DagCafé
+25
blondje1313
GreenGrass
Marin
Nana
Sorella
Tiana
Zwoesj
nina
Lotus
Lejow
Parisienne
Rush
Erin
Toet
Jordana
VeryCherry
Bimbam
Serena
Juul
Chocolate Cookie
Jade
ExpressoB
Sjaantje
Elsje
Burn
29 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Chocolate Cookie schreef:Avond!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Niet mijn ding maar ik zou ze dan ook terug brengen. Als hij ze echt spuuglelijk vind haha. Als je het geld ook eigenlijk echt niet kan missen dan ja pech dan maar geen nieuwe schoenen.
Maple: mooi dat het bijna op zijn eind is. Wou dat ik ergens een stekker eruit kon trekken!!!
Ben 3,5 maand non-stop aan het vloeien geweest!!! dacht echt dat ik dood ging bloeden...
Nu net 3weken ook non-stop gevloeit, toen een week was het over en nu weer 1,5 week aan de gang en weet niet wanneer het ophoud
Maple: mooi dat het bijna op zijn eind is. Wou dat ik ergens een stekker eruit kon trekken!!!
Ben 3,5 maand non-stop aan het vloeien geweest!!! dacht echt dat ik dood ging bloeden...
Nu net 3weken ook non-stop gevloeit, toen een week was het over en nu weer 1,5 week aan de gang en weet niet wanneer het ophoud
Laatst aangepast door ExpressoB op di 23 aug 2011 - 5:53; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Jordana schreef:Chocolate Cookie schreef:Avond!
Haha wat een blij ontvangst
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
EB: En ze kunnen niets vinden waarom....
CC: Ja he
CC: Ja he
Jordana- Ratel
Jor: Ja, leuk haha!
Chocolate Cookie- Ratel
Aaaarghhhhh ik moet nog een presentatie én een verslag maken voor werk, maar ik heb zo verschrikkelijk geen zin.... En ik moet nog schema's updaten voor m'n vakantie, ook geen zin in. Ik heb gewoon nergens meer zin in, ben er klaar mee
Gast- Gast
Maple: Je zal toch wel moeten meid. Probeer er anders gewoon al iets te schrijven. En als het niet lukt stop je toch..
Jordana- Ratel
Jordana nee helaas, zit een heel lang verhaal achter maar ben er al ruim 10jaar mee bezig en DE oplossing is nog steeds niet gevonden.
@ Maple: Hmm je herinnerd me weer aan mijn huiswerk
Chocolate Cookie- Ratel
I know... Maarja, ik hik er al weken tegenaan. Maandagavond moet ik het afhebben, dus heb nog wel even gelukkig. Denk dat ik vanavond voorzichtig maar vast ga beginnen, maak ik het donerdagavond wel af, als ik toch alleen thuis ben.Jordana schreef:Maple: Je zal toch wel moeten meid. Probeer er anders gewoon al iets te schrijven. En als het niet lukt stop je toch..
Gast- Gast
Grrrrr mijn telefoon flipte ineens? En nu werkt whatsapp niet meer. Wat is dat voor onzin?!
Chocolate Cookie- Ratel
Whatsapp werkt bij mij ook nu ineens niet, denk een storing ofzo.Chocolate Cookie schreef:Grrrrr mijn telefoon flipte ineens? En nu werkt whatsapp niet meer. Wat is dat voor onzin?!
Gast- Gast
Maple schreef:Whatsapp werkt bij mij ook nu ineens niet, denk een storing ofzo.Chocolate Cookie schreef:Grrrrr mijn telefoon flipte ineens? En nu werkt whatsapp niet meer. Wat is dat voor onzin?!
Oh... Dat hoop ik dan! Want mijn telefoon ging net ineens op zwart en kreeg m niet meteen aan....
Chocolate Cookie- Ratel
Waar? De zon schijnt hoor...Maple schreef:Wéér onweer!!
Chocolate Cookie- Ratel
Die bui waar Jordana het net over had geloof ik. Als ik buienradar moet gelovenChocolate Cookie schreef:Waar? De zon schijnt hoor...Maple schreef:Wéér onweer!!
Gast- Gast
Hmmm, die is dan hier vast net voorbij gegliptMaple schreef:Die bui waar Jordana het net over had geloof ik. Als ik buienradar moet gelovenChocolate Cookie schreef:Waar? De zon schijnt hoor...Maple schreef:Wéér onweer!!
Chocolate Cookie- Ratel
Ga maar even afwassen en de wasmachine aanzetten.
What's up :oStuiterbal schreef:ieeeeeeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwwwww
Chocolate Cookie- Ratel
Stuiter: Wat is er?
Maple: Ja hier viel er al wat uit.. Stomme regen...
Maple: Ja hier viel er al wat uit.. Stomme regen...
Jordana- Ratel
En klote whatsapp... Jeetje stom ding werk!!!
Jordana- Ratel
Hier is het gelukkig nog steeds droog!
Ik heb besloten om de schoenen terug te brengen. Heb ze niet nodig en moet sparen voor mijn veel te dure nieuwe ring en die is veeeeeeeel belangrijker dan die schoenen.
Ik heb besloten om de schoenen terug te brengen. Heb ze niet nodig en moet sparen voor mijn veel te dure nieuwe ring en die is veeeeeeeel belangrijker dan die schoenen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Haha, ik kreeg ineens een medling binnen dat ik whatsapp van jou had, dus ik denk: Jeeeej, hij werkt weer! Mooi niet dus, ik krijg het bericht zelf niet binnen...Jordana schreef:En klote whatsapp... Jeetje stom ding werk!!!
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: