DagCafé
+25
blondje1313
GreenGrass
Marin
Nana
Sorella
Tiana
Zwoesj
nina
Lotus
Lejow
Parisienne
Rush
Erin
Toet
Jordana
VeryCherry
Bimbam
Serena
Juul
Chocolate Cookie
Jade
ExpressoB
Sjaantje
Elsje
Burn
29 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Of zwanger zegt m`n vriendin, omdat ik zo`n honger heb steeds.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee joh Rush, je hebt gewoon een lintworm
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik dan nog eens iets afviel, haha.VeryCherry schreef:Nee joh Rush, je hebt gewoon een lintworm
Rush- Lady Post-a-lot
Jij hebt toch een spiraaltje?Rush schreef:Of zwanger zegt m`n vriendin, omdat ik zo`n honger heb steeds.
Gast- Gast
Ik ben tijdelijk gestopt met de pil, maar #%?!$%! ik weet wel weer waarom ik die stomme hormonen accepteer. Ik ga echt bijna tegen de grond twee dagen door mn eisprong, pfff. Ga gelijk weer beginnen denk ik maar. Trauma.
Gast- Gast
Ik ben tijdelijk gestopt met de pil, maar #%?!$%! ik weet wel weer waarom ik die stomme hormonen accepteer. Ik ga echt bijna tegen de grond twee dagen door mn eisprong, pfff. Ga gelijk weer beginnen denk ik maar. Trauma.
Gast- Gast
Niet dat ik weetStorm schreef:Jij hebt toch een spiraaltje?Rush schreef:Of zwanger zegt m`n vriendin, omdat ik zo`n honger heb steeds.
Rush- Lady Post-a-lot
Wat gebruik je dan voor voorbehoedsmiddel?Rush schreef:Niet dat ik weetStorm schreef:Jij hebt toch een spiraaltje?Rush schreef:Of zwanger zegt m`n vriendin, omdat ik zo`n honger heb steeds.
Gast- Gast
Ik vind Brinta lekker, maar dat komt misschien ook doordat ik het vroeger altijd kreeg.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik moet nodig van de bank komen. Ik moet nog boodschappen doen. En ik moet mijn hele huis nog schoonmaken. Voor de visite. Maar ik wil wel de bank afkomen, maar enkel om naar mijn bed te gaan.
Gast- Gast
Ik ook!!! Ik ben zo moe dat ik wel kan slapen..Maura schreef:Ik moet nodig van de bank komen. Ik moet nog boodschappen doen. En ik moet mijn hele huis nog schoonmaken. Voor de visite. Maar ik wil wel de bank afkomen, maar enkel om naar mijn bed te gaan.
Gast- Gast
Eet je dat koud of warm?Lotus schreef:Ik vind Brinta lekker, maar dat komt misschien ook doordat ik het vroeger altijd kreeg.
Gast- Gast
Daisy schreef:ik heb net mijn duim gigantisch verbrand aan mijn bakblik
Au! Goed koelen hè?
Lotus- Ratel
Storm schreef:Eet je dat koud of warm?Lotus schreef:Ik vind Brinta lekker, maar dat komt misschien ook doordat ik het vroeger altijd kreeg.
Kan allebei, maar warm is lekkerder. Vind ik dan. Met een beetje suiker of honing.
Lotus- Ratel
Ik ben gewoon aan de pil en we gebruiken vrijwel altijd ook nog condooms, dus die kans is nogal klein, haha.Storm schreef:Wat gebruik je dan voor voorbehoedsmiddel?Rush schreef:Niet dat ik weetStorm schreef:Jij hebt toch een spiraaltje?Rush schreef:Of zwanger zegt m`n vriendin, omdat ik zo`n honger heb steeds.
Rush- Lady Post-a-lot
oeh brinta, dat heb ik veel gehad haha. Wij aten/dronken het altijd met melk en suiker goed roeren en dan in de magnetron
Gast- Gast
Dan is de kans inderdaad heel kleinRush schreef:Ik ben gewoon aan de pil en we gebruiken vrijwel altijd ook nog condooms, dus die kans is nogal klein, haha.Storm schreef:Wat gebruik je dan voor voorbehoedsmiddel?Rush schreef:Niet dat ik weetStorm schreef:Jij hebt toch een spiraaltje?Rush schreef:Of zwanger zegt m`n vriendin, omdat ik zo`n honger heb steeds.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ook!!! Ik ben zo moe dat ik wel kan slapen..Maura schreef:Ik moet nodig van de bank komen. Ik moet nog boodschappen doen. En ik moet mijn hele huis nog schoonmaken. Voor de visite. Maar ik wil wel de bank afkomen, maar enkel om naar mijn bed te gaan.
Dat heb ik ook.
Gast- Gast
Er zitten ook niet zoveel calorieen in en het vult geloof ik wel.Lotus schreef:Storm schreef:Eet je dat koud of warm?Lotus schreef:Ik vind Brinta lekker, maar dat komt misschien ook doordat ik het vroeger altijd kreeg.
Kan allebei, maar warm is lekkerder. Vind ik dan. Met een beetje suiker of honing.
Gast- Gast
Over een uurtje ga ik op vakantie!
Lotus- Ratel
Ja, en mocht het toch zover zijn, dan mag iemand hier 'm adopterenStorm schreef:
Dan is de kans inderdaad heel klein
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: