DagCafé
+25
blondje1313
GreenGrass
Marin
Nana
Sorella
Tiana
Zwoesj
nina
Lotus
Lejow
Parisienne
Rush
Erin
Toet
Jordana
VeryCherry
Bimbam
Serena
Juul
Chocolate Cookie
Jade
ExpressoB
Sjaantje
Elsje
Burn
29 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
uhh ik start facebook op en krijg een prive mail van een wild vreemde (op zich een good looking boy) met de vraag
"Ben jij nog vrijgezel :o"
Oeeee yeeehh ik ben nog in trek zo te zien wahahahhah
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:uhh ik start facebook op en krijg een prive mail van een wild vreemde (op zich een good looking boy) met de vraag
Ik had dat een keer op hyves, twee keer knipperen, zo leuk om te zien ben ik heus niet hoor
Maar wel egostrelend, hahaha...
Gast- Gast
Maple schreef:Stuiterbal schreef:uhh ik start facebook op en krijg een prive mail van een wild vreemde (op zich een good looking boy) met de vraag
Ik had dat een keer op hyves, twee keer knipperen, zo leuk om te zien ben ik heus niet hoor
Maar wel egostrelend, hahaha...
wahahahaha ja idd..... Ik vind niet echt dat ik een uitstraling heb waarop wild vreemde maar meteen moeten vragen of ik vrij en gezellig ben !! Maar het streelt des te meer mijn ego Het was in ieder geval geen creep met een dikke bierbuik, vies grijs borsthaar, en een baard....
Gast- Gast
Het zweet druipt me van mijn voorhoofd af, maar ik heb het gedaan. Het huis is "schoon". Nu moet ik nog hapjes maken, koffie zetten en heel erg snel naar het toilet.
Gast- Gast
En mij terug smsen.Maura schreef:Het zweet druipt me van mijn voorhoofd af, maar ik heb het gedaan. Het huis is "schoon". Nu moet ik nog hapjes maken, koffie zetten en heel erg snel naar het toilet.
Gast- Gast
Maple schreef:En mij terug smsen.Maura schreef:Het zweet druipt me van mijn voorhoofd af, maar ik heb het gedaan. Het huis is "schoon". Nu moet ik nog hapjes maken, koffie zetten en heel erg snel naar het toilet.
Dat heb ik allang gedaan.
Edit: Er was alweer een nieuwe zie ik.
Gast- Gast
Hahahaha word net gebeld door een geblokkeerd nummer. Werd gisteren ook al een paar keer gebeld maar had niet opgenomen.
Jongen: Ben op zoek naar dhr of mevrouw ....
Ik: Spreekt u mee.
Jongen: deed zijn verhaal en versprak zich paar keer (beter oefenen:P) Hij zei dat ik een enquette had ingevuld en dat hij de dvd collectie mocht aanbieden van law en order.
Ik: Dat is knap daar klopt niks van, want ik heb helemaal geen enq. ingevuld en dat hoor ik wel vaker van bedrijven, terwijl ik nooit zo'n ding in vul!
Jonge: Oh, uhm ... was even stil, dat ik had aangegeven geinteresseerd te zijn in die dvd box.
Ik: Uh nee! Kijk dat ook nooit, dus ik zeg: is gewoon een verkoop truc, mag je best zeggen hoor!
Jongen: ja klopt is ook een verkooptruc. (hij kon er niet meer onderuit).
Na wat gestamel hing die maar op, jammer joh:P
Jongen: Ben op zoek naar dhr of mevrouw ....
Ik: Spreekt u mee.
Jongen: deed zijn verhaal en versprak zich paar keer (beter oefenen:P) Hij zei dat ik een enquette had ingevuld en dat hij de dvd collectie mocht aanbieden van law en order.
Ik: Dat is knap daar klopt niks van, want ik heb helemaal geen enq. ingevuld en dat hoor ik wel vaker van bedrijven, terwijl ik nooit zo'n ding in vul!
Jonge: Oh, uhm ... was even stil, dat ik had aangegeven geinteresseerd te zijn in die dvd box.
Ik: Uh nee! Kijk dat ook nooit, dus ik zeg: is gewoon een verkoop truc, mag je best zeggen hoor!
Jongen: ja klopt is ook een verkooptruc. (hij kon er niet meer onderuit).
Na wat gestamel hing die maar op, jammer joh:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hard gewerkt Maura! Nu genieten van een leuke avond.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet niet waar je aan refereert? Ik weet sowieso niet wie je bentKatie_ schreef:Maple hoe is het ondertussen met je?
Alweer wat beter?
Gast- Gast
oh sorry naams verandering stond er niet bij stil.
Ik doel op dat stukje van een paar weken geleden dat je, je erg down voelde en wat onenigheid met je man.
Ik doel op dat stukje van een paar weken geleden dat je, je erg down voelde en wat onenigheid met je man.
Gast- Gast
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KRTKBJZH.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DLD74YKV.jpg zijn zus slaapt soms op de gekste manieren haha
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DLD74YKV.jpg zijn zus slaapt soms op de gekste manieren haha
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8ILOAKD3.jpg Zondag geweest Dr Fish in Amsterdam, mijn handen zaten ook in bakken met die gekke visjes:P Hele aparte ervaring! Als iemand er meer over wilt weten hoor ik het wel
ExpressoB, heb je nou ook lekker zachte handjes en voetjes?
Hoi trouwens!
Hoi trouwens!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaghhhhhhhhh voel me alleen...
en ben zoooooooooo verliefd aan het worden!!!
en ben zoooooooooo verliefd aan het worden!!!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Katie_ schreef:oh sorry naams verandering stond er niet bij stil.
Ben toch wel erg benieuwd wie je voorheen was. heb je ff een PM gestuurd, kan een beetje kortaf overkomen, want ik had tegelijkertijd een telefoon aan m'n oor, haha.
Maar het gaat opzich wel goed, hoor
Gast- Gast
Ja dat zijn ze nog wel een beetje ja:)
Zijn de honden van mijn moeder trouwens, zijn broer en zus.
Zijn de honden van mijn moeder trouwens, zijn broer en zus.
Oh, ik vind het trouwens wel leuk dat iedereen van hier me ineens whatsappt hoor, maar mijn whatsapp werkt momenteel ff niet, ik kan jullie berichtjes dus niet lezen Frustratie frustratie...
Ik ga ff rommelen in huis, hoef ik daar straks niet meer tegenaan te hikken.
Ik ga ff rommelen in huis, hoef ik daar straks niet meer tegenaan te hikken.
Gast- Gast
Ik ben er weer, tussen het knippen en kleuren door! Oh ja, en straks moet ik ook nog het huis versieren.
Gast- Gast
Helpt je man niet ff mee dan;) gefeliciteerd alvast!
Lekker rustig toch, zo zonder whatsapp?
Ik vind het trouwens een ideale uitvinding! Heb vandaag al flink zitten whatsappen met Maura en ik hoef me lekker geen zorgen meer te maken of mijn sms-bundel niet te snel op gaat!
Ik vind het trouwens een ideale uitvinding! Heb vandaag al flink zitten whatsappen met Maura en ik hoef me lekker geen zorgen meer te maken of mijn sms-bundel niet te snel op gaat!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Lekker rustig toch, zo zonder whatsapp?
+1, ik ben verslaafd... En mijn hele smsbundel blijft zo goed als onaangeroerd, haha.
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: