Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderschoenen

+2
Mamsie
Limburg85
6 plaatsers

Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Kinderschoenen

Bericht  Limburg85 za 16 apr 2011 - 1:01

Ik ben voor S. op zoek naar leuke schoenen en sandalen voor de zomer, alleen kan niet veel leuks vinden, schoenen willen we graag met klittenband, geen veters in maat 28. Nu ben ik benieuwd welke jullie voor je kinderen hebben en dan voornamelijk benieuwd naar de jongensschoenen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  Mamsie za 16 apr 2011 - 1:05

Kijk eens op Omoda.nl

Ik hou zelf van all stars ( ja die heb je ook met klitteband ).
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  Mamsie za 16 apr 2011 - 1:07

of zulke, cruyff classics

Kinderschoenen Grijze-cruyff-classics-sneaker-andoni-velcro
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  TukTuk za 16 apr 2011 - 1:10

Mamsie schreef:Kijk eens op Omoda.nl

Ik hou zelf van all stars ( ja die heb je ook met klitteband ).

Zonder bijdehand willen doen, maar gewoon een tip, voor het geval je het niet weet: All stars zijn hele slechte schoenen voor kinderen, het is heel slecht voor de ontwikkeling van de voetjes.. (Als het je interesseert wil ik best uitleggen ook waarom ze slecht zijn Wink)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  Mamsie za 16 apr 2011 - 1:15

Als je ze niet elke dag erop laat lopen kan het prima. het is sowieso goed om schoenen af te wisselen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  Parisienne za 16 apr 2011 - 1:27

Ik denk ook dat het prima kan als kinderen niet hele wandelingen maken op dergelijke schoenen (All Stars bijvoorbeeld). Het is altijd leuk zulke schoenen (die misschien iets minder goed voor de voeten zijn) te hebben voor 'net', als je bijvoorbeeld ergens op visite gaat of naar een verjaardag. Ik denk dat de meesten ook wel zorgen voor echt goede schoenen om hele dagen op te kunnen lopen smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  TukTuk za 16 apr 2011 - 1:28

Wilde het ook alleen maar even zeggen voor het geval je er niet van op de hoogte was smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  Parisienne za 16 apr 2011 - 1:43

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er eerder ook nooit zo bij nagedacht heb hoor.. eigenlijk sinds een paar maanden weet ik dat het gewoon belangrijk is om goede schoenen te kopen en dat je geen hele wandelingen met je kindje moet maken als hij/zij op bijvoorbeeld All Stars loopt. Maargoed, er zullen ook meiden zijn die het nog niet weten! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  TukTuk za 16 apr 2011 - 2:12

Parisienne schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik er eerder ook nooit zo bij nagedacht heb hoor.. eigenlijk sinds een paar maanden weet ik dat het gewoon belangrijk is om goede schoenen te kopen en dat je geen hele wandelingen met je kindje moet maken als hij/zij op bijvoorbeeld All Stars loopt. Maargoed, er zullen ook meiden zijn die het nog niet weten! :)

Nee want ergens ga je er misschien ook vanuit dat de schoenen die voor kinderen verkocht worden, ook gewoon goed zijn! Vroeger vond ik dat soort schoenen ook enorm schattig voor kinderen, en puur alleen dankzij m'n opleiding weet ik nu beter. Het is nog altijd aan de ouders wat ze er mee doen, ik "waarschuw" liever 10x teveel, dan dat iemand later zegt "shit, had ik maar geweten dat het slecht was voor de voetjes", als je je er van bewust bent, kan je er ook bewust mee om gaan, idd afwisselen van schoentjes etc.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 2:26

Hier vorige week schoenen van pantofola d'oro schoenen gekocht voor Dylan met klittenband. Kan zo geen plaatje op de site zetten omdat ik nu met mijn telefoon op het forum zit maar via google vast te vinden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  Parisienne za 16 apr 2011 - 3:07

AngelNyn schreef:
Parisienne schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik er eerder ook nooit zo bij nagedacht heb hoor.. eigenlijk sinds een paar maanden weet ik dat het gewoon belangrijk is om goede schoenen te kopen en dat je geen hele wandelingen met je kindje moet maken als hij/zij op bijvoorbeeld All Stars loopt. Maargoed, er zullen ook meiden zijn die het nog niet weten! :)

Nee want ergens ga je er misschien ook vanuit dat de schoenen die voor kinderen verkocht worden, ook gewoon goed zijn! Vroeger vond ik dat soort schoenen ook enorm schattig voor kinderen, en puur alleen dankzij m'n opleiding weet ik nu beter. Het is nog altijd aan de ouders wat ze er mee doen, ik "waarschuw" liever 10x teveel, dan dat iemand later zegt "shit, had ik maar geweten dat het slecht was voor de voetjes", als je je er van bewust bent, kan je er ook bewust mee om gaan, idd afwisselen van schoentjes etc.

Ik bedoelde dan weer dat jou 'waarschuwing' inderdaad goed is voor de meiden die nog niet weten dat bijvoorbeeld All Stars 'schadelijk' zijn voor de voeten als deze te vaak of te lang gedragen worden smile

Dus goed dat je het zegt!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  TukTuk za 16 apr 2011 - 3:26

Parisienne schreef:
AngelNyn schreef:
Parisienne schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik er eerder ook nooit zo bij nagedacht heb hoor.. eigenlijk sinds een paar maanden weet ik dat het gewoon belangrijk is om goede schoenen te kopen en dat je geen hele wandelingen met je kindje moet maken als hij/zij op bijvoorbeeld All Stars loopt. Maargoed, er zullen ook meiden zijn die het nog niet weten! :)

Nee want ergens ga je er misschien ook vanuit dat de schoenen die voor kinderen verkocht worden, ook gewoon goed zijn! Vroeger vond ik dat soort schoenen ook enorm schattig voor kinderen, en puur alleen dankzij m'n opleiding weet ik nu beter. Het is nog altijd aan de ouders wat ze er mee doen, ik "waarschuw" liever 10x teveel, dan dat iemand later zegt "shit, had ik maar geweten dat het slecht was voor de voetjes", als je je er van bewust bent, kan je er ook bewust mee om gaan, idd afwisselen van schoentjes etc.

Ik bedoelde dan weer dat jou 'waarschuwing' inderdaad goed is voor de meiden die nog niet weten dat bijvoorbeeld All Stars 'schadelijk' zijn voor de voeten als deze te vaak of te lang gedragen worden smile

Dus goed dat je het zegt!

Ja dacht ook idd al dat je het zo bedoelde smile Maar bedoelde ook meer te zeggen, het is niet zo gek als mensen het niet weten dat die schoenen minder goed zijn, het is geen "schande" ofzo om het niet te weten smile Dat was meer algemeen bedoelt smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  knets za 16 apr 2011 - 10:11

Ik heb deze laatst voor Jason gekocht.. en Jordan heeft ze in het zwart met fel groene veters..
Kinderschoenen Nike-Renzo-Junior-378343-005


knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  knets za 16 apr 2011 - 10:14

Toen ze nog sandalen aan wilde kocht ik altijd TEVA sandalen. Die vond ik erg stoer. Maar sinds vorig jaar willen ze teenslippers. En nu heb ik weer teenslippers gekocht..



Kinderschoenen TerraFi_kids
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  Mamasapje za 16 apr 2011 - 10:26



wel een meisjesschoen voor mn jongste dochter:

Kinderschoenen 023120

zoontje heeft nu bootschoentjes van Ralph Lauren, die worden wat krap dus ik zit te denken aan deze Guess:



Kinderschoenen Preview.IMG_0114
sandaaltje voor oudste dochter - die moet nog nieuwe schoenen ook:
Kinderschoenen 89863112_m1
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderschoenen Empty Re: Kinderschoenen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum