DagCafé
+25
blondje1313
GreenGrass
Marin
Nana
Sorella
Tiana
Zwoesj
nina
Lotus
Lejow
Parisienne
Rush
Erin
Toet
Jordana
VeryCherry
Bimbam
Serena
Juul
Chocolate Cookie
Jade
ExpressoB
Sjaantje
Elsje
Burn
29 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Ja, ik heb maar gewoon okay gezegd, aangezien ik niet in discussie ga met zo`n mens. Ik blijf wel zakelijk. Zij zat dus ook op de zakelijke lijn he, belachelijk.Stuiterbal schreef:Nou werkelijk Rush !!!! wat aso !!
Ik ben ook niet druk, saai eigenlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh oke...klinkt echt heel eng.Stuiterbal schreef:Storm schreef:Stuit, ik weet ook niet wat ik erop moet zeggen haha. Wie was het dan volgens je vriendin?
Oma....
Ik voelde de vorige keer ook iets toen ik bij jou was, ik kreeg ook kippenvel, maar ik weet niet zeker of het daardoor was. Het voelde niet slecht ofzo.
Gast- Gast
Ik heb vandaag genoeg in huis te doen en er moeten nog boodschappen gedaan worden. Heb een knoflook adem van die tapas van gisteravond
Gast- Gast
jep was net op de radio noord-brabant en zeeland geloof ik (of was het limburg :S )
Gast- Gast
Was het leuk gisteren? Storm?
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, code oranje voor brabant en limburg toch? Buienradar ziet er ook niet fijn uit..
Gast- Gast
Dat kan Storm. Ik heb toen niks gezegd omdat ik weet dat je bang bent hahaha. Maar mijn oma is hier dagelijks en mijn oom ook regelmatig ! En het is niet iets waar ik bang voor ben alleen de ervaring vannacht vond ik minder leuk !
Maar goed ik zie wel hoe dit verder gaat.
En uhh noodweer ?????? NEEEEEEEEEEEEEEEE
Maar goed ik zie wel hoe dit verder gaat.
En uhh noodweer ?????? NEEEEEEEEEEEEEEEE
Gast- Gast
wat ik op buienradar zie is het brabant en zeeland misschien een stukje limburg. En ik wil ook geen noodweer, zit helemaal alleen op het werk
Gast- Gast
En het gaat omhoog, dus als het tegenzit krijgen wij er ook last van.Lily schreef:wat ik op buienradar zie is het brabant en zeeland misschien een stukje limburg. En ik wil ook geen noodweer, zit helemaal alleen op het werk
Rush- Lady Post-a-lot
pfff het is zomer en krijgen we allemaal noodweer, ik zeg het al een tijdje maar ik denk dat we in september nog een hittegolf of iets gaan krijgen
Gast- Gast
Goedemorgen!
Buienradar ziet er inderdaad niet fijn uit. Maar hier is het nog steeds prachtig stralend en warm weer. Nu enkel nog de vraag voor hoelang.
Buienradar ziet er inderdaad niet fijn uit. Maar hier is het nog steeds prachtig stralend en warm weer. Nu enkel nog de vraag voor hoelang.
Gast- Gast
Ik hoop het maar Lily, dan neem ik nog een paar dagen vrij!
Rush- Lady Post-a-lot
Moguh iedereen
Plenst hier ook van de regen. Ik wou naar de stad gaan, nou dat ga ik dus dan maar niet doen:S Ga er echt niet doorheen fietsen en met de auto kost me weer parkeergeld en loop je met een plu in de stad.
Ga ff ontbijten met een halve galiameloen en een stukje verjaardags taart
Plenst hier ook van de regen. Ik wou naar de stad gaan, nou dat ga ik dus dan maar niet doen:S Ga er echt niet doorheen fietsen en met de auto kost me weer parkeergeld en loop je met een plu in de stad.
Ga ff ontbijten met een halve galiameloen en een stukje verjaardags taart
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Bah ik voel me draaierig en duizelig !!! Heel naar voel ik me.
Ik ga zo maar eens wat eten geloof ik !
Ik ga zo maar eens wat eten geloof ik !
Gast- Gast
Ik heb abrikozen taart en schwartzwalder, zelf gemaakt door mijn moeder:-)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik dacht vanmiddag lekker in het zonnetje te kunnen genieten want het zou warm worden..
Hopen dat na de buien het zonnetje volop gaat schijnen!
Gast- Gast
Daisy schreef:Ik dacht vanmiddag lekker in het zonnetje te kunnen genieten want het zou warm worden..
Ik ben bang dat we de hele middag buien krijgen
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: