Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kinderschoenen

+6
Catwoman79
-Ieniemienie-
TukTuk
Mamsie
Susan
LMCurious
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

kinderschoenen - Pagina 2 Empty Re: kinderschoenen

Bericht  TukTuk wo 24 aug 2011 - 2:23

Flemy schreef:AngelNyn, die lange laarsjes! De schoenmaat van mijn dochter is 28 nu, dus we moeten wel die Wink
De hakken zijn even hoog overigens en nog geen centimeter (heb ik op gelet, dat had ik hier gister al gelezen namelijk haha).

Ja gaat hard he met die schoenmaten :P
Maar zien er leuk uit!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen - Pagina 2 Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Flemy wo 24 aug 2011 - 2:23

Arden; Ja jij zegt de onderste 2, dus ik ging er vanuit dat je alleen voor je zoon bedoelde haha!

AngelNyn; Ik heb bij dat andere paar de schoen niet verder bekeken, dus heb geen idee hoe ze zullen zitten. En daarom zei ik ook 'voor erbij', want een goede stevige laars is het sowieso niet.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen - Pagina 2 Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 6:50

AngelNyn schreef:
Elodie schreef:Ik vind het ook lastig om goede, mooie schoenen te kopen voor mn zoon. Laatst zijn we geslaagd bij de Dolcis. Hij heeft nu een mooi leren schoentje met klittenband die op de juiste plek buigt van hush puppies.

Voor de winter vind ik van die halfhoge bruin leren laarsjes zo leuk.. Is dat erg slecht?

Zo iets:
kinderschoenen - Pagina 2 382502r

Zolang je er op let dat ze niet te "log" worden zeg maar, zwaar en stug (zool), kunnen dat soort laarsjes we hoor! Zeker voor van de winter met eventueel sneeuw etc.
@LMCurious, ben blij dat je er iets aan gehad hebt, succes met de zoektocht Very Happy

deze schoenen heb ik voor Dylan ook gekocht naast zijn pantofolo dora (of hoe je het ook schrijft Wink) heb ook nog een paar hoge nike's besteld en dan is meneer weer klaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen - Pagina 2 Empty Re: kinderschoenen

Bericht  maiadebij wo 24 aug 2011 - 7:27

N heeft nog een halve cm over, dus we hoeven voorlopig geen nieuwe. Maar toch even kijken bij de nieuwe collectie na het opmeten natuurlijk, ik zag echt zulke stoere schoenen voor hem!! Maar wat denk je?? € 134,-!! No dat gaat me echt tever, wat belachelijk veel geld zeg Mad

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen - Pagina 2 Empty Re: kinderschoenen

Bericht  TukTuk wo 24 aug 2011 - 7:39

maiadebij schreef:N heeft nog een halve cm over, dus we hoeven voorlopig geen nieuwe. Maar toch even kijken bij de nieuwe collectie na het opmeten natuurlijk, ik zag echt zulke stoere schoenen voor hem!! Maar wat denk je?? € 134,-!! No dat gaat me echt tever, wat belachelijk veel geld zeg Mad

Wat een geld idd! Voor die paar maanden dat ze ze aan kunnen.. Er zijn echt wel goedkoper, goede schoentjes te vinden hoor!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen - Pagina 2 Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 9:21

Dat is echt veel geld Maia! Ik was hier laatst in de winkel waar we de schoenen van mn zoontje gekocht hebben, tot nu toe elk paar onder de 60 euro, op zich nog wel te doen. Maar nu begon het bij 80 euro en voor meisjes ook... pff ik zoek nog even verder hoor, anders zijn we minstens 160 euro kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen - Pagina 2 Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Limburg85 wo 24 aug 2011 - 19:20

Die jongenslaarsjes van dolcis zijn leuk! Die wil ik nu ook kopen voor S.!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderschoenen - Pagina 2 Empty Re: kinderschoenen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum