Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mannen en alcohol?

+17
Lenthe
Mamsie
Arwyn
Pandora
minoessepoes
Prosecco
Tania
Beachgirl
banjer49
Atelier Madame
Hoochie
mauwmauw
Susan
Serena
Mizz_S
SoGood
sanne-84
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Mannen en alcohol?

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 1:56

Wordt er veel alcohol gedronken door jullie vriend/man/goede vriend of scharrel? En hoe reageren en uiten de mannen zich dan? En het belangrijkste hoe kijk jij er tegen aan en wat is jouw reactie hierop!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 2:04

Mijn man drinkt niet veel.
Meestal alleen in het weekend 1 of 2 flesjes bier.

Als we echt een keer weg zijn of op stap o.i.d. en hij raakt een beetje aangeschoten dan is hij erg aanhankelijk.

Mijn vader wordt heel lui en kan goed ineens in slaap vallen.
Maar dat is iets van de laatste jaren.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 2:07

Nee, mijn vriend drinkt net als ik bijna nooit. (misschien 2x per jaar :P ).

Hij kan ook niet goed tegen alcohol, na 3/4 glazen bier is hij echt flink aangeschoten. Ik vind het ook fijn dat hij bijna nooit drinkt, ik vind dronken en flink aangeschoten mannen maar vervelend angel (vrouwen trouwens ook.. worden het van die viswijven) :P

Heb trouwens niets tegen 'gezellig' aangeschoten. Wat losser en wat meer kletsen o.i.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 2:41

Mijn vriend drinkt weleens, maar echt dronken wordt hij zelden.
Hij wil dan altijd alles analyseren (mijn liefde voor hem oa) en gaat dan enorm zeuren. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  sanne-84 zo 21 aug 2011 - 3:28

hier nog 1 die weinig drinkt. heeft het na een paar pilsjes wel gehad, dan smaakt het niet meer, want dan is ie nog nie eens goed aangeschoten ofzo. als ie zat zou willen worden dan moet ie aan de whisky-cola, maar dat doet ie zelden, of ook met mate. (net als ik, we hebben daarom ook eerder ruzie over wie er niet rijdt als wie wel rijdt;))
ik zou hem wel eens zat mee willen maken, kijken hoe ie dan is (in de hoop dat het gezellig zat is!)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 3:34

Mijn vriend drinkt veel als hij uitgaat, ik heb daar verder niet echt een mening over. Hij wordt er niet vervelend of agressief van of zo, en zo lang hij zich verder ook gedraagt vind ik het prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  SoGood zo 21 aug 2011 - 3:35

Mijn vriend drinkt alleen als we op stap zijn. Net een terrasje met vrienden gepakt. Dan drinkt hij 1 of 2 biertjes. Door de week drinken wij thuis nooit.

Hij is echt een gezelligheidsdrinker. Heb hem maar een paar keer echt dronken gezien, maar toen was ik zelf ook niet meer zo nuchter. Cool
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Mizz_S zo 21 aug 2011 - 3:37

Mijn vriend drinkt nooit. Volgens mij heb ik hem ooit 1 keer een biertje zien drinken (uit beleefdheid). Zelf drink ik trouwens ook vrijwel nooit, misschien 4 keer per jaar ofzo gemiddeld.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Serena zo 21 aug 2011 - 3:53

Mijn vriend drinkt bijna nooit, alleen op vakantie ofzo of met uiteten wat. En als hij met een bepaalde vriend heeft afgeproken is hij wel vaak aangeschoten of dronken. Maar dat merk ik dan pas als hij thuis is en vind het dan niet zo erg. Zolang hij maar niet over zn nek gaat. Als hij dronken is is hij heel erg aanhankelijk, en eigenlijk kan ik er alleen maar om lachen :P
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Susan zo 21 aug 2011 - 4:28

Hij drinkt weinig, in het weekend een biertje en soms op een borrel of op een feestje een paar biertjes. Ik heb hem wel eens licht aangeschoten meegemaakt, toen was het wel gezellig. Dronken heb ik hem nooit gezien.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  mauwmauw zo 21 aug 2011 - 4:32

mijn vriend drinkt niet vaak,alleen als hij weg is,en dan gaat hij ook flink los zeg maar.een paar maanden geleden hadden ze een vrijgezelle feest,heeft ie bijna 24 uur lang gedronken.Toen zijn er ook bijna 100 glazen bier ofzo in gegaan.je kan dus na gaan dat hij flink dronken was,maar hij word wel gezellig dronken,ouwehoerd nog meer dan dat ie al doet,en heeft zin in sex hahah.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Hoochie zo 21 aug 2011 - 4:35

Mijn vriend drinkt wel regelmatig, maar zorgt er wel voor dat hij niet dronken wordt omdat hij weet hoe vervelend ik dat vind.

Mijn ex dronk veel en was (bijna) elk weekend dronken. Onze relatie is daar ook aan kapot gegaan. Stappen en drinken was het belangrijkste in het weekend en zei dan afspraken met mij op zondag af want dan had meneer een kater.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 4:36

Nu heb ik geen vriend, maar mannen en alcohol vind ik niet vervelend. Zolang ze geen ander persoon worden met een slok op. Ik heb ooit een vriend gehad die compleet veranderde van drank. Dan was de wereld slecht en ik nog slechter. Zolang dat bij een man niet aan de orde is, vind ik het niet erg dat ze drinken en drink ik gezellig eentje mee. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Atelier Madame zo 21 aug 2011 - 5:57

Mijn vriend houd wel van een biertje. Vooral met zn vrienden in de kroeg of bij hen thuis oid. Dan drinkt ie er makkelijk 8-10 weg. Hij wordt gelukkig niet heel anders, alleen als ie echt dronken is dan vind ik m stom.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  banjer49 zo 21 aug 2011 - 8:57

mijn man drinkt ook niet veel, alleen als er visite is of als we naar een feestje moeten, heb hem nog nooit dronken gezien, wel eens aangeschoten, dan is hij erg aanhankelijk, gaat hij zeggen hoeveel hij van me houd en me lief vind en zo hihihi. als hij zo thuiskomt is hij wel met vijf minuten vertrokken naar bed gelukkig
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Beachgirl zo 21 aug 2011 - 9:25

Mijn vriend houdt wel van een biertje, maar is eigenlijk nooit dronken.

Als hij aangeschoten is als hij bij mij is wordt ie opgewonden en gaat ie irritant doen en aan me friemelen haha!

En bij vrienden gaat ie stoer doen en dan gaan ze overdreven kinderachtig caberatiers nadoen enzo... Rolling Eyes dan wil ik me nog wel es voor em schamen!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 9:36

Mijn vriend drinkt regelmatig flink als we uitgaan. Ik vind dan alles best, als hij maar bij me uit de buurt blijft smile. Ik vind hem erg irritant als hij dronken is, hij wordt bijzonder langdradig, vervalt in herhaling en wordt heel, heel erg traag van begrip.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Tania zo 21 aug 2011 - 9:45

Mijn man drinkt eigenlijk nooit. Alleen alcoholvrij bier Laughing .

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 10:01

Ik heb mijn ex nooit dronken gezien maar van borrel hield hij wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Prosecco zo 21 aug 2011 - 17:49

Mijn vriend drinkt best veel eigenlijk. Doordeweeks regelmatig 1 of 2 biertjes 's avonds en in het weekend als we een feestje hebben een heleboel. Maar vervelend wordt hij niet, dus ik kan me er niet druk over maken.
Soms wordt hij wat aanhankelijker, en soms merk je het nauwelijks. Wel wordt hij vaak moe.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  minoessepoes ma 22 aug 2011 - 1:46

Door de weeks pakt hij weleens een biertje bij het eten, maar we hebben niet standaard bier in huis. Tijdens het uitgaan drinkt hij weleens teveel, ik ook trouwens. Hij wordt dan niet echt een ander persoon, alleen wat losser en dan wil hij nog weleens een dansje doen haha. Vind ik alleen maar leuk.
Ik vind het geen probleem dat hij af en toe wat meer drinkt, hij wordt niet vervelend of aggresief en hij doet het ook alleen als hij de volgende dag niet vroeg op hoeft en geen verantwoordelijkheden heeft. Maar ik ben zelf eerlijk gezegd net zo, ik hou ook wel van een flink drankje op zijn tijd.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 1:54

In het weekend veel met vrienden. Hij wordt meestal zeer irritant en onbezonnen (hij tilt vrouwen op, praat luid, struikelt regelmatig over de meest onnozele dingen en lokt reacties uit), maar niet op een agressieve manier.

Gelukkig drinkt hij door de week nauwelijks. Heel soms 1 of 2 bij iemand thuis, maar dat komt weinig voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Pandora ma 22 aug 2011 - 7:39

Mijn man lust wel graag een biertje maar is meer een gezelligheidsdrinker, hij zal nooit in zijn eerntje een biertje gaan drinken. Als we uit gaan of met vrienden zijn lust hij er wel een paar maar hij is gelukkig (bijna) nooit dronken, hooguit wat aangeschoten.
"Vroeger" toen we nog regelmatig op stap gingen dronk hij veel meer en dan ook vaak sterke drank (wel gemixt met fris) toen was hij wel eens dronken. Ik ben blij dat die tijd voorbij is want dat vind ik hem echt niet leuk!
Ik zelf lust ook graag een wijntje maar je zult mij niet gauw dronken zien, hooguit aangeschoten.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Arwyn ma 22 aug 2011 - 9:07

Mijn vriend houdt wel van een biertje op zijn tijd, maar de tijd dat hij ging drinken om het drinken is gelukkig wel voorbij. De vrienden met wie we tegenwoordig de kroeg in gaan drinken ook niet heel veel, dus dan valt het allemaal wel mee. Sowieso heeft m'n vriend er niet snel last van, hij wordt niet vervelend of zo. Na teveel drankjes wordt hij naar mij toe vaak wel opeens erg klef of hij gaat ergens moeilijk over doen, maar als je hem niet kent, zou je niet snel herkennen dat hij dronken is.
Vind het ook wel fijn dat hij eigenlijk nooit meer dronken is. Kan ik tenminste fatsoenlijk slapen, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Mamsie ma 22 aug 2011 - 9:44

Mijn vriend drinkt niet, nooit gedaan ook.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen en alcohol? Empty Re: Mannen en alcohol?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum