Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+26
Steep
LMCurious
joyce0606
Lejow
Nana
Mel
Fearie
Darius
Liadan
Chelle
Theezakje13
Annie24
Pien
Ezzer
Meeko
Bruintje Beer
Famke
mauwmauw
Vancity_girl
Novalee
Tazz
Happydobby
Kat1980
Smaragdje
Limburg85
sheila123
30 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Annie24 wo 21 sep 2011 - 9:10

Smaragdje schreef:
Vancity_girl schreef:@Smaragdje: Fijn dat J nu weer goed geslapen heeft. Ben je er zelf ook al aan gewend? Wat leuk babyzwemmen, geen idee of je een band nodig hebt. Ik zou er voor de zekerheid gewoon eentje meenemen.

ik heb er nog geen ;-) ze zullen ze vast wel in het zwembad verkopen.

Als je echt lessen babyzwemmen gaat nemen heb je geen band nodig. Het gaat er bij die lessen juist om dat het kindje vrij in het water is, dus steunt op jouw handen enzo...en als jouw zwembad wel met een band werkt hebben ze die vast daar Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Vancity_girl wo 21 sep 2011 - 9:17

Smaragdje schreef:
Vancity_girl schreef:@Smaragdje: Fijn dat J nu weer goed geslapen heeft. Ben je er zelf ook al aan gewend? Wat leuk babyzwemmen, geen idee of je een band nodig hebt. Ik zou er voor de zekerheid gewoon eentje meenemen.

ik heb er nog geen ;-) ze zullen ze vast wel in het zwembad verkopen.

Ow haha. Die zullen ze idd vast wel in het zwembad verkopen. Anders kijk je even op de site van het zwembad. Veel plezier igg!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Tiara wo 21 sep 2011 - 9:27

Steep schreef:@ Vancity_girl; het leek mij ook al sterk haha! Het licht van ons nachtlampje is te fel maar van mijn telefoon is wel goed. Ik vind het maar apart haha. Ze heeft trouwens lekker lang geslapen inderdaad! Nu lekker genieten van de nieuwe tv!

Steep: onze dochter had dit ook in het begin, na een paar keer met een klein lichtje aan geslapen, ging het daarna wel goed in het donker. Het was zo na een kleine week al over.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Steep wo 21 sep 2011 - 9:30

aanitaa schreef:
Steep schreef:@ Vancity_girl; het leek mij ook al sterk haha! Het licht van ons nachtlampje is te fel maar van mijn telefoon is wel goed. Ik vind het maar apart haha. Ze heeft trouwens lekker lang geslapen inderdaad! Nu lekker genieten van de nieuwe tv!

Steep: onze dochter had dit ook in het begin, na een paar keer met een klein lichtje aan geslapen, ging het daarna wel goed in het donker. Het was zo na een kleine week al over.

Thnx! Ik vind het niet erg ofzo, gewoon apart haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Smaragdje wo 21 sep 2011 - 9:41

@ Vancity_girl, Ja, of ik rij eerst even langs de prenatal om te kijken of die ze hebben. Wil vanaf nu vast wel vaker gaan zwemmen. Morgen de eerste keer, dus mag het fototoestel niet vergeten. Zijn zwembroek ligt al klaar Very Happy

@ Steep, J heeft het sinds een paar weken als wij met de auto een keer door het donker rijden. Als wij bij familie zijn geweest en hij wordt wakker in de auto of is nog wakker in de auto als het donker is, dan is het een drama. Een lampje helpt dan soms wel, maar soms ook niet. Denk dat het inderdaad bang zijn voor het donker is.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Kat1980 wo 21 sep 2011 - 20:15

Dank je wel voor de felicitaties! J heeft een super dag gehad en zaterdag doen we het nog eens dunnetjes over met wat vrienden.
Sinds 7 uur vanochtend word ik ook al onderzocht door zijn doktersetje die hij gekregen heeft en krijg ik zelf gebakken taartjes en koekjes uit de play-doh kleimachine. En ondertussen kijkt hij de dvd van brandweerman Sam die hij gekregen heeft. Als T zo in bed ligt, gaan we in de achtertuin rond rijden met zijn tractor met aanhanger. Een gezellige en drukke ochtend dus!
Ik zal straks als ik tijd heb, wel een paar foto’s op hyves zetten.

PM: Balen dat je bij een volgende zwangerschap weer onder controle in het ziekenhuis moet. Zit er geen kans in dat ze na een tijd, als het goed gaat, je doorverwijzen naar de vk? Hebben ze bij mij bij de zwangerschap van T wel gedaan, vanaf 35 weken ging ik gewoon weer onder controle van de vk.
Wat goed dat je de jongens samen aan de borst hebt gehad!!!!

MamaRosa: Balen zeg, dat je nog steeds nachtvoedingen hebt. Lijkt me echt heel zwaar als je al weer werkt, zeker omdat je er dan ook meteen 2 hebt. Hoop voor je dat het nu gaat lukken met de fles en dat ze dan met rijstebloem wat langer gaan slapen.

Smaragdje: Fijn dat het slapen in zijn eigen bedje goed ging. Leuk, babyzwemmen!!! Had ik ook graag gedaan met T, maar ik kon geen oppas voor J vinden op die dag.

Novalee: Fijn dat het slapen overdag goed ging. Hopelijk gaat dit nu ook vaker zo!

Steep: Misschien is een nachtlampje een idee. T houdt er ook niet van als het helemaal donker is, dus bij hem helpt dat lampje wel. Dat kreunen herken ik er alleen niet bij. T deed dat de eerste 3 maanden wel in zijn slaap. Lag ik er zelf regelmatig wakker van.

VG: Wat een slaapkop is D, maar wat wil je ook na een rommelig nachtje. Heb je je wel vermaakt in je eentje gisteren?

Zo, ga T maar zo naar bed brengen en dan gaan J en ik samen douchen. En daarna hier beden maar een beetje opruimen, daar had ik gisteravond geen zin meer in.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Limburg85 wo 21 sep 2011 - 20:34

Meiden wat kletsen jullie veel, even een reactie vanaf pagina 45.

Ik zit ziek thuis :-(, werd gistermiddag op het werk heel erg misselijk en beroerd en vanaf 17.00 uur kan ik niks meer binnen houden. Kan zelfs R. niet omkleden of optillen omdat ik dan weer erg duizelig word. Pff dacht dat ik mijn portie voor de komende jaren wel had gehad met de zwangerschap van R. maar niet dus.

R. is nog druk aan het rommelen met zijn slapen overdag, hij wil korter slapen maar kan het niet en dan is het einde zoek bij hem en hierdoor ligt hij er nu ook iedere dag om 19.00 uur in bed tot 06.30 uur.

R. zijn eerste verjaardagscadeau is al uitgezocht haha. Bij de Intertoys hebben ze van die actiedagen dus daar moeten we maar even van benutten want scheelt behoorlijk kwa geld.

Voor de meiden met een wat ouder kindje, wat voor schema hadden jullie bij 6 maanden?

Het weekend weg aan zee was trouwens heerlijk! S. heeft zich zo goed gedragen. R. heeft echt een hekel aan het campingbedje, hij slaapt dan zo onrustig tot niet. R. en S. sliepen op 1 kamer dus de 1e nacht was R. van 00.00 tot 4.00 uur aan het huilen en maakte S. steeds wakker maar die vond het niet erg, die was super trots dat hij bij zijn broertje mocht slapen haha. Verder erg getroffen met het weer, maar 1 keer in de regen gelopen en verder zelfs nog zon gehad.

Kat, nog gefeliciteerd! En leuk een tractor, S. is daar ook helemaal fan van.

PM, fijn dat het nagesprek goed is verlopen alleen balen dat je nu al weet dat je bij de volgende onder controle bij de gynaecoloog staat, maar misschien is het wel beter maar niet leuk iig.

Wat goed dat ze beide aan de borst drinken! Doen ze dat al alle voedingen of een paar? Wat fijn dat het nu toch lukt!

Mamarosa, balen dat ze ’s nachts weer komen, ook al is het niet veel moeite voor je het is toch fijner als de hele nacht doorslapen!

Hoe vinden ze het fruithapje tot nu toe?

Smaragdje, hoe vind je het dat hij nu slaapt op zijn eigen kamertje? Wel erg fijn dat hij het zo goed doet.

Wat leuk babyzwemmen! Ben benieuwd hoe hij het vind.

Al iets van je sollicitatie gehoord?

Novalee, wat fijn dat ze ’s nachts al zo goed slaapt alleen nog balen van overdag, R. heeft dat ook heel lang gehad en daarna ging het ineens een stuk beter en nu is hij weer een beetje aan het spoken, hij is te moe om wakker te blijven maar wil niet zo lang meer slapen.

Steep, het kreunen ken ik wel dat doet R. heel erg maar niet dat hij niet in het donker wilt slapen. Anders een zacht nachtlampje?

Vancity, al iets gehoord van de sollicitatie?

Leuk een nieuwe tv, wat voor 1 hebben jullie?

Wat fijn dat D. overdag nu ook iets beter gaat slapen, vind ze het nog steeds fijn op haar eigen kamertje?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  sheila123 wo 21 sep 2011 - 23:15

Meiden,wat kletsen jullie veel! Ik kan het niet bijhouden Sad Even een korte reactie:

Hier gaat alles een stuk beter. Ik ben al een ander mens vergeleken met vorige week. Ik heb het idee dat het combineren wel goed gaat. Vind het soms wel een beetje eng ivm terugloop van de borstvoeding (heb nu 2 voedingen vervangen) Maar ga volgende week ff wegen met haar dan weet ik of ze genoeg krijgt. Zelf krijg ik echt veel meer rust,vooral nu papa de avondvoeding geeft. Heeeerlijk! Verder gaat alles z'n gangetje,vandaag een rustig dagje zo nog even naar de winkels.

Kat,lees dat jullie een leuke dag hebben gehad! Ik ben benieuwd naar de foto's op hyves! Zal zo es kijken of je al wat geplaatst hebt!

Limburg,beterschap! Als moeder kan je niet ziek zijn! Ik hoop dat je je snel beter voelt! hug

sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Annie24 wo 21 sep 2011 - 23:22

Limburg85 schreef:Voor de meiden met een wat ouder kindje, wat voor schema hadden jullie bij 6 maanden?

Hier geen schema. Y. kreeg met 6 maanden (nu nog) 4 flessen van 180+6. Meestal rond 8.30, 12.30, 16.30 en 20.00. Tussen de 1e en 2e fles krijgt hij een fruithapje, maar slaapt hij, dan krijgt hij hem niet. Rond 17.30 zijn groentehap, maar is hij zo moe dat hij wil slapen krijgt hij geen groentehap.

Inmiddels krijgt hij ook een boterham. Deze krijgt hij rond 11.30 uur omdat ze op het kdv ook om die tijd eten. Eventueel tussen zijn 2e en 3e fles krijgt hij een koekje of stukje fruit/komkommer ofzo.

We hebben geen precies tijdschema. Eerder of later (of helemaal niet Laughing ) kan hier ook.

Voor het mooie zouden we naar 3 flessen moeten/kunnen, maar daar haalt hij het niet op, dus dat laten we maar even, komt vanzelf wel.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Darius wo 21 sep 2011 - 23:53

Fijn sheila!!!! Als het nou erg hard terugloopt, kun je even 2 tot 3 dagen wat vaker aanleggen, dan blijft het wel op niveau! Succes met wegen!! hug
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  sheila123 wo 21 sep 2011 - 23:57

Darius schreef:Fijn sheila!!!! Als het nou erg hard terugloopt, kun je even 2 tot 3 dagen wat vaker aanleggen, dan blijft het wel op niveau! Succes met wegen!! hug
Thanks! Ik heb gister ook al een keertje extra aangelegd,ze was moeilijk in slaap te krijgen eind van de middag en was even verdrietig dus even een troostslokje gegeven en gelijk ook goed voor de productie die extra keertjes Wink
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 do 22 sep 2011 - 1:51

Sheila, fijn dat je je een stuk beter voelt, heb je denk toch de juiste beslissing genomen! Ik had dat zelf ook, kreeg zelf veel meer rust wat voor iedereen fijner was.

Annie, eigenlijk heb jij een beetje hetzelfde schema als wat R. al een tijdje heeft alleen dan zonder brood en R. krijgt zelfs meer kwa hoeveelheid flessen. Hij krijgt nu om 06.30/11.00/15.30/18.30 fles 210+7 en de laatste met 2 scheppen rijstebloem en rond 13.30 uur fruit en om 17.30 uur groente (voor wat hij op eet dan, vind groente niet lekker).

Maar nu las ik dat ze vanaf 6 maanden echt ontbijt, lunch en avondeten moeten krijgen in de zin van ’s ochtends pap, fruit met water, fles met eventueel boterham (is vanaf 7 maanden toch?), tussendoortje a la broodkorstje/soepstengel/koekje/rijstwafel met water en dan laatste fles met rijstebloem. Maar ik zie R. eigenlijk niet snel op 3 flessen overgaan omdat hij nu al op 4 x 210 zit.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl do 22 sep 2011 - 2:11

Annie24 schreef:
Limburg85 schreef:Voor de meiden met een wat ouder kindje, wat voor schema hadden jullie bij 6 maanden?
We hebben geen precies tijdschema. Eerder of later (of helemaal niet Laughing ) kan hier ook.

Zo gaat het hier ook. Zo heeft ze vandaag rond 12 uur fruit op en net om 1430 een boterham. Ze was vandaag weer laat wakker ( 9u) en dan krijgt ze pap. Ik ben vanmorgen met haar naar de stad geweest en toen hebben we bij de La Place samen wat fruit gegeten. Op de terug weg viel ze in slaap dus toen ze wakker werd heeft ze pas een boterham op. Dan krijgt ze straks nog wat borstvoeding en misschien wat fruit en dan rond 18u avond eten. Dat is eigenlijk het enige dat ongeveer op schema gaat. 18u avond eten, nog even spelen en kroelen met papa, naar boven klaar maken voor de nacht en dan ligt ze er rond 20u meestal in.
Ik denk dat je die schema's een beetje met een korrel zout moet nemen, R gaat vanzelf meer andere dingen eten en dan laat je vanzelf een fles vallen. Hier ging dat ook allemaal vanzelf.

@Sheila: wat fijn dat je je zoveel beter voelt. Idd af en toe wat vaker aanleggen en dan komt het vast goed met je productie.
@Kat : klinkt als een geslaagde verjaardag, en dan zaterdag nog een keer. Wat een bofkont is J, en dan zeker ook nog feest op het KDV? ( of zit hij daar niet meer op?)

@All: morgen is de bruiloft van een vriendin van mij. We mogen de hele dag komen. D gaat tijdens de lunch wel mee en dan brengen we haar naar mijn ouders. Mn vriendin zei dat ik zelf maar moest bepalen waar ik haar mee naar toe nam. Ik denk dat het niet zo handig is haar mee te nemen naar t gemeentehuis dus brengen we haar van te voren maar weg. Ik zie er best wel tegenop Sad Dit wordt de allereerste keer dat iemand anders op haar gaat passen. En ik weet zeker dat mijn ouders heel erg goed voor haar zullen zorgen maar toch. Ze is nog nooit door iemand anders dan mij of mn man naar bed gebracht. En ze houdt al niet van naar bed gaan. Mijn moeder heeft er wel vertrouwen in, maar gaat er maar even vanuit dat ze weinig slaap zal krijgen. We gaan na de bruiloft bij mn ouders slapen want ook de hele nacht zonder D willen we ( nog) niet.

Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 do 22 sep 2011 - 2:35

Vancity, ook geen schema dus ;-). Merk wel dat een vast schema bij R. goed werkt en voor mij zelf ook rustiger is. Alleen het probleem is dat hij pas gaat slapen als hij een fles op heeft haha. Ach, tot nu toe is het ook allemaal goed gekomen dus de volgende stap ook. En merk ook echt dat hij andere dingen wil eten, behalve groente dat vind hij echt niet lekker. Maar als je eet en drinkt wil hij het van je af pakken en naar zijn mond brengen die dan al open staat.

Succes morgen met de bruiloft. En snap dat je er tegenop ziet dat het de 1e keer is maar is denk voor jullie en D. wel beter en fijn dat jullie ook bij hun kunnen slapen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 22 sep 2011 - 2:41

Vanochtend wezen zwemmen. J vond het leuk, al keek hij soms nogal bedenkelijk. Tijdens het aankleden moest hij huilen en daarna sliep hij. Blijkbaar was het erg vermoeiend .

@ Kat, fijn dat J een leuke dag heeft gehad! Jammer dat je geen oppas kan vinden voor J, zodat je ook met T kon gaan zwemmen.

@ limburg, beterschap! Aan de ene kant vind ik het heel goed dat hij op zijn eigen kamer slaapt, maar aan de andere kant ook wel een beetje jammer. Gelukkig wordt ik in de ochtend met een grote glimlach begroet smile

@ Sheila, fijn dat alles een stuk beter gaat!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Chelle do 22 sep 2011 - 5:50

Hi meiden,
Ja ja, ik leef ook nog hoor!
Ik red het gewoon niet om op julie allemaal te reageren. Respect voor de moeders met meerdere kindjes. Met 1 kindje verveel ik me al nooit. smile
Maar het is natuurlijk wel genieten. A wordt zo slim en groot. Ze past nu eindelijk in maat 62.

Ik weet niet wanneer en of ik binnenkort op iedereen kom reageren maar heb jullie ook op hyves dus dat is ook gezellig!
Als ik tijd heb voor mezelf zit ik eigenlijk niet op internet maar plof ik lekker op de bank.

Oh, ik zie dat er een nieuwe dame bij is gekomen! Ben even vergeten hoe ze heet. Steep toch? Welkom!

Tot snel meiden! In ieder geval op hyves!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Steep do 22 sep 2011 - 6:44

@ Chelle; thnx!

@ Smaragdje; het zwemmen bevalt wel verder? Wat doe je dan eigenlijk allemaal?

@ Limburg; gadver ziek zijn is niet leuk!

@ Vancity_girl; Vervelend dat het slapen moeilijk gaat, vooral nu ze uit logeren gaat bij oma. Probeer er van te genieten (ook al is het moeilijk Iknow)

@ All; Fijn dat ik geen gekke zoon heb met zijn gekreun. Wat zou het toch zijn.. Ik leg nu mijn telefoon zo neer dat hij het lampje kan zien, uiteindelijk wordt hij rustig en dan doe ik zijn speen in en dan slaapt hij!

Ok, ik heb iets geks.. Embarassed Wij hebben "het" nog niet gedaan. Dat ligt aan mij, omdat ik het gek vind dat ons zoontje in dezelfde kamer slaapt. Hoe doen jullie dat?

Verder ook een dipje met de bv. De tumor zit echt in de weg, waardoor R. moeilijk kan drinken. Die borst geeft al niet veel (ik kolf 30 a 40 ml en uit de ander tussen de 100 en 120ml) en ik vind het gewoon zo klote allemaal. Nu geef ik ook kv (rond 12 uur en de laatste voeding) en soms zou ik zo graag alleen kv geven! Maar ik vind bv geven ook speciaal en echt een momentje voor hem en mij. Morgen een gesprek met de chirurg dus dan weet ik meer over de tumor e.d.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Meeko do 22 sep 2011 - 8:45

Hoi meiden,
echt al een hele tijd niet geweest hier zeg! Maar t is zo druk. Senna is op moment best vervelend. Heb t idee dat ze een beetje jaloers begint te worden. Doet dingen als tuffen naar ons. En zegt dan dat Elin dat ook mag doen. Maar zij doet t natuurlijk niet bewust en is gewoon bellen aan het blazen. Proberen het wel uit te leggen dat Elin het niet express doet en nog moet leren dat het niet mag, maar zo zijn er nog meer dingen.
Elin zit in een sprong, krijgt tandjes (heeft er al 2) En slaapt nog steeds niet door!! Ze krijgt nu 's avonds flesvoeding met pap erdoor. T is vaak wel wat later, zo tussen 5 en 6, maar ook vaak nog eerder. Erg vermoeiend dus.
En ze is alweer 6 maanden! Tijd gaat zo ongelovelijk snel! Zijn van de week begonnen met groente. 1e 2 dagen moest ze er niks van hebben, en vandaag vond ze t helemaal lekker. Morgen weer worteltjes, en dan van het weekend wat anders proberen. Echt heel leuk, maar toch ook weer "jammer" dat t zo snel gaat. Verder krijgt ze nog steeds borstvoeding.
Met mij gaat t ni geweldig. Had vorige week een flinke keelamandelontsteking. Het ging wat beter maar sinds vandaag weer erg veel pijn en trekt nu ook naar m'n oor toe. M'n bekken gaan eigenlijk wel goed. Soms nog wel een dagje dat t minder gaat, als ik moe ben en veel gedaan heb bijvoorbeeld.
Nou ja, even een updateje en zat proberen vaker te komen, want vind t wel gezellig.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Chelle do 22 sep 2011 - 8:49

@ steep , ik heb niet zo ver terug gelezen maar ik lees nu ineens iets over een tumor??? Sinds wanneer heb je dat en wat krijg je voor behandelingen als ik vragen mag?
Als ik heel eerlijk ben hebben wij het ook nog niet gedaan en ons meisje is al 4 maanden. Haha! Bij ons slaapt a. gewoon in haar eigen kamer.
Ik heb een libido van onder het vriespunt en vind het nog een beetje eng/vreemd. En vind het ook vreemd omdat a. in de kamer naast ons ligt. Haha! Snap dus helemaal dat jij het raar vindt... Binnenkort wil ik het wel weer gaan proberen. Komt vast allemaal goed!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Annie24 do 22 sep 2011 - 8:54

Chelle schreef:@ steep , ik heb niet zo ver terug gelezen maar ik lees nu ineens iets over een tumor??? Sinds wanneer heb je dat en wat krijg je voor behandelingen als ik vragen mag?
Als ik heel eerlijk ben hebben wij het ook nog niet gedaan en ons meisje is al 4 maanden. Haha! Bij ons slaapt a. gewoon in haar eigen kamer.
Ik heb een libido van onder het vriespunt en vind het nog een beetje eng/vreemd. En vind het ook vreemd omdat a. in de kamer naast ons ligt. Haha! Snap dus helemaal dat jij het raar vindt... Binnenkort wil ik het wel weer gaan proberen. Komt vast allemaal goed!

Dan ben ik nog raarder: Y. is bijna 8 maanden en ook hier nog niks angel Heb nog steeds last van mijn knip, dus doet het pijn en ook mijn libido is tot veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer onder het vriespunt gedaald angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  sheila123 do 22 sep 2011 - 9:02

Chelle,ik red het ook niet om zo trouw te reageren hoor! Maar je meisje gaat hard lees ik zo! Maat 62 alweer! Ik las het op je hyves Wink

Steep,ik heb dat ook gemist over die tumor??? Oh en sex??? Wat is dat???? Ik zal eerlijk zijn...ik ben gewoon te moe dus hier is ook nog niet veel gebeurd....helemaal niet raar hoor. Op zich vond ik het bij mijn oudste ook niet raar om het te doen waar ze bij was. Daar dacht ik eigenlijk nooit bij na. Ze ging na 3 maanden naar haar eigen kamertje,maar onze 2e dochter slaapt nu nog steeds bij ons en zal daar voorlopig nog wel blijven liggen.

Meeko,dus E. Slaapt ook nog niet door? Hier ook niet,echt zo vermoeiend. Hier komt ze nog 2x per nacht. Gek word ik ervan! Ik ben vorige week bijna flauwgevallen en had veel klachten,slechte weerstand,sterretjes zien,oververmoeid. En ik val nog steeds zo af. Dus wij hebben besloten om te gaan combineren. F. Krijgt nu ongeveer 3x borst en 2x fles. Gaat heel goed zo. Ik voel me zelf nu wel wat beter omdat ik het uit handen kan geven. Ben echt benieuwd wanneer hier het eerste nachtje doorslapen gaat komen. Is tot nu toe niet 1x gebeurd...
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 9:06

Ik heb afgelopen maandag ook nacontrole gehad bij de gynaecoloog.
Ik moet bij een volgende zwangerschap onder controle van de gyn in het zkh, omdat M. zo klein was. Als het gedurende de zwangerschap allemaal goed gaat mag ik op het laatst nog naar de vk, maar of dat handig is weet ik ook niet.
Ze heeft nog naar de knip gekeken, maar nu blijkt dat ik scheef gehecht ben. Balen!
Ze wil er niks aan doen als ik er geen last van heb/krijg. Ze heeft in mijn dossier gezet dat ze het bij een volgende bevalling weer daar in moeten knippen en recht moeten hechten. Lekker dan dat ik dat nu al weet...
Ze zei wel dat ze dacht dat het snel zou kunnen scheuren met vrijen. Ook fijn... had ik net zondag tegen mn man gezegd dat ik het wel weer een keer voorzichtig wilde proberen zegt zij dit maandag. Nu durf ik weer niet! We hebben het van de week geprobeerd, maar ik vond het niet fijn...pijnlijk en eng.

Gast
Gast

Bericht  Vancity_girl do 22 sep 2011 - 9:35

@Steep: ik vind/vond het ook raar om het te doen met onze dochter op de kamer. Wij deden het dus in de logeerkamer, op de bank, etc. Gewoon een beetje creatief zijn. smile Wat rot dat de borstvoeding niet helemaal lekker loopt door de tumor. Is een combi met flesvoeding geen optie voor je? Heb je eigenlijk al wat van de huisarts gehoord mbt je tumor?
@Kruumel: Nou dat is idd niet fijn om te horen dat ze het opnieuw gaan knippen en hechten, geen lekker vooruitzicht. Bij ons ging het eerst ook niet heel fijn. Ik had ook last van m'n knip en was veel te gespannen. Gelukkig werd dit steeds beter, en nu kan ik me weer helemaal ontspannen en ervan genieten.
@Chelle: Daar ben je weer. Zag de foto's op hyves van A in dr nieuwe kleren, lief!
@Meeko: vervelend dat het even allemaal niet zo lekker loopt. Volgens mij is het wel normaal dat S jaloers is op E toch? Niet dat het daardoor makkelijker is maar zoals ze altijd zeggen het is vast een fase. En jullie ook nog steeds gebroken nachten. hug

@Limburg: Beterschap! Was ik vergeten in mijn vorige bericht, hoop dat je je snel weer beter voelt. hug
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Bericht  Steep do 22 sep 2011 - 10:41

Ik reageer even wat korter, forum via mijn bb namelijk.
De tumor is goedaardig, 5cm in diameter en zit voor een deel onder mijn tepel. De kans is 1 op 2 miljoen dat het kwaadaardig is, dus daar gaan we niet vanuit. Morgen (vrijdag) heb ik om 08.50 een consult met de chirurg. Ik ga sowieso geopereerd worden, alleen hoe en wat is nog onduidelijk.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het raar vind! Ik wil wel, maar ik ben moe en vind het gewoon echt heel gek dat hij naast het bed staat. Misschien is ergens anders inderdaad een optie!

Misschien dat ik inderdaad standaard kv bij ga geven. Ik doe dat nu eigenlijk al standaard rond 12u in de middag en soms de laatste voeding ook (als hij aan het clusteren is geweest en ik er echt genoeg van heb).

@ Kruumel; wat naar! Dan zou ik het inderdaad ook eng vinden om weer seks te hebben!

Morgen geef ik wel ff een update over mijn bezoek aan de chirurg, maar ik heb een dag vol met leuke dingen geplant voor de afleiding dus pin me niet vast op een tijd ;-)
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 do 22 sep 2011 - 18:53

Goedemorgen!

Gisteren was R. voor het eerst zichzelf niet op het kdv vonden ze, hier thuis was niks te merken. Ook heeft hij gisteren bruine bonen, dit is inmiddels het 4e soort maar hij blijft het niet lekker vinden, lijkt hij nu al op zijn moeder haha.

En ik ben gelukkig weer opgeknapt, het kwam zo plotseling en zo plotseling is het gelukkig ook weer weg.

Chelle, gelukkig dat je nog leeft ;-). Hoe was afgelopen week gegaan toen je man aan het fietsen was?

Ik vind met 2 kindjes minder vermoeiend maar dat komt omdat S. al een stuk ouder is en zichzelf ook goed kan vermaken en snapt dat hij niet constant aandacht kan hebben.

Steep, een tumor? Wat heftig! Kun je wel gewoon bv blijven geven? Succes vandaag!!

Hier is mijn libido ook een stuk lager sinds de zwangerschap en bevalling, hier is het dus veel minder dan voordat ik zwanger was helaas. Hier slaapt hij op zijn eigen kamer dus dat probleem hebben wij niet.

Meeko, wat gaat het snel he. En E. gewoon al 2 tanden, dat heeft ze vlot gedaan!

Jammer dat S. nu jaloers begin te worden, S. wilt soms ook dingen doen die R. doet maar die hij niet mag en gelukkig na uitleg doet hij het niet meer. Hopelijk is het snel over bij d’r!

Ben jij weer helemaal opgeknapt van de keelamandelontsteking?

Balen dat ze nog steeds niet doorslaapt, zelfs nu ze bijvoeding krijg.

Sheila, wat balen dat F. nog 2 keer komt, zelfs nu ze gedeelte fv krijgt.

Kruumel, was de nacontrole goed gegaan? Niet leuk dat je bij de volgende zwangerschap onder controle moet van de gynaecoloog maar wel beter voorzorg. Merk wel dat iedere ziekenhuis zijn eigen protocol heeft.

Aan de volgende knip wil je helemaal niet denken nu, eerst stond je er blanco in en nu weet je hoe het voelt. Maar wel erg vervelend dat ze scheef gehecht hebben. Heb je daardoor er extra last van?

Vancity, fijne dag vandaag! En hopelijk gaat alles goed met D. bij oma.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud