Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

+7
Susan
Blair
Melis_je
boekenwurm83
Beachgirl
juffie001
sanne-84
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 0:04

Ik heb inmiddels met een aantal van mijn vriendinnen gesproken en we gaan zaterdag naar een grote bruids-showroom en
's avonds uit eten. Ze vinden het ook vervelend dat het niet op dezelfde dag is, maar het kan niet anders.

Ik kom er nu pas écht achter wat voor een enorme control freak ik ben :shock:

Susan: het gaat me meer om de nacht. Er spookt me dan van alles door m'n hoofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Melis_je ma 22 aug 2011 - 0:08

Ach, zaterdag open je vast een topic dat er helemaal geen bruidsmodezaak was.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 0:10

Haha, ik vrees dat er zaterdag echt geen vrijgezellenfeest voor mij gepland staat hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Susan ma 22 aug 2011 - 0:12

Oh, ik dacht dat je 's avonds laat (en 's nachts) juist die verjaardag had. Nou ja, gelukkig heb je afleiding.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 0:14

Nee, gewoon vanaf half 9. En dat is meestal een heel 'tam' feestje, waarbij iedereen rond 12 uur wel weer vertrokken is :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Melis_je ma 22 aug 2011 - 0:17

Youandi schreef:maar met veel drank op gaat hij zich altijd erg onnozel/luidruchtig gedragen en haalt 'ie rare toeren uit, waardoor hij zichzelf wel eens in de problemen brengt. Denk aan gevaarlijke stunts, waardoor hij iets kan breken/bezeren of het uitdagen van de politie met kinderachtig gedrag.
Oh, dat is weer iets anders. Nou ja, als hij in de cel komt en een boete krijgt, komt hij wel op tijd vrij en als hij in het ziekenhuis komt, heb je iig de uitnodigingen voor de bruiloft nog niet verstuurd.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 0:20

Melis_je schreef:
Youandi schreef:maar met veel drank op gaat hij zich altijd erg onnozel/luidruchtig gedragen en haalt 'ie rare toeren uit, waardoor hij zichzelf wel eens in de problemen brengt. Denk aan gevaarlijke stunts, waardoor hij iets kan breken/bezeren of het uitdagen van de politie met kinderachtig gedrag.
Oh, dat is weer iets anders. Nou ja, als hij in de cel komt en een boete krijgt, komt hij wel op tijd vrij en als hij in het ziekenhuis komt, heb je iig de uitnodigingen voor de bruiloft nog niet verstuurd.

Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Poisongirl ma 22 aug 2011 - 4:47

Youandi schreef:
Melis_je schreef:
Youandi schreef:maar met veel drank op gaat hij zich altijd erg onnozel/luidruchtig gedragen en haalt 'ie rare toeren uit, waardoor hij zichzelf wel eens in de problemen brengt. Denk aan gevaarlijke stunts, waardoor hij iets kan breken/bezeren of het uitdagen van de politie met kinderachtig gedrag.
Oh, dat is weer iets anders. Nou ja, als hij in de cel komt en een boete krijgt, komt hij wel op tijd vrij en als hij in het ziekenhuis komt, heb je iig de uitnodigingen voor de bruiloft nog niet verstuurd.

Laughing

haha!

Wij hadden ons vrijgezellenfeest wel op dezelfde dag. We hebben het samen afgesloten. De meiden gingen eerst cupckes versieren en darna wokken, de mannen deden Wie is de Mol? en daarna pizzeria en we kwamen uiteindelijk tegen een uur of 21 samen in de kroeg.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  SoGood ma 22 aug 2011 - 6:25

Mama_van2 schreef:Eerlijk ? Ik vind dat je jezelf aanstelt, het is maar een vrijgezellenfeest. Het maakt toch helemaal niet uit dat het op een andere dag gehouden wordt ? Ik heb nog nooit meegemaakt dat de man en de vrouw op dezelfde dag hun vrijgezellen feest kregen. Daarnaast vind ik je post nogal afhangelijk over komen. Vooral de zinnen :

'Ten derde... ik zie mezelf hem al uitzwaaien, hij en zijn vrienden helemaal gek en uitgelaten vanwege het feest dat hen te wachten staat.. en vervolgens trek ik mezelf saai terug in m'n huis, ga ik 's middags in m'n eentje naar het tuinfeest van de buren waarbij ik niemand, behalve de buurman ken, en ga ik s' avonds op verjaardag en vervolgens in mijn eentje proberen te slapen, wat niet gaat lukken, aangezien ik ga liggen piekeren tot hij terug komt

Dat zou mij echt een zeer benauwd gevoel geven. Waarom zou je liggen piekeren totdat je vriend weer thuis komt ? Laat hem lekker van zijn vrijgezellen avond genieten. Komt vast allemaal wel goed.

Hier ben ik het wel mee eens..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 6:40

Ik heb zojuist vernomen dat hij zondagavond pas weer terugkomt :o

Die zal lekker brak zijn, maandagochtend op zijn werk Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 6:58

boekenwurm83 schreef:
Birgit schreef:Ik snap je gevoel wel een beetje, al voel ik totaal geen onzekerheid.
Als ik zelf mag kiezen zou ik het ook leuk vinden om samen de dag af te sluiten :-)
Dit zal ik ook nog wel aangeven tegen die tijd.

Ik heb nu 2 vrijgezellenfeesten gehad en bij allebei was het de bedoeling om met het eten of 's avonds bij elkaar te komen.
1 Feest liep anders door een sterfgeval in de familie. Op korte termijn toen nog snel iets geregeld maar dit was met bruid + bruidegom en vrienden samen.


samenkomen met het eten of stappen vind ik echt zoooo zonde.
bij ons wordt dat nooit gedaan. voordat ik met m'n vriend had is het in zijn vriendengroep 1 keer voorgekomen en dat was eens maar nooit weer.
het is juist de bedoeling dat je met je vrijgezellenfeest nog 1 keer losgaat zonder je vriend erbij. als je dan 's avonds toch samenkomt dan is mijn ervaring dat de sfeer dan altijd gelijk anders wordt en iedereen zich niet meer zo gedraagt als daarvoor. je ziet dan toch vaak dat sommige stelletjes een beetje bij elkaar gaan hangen en er niet meer echt gefeest wordt.

ik zou het daarom nooit willen.

Ik kan ook los gaan met mijn vriend erbij, vind ik vaak nog gezelliger ook Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 7:02

Wat mij trouwens enorm zou frustreren is dat ik niet weet op welke dag het is.
Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik zonder make-up de deur uit moet ofzo, of dat ze je overvallen als je er helemaal geen zin in hebt. Van te voren toch maar wat info los proberen te peuteren Laughing

Ik spreek zaterdag overdag niet vaak met vriendinnen af dus tegen die tijd kom ik er toch wel achter denk ik :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 7:16

Ik heb ook werkelijk geen idee wanneer mijn feest is. Ik denk wat dichterbij de trouwdatum en vast en zeker op een zaterdag. Maar make-up enzo maak ik me geen zorgen om. Dat kun je ter plekke vast snel nog wel even opdoen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  bolus26 ma 22 aug 2011 - 7:34

zal wel ff slikken zijn,dat tie zondag pas terug komt. kan me van je gevoel wel iets voorstellen al heb ik er zelf geen last van.

onze vrijgezellenfeestjes waren wel op dezelfde dag maar ik was al veel eerder terug al hij ( ik had een club vol zwangere ,zie k,zwak en misselijke meiden dus dat stappen stelde niet zoveel voor, rest was wel heel erg leuk!)

mijn fantastische actie was om toen ik thuis kwam nog even een hartjesballon op te blazen (mn man was de volgende dag jarig) Die ballon knalde kapot in mn oog : gevolg een heel dik paars oog en ik was blind voor een halve nacht, dus 1 van mn vriendinnen weer opgebeld en langs de huisartsen post. :-) heb dus niet aan mn vriend gedacht op dat moment haha!
die was trouwens ook gelijk nuchter toen die me zag :P

mn oog was 3 dagen voor de bruiloft weer de normale kleur en vorm Embarassed

maar goed ontopic: komt vast allemaal wel goed! zn vrienden zullen m ook wel uit de problemen houden denk ik.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 8:05

Ik moet zeggen dat ik je goed begrijp!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  sanne-84 ma 22 aug 2011 - 8:55

Birgit schreef:Wat mij trouwens enorm zou frustreren is dat ik niet weet op welke dag het is.
Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik zonder make-up de deur uit moet ofzo, of dat ze je overvallen als je er helemaal geen zin in hebt. Van te voren toch maar wat info los proberen te peuteren Laughing

dat lijkt me ook erg ja! of afspreken dat je gaat winkelen, en dan dus een ander soort kleren aanhebben oid. of dat het eigenlijk tijd is om mn haren te wassen (was ik niet iedere dag) of.. haha erg he! bij een vriendin van me hadden we bij mij afgesproken, dus kon ze bij wijze van niet ff make-uppen (mocht ze niet omdat ze geopereerd was maar toch)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  boekenwurm83 ma 22 aug 2011 - 9:03

Birgit schreef:
boekenwurm83 schreef:
Birgit schreef:Ik snap je gevoel wel een beetje, al voel ik totaal geen onzekerheid.
Als ik zelf mag kiezen zou ik het ook leuk vinden om samen de dag af te sluiten :-)
Dit zal ik ook nog wel aangeven tegen die tijd.

Ik heb nu 2 vrijgezellenfeesten gehad en bij allebei was het de bedoeling om met het eten of 's avonds bij elkaar te komen.
1 Feest liep anders door een sterfgeval in de familie. Op korte termijn toen nog snel iets geregeld maar dit was met bruid + bruidegom en vrienden samen.


samenkomen met het eten of stappen vind ik echt zoooo zonde.
bij ons wordt dat nooit gedaan. voordat ik met m'n vriend had is het in zijn vriendengroep 1 keer voorgekomen en dat was eens maar nooit weer.
het is juist de bedoeling dat je met je vrijgezellenfeest nog 1 keer losgaat zonder je vriend erbij. als je dan 's avonds toch samenkomt dan is mijn ervaring dat de sfeer dan altijd gelijk anders wordt en iedereen zich niet meer zo gedraagt als daarvoor. je ziet dan toch vaak dat sommige stelletjes een beetje bij elkaar gaan hangen en er niet meer echt gefeest wordt.

ik zou het daarom nooit willen.

Ik kan ook los gaan met mijn vriend erbij, vind ik vaak nog gezelliger ook Laughing

dat kan ik ook hoor, juist heel gezellig!
maar niet met mn vrijgezellenfeest Very Happy
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Arwyn ma 22 aug 2011 - 9:05

Bij vrienden van ons was het ook niet op dezelfde dag, zowel bruid als bruidegom had daar geen problemen mee. Ze gaan wel vaker stappen zonder elkaar oid. Zij heeft regelmatig nachtdienst, dus ze zijn het ook wel gewend zonder elkaar te slapen.

Ik zou het niet zo'n probleem vinden als het bij ons niet op dezelfde dag is. Dat je dan alleen naar dat tuinfeest moet en daar geen zin in hebt, dat snap ik dan wel weer, daar zou ik zelf ook echt geen zin in hebben!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag - Pagina 2 Empty Re: Vrijgezellenfeest niet op de zelfde dag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum