DagCafé
+25
blondje1313
GreenGrass
Marin
Nana
Sorella
Tiana
Zwoesj
nina
Lotus
Lejow
Parisienne
Rush
Erin
Toet
Jordana
VeryCherry
Bimbam
Serena
Juul
Chocolate Cookie
Jade
ExpressoB
Sjaantje
Elsje
Burn
29 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Pfff ik ben moe!!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het is echt super benauwd hier zeg!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Moe ben ik ook en het is hier al de hele dag zo warm !!!
Vanavond maar eens optijd slapen denk ik !
Vanavond maar eens optijd slapen denk ik !
Gast- Gast
Ik lag gisteren zelfs al om 11 uur in bed, dus super op tijd, maar vanochtend weer vroeg op omdat m'n vriend naar z'n werk moest.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik lag er om 0:30 uur nadat ik even lekker met Maura nog had gechat.
En kon niet in slaap vallen en toen begon het gedonder buiten. Ben ik als afleiding met 1 vinger in mijn oren gaan pingen met een vriend. Om 3:00 uur poging tot slapen gedaan wat niet lukte.
Uiteindelijk rond 4:00 in slaap gevallen om rond 5:30 uur onverklaarbaar gewekt te worden.
En om 6:15 uur stond zoon lief naast mijn bed die bij me is gekropen mijn hand heeft vast gehouden en me heeft gekust en samen hebben we nog gekroeld tot 6:45 uur.
En kon niet in slaap vallen en toen begon het gedonder buiten. Ben ik als afleiding met 1 vinger in mijn oren gaan pingen met een vriend. Om 3:00 uur poging tot slapen gedaan wat niet lukte.
Uiteindelijk rond 4:00 in slaap gevallen om rond 5:30 uur onverklaarbaar gewekt te worden.
En om 6:15 uur stond zoon lief naast mijn bed die bij me is gekropen mijn hand heeft vast gehouden en me heeft gekust en samen hebben we nog gekroeld tot 6:45 uur.
Gast- Gast
Ik heb ook een korter lontje vandaag bij de kids, mijn 1.5u slaap moeten zij ontgelden
Gast- Gast
Whahaha Reev, arme kinderen
A. lag een flesje melk te drinken in ons bed voordat ze ging slapen. Ik ging in haar kamertje bed in orde maken, raam dicht, gordijn dicht. Kom ik in onze slaapkamer, is het flesje leeg, heeft mevrouw haar speentje in haar mond gedaan en ligt te pitten. Ik heb haar maar laten liggen
A. lag een flesje melk te drinken in ons bed voordat ze ging slapen. Ik ging in haar kamertje bed in orde maken, raam dicht, gordijn dicht. Kom ik in onze slaapkamer, is het flesje leeg, heeft mevrouw haar speentje in haar mond gedaan en ligt te pitten. Ik heb haar maar laten liggen
Gast- Gast
Ga ik naar de dokter voor een kuurtje voor keelontsteking, verteld hij me dat ik daarnaast ook nog eens zware bronchitis en een oorontsteking heb
Misschien moet ik toch maar eens beter voor mezelf zorgen
Hallo allemaal trouwens!
Misschien moet ik toch maar eens beter voor mezelf zorgen
Hallo allemaal trouwens!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Hooi, ben ik weer.
Het was een heel apart sollicitatie gesprek. 2 kerels, 1 was directeur en andere begeleider. Wilde alles van mij weten en ik ga er dan weer op in:S (financieel) Stelletje flirten en opmerkingen maken dat ik dacht:scratch: Was wel een leuk gesprek maar heb ook gezegd dat je met niet iedereen 'zo'n gesprek' kan voeren.
Mijn moeder vond het erg vreemd dat er zo ingegaan werd op mijn financiele situatie en dat ze dat niks aan gaat.
Ze vroeg wat ik had gezegd.. ik had paar keer 'nee' gezegd en 'ongeveer' enzo en dat ik zuinig moet leven. Vond ze heel erg raar en dat ze dat helemaal niks aangaat! Is ook zo.
Ik besef me dan altijd thuis pas wat voor gesprek het is geweest en dat het NIET normaal is. Op dat moment denk ik dat wel maar zeg ik het niet. Zit ik vrolijk en uitbundig mee te babbelen en te lachen.
Het was een heel apart sollicitatie gesprek. 2 kerels, 1 was directeur en andere begeleider. Wilde alles van mij weten en ik ga er dan weer op in:S (financieel) Stelletje flirten en opmerkingen maken dat ik dacht:scratch: Was wel een leuk gesprek maar heb ook gezegd dat je met niet iedereen 'zo'n gesprek' kan voeren.
Mijn moeder vond het erg vreemd dat er zo ingegaan werd op mijn financiele situatie en dat ze dat niks aan gaat.
Ze vroeg wat ik had gezegd.. ik had paar keer 'nee' gezegd en 'ongeveer' enzo en dat ik zuinig moet leven. Vond ze heel erg raar en dat ze dat helemaal niks aangaat! Is ook zo.
Ik besef me dan altijd thuis pas wat voor gesprek het is geweest en dat het NIET normaal is. Op dat moment denk ik dat wel maar zeg ik het niet. Zit ik vrolijk en uitbundig mee te babbelen en te lachen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pfft.... De zon schijnt hier weer en het is warm... Broeierig warm...
Nu moet ik nog boodschappen doen en huis schoonmaken, maar ik heb geen zin meer...
Nu moet ik nog boodschappen doen en huis schoonmaken, maar ik heb geen zin meer...
Gast- Gast
Heb foto's op FB gezet van de vakantie:P Valkenburg En nog van dagje naar Zeeland naar mijn ouders
Gast- Gast
Maura schreef:Pfft.... De zon schijnt hier weer en het is warm... Broeierig warm...
Schattie je bent jarig blij lekker zitten waar je zit !
Gast- Gast
Dat wil ik wel Stuitertje. Maar vanavond krijg ik visite en dus moet er echt wel iets in huis komen. Ik ben net naar de slager geweest en heb gekozen voor een bikkelharde ietsworst, maar die heb ik niet voorgeproefd en is niet lekker. Dus ik ga zo maar even echte metworst halen. Nu nog bier en cola en dan zijn we klaar. En dan nog schoonmaken. Och, morgen is het weer voorbij.
Gast- Gast
Reva schreef:Aaah, lief
Niet arme kinderen, arme Reva.
Oh ja, dat bedoel ik ook natuurlijk.
Gast- Gast
Haha Maura, ik voel met je mee, ik moet ook aan de bak vanavond in huis. En boodschappen doen vanavond. Ben bang dat er morgen ook mensen overdag onverwacht voor de deur gaan staan namelijk, blugh.
Gast- Gast
Vandaag precies een week geleden ben ik bij de tattooshop geweest en gevraagd of hij een ontwerp wilt maken. Nou dat wilde hij en hij had volgens mij al wel wat in zijn hoofd. Ik heb alleen nog niks van hem gehoord. En hij zou bellen als het klaar was. Maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoelang zoiets gaat duren
Dus moet/kan ik hem zelf bellen en vragen naar de stand van zaken of zou ik hem dan misschien onbewust onder druk zetten? Wil natuurlijk niet dat hij de boel afraffelt...
Dus moet/kan ik hem zelf bellen en vragen naar de stand van zaken of zou ik hem dan misschien onbewust onder druk zetten? Wil natuurlijk niet dat hij de boel afraffelt...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: