DagCafé
+25
blondje1313
GreenGrass
Marin
Nana
Sorella
Tiana
Zwoesj
nina
Lotus
Lejow
Parisienne
Rush
Erin
Toet
Jordana
VeryCherry
Bimbam
Serena
Juul
Chocolate Cookie
Jade
ExpressoB
Sjaantje
Elsje
Burn
29 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Wat leuk!! Waar ga je naartoe en hoe lang?Lotus schreef:Over een uurtje ga ik op vakantie!
Gast- Gast
Ik!Rush schreef:Ja, en mocht het toch zover zijn, dan mag iemand hier 'm adopterenStorm schreef:
Dan is de kans inderdaad heel klein
Als ik zelf al niet zwanger ben op dit moment
Gast- Gast
Storm schreef:Er zitten ook niet zoveel calorieen in en het vult geloof ik wel.Lotus schreef:Storm schreef:Eet je dat koud of warm?Lotus schreef:Ik vind Brinta lekker, maar dat komt misschien ook doordat ik het vroeger altijd kreeg.
Kan allebei, maar warm is lekkerder. Vind ik dan. Met een beetje suiker of honing.
Het vult inderdaad wel goed. En het hangt natuurlijk ook van de soort melk af hoeveel calorieën je binnenkrijgt.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Daisy schreef:ik heb net mijn duim gigantisch verbrand aan mijn bakblik
Au! Goed koelen hè?
Ja, hij hangt in een glas water
Gast- Gast
Ik ben bang dat je dan wel een heel donker kindje krijgt hoor, met eventueel een beetje spleetoogjes. Is dat een probleem?Storm schreef:Ik!Rush schreef:Ja, en mocht het toch zover zijn, dan mag iemand hier 'm adopterenStorm schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ga met mijn moeder naar Oostenrijk. Volgende week zaterdag komen we weer terug.
Lotus- Ratel
We verven 'm wel witRush schreef:Ik ben bang dat je dan wel een heel donker kindje krijgt hoor, met eventueel een beetje spleetoogjes. Is dat een probleem?Storm schreef:Ik!Rush schreef:Ja, en mocht het toch zover zijn, dan mag iemand hier 'm adopterenStorm schreef:
Gast- Gast
Awww, dat is zielig.
Rush- Lady Post-a-lot
wat leuk lotus, mooie omgeving daar. Geniet ervan!
Anders wil ik `m ook wel adopteren hoor.
Storm, nog niet getest?
Anders wil ik `m ook wel adopteren hoor.
Storm, nog niet getest?
Gast- Gast
Ik wil er halfvolle melk en honing bij doen.Lotus schreef:Storm schreef:Er zitten ook niet zoveel calorieen in en het vult geloof ik wel.Lotus schreef:Storm schreef:Eet je dat koud of warm?Lotus schreef:Ik vind Brinta lekker, maar dat komt misschien ook doordat ik het vroeger altijd kreeg.
Kan allebei, maar warm is lekkerder. Vind ik dan. Met een beetje suiker of honing.
Het vult inderdaad wel goed. En het hangt natuurlijk ook van de soort melk af hoeveel calorieën je binnenkrijgt.
Gast- Gast
Hahaha. Eigenlijk zou je iedere 3 maand een test moeten doen ofzo. Maarja, ik ben altijd als de dood dat zo`n ding positief blijkt te zijn.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ga er vandoor. Tot over anderhalve week!
Lotus- Ratel
@ Rush, je mag het hier ook nog komen brengen, mijn ouders begonnen vrijdag alweer wanneer er nou eens een kleine komt
Gast- Gast
Wil niet lullig doen hoor maar in Brinta zitten erg veel suikers! Als je zoiets wilt eten moet je havermout nemen.
0% vet melk en zoetstof. Had gelezen dat je gezonder/afvallen wilt.
Maar ff opmaken nu, bluh.
0% vet melk en zoetstof. Had gelezen dat je gezonder/afvallen wilt.
Maar ff opmaken nu, bluh.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
In die havermout die ik in mijn handen had in de supermarkt zaten meer calorieeen en suikers dan in de Brinta.
Gast- Gast
Oh dat is ook een goed plan, haha.Daisy schreef:@ Rush, je mag het hier ook nog komen brengen, mijn ouders begonnen vrijdag alweer wanneer er nou eens een kleine komt
Iedereen vraagt mij wanneer we officieel gaan samenwonen. Ik snap het niet hoor, we zijn nog geen eens 3 maand bij elkaar.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, maar heel veel mensen weten dat niet en die vragen dan gewoon of we al samenwonen.Daisy schreef:Maar je bent er al wel dag en nacht...
Denk dat het daar aan ligt!
Rush- Lady Post-a-lot
Heb je zo'n pak gehaald?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dan denken mensen dat je iemand bent die hard van stapel loopt..
Pff best lastig typen met 1 hand
Pff best lastig typen met 1 hand
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: