DagCafé
+25
blondje1313
GreenGrass
Marin
Nana
Sorella
Tiana
Zwoesj
nina
Lotus
Lejow
Parisienne
Rush
Erin
Toet
Jordana
VeryCherry
Bimbam
Serena
Juul
Chocolate Cookie
Jade
ExpressoB
Sjaantje
Elsje
Burn
29 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Ja mijn zus en ik weten elkaars favoriete namen en hebben de afspraak dat we daar 'afblijven'. Maar ja schoonzus niet natuurlijk.
Fijn dat het zo veel beter gaat met je schoonouders, dat is wel fijn! Zijn jullie nou echt al aan t samenwonen of kom je nog wel eens thuis?
Ik heb net in m'n topic bij L&R update gegeven. :-)
Fijn dat het zo veel beter gaat met je schoonouders, dat is wel fijn! Zijn jullie nou echt al aan t samenwonen of kom je nog wel eens thuis?
Ik heb net in m'n topic bij L&R update gegeven. :-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ga het even lezen!
Ik ben nog wel eens thuis, maar ik heb er al meer dan een maand niet meer geslapen Dus wat dat betreft wonen we praktisch samen.
Ik ben nog wel eens thuis, maar ik heb er al meer dan een maand niet meer geslapen Dus wat dat betreft wonen we praktisch samen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Stuiterbal, wat doodeng zeg. Ik heb vannacht ook geen oog dicht gedaan door dat onweer, ik was ook doodsbang!
Gast- Gast
Hier is geen onweer geweeest.. Vind dat best jammer. Stuiterbal en storm, stuur de buien maar door naar mij als ze er weer zijn.
Gast- Gast
Gast- Gast
Maakt ook niks uit want ik weet het zelf ook niet ! Maar voor mij verklaard het nogal heel veel ! Dit is niet het enige wat ik ervaren heb...
Gast- Gast
Ik ben er nog, moest even een groot probleem oplossen.
Had bij de ING een heel naar wijf aan de lijn, ben er eigenlijk best van geschrokken.
Had bij de ING een heel naar wijf aan de lijn, ben er eigenlijk best van geschrokken.
Rush- Lady Post-a-lot
stuiter, ik geloof opzich ook wel in die dingen maar als je het daadwerkelijk meemaakt lijkt het me best wel eng.
Wat was er dan rush?
Wat was er dan rush?
Gast- Gast
Nou, ze hadden er vorig jaar iets veranderd waardoor wij codes op een verkeerd adres hebben ontvangen. Dat moest dus even veranderd en ik kreeg een mens aan de lijn die me gewoon af zat te kappen tijdens mijn vraag/uitleg. En toen klopte er nog iets niet, dus ik zei dat. Ja zegt ze; dat en dat bedoel je? Ik zo nee, dat bedoel ik niet. Hangt ze gewoon op.
Laatst aangepast door Rush op ma 22 aug 2011 - 20:56; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Stuit, ik weet ook niet wat ik erop moet zeggen haha. Wie was het dan volgens je vriendin?
Gast- Gast
Ja, daarna had ik gelukkig tweemaal een leuke aardige vent aan de lijn die ons wel goed geholpen heeft.
Zijn jullie druk today?
Zijn jullie druk today?
Rush- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Stuit, ik weet ook niet wat ik erop moet zeggen haha. Wie was het dan volgens je vriendin?
Oma....
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: