s.

PM, balen dat beide spruw hebben. Hopelijk werkt de medicijnen goed! Hier vond R. dat erg vies (die heeft het gehad terwijl die fv kreeg) en was het soms een ramp om het hem te geven, het stonk en plak ook :-s. Hoe gaat het nu met ze?

Fijne dag vandaag! Hopelijk verloopt alles goed.

Hebben ze gisteren nog wel meer geslapen? R. heeft in het begin vanaf het begin, denk vanaf 1 maand oud (denk ik, weet het niet meer precies, kan ook eerder zijn geweest maar niet later) ook niet veel geslapen, heel veel huilen maar dit kwam uiteindelijk door de voeding en een kussen is hij uiteindelijk wel veel gaan slapen. In het begin, op advies van de kraamverzorgster, lieten wij hem om de slaapje beneden slapen omdat hij anders altijd boven lag maar dit is een fout bij R. geweest, denk dat dit ook wel heeft mee gespeeld waarom hij op een gegeven moment niet meer constant in bed wou slapen.

Fearie, was mijn mans moeder (schoonmoeder maar zijn ouders zijn gescheiden en beide opnieuw getrouwd dus heb er eigenlijk 2 ;-)) had ons opgehaald, mijn ouders wonen 130 km van mij vandaan.

R. heeft een voorkeursheuding voor de rechter kant en moet daarom in een zijliggingkussen liggen, hij had een afplatting op zijn achterhoofd van 107,4% dat is gelukkig een matige afplatting, vanaf 108% is het ernstig en het moet terug naar 100 tot 104%. De percentages van de andere metingen weet ik niet (ze meten 5 punten). Dinsdag krijg hij weer een meting, ben benieuwd. Helaas ligt hij al heel lang niet meer goed in de kussen of helemaal niet, maar dit is m’n enige hoop nog om het % om laag te krijgen. En hij slaapt veel onrustiger zonder kussen.

Wat een goed ritme heeft D. al, nog even en hij slaapt helemaal door!

Annie, dus een echte buikslaper! Als die daardoor goed slaapt, prima lijkt me en heerlijk voor jullie. Hij zal wel even aan het nieuwe ritme moeten wennen. Helpt het niet als je hem bijvoorbeeld eerder wakker maakt, de fles geeft en dan weer naar bed? Dat werkt bij R. wel goed, anders wil hij ook niet meer slapen (ook niet als we hem bijvoorbeeld later op bed leggen dan de normale tijd).

Moet je veel studeren naast je werk? En is het een studie voor je werk?

Kruumel, M. is vlot met het draaien, erg vlot! R. heeft dat in het begin ook 1 keer zo vroeg gedaan en daarna niet meer en toen alleen op de bank en nu kan die het in principe overal maar de bank vind die het makkelijkste ;-).

Hoe ging het met de nieuwe kolf?

Smaragdje, ja soms ga je twijfelen aan je zelf, dat heb ik ook met momenten, achteraf soms heel irritant als blijkt dat je gewoon gelijk heb haha.

Succes bij de tandarts, ik moet ook nodig een afspraak maken maar wil echt niet :-s.

Hoe gaat het met jullie?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 21:35

Hier is het er niet beter op geworden, S was al beetje verkouden dus spoelde al met zoutoplossing maar het word erger, ligt ook een beetje te piepen met ademhalen. Hij moet gewoon even goed doorhoesten dan is het weg, maar hoe krijg je dat voor elkaar?
J z'n neus zit ook beetje dicht, dus daar ook maar beginnen met spoelen.
Gelukkig geen koorts tot nu toe.

Spruw lijkt wel minder, maar zie zo vreselijk op tegen het dopen vanmiddag nu ze zo zijn, vind het zo zielig...

Wat zijn jullie kindjes trouwens snel! Hier kunnen ze net het hoofd optillen en hoofd beetje draaien als ze op de buik liggen...
Maar dat zal vast te maken hebben met het feit dat ze 4 weken te vroeg waren dus een beetje achterstand in te halen hebben?

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 27 aug 2011 - 21:37

Dat kan prima hoor PM, eigenlijk zijn ze nu pas een week of 2/3 'oud' natuurlijk
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 21:40

Kruumel: heb je een electrisch met instelbare snelheid? Dan kan het helpen om op snelle stand te beginnen tot de melk op gang komt, en daarna op tragere snelheid zetten.
Het is ook gewoon wennen hoor, toen ik een kolf kocht kolfde ik de eerste week ook minder als met de huurkolf.
Heb de kolf gehuurd met optie tot koop. Dan betaal je wel gewoon de kolf, maar kan je ook overzetten op huur en retour sturen, dan krijg je het teveel betaalde geld terug.
Maar hij bevalt nu prima.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje za 27 aug 2011 - 22:33

@ Kruumel, mijn mannetje is ouder, dus drinkt meer tegelijk. Dan is 90/100 niet zo heel veel ;-)

@ Limburg, hier is de tandarts ook al ruim een jaar geleden. Of ik had het te druk, of er was iets anders, toen kon die kleine komen en zo voort.
Maar met ons gaat het goed hoor.Vandaag lekker lui op de bank genieten met m'n mannetje. :-)

@ PM, kan goed komen omdat ze te vroeg geboren zijn hoor. Zij moeten eerst nog een inhaalslag doen smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 22:35

Lejow schreef:Dat kan prima hoor PM, eigenlijk zijn ze nu pas een week of 2/3 'oud' natuurlijk
Nog geen 2 weken zelfs als je 16 augustus (mijn uitgerekende datum) aanhoud.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 za 27 aug 2011 - 22:56

R. vond het om 08.45 uur al genoeg in bed, lag te spektakelen in bed, er maar uit gehaald en om 10.00 uur had hij het natuurlijk helemaal gehad (hij leert het ook nooit ;-) haha). Uiteindelijk de fles tot 10.40 uur kunnen rekken en om 11.00 uur lag hij in bed haha. Man is nu naar het voetbal en ik ben druk in huis bezig geweest, zo nog even het onkruid in de voortuin doen en dan vind ik het wel mooi geweest voor vandaag.

PM, rot die verkoudheid he, R. is dat eigenlijk constant en eigenlijk helpt niks, het moet van zelf over gaan zolang er geen koorts bij komt kijken.

Is normaal hoor die ontwikkeling die jouw kindjes hebben, de 1 kan dingen sneller dan de andere, is normaal en sommige zijn hier heel vlot en zullen wat trager zijn in iets anders. De jouwe kunnen ook 4 weken achterstand hebben, dit kunnen ze tot een jaar hebben en dan is het gelijk getrokken, dit is tenminste wat ze tegen mij hebben gezegd omdat R. 3 weken te vroeg is geboren maar wij merken helemaal niks van de achterstand.

Smaragdje, bij jou is de tandarts dus ook al even geleden, hier ook. Steeds als ik daar heen moet is het voor een wortelkanaalbehandeling daarom zie ik nu op tegen de gewone controle. Ik had trouwens een afspraakkaartje gehad tijdens de zwangerschap maar toen zag ik het niet zitten, deze week toch maar eens bellen.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl za 27 aug 2011 - 23:34

@Pm: Zielig he als ze verkouden zijn, D is nu ook voor het eerst verkouden. Hopelijk gaat het goed tijdens het dopen, is het een lange dienst? Hebben jullie daarna ook nog een doopfeest? Hier is het igg gebruikelijk om na het dopen nog een feest te houden.
@Kruumel: Kolven moet leren volgens mij, en sommige vrouwen kolven nooit veel. Wat je kolft zegt uberhaupt niets over wat je kindje uit de borst krijgt.
@Limburg: Jij bent druk zeg zo op zondag. smile D had al wel een kinderstoeltje uit Canada, zo'n ding dat je aan tafel kan hangen. Nu heeft ze een echte en die gebruiken we dan als we weg gaan.
@Fearie:We zijn inmiddels wel helemaal gewend in Nederland, dat ging snel alles is hier toch wel hetzelfde gebleven vind ik. Ik denk nog wel heel vaak aan Vancouver, zo'n raar idee dat we daar (bijna) nooit meer zullen komen.

D gaat echt snel ineens in haar ontwikkeling zeg. Ze rolt de hele kamer door, probeerd te kruipen, brabbeld er op los, zo leuk! Terwijl ze dat 3 weken geleden allemaal nog niet echt deed.
Gisteren vierde mn broer zn verjaardag en D heeft lekker in het campingbedje boven geslapen, ging erg goed. Vanmiddag hebben we familiedag van mijn moeders familie. Heb er wel zin in dan zie ik gelijk iedereen weer. Hopelijk blijft het droog want we gaan wat buiten doen volgens mij.

Fijne zondag meiden!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  sheila123 zo 28 aug 2011 - 2:04

Kruumel,kolven moet je idd even onder de knie krijgen. Ik probeer het drinkgedrag van mijn kindje na te bootsen. Eerst snel om de toeschietreflex op te wekken (voel je die ook als je kolft?) en daarna langzamer. Ik heb dan een handkolf daar vind ik zelf persoonlijk het iets prettiger om zelf het ritme te bepalen. Oh ja soms heb ik meteen een toeschietreflex maar soms ook pas na ruim 5 minuten. Dus niet te gauw opgeven en lekker ontspannen zitten bv voor de buis met een warme kop thee dat wil ook nog wel eens helpen. Als je gaat denken: oh er komt zo weinig en steeds kijkt hoeveel erin het flesje komt dan lukt het vaak helemaal niet. Gewoon lekker blijven oefenen! Succes!!

PM,oooh jullie ook al die rotspruw!! Hier ben ik er helemaal panisch van geworden. Wij hebben het nu 3x gehad!!! Sad Was alles wat in aanraking komt met mijn melk op 60 graden en de zoogcompressen zijn niet aan te slepen hier!! Hygiene is zoooo belangrijk!! Wij hadden de eerste keer ook spruw toen ik met F. Ging dopen. Gelukkig sliep ze de hele dienst. Hopelijk valt het mee meid en word het een mooie dienst! Heb je al het idee dat de nystatine werkt?

Meiden ik kom later even uitgebreider reageren. Ik heb gewerkt gister en net ook. Het zijn maar een paar uurtjes maar in combi met zware nachten heel pittig dus nu ff chillen..

sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Limburg85 zo 28 aug 2011 - 6:55

Hi meiden,

Volgens mij heeft R. niet helemaal zijn dag vandaag met slapen, hij is ontzettend moe maar vertikt het om lang te slapen. Als je hem uit bed haalt is hij heel vrolijk en dat houd hij 1 uur vol en dan is het helemaal op bij hem maar wil niet slapen. Net na de laatste fles begon hij te huilen dat zijn fles leeg was, had hij volgens mij niet door slimpie ;-).
Vanaf morgen is de vakantie weer over en gaat het echte leven weer beginnen, zal wel weer even wennen zijn vooral omdat het op het werk weer een stuk drukker is en de gesprekken over de verdeling en samenwerking gaan weer plaats vinden :-s.

Vancity, heb weer zat gedaan vandaag alhoewel kon nog veel meer doen en eigenlijk had ik dat ook moeten doen, het is nog te onrustig in me hoofd doordat er hier nog zat opgeruimd moet worden etc. :-(.

Hoe was de familiedag? Is het bij jullie een beetje droog gebleven? Hier niet!

D. gaat idd hard, lijkt wel of het allemaal tegelijk komt!

Sheila, hoe ging het werken dit weekend?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 9:04

Limburg, de nieuwe kolf is erg fijn. Ben blij deze gekocht te hebben, het is wel even een aanschaf, maar het is het geld wel waard.

PM, hoe ging het met dopen? Hebben ze veel last gehad, veel gehuild? Het kan best dat jouw kindjes wat langer nodig hebben omdat ze zo vroeg geboren zijn... ze zijn eigenlijk pas net over de uitgerekende datum heen he? Ik vond M. ook erg snel, ik wist niet dat baby's dat al zo snel kunnen, hij is al heel sterk in z'n nek en beenspieren.

PM, welke kolf heb je dan? Ik heb nu de medela swing, daarmee heb je eerst een stand voor de stimulatie, en na 2 minuten gaat hij over in de afkolfstand of als je eerder wil kan je op die knop drukken. Je kan hem dan handmatig harder zetten. Dat werkt wel fijn.

Vancity_girl, is dat zo dat wat je kolft niks zegt over wat de baby drinkt? Ik maakte me al zorgen dat hij misschien te weinig drinkt, maar dat kan eigenlijk bijna niet, want hij meldt zich heel netjes. En in het begin hebben we een weegschaal mee gehad vanuit het ziekenhuis. Ik ben natuurlijk nog maar net begonnen met kolven.. ik heb in het zkh gekolfd, maar sinds ik thuis ben alleen die 2 dagen dat ik M. even niet aangelegd heb. Daarna helemaal niet meer. Ik ga het nu even volhouden om wat in de diepvries te krijgen voor als ik een keertje weg wil gaan.

Sheila, Ik heb nu de medela swing, daarmee heb je eerst een stand voor toeschietreflex, en na 2 minuten gaat hij over in de afkolfstand of als je eerder wil kan je op die knop drukken. Je kan hem dan handmatig harder en zachter zetten. Dat is erg prettig, het is een fijn ding. Ik zit inderdaad juist niet te kijken steeds hoe veel er komt, probeer lekker relaxed te gaan zitten en aan andere dingen te denken.. pas op het laatst kijk ik wat er in het flesje zit, maar het is steeds 20. Nu moet ik dus 6 keer kolven voor 1 voeding.

All, hoe weten jullie trouwens hoeveel je kindje moet hebben als hij normaal altijd aan de borst drinkt? Hij zal toch steeds meer gaan drinken? Hoeveel heb je dan nodig als je een flesje geeft als je weg gaat?

Ik ben vandaag voor de eerste keer 'uit' geweest sinds M. er is. Hier in het dorp is braderie, vrijdagavond, zaterdagmiddag en avond en zondagmiddag en avond. Vanmiddag was er een band in de tent en zijn mijn man en ik samen geweest. Oma heeft een paar uurtjes opgepast. Ik heb de voeding gedaan, daarna zijn we gegaan, en 3 uur later zijn we weer naar huis gegaan zodat ik zelf weer kon voeden. Het was wel even raar om zonder M. te zijn, maar wel even gezellig.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 19:52

Nu zijn ze allebei verkouden en aan het hoesten, zo zielig! Al slapen ze nu wel veel.

Doopdienst is gelukkig goed gegaan, hebben allebei even gehuild van de schrik, maar had gelukkig speentjes in mijn tas.

Kruumel: ik heb de Ameda Lactaline Personal na alle positieve verhalen van hier. Bevalt prima! Gedaan op huur met optie tot koop maar hou m zeker te weten!
Mijn kinderen drinken nu 120cc, soms meer.
Een kind wat goed drinkt haalt meer uit de borst als een kolf, dat klopt. En als hij tevreden is, goed plast en groeit is het goed.

Krijg vanmiddag forumdames op visite, erg leuk. Verder maar veel kroelen met die twee mannetjes, vind het zo zielig...

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje zo 28 aug 2011 - 20:53

Zo, net naar de tandarts geweest. Alles was goed, alleen moet ik nog beter poetsen..en ik maar denken dat ik het echt al goed deed. Achja. Mijn mannetje ligt nog te slapen, dus denk dat ik eerst maar eens luiers zo ga inslaan Very Happy

@ Limburg, was je zwangerschap geen excuus om niet te gaan ;-) Ik had allemaal excuses om steeds geen afspraak te maken (naast dat ik het echt gewoon vergat).

@ Kruumel, ik weet niet hoeveel hij precies drinkt. Ik ben ook nog nooit zonder hem ergens naar toe geweest (ja, misschien eens een uurtje). Alleen natuurlijk wel als ik werk, maar dan ga ik om de zoveel tijd naar huis om te voeden. Ik zorg altijd dat er dan wel een flesje staat van 150/200. Dit is voor een voeding niet genoeg, maar ik ben er eigenlijk toch altijd optijd.

@ PM, wat fijn dat de doopdienst goed is gegaan! Hopelijk gaat de verkoudheid snel over!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 20:59

Wat fijn dat jij vanuit je werk naar huis kan om te voeden. Dat is echt ideaal.
Maar ga jij dan nooit een avondje weg of zo?

Ik ben tijdens de zwangerschap twee keer bij de tandarts geweest. Het is dan extra belangrijk om je gebit goed te onderhouden. Ik heb er ook een hekel aan. Maar zal toch altijd gaan ben veel te bang dat ik weer wat heb.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje zo 28 aug 2011 - 22:24

Kruumel schreef:Wat fijn dat jij vanuit je werk naar huis kan om te voeden. Dat is echt ideaal.
Maar ga jij dan nooit een avondje weg of zo?

Ik ben tijdens de zwangerschap twee keer bij de tandarts geweest. Het is dan extra belangrijk om je gebit goed te onderhouden. Ik heb er ook een hekel aan. Maar zal toch altijd gaan ben veel te bang dat ik weer wat heb.

Niet zonder J ;-) Tot nu toe in iedergeval nog niet.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby ma 29 aug 2011 - 2:08

Limburg, welke stoel heb je besteld, ik zat naar de stokke te kijken maar die is wel duur zeg.

VC, heb je je stokke stoel al? bevalt hij ? Ik zat ook al te kijken naar stoelen. (haha wel vroeg)
Mijn schoonmoeder vond Canada duur, ze waren ook naar de VS en daar was alles goedkoper. Mijn schoonmoeder is fan van Sears en paylessschoes. Ik ga jou foto''s eens kijken.

Kat, ik ging mijn zoon inschrijven bij onze huisarts, zegt dat meisje (vakantiehulp denk ik) ik wil zijn legitimatie en zorgpas kopieren. M. was net 3 weken ofzo, dus ik zeg tegen haar, hij heeft geen legitimatie, zegt ze ow. Ik zeg dat komt nog wel een keer. Zat daarna ook te denken, je kindje moet zeker wel kunnen zitten voor de pasfoto.\

@Kruumel, mijn pa heeft ook een hond, (hij is 15 en ik en mijn zusje waren al groot toen hij kwam, is geen kleine kinderen gewend en wij vertrouwen de hond ook niet.

Ik heb die medela mini electric ook maar die kolf is echt bedoeld voor af en toe.
Bevalt je nieuwe kolf?
Hij heeft wel 2 fasen toch, dat had ik ook in het ziekenhuis en thuis met de huurkolf, echt heel fijn.
Heb nu de ameda dubbele, deze was erg goedkoop voor een dubbele. Ik vind het een erg fijn ding.

@liadan, K. is een flinke jongen aan het worden haha. Schrijf nu op hoeveel ik steeds kolf en het gaat omhoog.
Heb berekend hoeveel M. drinkt en ik kwam gisteren 50 cc te kort. Zaterdag kwam ik 70 cc tekort dus het gaat de goede kant op.

@fearie, het klinkt alsof je je erg goed voelt. Fijne he, even boodschappen doen.

@smaragdje. Heb het idee dat mama''s die live borstvoeden, weinig kolven.

@Pm, hoe ging het dopen, alles goed verlopen? en met de spruw, vervelend zeg.

@Scheila, weer gewerkt. lijkt me wel zwaar als je ook nog nachtvoedingen hebt.

Pff, M. slaapt nauwelijks in zijn bedje, wel in de box of in de autostoel of draagdoek. Maar omdat ik zovaak moet kolven heb ik geen zin om steeds die doek te knopen.
In het weekend gaat alles makkelijker, kolven om de 2 a 2 en half uur als je vriend er is gaat makkelijk maar nu is het weer maandag. Moest nog even naar het CB inloop vanwege het aangestipte naveltje maar dat zag er mooi uit nu. Nu schrijf ik op wat ik kolf en wat M, drinkt, ik hoop vanaf donderdag wel genoeg te hebben en dan kan ik hopelijk een voorraad gaan aanleggen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 2:14

Happydobby, ik heb ook een stokke tripp trapp, ik heb deze gekregen van mijn ouders als kraamkado. Ik wilde die stoel graag hebben als M. wat ouder is, maar verder hadden we al bijna alles, dus hebben mijn ouders deze gekozen als kraamkado.

Ik kolf ook al iets meer nu. Begon met 2 dagen 20 per borst, en vandaag is het al 40. Dus ik hoop dat het de goede kant op gaat. De kolf die ik nu heb is superfijn, ben blij dat ik die gekocht heb.

Het zou best kunnen dat vrouwen die borstvoeding geven minder kolven dan vrouwen die gekolfde moedermelk geven.

Ik moet donderdag bij het CB eens vragen hoeveel hij moet drinken als hij een flesje krijgt.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje ma 29 aug 2011 - 2:22

Ja, mijn foto's van de shoot zijn binnen. Ze zijn leuker dan ik verwacht had Very Happy
Ik heb trouwens een gigantische slaapkop hier vandaag. Dus maar lekker met mijn naaimachine in de weer. Ben begonnen aan een soort van borstvoedingscover, weet alleen niet of dat gaat lukken. Denk dat het een totale mislukking wordt smile en ook nog met een labeldoekje voor meneertje.

@ Happydobby, ik denk wel dat dat per persoon verschilt. Ik kan veel live voeden, dus doe ik dat ook. Ik voel mij dus ook het prettigst erbij als hij aangelegd ligt en zelf drinkt. Bij kolven ben ik minder ontspannen en ook al voel ik mij wel ontspannen, dan heb ik toch minder een toeschietreflex. Denk wel dat het zou schelen als ik het vaker zou doen. Denk dat je dan na een tijdje wel meer eruit haalt, aangezien je je er dan vertrouwder ermee voelt.
Waarom moet zij zijn id hebben? Volgens mij is hij hier automatisch ingeschreven, toen de papieren van de bevalling daar afgeleverd zijn, maar daar kan ik mij ook in vergissen.
Zo'n kleintje hoeft toch nog geen id te hebben.

@ Kruumel, wat fijn dat je nu wat meer kolft!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie di 30 aug 2011 - 22:36

Even een ego-berichtje, reageer van de week ff uitgebreider smile

Heb ff een vraag, D.ean maakt best veel lawaai in zijn slaap, het lijkt dan net of hij aan het huilen of aan het kermen is. Als we dan gaan kijken, blijkt hij gewoon te slapen. Doen jullie kinderen dat ook?
Het is niet dat hij bloot gesteld wordt aan veel prikkels, hij is weinig beneden en slaapt standaard in zijn bedje. Heb dus geen idee of het normaal is smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 22:44

Fearie: Doen ze hier ook!
Maar heb pas een baby ei gekocht, nu is het minder, of ik hoor het gewoon minder door het geluid. Het lijkt hier wel te werken, ze slapen meestal rustiger.

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 wo 31 aug 2011 - 0:30

Zo, ook weer even een teken van leven vanaf deze kant. Hou het even kort, want ben druk voor onze vakantie (wassen, strijken, alvast wat dingen inpakken).
Maandag lekker naar de sauna geweest en die hot chocolate massage gehad. Een beetje een vreemde ervaring, want ik werd door een blinde vrouw gemasseerd (die soms even moest voelen waar ze moest masseren en daardoor dus een paar keer aan mijn kont zat Neutral ) en mijn vriend werd gemasseerd door een man en daar baalde hij een beetje van volgens mij Wink Gisteren zijn we nog even in Bataviastad wezen winkelen, kon alleen niet slagen voor mezelf dus heb alleen een setje voor T gekocht. En vandaag is mijn vriend met J naar het Dolfinarium. T is vandaag een beetje uit zijn doen, dus daarom ben ik met hem thuis gebleven.

Limburg: En, hoe los je het dan nu op met R in bed zonder kussen? Ik hoop ook voor je dat het percentage is afgenomen, ik snap best dat dat een lekkerder gevoel geeft.

Smaragdje: Ja, voor het buitenland heeft hij toch echt een id-kaart nodig of zou bijgeschreven moeten worden in 1 van onze paspoorten. Ach, voor kids kost het maar 9,20 euro, dus dat valt wel mee.

HD: Ja, voor een id- kaart mag je je kind wel een beetje ondersteunen maar je handen mogen natuurlijk niet zichtbaar zijn. Dus lijkt me erg lastig als je kind zelf zijn hoofdje nog niet omhoog kan houden. Bij J hebben we vorig jaar pas een id-kaart laten maken, toen was hij dus al bijna 2…
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Nana wo 31 aug 2011 - 0:41

Ik heb een pasfoto gemaakt toen ons meisje 4 weken oud is. Is op zich wel te doen, zeker als je een fotograaf hebt die een beetje de tijd neemt.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 0:44

Happydobby schreef:Kat, ik ging mijn zoon inschrijven bij onze huisarts, zegt dat meisje (vakantiehulp denk ik) ik wil zijn legitimatie en zorgpas kopieren. M. was net 3 weken ofzo, dus ik zeg tegen haar, hij heeft geen legitimatie, zegt ze ow. Ik zeg dat komt nog wel een keer. Zat daarna ook te denken, je kindje moet zeker wel kunnen zitten voor de pasfoto.\

Ik heb bij de oudste met 2 weken een pasfoto laten maken voor haar id, ik kreeg toen een wit laken over me heen, dat was dan de achtergrond, en mijn handen zoveel mogelijk naar beneden, ging heel goed.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 31 aug 2011 - 1:11

@Smaragdje, bij ons moest ik M. inschrijven maar het is hier niet alleen huisarts maar alles in 1 zeg maar.
Je kan het altijd even vragen.

@fearie, M. maakt ook veel geluid in zijn slaap, nu herken ik de verschillen van echt huilen en miepen in zijn slaap.
Dat baby ei van PM ken ik niet maar het zou kunnen werken!
Of inbakeren.

@Kat, ik woon vlakbij batavia maar wij gaan bijna nooit, ik heb maat M en dat is de maat die in de winkel vaak verkocht word.
bij bjorn borg bijv, hebben ze nooit mooie M boxershorts.
Haha leuke massage.
Bijschrijven in het paspoort mag niet meer geloof ik. Of het gaat verdwijnen. Ik denk dat de gemeeenten geld nodig hebben.

Vanmorgen bij de gyn geweest, ga toch maar weer met de pil beginnen, condooms vinden we niks.
Gisteren collega''s op kraamvisite gehad, hele mand vol kado's gehad, erg leuk!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende