Mama's met kids uit 2011
+26
Steep
LMCurious
joyce0606
Lejow
Nana
Mel
Fearie
Darius
Liadan
Chelle
Theezakje13
Annie24
Pien
Ezzer
Meeko
Bruintje Beer
Famke
mauwmauw
Vancity_girl
Novalee
Tazz
Happydobby
Kat1980
Smaragdje
Limburg85
sheila123
30 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Mama's met kids uit 2011
Wat grappig Kruumel je woont vlakbij mijn schoonouders, die wonen in A.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Vancity_girl schreef:Zo vandaag even op het weeguurtje van het cb geweest. Ik geloof dat Y nu officieel de zwaarste 2011 baby is haha. Scheelt niet veel met D maar hij wint net.
Conclusie? Y. is een proppie, want hij is 2 weken jonger, 2 cm korter, maar wel zwaarder
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Vancity_girl schreef:Zo vandaag even op het weeguurtje van het cb geweest. Ik geloof dat Y nu officieel de zwaarste 2011 baby is haha. Scheelt niet veel met D maar hij wint net.
Conclusie? Y. is een proppie, want hij is 2 weken jonger, 2 cm korter, maar wel zwaarder
Haha ja dat zijn jou woorden he. Ik weet de lengte trouwens niet zeker want dat heb ik zelf gemeten
Ach ja Y is al aan het tijgeren toch? Dan gaan die spekkies er vanzelf weer af. Ik vind Y er trouwens helemaal niet dik uitzien op de foto's. Ik zag van het weekend een baby, zo die was pas dik haha. Daarbij vergeleken was D echt super slank.
Vancity_girl- Prater
Vancity_girl schreef:Annie24 schreef:Vancity_girl schreef:Zo vandaag even op het weeguurtje van het cb geweest. Ik geloof dat Y nu officieel de zwaarste 2011 baby is haha. Scheelt niet veel met D maar hij wint net.
Haha ja dat zijn jou woorden he. Ik weet de lengte trouwens niet zeker want dat heb ik zelf gemeten
Ach ja Y is al aan het tijgeren toch? Dan gaan die spekkies er vanzelf weer af. Ik vind Y er trouwens helemaal niet dik uitzien op de foto's. Ik zag van het weekend een baby, zo die was pas dik haha. Daarbij vergeleken was D echt super slank.
Kijk je wel naar de goede foto's? Hij is idd al lekker aan het tijgeren idd en doet ook een poging tot kruipen. Het lukt wel met z'n benen, maar hij vergeet z'n armpjes op te tillen. Gevolg: hij valt telkens met z'n snufferd op de grond en dan is het brullen Ach, heb hem liever zoals hij nu is dan het ielige, dunne ventje die hij bij zijn geboorte was. Als ik nu foto's terugkijk schrik ik gewoon van die dunne armpjes/beentjes en dat mini gezichtje
Zolang ze nog kunnen bewegen en niet 'vastgeplakt' zitten aan de grond door het gewicht zal het best goed gaan
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wat leuk! Komen jullie daar vaak?Vancity_girl schreef:Wat grappig Kruumel je woont vlakbij mijn schoonouders, die wonen in A.
Gast- Gast
Smaragdje.. Volgens mij nogniet maar heb ik jou vanavond gevonden. Als ik de goeie heb heb ik je toegevoegd.
Gast- Gast
Spekjes zijn juist leuk vind ik, dat hoort bij een baby. Helemaal als je bedenkt dat Y zo licht was bij zn geboorte is het toch juist super fijn dat hij zo goed groeit.
En idd zolang hij lekker rond tijgert zal er niet veel aan de hand zijn.
@Kruumel: Ja we komen daar wel regelmatig, eens per 2 weken ofzo.
En idd zolang hij lekker rond tijgert zal er niet veel aan de hand zijn.
@Kruumel: Ja we komen daar wel regelmatig, eens per 2 weken ofzo.
Vancity_girl- Prater
Kruumel schreef:Smaragdje.. Volgens mij nogniet maar heb ik jou vanavond gevonden. Als ik de goeie heb heb ik je toegevoegd.
Je had de goede
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Kruumel schreef:vancity_girl.. Ga je dan ook ijs eten?
Wil je het niet meer over ijs hebben...nu heb ik zin in ijs
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Hoi mama's,
Ik wi graag een 2e poging gaan doen om hier mee te schrijven. Ik heb me een tijdje terug al "aangemeld", maar daarna geloof ik maar 1x iets gepost. N. heeft wat moeite met slapen overdag waardoor het er steeds niet van kwam, maar inmiddels gaat het gelukkig iets beter. Ze slaapt nu na de ochtendfles van rond 7 uur tenminste door tot 10 uur, daarna blijft het wel moeilijk. Aan het eind van de dag is ze dan totaal oververmoeid waardoor ze nu rond half 8 standaard aan huil-, nou ja eerder krijs-, uurtje begint. Gelukkig krijgen we haar altijd wel stil maar soms kost het veel moeite. 's Nachts slaapt ze al wel lang door. Dan laten we maximaal 8 uur tussen 2 voedingen, en daar hebben we haar al 2x wakker voor moeten maken
Gisteren op het consultatiebureau geweest. De verpleegkundige was verbaasd over hoe sterk N. al is. Toen ze op haar buik werd gelegd duwde ze zich echt al helemaal met haar armen omhoog. Ook haar benen vlogen door de lucht, het ziet er dan net uit alsof ze aan het breakdancen is Helaas heeft ze wel een lichte afplatting op haar hoofdje, dat moesten we goed in de gaten houden, maar ik weet niet meer aan welke kant Nu haar maar goed in de gaten houden dus wat haar voorkeurshouding is.
Daarna was het tijd voor de eerste inentingen en dat vond mevrouw niet zo leuk. Zeker na de 2e prik zette ze het op een krijsen, zo zielig . Toen ze eenmaal weer in de wandelwagen lag werd ze wel stil. Maar 's middags begon het weer. Ik heb haar toen in de draagdoek gedaan en toen werd ze gelukkig wel rustig. Ze heeft zo'n 3 kwartier rustig gelegen en half geslapen. En toen begon het krijsen opnieuw Op een gegeven moment ging het zo hard dat er gewoon geen geluid meer uitkwam. Ik kreeg haar toen ook met veel moeite stil en gelukkig heeft ze toen 2 uurtjes geslapen. Maar toen ze wakker werd, was het weer raak Heb er toen met moeite een flesje in gekregen en daarna werd ze eindelijk rustig, maar slapen ho maar. Rond 9 uur begon ze weer te jengelen maar toen was haar bij me nemen al voloende gelukkig. Maar al met al een vermoeiende dag... Ik denk dat het bijwerkingen waren van de vaccinaties want normaal is ze nooit zo erg overstuur, dan is echt alleen even 's avonds. Over een maand krijgt ze weer die inentingen zag ik
Reageerden jullie kindjes ook sterk op de inentingen?
Ik wi graag een 2e poging gaan doen om hier mee te schrijven. Ik heb me een tijdje terug al "aangemeld", maar daarna geloof ik maar 1x iets gepost. N. heeft wat moeite met slapen overdag waardoor het er steeds niet van kwam, maar inmiddels gaat het gelukkig iets beter. Ze slaapt nu na de ochtendfles van rond 7 uur tenminste door tot 10 uur, daarna blijft het wel moeilijk. Aan het eind van de dag is ze dan totaal oververmoeid waardoor ze nu rond half 8 standaard aan huil-, nou ja eerder krijs-, uurtje begint. Gelukkig krijgen we haar altijd wel stil maar soms kost het veel moeite. 's Nachts slaapt ze al wel lang door. Dan laten we maximaal 8 uur tussen 2 voedingen, en daar hebben we haar al 2x wakker voor moeten maken
Gisteren op het consultatiebureau geweest. De verpleegkundige was verbaasd over hoe sterk N. al is. Toen ze op haar buik werd gelegd duwde ze zich echt al helemaal met haar armen omhoog. Ook haar benen vlogen door de lucht, het ziet er dan net uit alsof ze aan het breakdancen is Helaas heeft ze wel een lichte afplatting op haar hoofdje, dat moesten we goed in de gaten houden, maar ik weet niet meer aan welke kant Nu haar maar goed in de gaten houden dus wat haar voorkeurshouding is.
Daarna was het tijd voor de eerste inentingen en dat vond mevrouw niet zo leuk. Zeker na de 2e prik zette ze het op een krijsen, zo zielig . Toen ze eenmaal weer in de wandelwagen lag werd ze wel stil. Maar 's middags begon het weer. Ik heb haar toen in de draagdoek gedaan en toen werd ze gelukkig wel rustig. Ze heeft zo'n 3 kwartier rustig gelegen en half geslapen. En toen begon het krijsen opnieuw Op een gegeven moment ging het zo hard dat er gewoon geen geluid meer uitkwam. Ik kreeg haar toen ook met veel moeite stil en gelukkig heeft ze toen 2 uurtjes geslapen. Maar toen ze wakker werd, was het weer raak Heb er toen met moeite een flesje in gekregen en daarna werd ze eindelijk rustig, maar slapen ho maar. Rond 9 uur begon ze weer te jengelen maar toen was haar bij me nemen al voloende gelukkig. Maar al met al een vermoeiende dag... Ik denk dat het bijwerkingen waren van de vaccinaties want normaal is ze nooit zo erg overstuur, dan is echt alleen even 's avonds. Over een maand krijgt ze weer die inentingen zag ik
Reageerden jullie kindjes ook sterk op de inentingen?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Forumster | Naam kind | Geboorte- datum | Geboorte- gewicht | Geboorte lengte | Huidig gewicht | Huidige lengte | Bij aantal weken |
Kat1980 | T.imon | 31 december 2010 | 3000 gram | 50 cm | 8010 gram | 70 cm | 32 weken |
Tazz | L.iyem | 3 Januari 2011 | 4490 gram | 56 cm | 7640 gram | 71 cm | 29 weken |
Vancity_girl | D.aphne | 14 januari 2011 | 3510gram | 53cm | 9030 gram | 72 cm | 35 weken |
Annie24 | Y.estin | 28 januari 2011 | 2675 gram | 48 cm | 9060gram | 70cm | 31,5 weken |
Meeko | E.lin | 23 maart 2011 | 4410 gram | 50 cm | 7700 gram | 67,5 cm | 21 weken |
Limburg85 | R.oan | 2 april 2011 | 2500 gram | 47 cm | 6660 gram | 61 cm | 17 weken |
Smaragdje | J.ayden | 7 april 2011 | 3130 gram | 49,5cm | 6930 gram | 66,5 cm | 22,5 week |
Woezel | E.lise | 30 april 2011 | 4020 gram | 54 cm | 5840 gram | 64 cm | 12 weken |
Sheila123 | F.abienne | 3 mei 2011 | 4600 gram | 53 cm | 6055 gram | 64 cm | 16 weken |
Chelle | A.nne | 6 mei 2011 | 2488 gram | 48 cm | gram | cm | |
Mel | E.va | 6 mei 2011 | 4240 gram | 53 cm | gram | cm | 2,5 week |
Ezzer | S.iem | 15 mei 2011 | 2865 gram | 46 cm | 4800 gram | 52,5 cm | 9 weken |
Liadan | K.ian | 23 mei 2011 | 4200 gram | 55 cm | 7000 | 65cm | 13 weken |
Bruintje Beer | D.avid | 4 juni 2011 | 2605 gram | 47 cm | 4190 gram | 54,5 cm | 7,5 week |
ProudMama | S.em & J.esse | 18 juli 2011 | 2495 & 2875 gram | 47 cm | 3615 & 4040 gram | 51 & 52 cm | 4 weken |
Novalee | N.inthe | 20 juli 2011 | 3490 gram | 52 cm | 4660 gram | 58,7 cm | 7 weken 5 dagen |
Happydobby | M.yles | 21 juli 2011 | 3046 gram | 52 cm | 4180 gram | 57 cm | 6 weken |
Pien | E.lin | 25 juli 2011 | 3435 gram | 54 cm | 4065 gram | 55 cm | 4 weken |
Kruumel | M.ike | 3 augustus 2011 | 2510 gram | niet gemeten | 3050 gram | 51,5 cm | 5 weken |
Fearie | Dean | 16 augustus 2011 | 3425 gram | 51 cm | 4345 gram | 53 cm | 4 weken |
Zo, onze lange dame staat ook in de lijst
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik lees in dit topic al een tijdje mee, maar ook ik ga een poging doen om mee te schrijven!
Vanavond zal ik iets uitgebreider reageren. Ik ga nu proberen nog een uurtje slaap te paken want ik moet naar school vandaag en de wekker staat om 6 uur (en meneer kwam pas om 4 uur voor een voeding).
Vanavond zal ik iets uitgebreider reageren. Ik ga nu proberen nog een uurtje slaap te paken want ik moet naar school vandaag en de wekker staat om 6 uur (en meneer kwam pas om 4 uur voor een voeding).
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Sorry! Ik heb zelf eigenlijk ook wel zin in ijs!Smaragdje schreef:Kruumel schreef:vancity_girl.. Ga je dan ook ijs eten?
(zit te voeden en heb honger.. Krijgen jullie ook zo'n honger van het geven van bv?)
Gast- Gast
jaaaa, kan echt de hele dag eten. En dat doe ik ook en kom niks aan, dus geef er gewoon aan toe.Kruumel schreef:Sorry! Ik heb zelf eigenlijk ook wel zin in ijs!Smaragdje schreef:Kruumel schreef:vancity_girl.. Ga je dan ook ijs eten?
(zit te voeden en heb honger.. Krijgen jullie ook zo'n honger van het geven van bv?)
Gast- Gast
Kruumel schreef:Vancity_girl en Kat mag ik jullie ook toevoegen op hyves? Ik weet niet wie jullie zijn.
Ja, leuk! Zal je even een pm sturen.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Kat1980 schreef:Kruumel schreef:Vancity_girl en Kat mag ik jullie ook toevoegen op hyves? Ik weet niet wie jullie zijn.
Ik zag al dat je mij had uitgenodigd op hyves, dus heb je net toegevoegd
Kat1980- Kletskop
Kruumel schreef:Sorry! Ik heb zelf eigenlijk ook wel zin in ijs!Smaragdje schreef:Kruumel schreef:vancity_girl.. Ga je dan ook ijs eten?
Ik krijg ook gewoon honger zonder het geven van bv, zeker als je het over ijs gaat hebben
Kat1980- Kletskop
Brrr, wat is het fris zeg! Zit er serieus aan te denken om al een winterjasje voor T aan te schaffen. Hij draagt nu altijd een vestje en heb wel een oude winterjas van J in maat 80 liggen, maar moet even kijken of die al past.
Verder is tandje 2 door bij T, maar ondanks dat was meneer vanmorgen toch om 5 uur al wakker. Heb hem met speen nog wel in slaap gekregen tot 6.15 uur maar zelf kon ik niet meer in slaap komen. Maar goed, wie weet zit er toch nog ergens een tandje te drukken, dus laten we straks zijn mondje maar even bekijken zodat ik er eventueel wat tandenspul op kan smeren.
O ja, heb trouwens een verassing van mijn vriend gekregen!!!! We gaan donderdag naar de opnames van “the voice of holland”. Helemaal leuk zeg!
Ook wil ik donderdagochtend even naar het inloopspreekuur van het cb, omdat t laatst zo weinig was gegroeid. Had eigenlijk voor onze vakantie willen gaan, maar toen was het er bij ingeschoten. Ben benieuwd of hij nu wel redelijk wat is aangekomen, aangezien hij op vakantie een aantal keer zijn fles niet of amper wilde drinken en ook een paar dagen wat meer gespuugd had. Nu gaat dat gelukkig weer beter!
HD: Ik heb cerazette geslikt bij J, maar toen had ik geen bloedverlies tussendoor. Wel heb ik ook gehad dat het vloeien zo goed als over leek te zijn en opeens weer iets meer werd, dus het kan nog best met de bevalling te maken hebben.
Ja, T heeft wel last gehad van de doorkomende tandjes (koorts, vroeg wakker, zie verhaal hierboven).
Smaragdje: ja, gaat eigenlijk wel goed hier, maar dat komt misschien ook omdat ik niet meer met mijn oude werk in aanraking kom en het daardoor naast me neer heb kunnen leggen.
Super dat je mannetje toch goed gegroeid is op 4 voedingen! Heb je zin om over een maandje met fruit te gaan beginnen?
PM: Gefeliciteerd met je nichtje! Een flinke meid dus.
Fearie: D is goed gegroeid zeg! Irritant he, dat je op het cb vaak zo lang moet wachten. Heb hier ook wel eens gehad, dat ik met een brullende T zat omdat het etenstijd was en ik niks bij me had aangezien ik had verwacht al lang weer thuis te zijn (was het 45 minuten uitgelopen!)
Ja, heb zeker zin om weer aan de slag te gaan! Ga als gastouder werken, gewoon thuis. Dan kan ik ook lekker bij mijn eigen kids zijn. Hoewel J wel 2 dagen op het kdv blijft. Hij is nogal verlegen en vindt het wel belangrijk voor hem als voorbereiding op de basisschool over een jaar. T heb ik wel van het kdv afgehaald, dat is toch een heel ander typetje. Hiervoor werkte ik ook op een kdv, maar zit sinds half juni ziek thuis vanwege een bedreiging en kreeg daarna te horen dat mijn contract ook niet verlengd werd.
VG: D is ook een flinke meid aan het worden. Ik denk niet dat T opeens boven de 9 kilo weegt, dus Y wint het inderdaad als zwaarste baby van 2011.
Naar welke CP gaan jullie dan eind september?
Annie: Ik vind Y er ook absoluut niet spekkie uitzien op foto’s! Ongelooflijk dat hij van dat inie minie baby’tje nu opeens zo groot is.
Novalee: Ahh, wat zielig dat ze zo overstuur was na de inentingen. Mijn kids hebben eigenlijk nooit zo gereageerd op inentingen. Of er was niks te merken of ze sliepen wat meer dan normaal of ze hadden lichte koorts, maar nooit iets ergs of zo.
Steep: Welkom! Je was er vroeg bij vanmorgen, heb je wel nog even kunnen slapen? Ga je nu al weer naar school, neem je niet je volledige verlof dan? Of is het meer omdat het schooljaar gewoon weer is begonnen? Wat voor studie doe je dan?
Verder is tandje 2 door bij T, maar ondanks dat was meneer vanmorgen toch om 5 uur al wakker. Heb hem met speen nog wel in slaap gekregen tot 6.15 uur maar zelf kon ik niet meer in slaap komen. Maar goed, wie weet zit er toch nog ergens een tandje te drukken, dus laten we straks zijn mondje maar even bekijken zodat ik er eventueel wat tandenspul op kan smeren.
O ja, heb trouwens een verassing van mijn vriend gekregen!!!! We gaan donderdag naar de opnames van “the voice of holland”. Helemaal leuk zeg!
Ook wil ik donderdagochtend even naar het inloopspreekuur van het cb, omdat t laatst zo weinig was gegroeid. Had eigenlijk voor onze vakantie willen gaan, maar toen was het er bij ingeschoten. Ben benieuwd of hij nu wel redelijk wat is aangekomen, aangezien hij op vakantie een aantal keer zijn fles niet of amper wilde drinken en ook een paar dagen wat meer gespuugd had. Nu gaat dat gelukkig weer beter!
HD: Ik heb cerazette geslikt bij J, maar toen had ik geen bloedverlies tussendoor. Wel heb ik ook gehad dat het vloeien zo goed als over leek te zijn en opeens weer iets meer werd, dus het kan nog best met de bevalling te maken hebben.
Ja, T heeft wel last gehad van de doorkomende tandjes (koorts, vroeg wakker, zie verhaal hierboven).
Smaragdje: ja, gaat eigenlijk wel goed hier, maar dat komt misschien ook omdat ik niet meer met mijn oude werk in aanraking kom en het daardoor naast me neer heb kunnen leggen.
Super dat je mannetje toch goed gegroeid is op 4 voedingen! Heb je zin om over een maandje met fruit te gaan beginnen?
PM: Gefeliciteerd met je nichtje! Een flinke meid dus.
Fearie: D is goed gegroeid zeg! Irritant he, dat je op het cb vaak zo lang moet wachten. Heb hier ook wel eens gehad, dat ik met een brullende T zat omdat het etenstijd was en ik niks bij me had aangezien ik had verwacht al lang weer thuis te zijn (was het 45 minuten uitgelopen!)
Ja, heb zeker zin om weer aan de slag te gaan! Ga als gastouder werken, gewoon thuis. Dan kan ik ook lekker bij mijn eigen kids zijn. Hoewel J wel 2 dagen op het kdv blijft. Hij is nogal verlegen en vindt het wel belangrijk voor hem als voorbereiding op de basisschool over een jaar. T heb ik wel van het kdv afgehaald, dat is toch een heel ander typetje. Hiervoor werkte ik ook op een kdv, maar zit sinds half juni ziek thuis vanwege een bedreiging en kreeg daarna te horen dat mijn contract ook niet verlengd werd.
VG: D is ook een flinke meid aan het worden. Ik denk niet dat T opeens boven de 9 kilo weegt, dus Y wint het inderdaad als zwaarste baby van 2011.
Naar welke CP gaan jullie dan eind september?
Annie: Ik vind Y er ook absoluut niet spekkie uitzien op foto’s! Ongelooflijk dat hij van dat inie minie baby’tje nu opeens zo groot is.
Novalee: Ahh, wat zielig dat ze zo overstuur was na de inentingen. Mijn kids hebben eigenlijk nooit zo gereageerd op inentingen. Of er was niks te merken of ze sliepen wat meer dan normaal of ze hadden lichte koorts, maar nooit iets ergs of zo.
Steep: Welkom! Je was er vroeg bij vanmorgen, heb je wel nog even kunnen slapen? Ga je nu al weer naar school, neem je niet je volledige verlof dan? Of is het meer omdat het schooljaar gewoon weer is begonnen? Wat voor studie doe je dan?
Kat1980- Kletskop
Ik krijg ook altijd erge dorst als ik zit te voeden. Jullie ook? Meiden het spijt me dat ik de laatste tijd wat afwezig ben geweest maar ben dus dood en doodmoe...F. Slaapt momenteel ontzettend slecht! Overdag slaapt ze ook niet erg veel maar is verder wel lief. Ik zat te denken aan de 4 maanden sprong ook omdat ze gaat mopperen als ik uit het zicht ben. De nachten zijn helemaal drama!! Ze word...schrik niet...om het uur wakker!!! Ik weet me geen raad. Ze is niet verdrietig of zo maar gewoon wakker. Gaat ze liggen zingen en kletsen. Ik leg haar wel een paar keer aan en dan valt ze binnen no time in slaap om vervolgens een uur later weer wakker te worden..ik ben momenteel een beetje radeloos. Ik weet dat ik met de oudste ook zo'n verschrikkelijke periode heb gehad maar dat was rond 6 maanden...pff...ik ben zoooo toe aan een nachtje doorhalen...ProudMama schreef:jaaaa, kan echt de hele dag eten. En dat doe ik ook en kom niks aan, dus geef er gewoon aan toe.Kruumel schreef:Sorry! Ik heb zelf eigenlijk ook wel zin in ijs!Smaragdje schreef:Kruumel schreef:vancity_girl.. Ga je dan ook ijs eten?
Srry voor mijn geklaag,ik ga het snel weer proberen bij te houden..
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ja ik dacht aan de namen te zien dat jij het was. Goed dus... Leuk!Kat1980 schreef:Kat1980 schreef:Kruumel schreef:Vancity_girl en Kat mag ik jullie ook toevoegen op hyves? Ik weet niet wie jullie zijn.
Ik zag al dat je mij had uitgenodigd op hyves, dus heb je net toegevoegd ; :laughcry.
: )
Gast- Gast
Sheila:
Kan me voorstellen dat je radeloos wordt. Ik vind om de 3 a 4 uur al behoorlijk intensief, laat staan om het uur...
Kan je niet een keer kolven dat je man bijv in het weekend de nachtvoedingen doet zodat je een keertje kan blijven liggen?
All: Net mijn schoonzusje gebeld, dochter weegt 4680 gram! En dat voor de eerste.
Na 1,5 uur persen kwamen ze er achter dat het een sterrekijkertje was, dus dat het nooit ging passen.
Ze is nu waarschijnlijk al groter als S., ik denk dat J. wel iets zwaarder is.
Kan me voorstellen dat je radeloos wordt. Ik vind om de 3 a 4 uur al behoorlijk intensief, laat staan om het uur...
Kan je niet een keer kolven dat je man bijv in het weekend de nachtvoedingen doet zodat je een keertje kan blijven liggen?
All: Net mijn schoonzusje gebeld, dochter weegt 4680 gram! En dat voor de eerste.
Na 1,5 uur persen kwamen ze er achter dat het een sterrekijkertje was, dus dat het nooit ging passen.
Ze is nu waarschijnlijk al groter als S., ik denk dat J. wel iets zwaarder is.
Gast- Gast
Sheila succes!
Ik heb idd ook veel dorst. Kan nu hele glazen ranja achter elkaar opdrinken terwijl ik daar normaal wel even over deed.
Ik heb idd ook veel dorst. Kan nu hele glazen ranja achter elkaar opdrinken terwijl ik daar normaal wel even over deed.
Gast- Gast
Kruumel schreef:vancity_girl.. Ga je dan ook ijs eten?
Ja soms wel, mijn man houdt niet van ijs. Maar mn schoonvader wil altijd wel een ijsje gaan eten
Vancity_girl- Prater
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: