DagCafé
+25
blondje1313
GreenGrass
Marin
Nana
Sorella
Tiana
Zwoesj
nina
Lotus
Lejow
Parisienne
Rush
Erin
Toet
Jordana
VeryCherry
Bimbam
Serena
Juul
Chocolate Cookie
Jade
ExpressoB
Sjaantje
Elsje
Burn
29 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Ik ga ook op tijd naar bed. A. logeert bij mijn zwager en schoonzus, dus morgen kan ik lekker uitslapen!
Gast- Gast
Slaap lekker uit, alex!
Nu erger ik me weer niet aan de presentator, want nu doet hij niets mis, maar die mensen die bellen.....
Nu erger ik me weer niet aan de presentator, want nu doet hij niets mis, maar die mensen die bellen.....
Gast- Gast
Goedenavond!
Ik baal dat mijn ex weer facebook heeft en bijna al mijn vrienden toe heeft gevoegd, nou loop ik weer aan hem te denken.
Ik baal dat mijn ex weer facebook heeft en bijna al mijn vrienden toe heeft gevoegd, nou loop ik weer aan hem te denken.
Gast- Gast
Heuh? Nee? I wish!!Maura schreef:Was jij vandaag naar een kuuroord geweest, Maple?
Gast- Gast
Storm, wil je er wat meer over delen? Want lees idd vaak dat die ex wel een issue is, maar ik weet niet waarom. Dus kan er eigenlijk ook nooit iets zinnigs op zeggen.
Gast- Gast
Alex, slaap lekker uit meid!
Maura: Dikke knuffel voor jou!
Strom, hmm, das minder! M'n ex wou ook ''rust'' maar smst zelf!
Maura: Dikke knuffel voor jou!
Strom, hmm, das minder! M'n ex wou ook ''rust'' maar smst zelf!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Maple schreef:Heuh? Nee? I wish!!Maura schreef:Was jij vandaag naar een kuuroord geweest, Maple?
Ow, ik dacht dat ik daarover wat had gelezen?
En hoe zijn de sollicitaties van jouw man gegaan?
Gast- Gast
Dank je wel, Burn.
Voel me vast weer dom morgen dat ik het heb geopend. Maar goed, dat is morgen en momenteel is het nog vandaag.
Voel me vast weer dom morgen dat ik het heb geopend. Maar goed, dat is morgen en momenteel is het nog vandaag.
Gast- Gast
Whaha!Maura schreef:Storm, wil je er wat meer over delen? Want lees idd vaak dat die ex wel een issue is, maar ik weet niet waarom. Dus kan er eigenlijk ook nooit iets zinnigs op zeggen.
Even in het kort, we hebben 5 jaar geleden een heftige knipperlicht relatie gehad en kort daarna heb ik mijn vriend leren kennen. Ik heb het niet echt kunnen verwerken allemaal. Het was afkicken, hij was als een drugs voor mij. Elke keer als ik hem zie krijg ik een lichamelijke reactie, hartkloppingen, rillen etc. We hebben nog steeds een enorme zwak voor elkaar, maar mijn vriend weet dit niet en het is beter zo.
Niet quoten graag.
Gast- Gast
Hey sjaak afhaak!
Storm, dat is lastig!
Maura, niets is dom.. JE moest het kwijt, klaar!
Storm, dat is lastig!
Maura, niets is dom.. JE moest het kwijt, klaar!
Burn- Lady Post-a-lot
Dat kun je wel zeggen, Maura. Ik zou dit niet moeten voelen en ik wil het ook helemaal niet!
Gast- Gast
Dat gevoel ken ik zo duidelijk. Maar het enige wat iemand daar ook maar over kan zeggen is "Niet doen". Maar of je daar nu mee geholpen bent, want dat weet je zelf ook dondersgoed.
Trouwens, kunnen we hier wel of geen foto's plaatsen van Facebook?
Trouwens, kunnen we hier wel of geen foto's plaatsen van Facebook?
Gast- Gast
Ik heb al genoeg aan mijn hoofd, en nu komt dit er nog bij. Ik hoop dat hij mij geen uitnodiging stuurt om vrienden te worden op facebook anders ben ik helemaal van de kaart.
Gast- Gast
MMM nou ik heb hem vandaag gezegd dat ik alleen wil zijn en me dat sinds zaterdag besefte nadat hij me bestookte met smsjes hahaha.
En dat ik denk dat het allemaal is geweest omdat ik op zoek was naar iets en niet naar hem persoonlijk....
aangezien ik geen zin had om terug te sms-en zaterdag of zijn telefoontjes te beantwoorden zei het mij meer dan genoeg.
En dat heb ik hem mede gedeeld vandaag !
En dat ik denk dat het allemaal is geweest omdat ik op zoek was naar iets en niet naar hem persoonlijk....
aangezien ik geen zin had om terug te sms-en zaterdag of zijn telefoontjes te beantwoorden zei het mij meer dan genoeg.
En dat heb ik hem mede gedeeld vandaag !
Gast- Gast
Sjaak Afhaak.. Eeh Stuiter! k ben trots op je!
Burn- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Ik heb al genoeg aan mijn hoofd, en nu komt dit er nog bij. Ik hoop dat hij mij geen uitnodiging stuurt om vrienden te worden op facebook anders ben ik helemaal van de kaart.
Niet op ingaan dan lieverd want je maakt het jezelf dan erg moeilijk !
Gast- Gast
Zegguh Stuit! Ik val om van de stank!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ben aan het poepen en ik heb jullie allemaal mee genomen naar de wc Dus als je wat ruikt
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: